• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 0:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    'Oké mooi. Ik ga slapen.' Ik trek mijn shirt uit, loop naar mijn kast en pak mijn pyjama shirt. Ik trek mijn broek uit en gooi die in een hoek. Dan loop ik naar mijn bed en ga daarin liggen. Ik sla de dekens om me heen. 'Jasper kan je het licht uit doen? Ik ga slapen.' Ik rol me op mijn zij en sluit mijn ogen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik deed het licht uit en glimlachte. 'Is het goed als ik erbij kom liggen?' vroeg ik voorzichtig. Ik weet niet hoe het komt maar ik ben bang om haar te verliezen. Het is alsof ik al weet dat ik afscheid van haar moet nemen en ik wil genieten van elk moment dat we hebben. Dan dringt tot me door dat ik haar zal verliezen. In de tijd dat ik hier al weg ben en zij nog niet raak ik haar kwijt.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    'Tuurlijk mag jij bij me komen liggen. Graag zelfs.' Ik open mijn ogen. Ik zie een beetje angst in zijn ogen. 'Wat is er?' Ik kijk hem aan en ga recht op zitten. Bezorgd kijk ik hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik schoo naast haar in bed en sloeg mijn armen om haar heen. Ik kon nu wel gaan liegen maar daar had ik zeker geen zin in. 'Ik realiseerde me net dat ik hier waarschijnlijk eerder weg ben als jij en ik ben bang om je dan kwijt te raken.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem aan en draai me om. 'Jij raakt me niet kwijt. Dat is een belofte.' Ik kruip tegen hem aan. 'Jasper...' Ik kijk hem serieus aan. 'Jij bent de leukste en liefste jongen die ik ken. Die laat ik toch niet gaan?' Ik geef hem een kus en kijk hem aan. 'Ik houd van je Jasper.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Ik houd ook van jou Lauren,' zei ik en ik glimlachte. 'Ik ben gewoon bang dat wanneer ik weg ben je me vergeet en er ee andere jongen mijn plaats hier inneemt waarvoor jij valt.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    'Dat zou niet zo snel gebeuren. Ik ben nooit echt van de hechte vriendjes geweest. Als ik iets had gedaan met een jongen wist ik zeker dat ik hem daarna nooit meer zou zien. En hier is dat anders. Hier zie je elkaar elke dag.' Ik kijk hem aan. 'En bovendien ben ik niet zo. Ik vlieg niet hak op de tak. Oke ik deed het wel, maar nu niet meer. Sinds... Nou ja mijn gevangenis vriendje heb ik niemand meer gehad.' Ik kijk Jasper aan en leun op mijn ellebogen. 'Ik laat jouw niet gaan, want je hebt Mijn hart gestolen.' Ik druk een kus op zijn lippen en ga weer liggen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'En jij het mijne, fluisterde ik in haar oor. 'Pas er goed op, het is al niet meer intact.'
    Kut, had ik niet moeten zeggen, waarom kan ik mijn bek nooit houden? Nu gaat ze doorvragen over onderwerpen waar ik het niet over wil hebben.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem aan en ga op hem liggen. 'Ik zal je nooit iets aandoen.' Ik kijk hem even aan. 'Wil je het zeggen of niet?' Ik druk een kus op zijn lippen en kijk hem aan. 'Ik let er goed op. En de mijne is ook niet meer intact, dus dezelfde regel geldt.' Ik kijk hem aan en glimlach kort. Ik leg mijn hoofd op zijn borstkas en ga met mijn hand over zijn borstkas. Ik druk een kus op zijn borstkas en kijk hem weer aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Laten we het er vooral niet over hebben,' zei ik en ik streelde haar haar. 'Het bestaat namelijk voornamelijk uit het verliezen van personen die jij niet kent dus zo ongelofelijk interessant is het helemaal niet.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik glimlach en ga met mijn hand over zijn wang en laat die dan weer naar beneden glijden. 'Ik begrijp het.' Ik druk een kus op zijn lippen en kijk hem aan. 'En alles aan jouw is interressant.' Ik geef hem nog een kus en glimlach. 'Ik ben niet moe, jij?' Ik kijk hem vragend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik glimlachte maar wist dat ze het niet zou kunnen zien omdat het donker was. 'Ik eigenlijk ook nog niet,' antwoordde ik grijzend. 'Wat wil jij nu dan graag doen?'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik rol weer naast hem en kijk hem dan aan. 'Ik weet niet. Er is hier ook niet echt veel...' Ik sta op en bedenk me iets. 'Zin in champagne?' Ik kijk hem glimlachend aan en haal de champagne fles van de verstopplek vandaan. Ik ga weer naast hem liggen en zet de fles naast het bed neer. 'En wat we verder kunnen doen?' Ik bijt nadenkend op mijn lip. 'Er is hier niet echt veel...'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'We zien wel wat we verder doen,' zei ik grinnikend. 'Goed dat jij die fles champagne mee hierheen hebt genomen.'
    Ik streelde zacht over haar wang en drukte een kus op haar lippen. 'Ik houd van je Lauren.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem weer aan en glimlach. Al wist ik niet zeker of hij het zag. 'Weet je dat je de eerste bent die dat tegen me heeft gezegd?' Ik kijk hem aan en glimlach. 'De eerste jongen. De enige die het nog meer zei was mijn moeder.' Ik druk een kus op zijn lippen en ga met mijn handen over zijn bovenlijf.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne