• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 0:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    Jason van Huyse
    'Dus we zijn hier eigenlijk gewoon heel vrolijk aan het zijn?' vroeg ze en haalde haar schouders vrolijk op. 'Beter heel vrolijk als heel chagrijnig.' Ik knikte en glimlachte weer."veel beter"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jasper de Ridder
    'Dan moet ik nog maar even doorgaa,' zei ik onschuldig en ik trok het slipje voorzichtig naar beneden. Ik begon weer aan haar tepel de zuigen en streelde hem met mijn tong terwijl ik met een van mijn handen in haar andere borst kneed en met de ander plagerig over haar schaamlippen gleed.


    Remember to be ridiculous.

    Sanne Hoogdoorn
    'Weet je wat nog veel beter is?' vroeg ik met twinkelende ogen terwijl ik merkte dat ik zijn shirt nogal had uitgerekt, ach hij had vast nog wel een ander shirt.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Een kreun rolt weer over mijn lippen. Ik zet mijn nagels voorzichtig in zijn rug en bijt op mijn lip. Ik sluit mijn ogen en geniet van zijn aarakingen. Ik ga met mijn handen door zijn haren en zet mijn nagels in zijn rug om het genot te verdragne. Kippenvel slaat op mijn armen. Ik hijg lichtjes en weer rolt een kreun over mijn lippen. Het heeft geen zin om het proberen tegen te houden, dat werkt toch niet. Ik trek zijn onderbroek nu ook naar beneden en laat mijn handen over zijn lichaam gaan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jason van Huyse
    'Weet je wat nog veel beter is?'vroeg ze met twinkelende ogen.Vragend keek ik haar aan "jij." zei ik glimlachend wetend dat ze iets anders ging zeggen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jasper de Ridder
    Haar reacties laten me glimlachen. Ik begon rondjes te draaien in haar klit met mijn duim. Ik kreun zelf ook achtjes en merk hoe mijn ademhaling versneld. Het is nog geen hijgen zoals bij haar maar het is er niet meer ver vanaf.


    Remember to be ridiculous.

    Sanne Hoogdoorn
    Ik glimlachte door zijn antwoord en haalde zijn haar uit zijn gezicht. 'Fout,' zei ik vrolijk. 'Dit.'
    Ik druk mijn lippen op de zijne en duw hem achterover op mijn bed.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik kreun weer en laat mijn vingers zijn buik strelen en ga meer naar beneden. Ik ga met mijn vingers over zijn geslacht en ga met mijn andere hand over zijn rug heen. Ik laat mijn hoofd achterover vallen en sluit genietend mijn ogen. Een glimlach siert mijn gezicht.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jason van Huyse
    Ze glimlachte door mijn antwoord.'Fout' zei ze vrolijk'Dit.'ze drukte haar lippen op de mijne en duwde me achterover op het bed.Ik zoende gewilig terug en streek met mijn tong haar lip vragend voor toestemming.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jasper de Ridder
    Mijn kreun wordt gesmoord omdat ik mijn lippen nog steeds om haar tepel heb geplaatst. Ik breng een vinger bij haar binnen en begin die zacht te bewegen.


    Remember to be ridiculous.

    Sanne Hoogdoorn
    Ik liet mijn mond gewillig openzakken en zijn tong ontmoette de mijne. Ik liet mijn handen gebald op zijn borst leunen en genoot met gesloten ogen van onze zoen.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Een luide kruin verlaat mijn mond. Ik zet mijn nagels in zijn huid en bijt hard op mijn lip. Ik hijg lichtjes en laat de vingers van mijn andere hand nu meer over zijn geslacht gaan. Ik duw mezelf meer het matras in en druk mijn hoofd het kussen in. Ik hijg lichtjes en druk dan mijn lippen op zijn schouder.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 20:17 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jason van Huyse
    ze liet me gewillig toe en onze tongen vonden elkaar.Ze liet haar handen gebald op mijn borst leunen.Ik sloot mijn ogen en genoot van deze kus die me telkens weer kriebels in mijn buik heeft.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jasper de Ridder
    Ik liet me met haa mee zakken en kreeg kippenvel toen ik haar lippen op mijn schouder voelde. Haar gekereun en aanrakingen wond me verder op. Ik bracht een tweede vinger binnen. Mijn ademhaling is intussen niet ver meer van gehijg en ik begin harder en ruwer in haar borst te kneden.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik kreun nog een keer luid en zet mijn nagels dieper in zijn fel. Ik houd het niet meer. Ik ga met mijn handen over zijn lichaam heen en ga lichtjes met mijn nagels over zijn rug. Ik maak figuurtjes op zijn onderbuik en ga met mijn hand naar zijn geslacht, die ik streel.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne