• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Kaorukun
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Steven Black : KaoruKun

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Rosalia

    Ik begon te glimlachen en keek naar de knuffelapparaten. 'Misschien dat je zo'n schattig knuffeltje zou kunnen winnen voor mij?' vroeg ik glimlachend en keek hem met puppyoogjes aan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    'Is goed' glimlach ik, en loop naar de apparaten.
    Ik stop er een muntje in, en grijp naar een knuffel.
    Al snel heb ik hem en grijnzend geef ik hem aan Rosalia.
    Mijn grijns word breder als ik mijn favo ding van de kermis zie, de schietkraam..


    El Diablo.

    Rachwl
    Ik schiet in de lach omdat Jesse me stevig vast pakt.
    Al snel hebben we een grote golf over ons heen gekregen en begn ik weer te lachen aangyezien zijn krullen helemaal nat en plat op zijn hoofd liggen.
    Dat voordeel dat het warm was was handig wabt we hoefde niet perse nieuwe kleding aaomdat je hetgeen koud kreeg.
    Lachend lopen we verder.
    Dan zie ik een hoge zweefmolen,
    " durf je of ben je bang, je mag men hand vasthouden" grijns k naar hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rosalia

    'Aw, dankje,' glimlachte ik lief naar hem, ik zag dat zijn grijs breder werd toen hij naar de schietkraam keek. 'Nou, laat eens zien wat je in huis hebt.' lachte ik speels

    Finn

    'Ik zei het toch.' zei ik lachend toen Blaine terug kwam met een grote knuffel en hem aan Kurt gaf. Hij kon echt goed en hard boksen, maar dat was logisch omdat hij het al een paar jaar deed.Ik keek vervolgens naar de hoge zweefmolen, dat was niks voor mij. Ik hield van meer actie dus ik ging naast Blaine staan, omdat hij waarschijnlijk hetzelfde dacht. Konden we een beetje praten.

    Kurt

    'Is goed,' zei ik vrolijk en lief tegen Isabella. Ik wist wel dat wij vrienden zou worden. Ik keek naar Blaine en zag hoe hard hij sloeg op die boksmachine. Hij had de highscore verbroken en kreeg een grote knuffel mee, die hij vervolgens aan mij gaf en een kus op mijn lippen drukte. 'Blaine, dat is zo lief!' zei ik stralend en sloeg even kort mijn armen om hem heen, tot hoe ver dat lukte met die knuffel en zoende hem. Waarna ik weer even naar Isabella keek. 'Wij gaan in de zweefmolen.' kondigde ik glimlachend aan waarna ik mijn knuffel weer aan Blaine gaf. 'Let goed op hem.' lachte ik opgetogen waarna ik samen met Isabella naar de zweefmolen liep. Het rondje voor ons was net afgelopen en we betaalden en namen plaats in een stoeltje. 'Volgens mij gaat dit ding aardig hoog.' lachte ik een beetje nerveus.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik lachte om Kurt en pak zijn hand vast. 'Het komt goed, Kurt. Ik hou je hand wel vast' zeg ik lief en gemeend en kijk hem lachend aan. Op dat moment komt er beweging in de zweef molen. Ik hou zijn hand stevig vast, want zelfs ik was een beetje nerveus. Hij ging eerst langzaam maar dan sneller en sneller en hoger. Ik gil het uit van vreugde en kijk Kurt aan. Mijn haren wapperde behoorlijk door de wind en de snelheid.

    Blaine Anderson:

    Ik pak zijn knuffel terug en knikte naar Kurt, Kurt en Isabella lopen naar de zweefmolen. Op zich vond ik het wel leuk, maar het was niet echt iets voor mij. Ik hield ook van actie. Ik zie dat Finn hetzelfde dacht en ging naast mij staan. Toen ze bij de zweefmolen waren, begon ik te praten. Ze hoorden het toch niet. 'Finn, hoe heb je Isabella ontmoet?' vraag ik nieuwschierig en kijk hem vragend aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik hield haar hand stevig vast en kreeg vreselijke kriebels in mijn buik doordat de zweefmolen best snel ging. Maar het was wel leuk, ik lachte en gilde af en toe met haar mee uit vreugde maar ook om de spanningen kwijt te raken. Ik keek vervolgens weer lachend naar Isabella, ik mocht haar echt al. Ergens was ik wel benieuwd hoe Finn haar had ontmoet.

    Finn

    'Sebas en ik gingen naar een beachclub, om gewoon lekker uit te gaan. Al gauw ontmoette hij daar een meisje. Ik was in gesprek met het zusje van Sebas en Damon toen er ineens iemand per ongeluk tegen me op liep, zij dus. We raakten gewoon in gesprek.' vertelde ik en keek Blaine aan. 'Het is een heel aardig meisje, zo anders dan Rachel en dat bedoel ik op een goede manier.' verzuchtte ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    We zitten in de zweefmolen en ik heb Jesse hand vast.
    "kijk eens achter je "grijns ik naar hme


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesse St James
    ik grijns en kijk achter me en zie Kurt en nog een meisje
    'De wereld is klein' grijns ik gemeen.


    Music is my life

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik kijk terug naar Kurt, die me lachend aankeek en glimlachte lief. Onze handen hielden elkaar nog steeds vast en langzaam zwaaiden ik met zijn hand. Ik vond dit zo leuk en gilde van plezier. 'Dit is zo leuk' kirde ik vrolijk naar Kurt. Na een paar rondjes gemaakt te hebben, belanden we met zijn allen weer de grond. Voorzichting deed ik de buigel los en ging er van af, waarnaar ik Kurt hielp. Ik pak weer zijn hand en samen lopen we naar de uitgang.

    Blaine Anderson:

    'Ik snap het, ze is heel aardig en lief' zeg ik glimlachend. 'Waarom zucht je, is er iets?' vraag ik bezorgd aan Finn. Ik leg een hand op zijn schouder, als troost en steun. 'Je kan alles tegen me zeggen, Finn' zeg ik gemeend. Terwijl ik de knuffel stevig vasthield tegen me aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Ik zal het nog wel vertellen als we thuis zijn,' zei ik en glimlachte zwak naar hem. Aangezien ik zag dat de zweefmolen gestopt was en Kurt en Isabella er weer aan kwamen. 'Zo te zien gaat het weer goed tussen jou en Kurt.' merkte ik glimlachend op.

    Kurt

    Ineens keek ik om terwijl Isabella en ik naar de uitgang liepen, en zag ik Rachel en Jesse. Wat doen zij nou weer hier? Ik keek ze boos aan en trok Isabella snel mee richting Blaine en Finn. 'Jullie raden nooit wie hier zijn,' zei ik zuchtend. 'Het lijkt wel alsof ze ons expres gevolgd zijn.' mompelde ik waarna ik mijn knuffel weer aanpakte van Blaine en weer een beetje begon te glimlachen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Is goed' zeg ik snel en zie ook dat Isabella en Kurt er aan kwamen. Ik kijk naar Finn en glimlachte zwak. 'Het is goed, maar we hebben geen relatie' zeg ik zwak glimlachend. 'We hebben gepraat en de beste oplossing is gewoon voor een time-out. We wachten gewoon op elkaar, als we er klaar zijn om weer een relatie aan te gaan, maar we zoenen en houden wel elkaars hand nog vast' leg ik uit aan Finn. 'Het klinkt raar, maar we doen het nu verlopig zo' zeg ik glimlachend, waarnaar ik Kurt's hand vastpak en hij zijn knuffel weer aanpakt. 'Wie?' vraag ik afwachtend en kijk Kurt aan.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Kurt trekt me opeens snel richting Finn en Blaine en zei wat, waarnaar ik vragend naar Kurt, Blaine en Finn kijk. Ik loop naar Finn toe en ga naast hem staan. Ik luister maar naar de gesprek en hou me mond maar even.


    One Who Travels A Higher Path.

    Jesse St James
    Ik zie dat Kurt ons op merkt en snel terug loopt naar zijn vrienden
    'zullen we ons bekend maken?' lach ik..
    en trek Rachel mee naar het groepje
    'wat een toeval zeg.' grijns ik..


    Music is my life

    Finn

    Ik knikte toen Kurt ineens kwam, ik keek hem verbaasd aan net zoals de rest. Wie had hij nou weer gezien? Toen Kurt het vertelde hield ik me stil en wendde ik mijn blik af van de rest. Waarom moesten ze perse hier zijn? 'We gaan onze avond niet laten verpesten door hen, hoor.' mompelde ik.

    Kurt

    'Jesse en Rachel,' zei ik en slikte. Ik keek even naar Isabella, omdat ik haar er niet buiten wilde houden. 'Jesse is geen vriend van ons, en Rachel heeft ons allemaal gewoon verraden.' zei ik boos en knikte op wat Finn zei. We gingen ze gewoon negeren, alsof ze lucht waren en er een leuke avond van maken. Ineens kwamen ze bij on staan en zuchtte ik geïrriteerd. 'Ga weg.' zei ik zuchtend tegen ze.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 11:35 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachwel[ben er ff]
    Ik grijnsd enaar de andere "hoi gezellig he?"
    lachend pak ik Jesse's hand


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesse St James
    'hoezo zijn jullie bang voor ons dat we weg moeten?'
    grijns ik gemeen naar Kurt
    Ik zoen rachel vol op haar mond en kijk de rest weer aan..


    Music is my life