• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 0:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    [@squib zou je er een beetje op willen letten dat je mijn personage niet bestuurt:) het maakt niet uit hoor, maar de laatste 2 zinnen van je vorige stukje:) x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sanne
    Ik beet op mijn lip toen ik de rode plek in de vorm van mijn hand zag. 'Sorry, ik moet mijn kracht echt beter onder controle gaan houden,' zei ik en ik keek schuldbewust naar beneden.


    Remember to be ridiculous.

    Jason van Huyse
    "Ik kan wel tegen een stootje hoor." zei ik en legde mijn hand op haar wang."En jij hebt gewonnen." zei ik en drukte mijn lippen kort op de hare.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Demi1309 schreef:
    Lauren Campbell

    In een reflex Pak ik het kussen en druk die op mijn gezicht. Een kreun verlaat mijn mond, maar wordt gesmoord door het kussen. Ik haal diep adem en haal het kussen weer voor mijn hoofd weg. Ik zet mijn nagels weer in mijn handpalmen. Het was niet eerlijk. Hij liet me mij niet eens zijn gang gaan! Ik kijk hem aan. Als er nu iemand binnen zou komen.... Ik kreun weer en duw mezelf wat meer het matras in.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ok en sorry voor de laatste reactie maa mijn moeder kwam hierheen en het leek me nogal ongemakkelijk als ze dit las, ze kan daar awkward over doen.]
    Jaspr
    Ik begon met mijn duim rondjes te draaien in haar clit en genoot van haar reacties. Ik sloot mijn ogen half en hoopte uit de grond van mijn hart dat haar kamergenoot niet net nu binnen zou komen.

    Sanne
    Ik genoot van zijn lippen op de mijne en zoende hem gewillig terug. Na een tijdje likte ik over zijn lippen, vragend voor toestemming.


    Remember to be ridiculous.

    [haha ik begrijp het :)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jason
    Ze zoende gewiilig terug en vroeg om toestemming,gewillig liet ik haar binnen en onze tongen vonden elkaar.Ik ging weer liggn waardoor Sanne weer opme ging liggen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lauren

    Ik bijt op mijn lip om kreunen te smoren. 'Jasper,' hijg ik een beetje. Ik kijk hem aan. 'Het is een beetje oneerlijk waar je nu mee bezig bent,' vervolg ik. Ik kijk hem aan en glimlach eventjes. Hij was nog steeds bezig. Ik gooi mijn nek naar achter en nog een kreun rolt over mijn lippen. Ik kijk hem langzaam weer aan. Hij kon wel erg lang doorgaan... Niet dat ik daar problemen mee had, maar toch. De meeste jongens waarmee ik het had gedaan die hadden me nu al gedwongen om iets bij hun te doen. Nou ja dat iets... Ze pijpen of wat dan ook..

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 23:38 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sanne
    Ik zorgde ervoor dat ik niet op zijn rode plek leunde en ging met mijn handen door zijn bruine haar terwijl ik mijn ogen sloot.

    Jaspr
    Ik kwam overeind en glimlachte naar haar terwijl ik over haar heen hing, leunend op mijn armen. 'WAarom dat?' vroeg ik glimlachend en ik streelde even zacht langs haar heup.


    Remember to be ridiculous.

    (ik ga gaan slapen tot morgen)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lauren

    Ik grinnik eventjes en probeer de hand van hem bij mijn heup te negeren. 'Nou jij doet van alles bij mij, maar je laat het je niet gebeuren dat ik iets bij jouw doe.' Ik kijk hem even aan en druk een kus op zijn lippen. 'Niet echt eerlijk, vind je niet?' ik kijk hem grijnzend aan en ga weer liggen. Ik kijk hem nog even aan en sluit dan mijn ogen. Nu focus ik me wel op de hand bij mijn heup. 'Kunnen we niet gewoon het hele voorafje overslaan,' lach ik weer en open mijn ogen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper
    'Volgens mij hebben we een behoorlijk voorafje erop zitten,' zei ik grinnikend. 'Ik vind het goed maar ik heb hier geen condooms dus misschien heb jij iets bij?' vroeg ik en ik streelde nogmaals langs haar heup.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik denk even na. Eigenlijk niet... Niemand zou verwachten dat je hier sex zou hebben... Opeens schoot de politieagent door mijn hoofd. Hij had er eentje in mijn tas gegooid. Don't ask. Ik kijk grinnikend naar Jasper. 'Ja ik heb er een, maar het is handig als je van me afgaat zodat ik hem voor je kan pakken,' grinnik ik en geef hem een kus. Op een een of andere manier was ik zenuwachtig. Ik had dit al zo vaak gedaan, maar bij hem was ik zenuwachtig. Was er iets mis met me?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper
    Ik ging van haar af. Ik had er altijd een in mijn portemonee en rugzak zitten voor het geval dat. Die dingen hebben ze er niet uitgehaald. Waarschijnlijk hadden ze dit toch niet verwacht, ze hoopten waarschijnlijk dat we niet op elkaars kamer kwamen. Ze kwam zenuwachtig over. 'Lau wat is er?' vroeg ik. 'Je lijkt zenuwachtig.'
    En naar wat ik had doorgekregen had ze hier meer ervaring mee als ik had gehad.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem zogenaamd verbaasd aan. 'Wat? Nee joh.' Ik sta op en loop naar mijn tas in de badkamer. Automatisch gaat mijn blik naar mijn buik. Ik slik en volg langzaam met mijn vingertop het litteken. Voordat mijn humeur kan omslaan wend ik mijn blik af en pak mijn tas. Vlug begin ik te zoeken. Waar is dat ding? Als ik een glimp van de verpakking zie zucht ik opgelucht.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne