• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 0:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    Jasper de Ridder
    Na een tijdje brak ik de kus af en ik keek haar glimlachend aan. Ik wist zeker dat de gelukkige uitdrukking op mijn gezicht in contrast stond met het beeld dat mensen van criminelen hadden maar het kon me niets schelen. 'Ik laat je nooit meer gaan,' zei ik vastbesloten. 'Jij blijft voor altijd bij mij.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem aan en ga recht op zitten. 'Geloof me, dat laat ik ook niet gebeuren.' Ik pak mijn shirt en trek die weer aan. Ik kijk hem grinnikend aan. 'Ik krijg het koud.' Ik ga weer veilig liggen en kruip tegen hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Dan moet je je kleding weer gewoon aantrekken,' zeg ik met lichte tegenzin. 'Dat zou ik zelf waarschijnlijk ook doen als mijn shirt niet ergens doorweekt op een bankje lag.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem grijnzend aan. 'Hoor ik nou tegenzin in je stem,' fluister ik in zijn oor. Ik laat mijn hand over zijn ontblote borstkas gaan. 'Of jij maakt me warm,' grinnik ik weer. Ik kijk hem weer aan en druk een kus op zijn lippen. Dan ga ik rechtop zitten en kijk hem glimlachend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lauren Campbell
    Ik grinnikte en kwam ook overeind waarna ik hij met glimmende ogen aankeek. 'Hoe graag ik dat ook zou willen,' zei ik glimlachend. 'Ik vrees dat je ziek wordt als we nog langer zo goed als naakt buiten blijven dus kleed je maar aan, dan gaan we naar je kamer. Die bitch zal intussen weg zijn.'


    Remember to be ridiculous.

    (wat ben ik slim ik verheet zeker wel de notificaty van de berichten zeker -_- ik zal morgen jasons laatste bericht tonen ,want nu ben ik moe sorry :s )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [ok]


    Remember to be ridiculous.

    (ben het weer eens verheten :S )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [wa ben je vergeten?]


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik trek mijn broek weer aan en sta op. Vlug pak ik mijn bh van de grond en kijk Jasper aan. 'Laten we dan maar naar mijn kamer gaan.' Ik glimlach naar hem en wacht tot hij alles aandoet. Ik grijns en kijk hem uitdagend aan. 'Wat gaan we daar doen dan?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik trok mijn broek snel aan en stond op. Ik probeerde haar te helpen met het weer aantrekken van haar bh alleen ik doe langer over de sluiting weer dichtdoen als open. 'Hm, dus meer ervaring met uittrekken,' mompel ik zachtjes. 'Dat zien we op je kamer wel weer, hopen dat je kamer genoot niet binnnkomt sowieso.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik grinnik als ik hem voel prutsen en hoor zijn zachte opmerking. Ik grinnik en geef hem een kus. Als het hem eindelijk gelukt is trek ik vlug mijn shirt aan. Dan sla ik mijn arm om zijn middel en begin te lopen. 'Ach... Zo snel zou ze wel niet binnen komen. Ze is de hele dag weggeweest.' Ik glimlach naar hem en druk nog een kus op zijn lippen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Ik denk toch dat jouw kamergenoot ook slaap nodig heeft,' zei ik grinnikend en ik trok haar glimlachend mee terug terwijl de takken nog wat verse krassen en striemen in mijn bovenlichaam veroorzaakten maar het deerde me niet.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    'Dat kan me echt niet schelen. Dan doen we de deur op slot. Ik weet niet eens wie het is.' Ik loop lachend achter hem aan. 'Laten we maar genieten van het feit dat ze er nu nog niet is,' grinnik ik. Ik kijk hem aan en grijns. Ik kijk om me heen of de kust veilig is en ren dan naar boven. Jasper trek ik mee. Ik gooi mijn slaapkamerdeur open en trek Jasper mee naar binnen. Ik sluit de deur achter ons en kijk hem aan. 'Moet de deur op slot of niet?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik schudde mijn hoofd. 'Nee,' zei ik. 'We doen hem dicht en hopen dat je kamergenoot niet binnen is. Het is niet echt eerlijk om haar buiten te sluiten omdat ik bij jou kom slapen. En de hele wereld mag weten dat ik van ju hou. Behalve de begleiders dan.'


    Remember to be ridiculous.