• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 0:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    Jasper
    Ik breng een derde vinger bij haar binnen en ze is intussen bijna aan het overlopen. ze keek me met grote ogen aan. Het was dat ik beter wist maar anders zou ik denken dat dit de eerste keer was dat ze zo werd aangeraakt, dat alle aandacht naar haar ging op dit moment.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem weer aan en slaak een zucht. Hoe veel verder wilde hij nog gaan? Ik druk mijn nagels nog wat dieper mijn hand en kijk hem dan weer aan. Ik sla mijn ogen weer naar het plafond en laat het over me heen komen. Ik kijk een beetje om me heen en slaak dan nog een zucht. Ik trek Jasper omhoog en ga op hem liggen. Ik druk een kus op zijn lippen en ga dan met mijn handen naar beneden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik zie wel zo dat er wel erg slechte bewakers zijn XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper
    Lauren trok me omhoog en draaide me om waarna ze bovenop mij kwam te liggen. Ze drukte een kus op mijn lippen enliet haar handen naar beneden glijden.


    Remember to be ridiculous.

    [de een is vertrokkn en de ander komt morgen pas]


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik grinnik eventjes en geef hem nog een kus. Dan laat ik mijn blik even op zijn buik glijden en kijk naar de striemen. Dan kijk ik even naar mijn eigen buik. Mijn blik blijft bij mijn litteken hangen. Ik slik even en besluit het te negeren. Ik druk nog een kus op Jasper zijn lippen en begin hem dan glimlachend af te trekken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper
    Ik kreunde en beet op mijn lip om de kreunen te smoren en ervoor te zorgen dat ze ze niet aan de andere kant van het gebouw zouden horen. Ik glimlachte naar haar terwijl ik op de binnenkant van mijn wang beet.


    Remember to be ridiculous.

    Jason van Huyse
    'Godverdomme geef nou gewoon toe dat ik gelijk heb zodat ik je weer kan zoenen,' zei ze geïrriteerd en sloeg op redelijk hard op mijn borstkas,"Auw!,je hoeft me daarom niet te slaan."zei ik boos.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lauren Campbell

    Ik grinnikte zachtjes en voerde het tempo een beetje op. Ik boog voorover om hem een kus te geven net boven de grens van waar je broek zou zitten. Grijnzend kijk ik hem weer aan en ga even door. Nu was het zijn beurt..


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Waar liggen Lauren en Jasper eigenlijk?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Op Lauren haar kamer]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Dan hopen voor jullie dat Rikki niet zo iets heeft van dat ze Nathan achterlaat in zijn bed en iets moet halen of wat dan ook uit haar eigen kamer xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sanne
    Ik schoot overeind. Ik was blijkbaar weer niet bewut van de kracht die ik had uitgeoefend met mijn arm. 'Sorry,' zei ik en ik beet op mijn lip. 'Het was niet de bedoeling om zo hard te slaan.'

    Jasper
    Ik trok haar weer omhoog en dit keer draaide ik haar om. Ik kuste haar sleutelbeen en glimlachte tegen haar intussen gloeiende huid. Ik tilde mijn hoofd om en bewoog mijzelf verder naar achteren. Ze keek me vragend aan maar leek te begrijpen wat ik van plan was toen ik mijn tong bij haar binnenbracht.


    Remember to be ridiculous.

    Jason van Huyse
    Ze schoot overeind.'Sorry' zei ze en beet op haar lip 'Het was niet de bedoeling om zo hard te slaan.'ik knikte "Het is niet erg,ik had niet zo koppig moeten doen." zei ik en deed mij schirt wat omhoog,er was wel een rode plek te zien.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 23:14 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lauren Campbell

    In een reflex Pak ik het kussen en druk die op mijn gezicht. Een kreun verlaat mijn mond, maar wordt gesmoord door het kussen. Ik haal diep adem en haal het kussen weer voor mijn hoofd weg. Ik zet mijn nagels weer in mijn handpalmen. Het was niet eerlijk. Hij liet me mij niet eens zijn gang gaan! Ik kijk hem aan. Als er nu iemand binnen zou komen.... Ik kreun weer en duw mezelf wat meer het matras in.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne