• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 0:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    Sanne Hoogdoorn
    Ik brak na ongeveer een minuut de kus af want ik was vergeten om adem te halen en had dat nu wel nodig. Ik keek glimlachend op Jason neer. Mijn lichaam rustte deels op het zijne en dat weerhield hem ervan om overeind te komen. 'Zie je wel dat dit beter is?'


    Remember to be ridiculous.

    [moet eten]


    Remember to be ridiculous.

    Jason van Huyse
    na ongeveer een minuut stopte ze de kus en haalde adem,nog steeds ruste haar lichaam deels op de mijne 'Zie je wel dat dit beter is?' Ik glimlachte "Jij en je kussjes zijn het beste"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jasper de Ridder
    Ik kreun ook. Ik denk at het goedmaken geslaagd is. Ik laat mijn lippen naar boven glijven tot ik ze op de hare kan planten. Ik voel haar vingers over mijn geslacht en onderbuik bewegenen kan nog een kreun niet binnen houden.

    Sanne Hoogdoorn
    Ik sta op het punt om iets heel kinderachtigs te doen. 'Niet waar,' zei ik eigenwijs. 'Jij en jouw kussen zijn het best.'


    Remember to be ridiculous.

    Jason van Huyse
    'Niet waar'zei ze eingenwijs'Jij en jouw kussen zijn het best.' zei ze."Nietes." zei ik lachend ookal wist ik hoe dit ging uitdraaien


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sanne Hoogdoorn
    'Welles,' zei ik eigenwijs terug en ik rolde met mijn ogen.
    We wisten hoe dit af ging lopen en he maakte me eigenlijk helemaal niets uit op dit moment, ik zou mijn gelijk krijgen.


    Remember to be ridiculous.

    Jason van Huyse
    'Nietes' zei ik en stak mijn tong uit,ja ik ging vervelend doen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lauren Campbell

    Ik beantwoord zijn kus gretig en sla mijn armen om zijn nek. Ik trek de dekens over ons heen, voor het geval er iemand binnenkomt. Ik laat mijn handen over zijn rug glijden en dan weer over zijn buik. Ik kietel hem even op zijn onderbuik en leg mijn hand dan neer.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sanne Hoogdoorn
    'Welles.'
    Wat waren we weer eens volwassen bezig hier. Nou ja, ik was het jongste meisje en hij de jongste jongen dus we konden best een beetje kinderachtig zijn.

    Jasper de Ridder
    Ik haalde mijn lippen van de hare en glimlachte. 'Ben ik nu wel goed bezicht met het goedmaken?' vroeg ik terwijl ik mijn vingers weer uit haar haalde en het antwoord eigenlijk al wist.


    Remember to be ridiculous.

    Jason van Huyse
    'Welles' zei ze weer,heel volwassen "Nieteees." zei ik lachend.Eingelijk vond ik het gewoon grappig hoe we zo kinderachtig deden


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem aan en voel hoe hij zijn vingers uit me haalt. Ik geef hem een kus. 'Ja, maar je gaat me niet vertellen dat je nu gaat stoppen, toch?' ik kijk hem verlangend aan. Ik geef hem nog een kus en kijk hem uitdagend aan. Dan draai ik ons om en ga op hem liggen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sanne Hoogdoorn
    Ik zuchtte maar besloot maar gewoon door te gaan. 'Welles,' zei ik en ik sloeg mijn armen over elkaar.

    Jasper de Ridder
    Ik keek haar even plgend aan. 'Ik was eigenlijk van plan om nu te gaan slapen,' zei ik grinnikend en ik plaatste een kus op haar voorhood. 'Je kan natuurlijk altijd nog proberen om me over te halen om door te gaan.'


    Remember to be ridiculous.

    Jason van Huyse
    "Nietes" zei ik weer en sloeg mijn armen ook over elkaar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lauren Campbell

    'Jouw overhalen hè?' ik grinnik en ga recht op zitten. Ik kijk hem fronsend aan. 'Ben je dat wel waard,' grinnik ik. Ik druk een kus op zijn buik. En ga met mijn handen over zijn boven lichaam. Dan ga ik verder naar beneden en kijk hem aan. Ik druk een weg van kusjes steeds meer naar beneden. Ik kijk hem even aan. 'Al om?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sanne Hoogdoorn
    'Welles,' zei ik eigenwijs en ik kek hem nep-boos aan. 'En als je dat niet toegeeft krijg je voorlopig geen kusjes meer van mij.'

    Jasper de Ridder
    Ik wou nog even ontkennen maar hield dat niet langer vol. Ik draaide ons om en duwde haar in matras waarna ik haar nek zoende. Ik gromde zacht. 'Je maakt me gek,' gromde ik en ik ademde ongecontroleerd.
    Ik bracht twee vingers bij haar binnen en begon ze te bewegen. Ze kreeg zoveel emotie bij me los.


    Remember to be ridiculous.