• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 0:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik grinnik. 'Erg lang houd je het niet vol,' lach ik. Ik voel hoe hij me omduwd en me het matras een beetje induwd. Ik lach om zijn woorden. Ik voel hoe hij ineens twee vingers bij me inbrengt en kreun luid. Vlug druk ik mijn lippen op de Zijne. Ik bijt speels op zijn lip en laat zijn lippen dan weer los. Ik laat mijn handen weer naar zijn geslacht glijden en streel die.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jason van Huyse
    Ik keek haar met een pruillipje aan."Iedereen heeft zijn eigen mening toch."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sanne Hoogdoorn
    'En in dit geval is mijn mening de juiste dus geef het nou maar gewoon toe,' zei ik terwijl ik mijn lippen zacht op de zijne druk. 'Of dat was voorlopig de laatste.'

    Jasper de Ridder
    Ik kreunde. Ik was intussen aan het hijgen wat ik tot nu toe zorgvuldig had voorkomen en begon met mijn duim rondjes in haar klit te draaien.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik grinnik als hij kreunt. Als hij met zijn duim rondjes gaat maken grijp ik me aan hem vast. Ik kreun weer luid en bijt hem zachtjes in zijn schouder. Ik druk vlug een kus op zijn lippen en begraaf mijn hoofd dan tussen zijn schouder en nek en hijg. ik laat maar handen weer over zijn buik glijden en probeer zo kalm mogelijk te blijven. Ik hap naar adem en druk mijn hoofd dichter in zijn nek.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jason van Huyse
    'En in dit geval is mijn mening de juiste dus geef het nou maar gewoon toe,' zei ze terwijl ze haar lippen zacht op de mijne druk. 'Of dat was voorlopig de laatste.'zei ze"Dat is dan ook de laatste die je van mij kreeg." hield ik koppig vol.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jasper
    Ze leek de controle over haar lichaam volledig kwijt te zijn en drukte haar hoofd tegen mijn nek terwijl ze naar adem hapte. Ik glimlachte, genoot ervan dat ik deze reactie bij haar loskreeg. Ik begon nog iets sneller te bewegen en drukte mijn lippen tegen haar schouders.

    Sanne
    'Best,' zei ik koppig terug.
    Wat konden we ons toch kinderachtig gedragen maar ja, ik was pas zestien dus ik was hier ook het ukkie. Niemand die mij op mijn gedrag aan kon kijken.


    Remember to be ridiculous.

    Jason van Huyse
    'Best,' zei ze koppig terug."Fijn." zei ik even koppig terug.en kijk haar quasi boos aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lauren Campbell

    Ik hap nog meer naar adem. 'Jasper,' kreun ik. Ik begraaf mijn hoofd in zijn nek en bijt op mijn lip. Dan druk ik mijn lippen in zijn nek en sla mijn armen even om hem heen om hem dichter tegen me aan te drukken. Ik slik weer en laat mijn handen dan weer naar beneden glijden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sanne
    Ik keek hem nog steeds koppig aan en grinnikte toen waarna ik hem weer achterover en ging bovenop hem liggen. 'Ik ga je dan wel niet zoenen, dat betekend niet dat ik niet bovenop je kan liggen.'

    Jasper
    Ik beet zacht in haar nek en glimlachte door haar heftige reacties. Ik liet mijn lippen over haar lichaam naar beneden glijden en liet mijn tong de bewegingen van mijn duim overnemen.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik kreun weer. Ik grijp me vast in het matras en hap naar adem.Ik kijk Jasper aan. Zo was het mijn beurt, daar kon hij op rekenen. Ik pak het kussen vast en zet daar al mijn kracht in. De meeste keren dat ik sex had gehad was alles vluchtig gegaan. Ik had vooral bij hun beurten uitgedeeld en daar genoten ze van. Dan was het klaar en ging ik weer naar de volgende, maar wat Jasper deed... Dat had nog nooit iemand gedaan bij mij. Of het voelt gewoon totaal anders. Ik weet niet, ik kan het me eigenlijk ook niet herinneren, maar ik weet wel een ding zeker. Dit voelt geweldig goed en hij maakt me gek!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jason van Huyse
    "Maakt mij niet uit." zei ik grijnzend en keek weer naar Sanne.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jasper
    Ze kreunde luid en greep zichzelf vast in het matras en ik dacht niet dat dat het ging overleven als ik naar haar lange nagels keek. Ik versnelde mijn tempo iets en voelde haar lichaam onder mij schokken.


    Remember to be ridiculous.

    Sanne
    'Godverdomme geef nou gewoon toe dat ik gelijk heb zoda ik je weer kan zoenen,' zei ik geïrriteerd en ik sloeg op zijn borstkas, iets harder als gepland.


    Remember to be ridiculous.

    (moet gaan eten nu )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem met grote ogen aan, ik besluit gewoon rustig te blijven. Ik concentreer me op mijn ademhaling, of te wel, hijgen en bijt op mijn lip. Ik zet mijn nagels in mijn handpalm en bijt mijn kaken strak op elkaar. Hij kon hem zo echt terug verwachten... Ik glimlach en geniet van de bewegingen die hij maakt. Ik open mijn ogen weer en kijk hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne