• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 0:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    Jasper de Ridder
    Ze woog bijna niets maar toch merkte ik een verschil tussen net en nu. Ik keek gebiologeerd toe hoe ze van de champagne dronk. Toen ze even stopte om op adem te komen keek ik haar vragend aan. 'Mag ik ook een slok?'
    Hoe ik dit alles kon zien? Ik heb net heel handig het nachtlampje aangeknipt.


    Remember to be ridiculous.

    Sanne Hoogdoorn
    Ik legde mijn hoofd tegen zijn borst en luisterde.

    "When I see your face, there's not a thing that I would change
    Cause you're amazing, just the way you are
    And when you smile, the whole world stops and stares for a while
    Cause girl you're amazing, just the way you are. Yeah"

    Toen hij klaar was klapte ik zacht. 'Het was goed.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik grinnik en geef hem de fles. Ik ga liggen en trek de dekens strakker om me heen. Het was best koud zonder Jasper zijn warmte. Ik kijk hem aan en verlang naar zijn aanrakingen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik nam een slok en zette hem toen naast het bed op de grond. Ik bewoon naar haar toe en sloeg mijn armen om haar koude lichaam. Ik streelde zacht over haar tere huid terwijl ik mijn lippen op haar schouders plaatste.


    Remember to be ridiculous.

    Jason van Huyse
    Ze legde haar hoofd op mijn borst en luisterde naar mijn zang.toen ik klaar was klapte ze zacht'Het was goed' zei ze en ik glimlachte weer.Muziek had nu niet meer de eerste plaats in mijn leven ,op de eerste plaats stond Sanne.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sanne Hoogdoorn
    Ik wist zekr dat hij glimlachte en toen ik opkeek zag ik dat het zo was. 'Wat maakt jou allemaal zo vrolijk vandaag?' vroeg ik met een glimalch terwijl ik zijn shirt vastpakte.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik voel zijn vingers over mijn huid gaan en glimlach. Ik voel hoe hij een kus op mijn schouder drukt en ga met mijn hand door zijn haren. Dan laat ik mijn vingers over zijn buik glijden en laat hem me aankijken. Dan druk ik mijn lippen op de zijne. 'Je moet het nog goedmaken valsspeler,' fluister ik in zijn oor.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Hm, dan zal ik dat maar eens doen,' fluisterde ik terug.
    Ik ging over haar heen hangen en bracht mijn lippen naar haar borsten. Ik omsloot haar tepel en begon zacht te zuigen en liet mijn hand over haar buik naar haar ondrbroek glijden. Ik streelde met mijn vinger zacht over de stof van haar slipje.


    Remember to be ridiculous.

    Jason van Huyse
    'Wat maakt jou allemaal zo vrolijk vandaag?' vroeg ze met een glimalch terwijl ze mijn shirt vastpakte."Jij bent diegene die me vrolijk maakt Sanne." haf ik als antwoord en glimlachte weer.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lauren Campbell

    Ik kreun. Vlug klem ik mijn kaken op elkaar. Ik druk hem dichter tegen me aan. Ik laat mijn handen over zijn lichaam glijden en mijn ademhaling versnelt. Ik hijg lichtjes en kijk naar het plafond. Ik bijt op mijn lip en slik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sanne Hoogdoorn
    Ik grijnsde en speelde met zijn shirt terwijl een gelukkig gevoel zich door mijn lichaam verspreidde. 'En dat maakt mij dan weer vrolijk,' zei ik en ik wist dat d lach in mijn stem te horen was.


    Remember to be ridiculous.

    Jasper de Ridder
    Ik liet haar tepel weer los en keek haar met glinsterende ogen aan. 'En doe ik het goed?' vroeg ik terwijl ik plagerig mijn vinger nogmaals langs haar slipje liet glijden. 'Het goedmaken.'


    Remember to be ridiculous.

    Jason van Huyse
    Ze grijnsde en speelde wat met mijn shirt.'En dat maakt mij dan weer vrolijk,' zei ze terwijl ik de lach in haar stem kon horen."Ik ben blij dat je daar vrolijk van word."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sanne Hoogdoorn
    'Dus we zijn hier eigenlijk gewoon heel vrolijk aan het zijn?' vroeg ik en ik haalde mijn schouders vrolijk op. 'Beter heel vrolijk als heel chagrijnig.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem aan. 'Noem je dat goed maken?' Ik rol met mijn ogen en sluit ze dan. 'Nee, dat deed je niet goed,' mompel ik. Het was de grootste leugen ooit. Hij deed het heel goed, maar hij moest nog even doorgaan. Ik glimlach en open mijn ogen weer. Ik kijk hem aan en druk een kus op zijn lippen. Ik verlang zo naar hem, maar weet me in te houden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne