• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Kaorukun
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Steven Black : KaoruKun

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    'Inderdaad' zucht ik en kijk naar Finn, Kurt en Isabella. Waarom moesten die nou weer hier komen? Voor Finn is dit echt niet leuk. Ik hield Kurt's hand stevig vast en luister maar naar wat ze zeiden. Opeen zie ik Rachel en Jesse bij ons staan. 'Inderdaad en laat ons met rust. Wij willen alleen een leuke avond maken' zeg ik zuchtend tegen Rachel en Jesse.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik hield me stil en lusterde naar Kurt, waarnaar ik knikte naar hem dat ik het begreep. Dus die Rachel was zijn ex? Ik keek naar Jesse en Rachel die er bij kwamen staan. Ik zag Rachel's buik, dus zij was die ex-vriendin die zwanger was. Ik kijk naar Finn en hield me gewoon stil. Ik wou geen problemen hebben.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik keek nog steeds de andere kant op, ik ging me echt niet verlagen tot hun niveau. Ik wist dat dit alleen maar was om me uit de tent te lokken. Dat zouden ze alleen maar leuk vinden dus ik ging er niet op in en negeerde Rachel en Jesse.

    Kurt

    Ik ging niet eens in op hun opmerkingen en rolde mijn ogen. 'Stelletje kleuters,' beet ik ze toe waarna ik me omdraaide naar de rest. 'Kom we gaan verder met onze leuke avond.' zei ik tegen Blaine, Isabella en Finn. Wat waren zij kinderachtig bezig, zeg. Ik ging echt geen drama maken, want dat wilden die twee maar al te graag. Het waren niet voor niets twee drama queens.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik grijns "en wij willen dat ook" ik zoen Jesse terug.
    Ik kijk even naar het meisje bij Finn de slet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesse St James:
    'Heb je honger?' vraag ik aan Rachel
    'Onze dochter moet wel gezond blijven natuurlijk.' grijns ik gemeen en hardx genoeg zodat ze het hoorden
    en wrijf over haar buik


    Music is my life

    rachel
    Ik grinnik "we gaan zo wel wat drinken halen"bv stel ik voor.
    "spookhuis strakxs" fluister ik in zijn oor.
    "ow dus we zijn kinderaachtig omdat we hoi zeggen als we op de kermis zijn"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Inderdaad' zeg ik een beetje boos, maar hield me in. Ik draai ook naar Finn en Isabella en ging toch voor de zekerheid voor Finn staan. Als er wat is kon ik hem tegen houden, als hij boos werd. Ook al was hij toch sterker en groter. Ik zou hem tegen houden. Wat zij deden was abnormaal, echt vreselijke kleuters.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik merk dat Rachel naar me keek en ik keek terug. Ik voelde me weer ongemakkelijk worden en wiebel zachtjes op mijn benen. Ik ontwijk haar blik van haar en keek naar de andere kant. Dit was zo ongemakkelijk, ik kon daar nooit tegen, automatisch ging ik dichter tegen Finn aan staan en frunnik aan mijn jurkje.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Het is jouw dochter niet,' zei ik uiteindelijk woedend tegen Jesse. Dat was echt de druppel, ik had echt de neiging om zijn kop te verbouwen. En daar zou niet veel voor nodig zijn. Hij moest zulke dingen niet zeggen. Net toen ik hem wilde aanvliegen merkte ik dat Blaine voor me ging staan. Dat bracht me weer bij bezinnen.

    Kurt

    'Talk to the hand,' zei ik met een spottende lach tegen Rachel. 'Jij houdt van diva gedrag, toch?' zei ik waarna ik me weer omdraaide en ze van binnen uitlachte.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Grijnzend kijk ik toe hoe Finn half flipt. hellaas gaat Blaine ervoor staan en word hij rustig, "dat zeg jij finn. zodra wij ervoror zorge n dat ze Jesse als vader ziet"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik wist dat Finn zou flippen en ik zou hem tegen houden. Ik luister naar wat ze zeggen en opeens zegt Isabella wat. Verbaast kijk ik naar haar en glimlach. Goedzo, bella. Nog steeds ging ik voor Finn staan.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Nu word ik boos en pak Finn's hand teder vast, om hem te kalmeren. 'Dat kan en mag niet' zeg ik boos tegen Rachel. 'Jij hebt de recht niet om Finn zijn kind te ontnemen' zeg ik snauwend. 'Als ik jouw zo hoor, kan je niet eens fantsoenlijk de kind opvoeden' zeg ik boos en kijk Rachel aan. Ik moest eigenlijk mijn modn houden, maar ik vond het niet leuk voor Finn. Als vriend zou ik hem steunen, maar volgens mij krijg ik ook gevoelens voor hem.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik kijk naar dat meisje "jij moet gewoon je bek houden trut" sis ik boos terug


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesse St James:
    'ach een kind weet toch niet wie haar echte vader is
    we zeggen gewoon dat ik haar vader ben' zeg ik simpel


    Music is my life

    Finn

    Ik voelde dat ik kookte van woede, maar ik bleef maar gewoon staan. Ik keek woedend naar Rachel. 'Praat niet zo tegen haar,' zei ik boos. 'Als er iemand een trut is, ben jij dat wel. Zij is tenminste niet zoals jou.' beet ik haar boos toe. Toen luisterde ik wat Jesse zei en had ik het echt niet meer. 'Sorry Blaine, maar nu ga ik echt zijn kop verbouwen.' zei ik woedend en probeerde hem voorzichtig aan de kant te duwen.

    Kurt

    'Bella heeft gelijk,' zei ik terwijl ik Rachel boos aankeek. 'Nu kan je misschien tegen Jesse je zielige jank verhaaltje ophangen over hoe je zelfmoord wilde plegen.' beet ik haar boos toe, ik wist dat dit een gevoelige snaar was, omdat ze dit alleen tegen mij had verteld. Maar ze was zelf ook laag bezig.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "ik wil niet veel zeggen maar ik ben nu tenmiste gelukkig, ja dat heb ik gewild maar niet gedaan en finn als je haan hem komt kom je ook aan mij" sis ik terug


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesse St James
    'schat, hij doet mij niks' grijns ik en sla mijn arm om rachel heen
    en kijk toe naar de situatie..


    Music is my life

    Blaine Anderson:

    'Finn' zeg ik luid en streng. Ik pak zijn armen beet en duw hem naar achteren. 'Sorry, Finn. Maar dit doe ik voor je eigen best wil' zeg ik bezorgd en hou hem stevig vast, proberend om hem tegen te houden. 'Bella, ga opzij. Ik wil niet dat je verwond' zeg ik tegen Isabella. Ze laat zijn hand los en gaat een paar stappen achteruit doen.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik luisterde wat Blaine zei en deed een paar stappen naar achteren, waarnaar ik Kurt naar me toe trok, om hem dicht bij me te hebben. En om hem ook te beschermen. 'Jij moet volwassen worden' snauw ik tegen Rachel. 'Een kind opvoeden kan jij niet, dat heb ik al gemerkt. Terwijl ik je niet eens ken' zeg ik boos. Ik zou Kurt, Blaine en Finn helpen hiermee. Dit kon ze echt niet maken.


    One Who Travels A Higher Path.