• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Kaorukun
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Steven Black : KaoruKun

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Rachel
    Ik trek mijn wenkbrauw oop "ik zeg gewoon hoi meer niet" ik grijns naar aar.
    "alvast succes met hem"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik probeerde om los te komen uit Blaine's greep, maar ik wilde hem al helemaal geen pijn dus na een tijdje liet ik het maar gewoon zo. Ik was zo boos op hen, waarom deden ze dit? Hoe konden ze mijn dochter van me afnemen? Ik deed niks meer om los te komen en wendde mijn blik af om rustig te worden.

    Kurt

    Ik omhelsde Isabella en keek Rachel aan met een vernietigende blik. 'En dat noemt zich een beste vriendin.' siste ik boos naar haar. 'Het beste is dat je inderdaad je hoofd nergens meer laat zien. Ik zou maar vertrekken uit de villa en bij Jesse slapen want iedereen haat je daar.' beet ik haar boos toe. Dit was normaal gesproken echt niets voor mij.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik trek een wenkbrauw op en kijk naar Kurt
    "1 dan ben ik niet en twee hij komt bij mij slapen"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Nee, dat ben je zeker niet. Je mocht willen dat je dat nog was.' beet ik haar boos toe. 'En verdwijn gewoon uit onze zicht want je hebt wel weer genoeg aangericht.' zei ik boos.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Waarom zou ik, het is vakantie die ga ik niet laten verpesten door jullie" ik knijp zachtjes in Jesse;s hand


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'En nu houden we op' zeg ik boos en kijk Rachel en Jesse aan. 'Jullie denken dat jullie echt wat zijn. Maar rot gewoon op' sis ik boos. Ik duw Finn richting een andere kant op en pak Kurt's hand en van Isabella en trek hun zonder iets te zeggen naar Finn. 'Finn, lopen' zeg ik boos, waarnaar we met zijn vieren ergens naar toe lopen.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik wou nog wat zeggen, maar hield me in en keek naar Blaine die iets boos zei. Hij duwt Finn ergens naar toe en pakt Kurt's hand en mijn hand en trekt ons mee naar Finn en we lopen met zijn vieren ergens heen.


    One Who Travels A Higher Path.

    RAchel
    Ik grijns naar Jesse en begin te lachen.
    Wat een sukkels "fijne vakantie lieverds" riep ik hun lachend na


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesse St James:
    'Dat was amusant' grijns ik vermakelijk
    naar Rachel


    Music is my life

    rachel
    Ik grijns
    "zag je finn met zijn rooie kop" ik begin weer te lachen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik zuchtte en keek even naar Isabella, ze kwam voor me op en dat was heel lief van haar. Ze was ook echt een schat, zo anders dan Rachel. Ik kreeg een warm gevoel in mijn buik toen ik naar haar keek. Volgens mij begon ik echt iets voor haar te voelen.. Ik keek weer de andere kant op en zei even niks om wat er net gebeurt was even te laten bezinken. Ik voelde me zo rot, vanwege wat ze allemaal zeiden. Maar ik liet dat niet merken.

    Kurt

    Een paar mensen keken ons aan, vanwege onze ruzie maar verder verdween de spanning die tussen ons in hing wat minder. Vanaf nu was ik helemaal klaar met Rachel. Ze hoefde echt niet meer aan te komen bij mij. Ze bekeek het maar lekker. Ik wist niet precies wat ik moest zeggen op dit moment. Ik was bang dat als ik over Rachel of Jesse zou beginnen om dit moment dat Finn dan omdraaide en Jesse voor zijn kop sloeg of zo.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jesse St James
    'ach het zijn allemaal een stel losers' grijns ik naar haar
    'ik heb nooit begrepen wat je bij hen deed.' zeg ik en zoen haar


    Music is my life

    Rachel
    Ik grijns "hmm zullen we die kant opgaan" ik wees de richting op waar hun heen liepen. Ik vond het grappig hoe ze reageerde.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesse St James
    'is goed' grijns ik en loop
    met haar die richting op


    Music is my life

    rachel
    Ik loop met hem mee "eens kijken of er nog its leuks is" ik was nog een beetje nat.

    "schatteke je haaren" glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Bella keek me dankbaar glimlachend aan en ik kijk haar bemoedigt aan, ze laat mijn hand los en loopt naar Finn toe. Ik sla mijn arm om Kurt heen en druk een kus op zijn wang. 'Het komt goed, Kurt. Ik ben bij je' zeg ik lief en gemeend en kijk hem glimlachend aan.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik glimlach dankbaar naar Blaine en hij glimlacht bemoedigd terg. Ik laat zijn hand los en liep met snelle passen naar Finn en hield zijn hand vats. 'Het komt goed, Finn' zeg ik troostend en als steun. Ik wreef met mijn duim over de rug van zijn hand. Ik vond het vreselijk om hem zo te zien, opeens voel ik een warm gevoel door me heen, terwijl ik naar hem keek. Nee, Bella. Ik kon niet op hem worden.


    One Who Travels A Higher Path.