• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Kaorukun
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Steven Black : KaoruKun

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    [Abo]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Finn

    Ik was haar echt dankbaar dat ze me troostte en voelde zelfs een warm gevoel in mijn buik. Zou het..? Nee, waarschijnlijk niet. Ze liet me los en wankelde waardoor ze perongeluk op mijn schoot terecht kwam. Haar gezicht was heel dicht bij de mijne. Ik voelde mijn hart tekeer gaan in mijn borstkas. Heel voorzichtig drukte ik uit een automatisch reactie mijn lippen teder op de hare.

    Kurt

    Ik glimlachte dolgelukkig en zoende hem nogmaals hartstochtelijk. Ik ging op zijn schoot zitten en sloeg mijn armen om zijn hals en keek hem vervolgens aan in zijn ogen. 'Hoe doen we het nu met ''ons?'' vroeg ik en maakte mijn blik niet los van hem. Persoonlijk vond ik dat het voor ons beiden beter was dat we het rustig aan gingen doen. Maar ik wilde wel bij hem zijn.


    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik voelde zijn lippen op de mijne komen. Ik wou echt terug zoenen, maar ik kon het niet. Het was pas net uit met zijn vriendin en dan zou ik even binnenstormen in zijn leven, terwijl hij misschien niet eens een nieuwe vriendin wou. Voorzichtig om hem niet af te schrikken verwijder ik mijn lippen van de zijne en kijk hem met spijt aan. 'Het spijt me, Finn' zeg ik veronschuldigend en ga rechtop staan. 'Ik wil alleen vrienden met je zijn' zeg ik zacht en kijk naar de grond. Ik wist zozio niet of ik gevoelens voor hem had, maar het voelde gewoon niet goed. Dat ik gelijk aan hem ging hangen, terwijl het pas uit is met zijn vriendin.

    Blaine Anderson:

    'Ik weet het niet, Kurt' zeg ik zuchtend. 'Misschien is het beter, als we geen relatie met elkaar hebben, maar na een paar maanden pas. Dat we nu gewoon even rusten en ons zelf kunnen zijn. Natuurlijk wil ik wel de hele vakantie met jou doorbrengen' zeg ik eerlijk en gemeend. Misschien is het beter, als we niet gelijk weer met elkaar nemen, maar even wachten en alles wat er is gebeurd te laten zinken en dat we opnieuw kunnen proberen na een paar maanden. 'Ik weet natuurlijk niet wat jij wilt? Heb jij anders een idee of een voorstel?' vraag ik aan Kurt.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Wat was ik dom! Waarom zoende ik haar nou ineens?! Ik kende haar amper en het was net uit met Rachel, ze zou ook wel denken. 'Het spijt me,' zei ik gemeend en zuchtte. 'Het was echt niet mijn bedoeling, ik wil ook graag vrienden met je zijn.' zei ik en ik glimlachte zwakjes naar haar. Ik hoopte maar niet dat ze boos was op mij. 'Ik weet niet precies waarom ik dat deed.' zei ik. Ik wist op dit moment niet echt zeker wat ik voelde of wilde.

    Kurt

    'Ik denk ook dat dat het beste is,' zei ik naar waarheid. 'Er is gewoon teveel gebeurt en we zijn te gehaast geweest.' zei ik en ik keek hem aan. 'Dus ik denk dat een time out geen kwaad kan, zodat we beiden op rust kunnen komen.' zei ik. Ik wilde niet dat wat Blaine en ik hadden stuk zou lopen, dus dit was de juist oplossing voor nu. 'Maar ik wil wel gewoon bij je kunnen zijn.' zei ik en trok hem in een knuffel.

    Rosalia

    'Héle leuke attitude,' glimlachte ik flirterig, en ging iets dichterbij hem staan. Sebastian was toch ook zo leuk, hij danste geweldig en was zo ongelofelijk schattig en knap.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Het maakt niet uit, Finn' zei ik gemeend en ga naast hem zitten. 'Het is niets, ik begrijp het' zeg ik zwak glimlachend en kijk hem geruststellend aan. Ik sla mijn benen over elkaar en leg mijn handen zorgvuldig op mijn schoot. 'Je hoef je geen zorgen te maken, we zijn vrienden' zeg ik tenslotte geruststellend. Ergens vond ik het jammer dat ik zijn lippen niet meer op de mijne voelde, maar ik kon het niet niet maken tegenover hem en die meisje. Ik kon moeilijk er tussen door komen.

    Blaine Anderson:

    Ik knuffel hem terug en plaats mijn lippen op zijn wang. 'Ik ook, Kurt. We zijn gewoon samen in de vakantie en rusten samen ook uit' zeg ik zwak glimlachend. 'We beloven wel, dat we gewoon samen zijn en dat we niet met andere jongens omgaan en daar wat mee krijgen' zeg ik zacht, hopend dat hij het begrijpt. 'Wil je bij slapen elke avond of apart in een kamer?' vraag ik voorzichtig. Het is nu anders en ik wist niet of we nog 'soort' van relatie hadden of gewoon vrienden.

    (Ik moet eten! Kom zo terug!)


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Gelukkig maar,' zei ik opgelucht, maar ergens vond ik het toch wel jammer dat ze dat zei. 'Misschien kwam het door die cocktail die ik net op had. Ik kan schijnbaar niet heel goed tegen sterke drank.' zei ik lachend. Om eerlijk te zijn kwam het echt niet door die cocktail.. Maar dat vertelde ik maar niet aan haar.

    Kurt

    'Het liefste wil ik elke nacht gewoon bij jou zijn,' zei ik gemeend en keek hem met stralende ogen aan. 'Omdat ik me veilig voel bij je.' zei ik zachtjes. En eerlijk gezegd was ik best bang in mijn eentje na alles wat er gebeurt was met Steven. Ik wist dat hij vast niet terug zou komen, maar ik wist zeker dat ik in mijn eentje niet zou kunnen slapen. 'Het is eigenlijk zoiets als een verloving,' glimlachte ik lief naar hem. 'We beloven op elkaar te wachten tot we beiden weer klaar zijn voor een relatie.' zei ik.

    [Smakelijk!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik knikte glimlachend en kijk hem aan. 'Ja, kan ik begrijpen' zeg ik bevestigend. Ik staar voor me uit naar de zee. Zijn lippen waren zo zacht en hij deed het zo teder, dat ik iets was, dat waardevol was. Ik wou heel graag terug zoenen, maar wie was ik. Ik was een meisje die hij in een discotheek heeft ontmoet, meer niet. We konden beter gewoon vrienden zijn en meer niet. Anders liep ik maar in de weg tussen hem en zijn nu ex-vriendin.

    Blaine Anderson:

    Ik glimlach en knik, zonder nog wat te zeggen, plaats ik mijn lippen teder tegen de zijne. 'Ik wil je dan nog wel zoenen en je dokter spelen' zeg ik speels en grijns zwakjes. Ik sla mijn armen teder om hem heen en trek hem dichter tegen mij aan. 'Na de vakantie zijn we allebei uitgerust en zullen we als we dat willen een relatie hebben' zeg ik lief. 'We gaan deze hele vakantie ook gewoon praten over onze gevoelens en niemand kropt iets op' zeg ik streng, maar toch lief.

    (Dankje! ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    -( is er nog iets met achel, juliaa oflizz gedaan?)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    Ik grinnikteneven en viel langzaam in slaap.
    Ik droomde over de raarstendingen maar gek genoeg werd ki niet wakker.
    Thanks the zonnebrilleb voor tegennhouden van de zon.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik was opgelucht dat ze het echt niet erg vond. Maar ik snapte even echt niet waar dat ineens vandaan kwam. Bella is een heel lief, bijzonder en aardig meisje en ze is ook bloedmooi, maar waarom zoende ik haar..? Ik begreep mezelf niet eens. Misschien kwam het gewoon omdat ik verward was. Het was ook net pas uit met Rachel, en dat gedoe met de baby spookt nu ook nog door mijn hoofd, net zoals de wedstrijd voor morgen. Er was op dit moment zoveel waar ik aan dacht, dat ik gewoon verward was. Zou ik het aan haar vertellen dat ik vader werd? We waren vrienden en ze zou het vroeg of laat toch te weten komen. En dan was het beter dat ze het van mij hoorde.. 'Ik moet je iets vertellen,' verzuchtte ik en keek haar aan.

    Kurt

    'Dat wil ik ook,' glimlachte ik speels. 'We gaan gewoon een leuke vakantie beleven samen, en tot rust komen. Maar we vertellen ook gewoon wat er speelt in onze gevoelens.' zei ik bevestigend. Ik had nu geen beste vriendin meer, dus ik moest Blaine ook als ''beste vriend'' gaan zien. Ook al was dat toch anders, omdat hij een jongen was. Met meisjes had ik toch een andere band. Maar aangezien Rachel gehersenspoelt is door mister St. Sucks was ik mijn beste vriendin kwijt. Ik was nog wel echt boos op haar, maar op dit moment wilde ik onze tijd er niet aan verdoen. 'Wat gaan we doen?' vroeg ik met een speelse glimlach op mijn gezicht. 'Het is vroeg in de avond, we hebben vakantie en we zijn in Spanje, die gelegenheden moeten we vatten.' zei ik glimlachend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Nope (: ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jesse St. James:
    rachel is opmerkelijk stil maar ik stoor haar maar niet
    ik blijf relaxed liggen en kijk naar haar
    Ik hou echt van haar en wil alleen maar het beste voor haar..


    Music is my life

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik kijk naar Finn en kijk hem vragend aan. 'Oke, vertel maar' zeg ik glimlachend en nieuwschierig. Ik was altijd wel ergens nieuwschierig over en ik kon goed luisteren. 'Je kan alles tegen me zeggen, Finn' zeg ik gerustellend en luister maar na wat hij te vertellen had.

    Blaine Anderson:

    'Vlakbij, zag ik dat er kermis was' zeg ik glimlachend. 'Misschien kunnen we daar naar toe?' stelde ik blij aan Kurt. Ik had best zin in iets leuks, zeker de kermis. Kermis was altijd leuk en gezellig. Zozio zou ik naar een paar actracties gaan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Langzaam wordt ik weer wakker.
    Ik geeuw even en ik rek me uit.
    Ik keek even opzij en zag Jesse kijken en ik glimlach naar hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Mijn glimlach verdween van mijn gezicht en ik zuchtte, ze zou nu vast schrikken en weg lopen van me. Ik haalde diep adem en keek langs haar heen. 'Die ex-vriendin van mij,' begon ik aarzelend. 'Ze is zwanger van mij..' verzuchtte ik. Meteen voelde ik weer een vlaag ongelukkigheid door me heen.

    Kurt

    'Dat is leuk!' zei ik enthousiast en ik sprong behendig van het bed af en keek Blaine ongeduldig aan. Ik was net een klein kind en glimlachte speels totdat ik mijn kleding bekeek. 'Wacht even, ik ga eerst maar eens iets anders aantrekken.' zei ik lachend, aangezien Blaine's shirt veel te groot voor me was, en liep naar mijn kamer toe om me om te kleden en liep toen ik klaar was weer terug naar Blaine. 'Nu ben ik er helemaal klaar voor.' zei ik blij.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jesse St. James:
    'Goeden avond, schone slaapster' grijns ik en sta op
    ik loop naar haar stoel toe en kus haar teder op haar lippen
    'ik heb nog eens nagedacht en ik wil echt niet tussen jou
    vrienden komen.' zeg ik zuchtend
    ik wil oprecht dat ze gelukkig is
    'je bent natuurlijk van harte welkom in vocal adrenaline
    maar ik weet niet of het een goed idee is voor jou''


    Music is my life