• Sadistic goes Insomniac

    in·som·ni·ac (n-smn-k)
    n.
    One who suffers from insomnia.
    adj.
    Having or causing insomnia.


    Deep in the bosom of the gentle night
    Is when I search for the light
    Pick up my pen and start to write
    I struggle, fight dark forces
    In the clear moon light
    Without fear... insomnia
    I can't get no sleep


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Het past bij je, maar moet er eerst even aan wennen. :Y)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Aha. (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hush schreef:
    Het past bij je, maar moet er eerst even aan wennen. :Y)


    Neem je tijd, ik ben er tot in de late uurtjes om erbij te helpen. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    (...)

    Neem je tijd, ik ben er tot in de late uurtjes om erbij te helpen. :Y)

    Ik moet mummy nemen als usernaam. :Y)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik ben een insomniac, maar wel leuke naam : )


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    Ik ben een insomniac, maar wel leuke naam : )


    Ik ook, al een fiks aantal jaren.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Wat betekend het? ;l

    Anyway:
    Hooooooooooi Insomniac (;

    [ bericht aangepast op 20 april 2011 - 21:21 ]


    Me so good.

    Insomniac schreef:
    (...)

    Ik ook, al een fiks aantal jaren.


    Haha, i join the club xd


    I hope heaven needs you more than I do now.

    xSnoepjex schreef:
    Wat betekend het? ;l

    Anyway:
    Hooooooooooi Insomniac (;



    Slapeloosheid
    Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
    Ga naar: navigatie, zoeken
    Slapeloosheid (medisch: insomnie) is een slaapstoornis. Personen met deze aandoening kunnen moeilijk in slaap vallen en blijven 's nachts betrekkelijk lang wakker of slapen te licht.

    Als slapeloosheid langer dan een paar nachten duurt, kan de aandoening chronisch worden en kan het slaaptekort een zeer nadelige uitwerking op het welzijn hebben. Slapeloosheid verstoort het natuurlijke slaapritme, dat moeilijk te herstellen is. Sommige mensen die aan slapeloosheid lijden, verergeren onbedoeld de situatie door overdag of vroeg op de avond kort te slapen, waardoor 's nachts de kwaal juist erger wordt. Sommigen proberen ondanks het gebrek aan slaap te blijven functioneren, wat ernstige lichamelijke en psychische problemen kan opleveren. Het kan voorkomen dat iemand die bang is aan slapeloosheid te lijden, in werkelijkheid alleen minder behoefte aan slaap heeft. Het is normaal om bij het ouder worden lichter te gaan slapen en in kortere perioden. Sommige ouderen liggen in bed te woelen, omdat hun lichaam niet meer slaap nodig heeft, terwijl ze wel gewend waren aan een bepaalde tijd slaap.

    Insomnie komt relatief vaak voor door externe oorzaken als geluidshinder, lichthinder of als bijwerking van bepaalde medicijnen, maar kan ook worden veroorzaakt door stress, opwinding, lichamelijke of psychische aandoening, voedselallergie(ën) en slechte slaapdiscipline. Het is een belangrijk symptoom van een manie bij mensen met een bipolaire stoornis en kan ook een teken zijn van verhoogde schildklieractiviteit, depressie en andere stimulerende fysiologische prikkels. Ook kan er sprake zijn van genetische aanleg voor onder meer fatale familiaire insomnie (prion).


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    (...)


    Slapeloosheid
    Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
    Ga naar: navigatie, zoeken
    Slapeloosheid (medisch: insomnie) is een slaapstoornis. Personen met deze aandoening kunnen moeilijk in slaap vallen en blijven 's nachts betrekkelijk lang wakker of slapen te licht.

    Als slapeloosheid langer dan een paar nachten duurt, kan de aandoening chronisch worden en kan het slaaptekort een zeer nadelige uitwerking op het welzijn hebben. Slapeloosheid verstoort het natuurlijke slaapritme, dat moeilijk te herstellen is. Sommige mensen die aan slapeloosheid lijden, verergeren onbedoeld de situatie door overdag of vroeg op de avond kort te slapen, waardoor 's nachts de kwaal juist erger wordt. Sommigen proberen ondanks het gebrek aan slaap te blijven functioneren, wat ernstige lichamelijke en psychische problemen kan opleveren. Het kan voorkomen dat iemand die bang is aan slapeloosheid te lijden, in werkelijkheid alleen minder behoefte aan slaap heeft. Het is normaal om bij het ouder worden lichter te gaan slapen en in kortere perioden. Sommige ouderen liggen in bed te woelen, omdat hun lichaam niet meer slaap nodig heeft, terwijl ze wel gewend waren aan een bepaalde tijd slaap.

    Insomnie komt relatief vaak voor door externe oorzaken als geluidshinder, lichthinder of als bijwerking van bepaalde medicijnen, maar kan ook worden veroorzaakt door stress, opwinding, lichamelijke of psychische aandoening, voedselallergie(ën) en slechte slaapdiscipline. Het is een belangrijk symptoom van een manie bij mensen met een bipolaire stoornis en kan ook een teken zijn van verhoogde schildklieractiviteit, depressie en andere stimulerende fysiologische prikkels. Ook kan er sprake zijn van genetische aanleg voor onder meer fatale familiaire insomnie (prion).

    -aleen de eerste zin gelezen-
    O:
    heb jij dat dan?
    lijkt me echt stom ..;o


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    -aleen de eerste zin gelezen-
    O:
    heb jij dat dan?
    lijkt me echt stom ..;o


    Ik kan bijna niet slapen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Nee, dat heb ik niet. (: Past wel bij je inderdaad, haha


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Nee, dat heb ik niet. (: Past wel bij je inderdaad, haha



    Haha, jij kan nog geen uurtje slaap missen geloof ik hè? :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    (...)


    Haha, jij kan nog geen uurtje slaap missen geloof ik hè? :'D
    Ik denk het niet nee :$


    Life is hard and then we die

    Doet me denken aan Enrique Iglesias :/

    Achja, leuke naam (: