• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 0:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    Jasper de Ridder
    De eerste jongen? En de jongen in de gevangenis dan? Had die haar nooit verteld dat hij van haar hield? 'En ik ga het nog heel erg vaak tegen je zeggen,' zei ik terwijl ik mijn handen over haar tere lichaam liet glijden.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik glimlach en voel zijn handen over mijn lichaam. Fijne rillingen gaan door me heen. Ik glimlach. 'En jij mag het,' grinnik ik. Ik kijk hem aan. 'En ik zal het jouw nog vaak zeggen.' Ik druk mijn lippen weer op de zijne en ga met mijn handen over zijn bovenlichaam. Als ik zijn broeksrand voel ga ik weer naar boven.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Daar ben ik blij om,' zei ik grinnikend en ik liet mijn handen onder haar shirt glijden, naar boven tot ze haar borsten raakte en ik voorzichtig langs de onderkant streelde.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik bijt op mijn lip en maakt een geluidje van genot. Ik druk nog een kus op zijn lippen. Genietend sluit ik mijn ogen. Ik druk een kus boven zijn broeksrand en grinnik. Ik glimlach en kijk hem aan. Zover het gaat in het donker.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ik ben weer weg, tot vanavond of vanmiddag]


    Remember to be ridiculous.

    [Tot vanavond of vanmiddag]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (volgens mij is dit het laatste wat Sanne tegen Jason had gezegd

    Sanne Hoogdoorn
    Ik dook weg waardoor ik bijna van het bed afviel. 'Dan geef ik je liever nu meteen een zoen,' zei ik en ik plaatste mijn lippen glimlachend op de zijne.
    )

    Jason van Huyse
    'Dan geef ik je liever nu meteen een zoen,' zei ze en drukte haar lippen op de mijne,automatisch zoende ik terug en ging met mijn ene hand door haar zachte haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [ben er weer]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik grijnsde en liet mijn handen helemaal over haar borsten glijden en begon er zacht in te kneden. Ik wist dat we uren door zouden kunnen gaan. Alles om de ander helemaal gek te maken, ik wist hoe ik in elkaar zat en had intussen ook al wel een blik in haar karakter kunnen werpen.

    Sanne Hoogdoorn
    Ik voelde zijn hand door mijn blonde haren strelen en glimlachte. Ik liet een hand door zijn haar glijden terwijl de andere arm om zijn nek lag en ik mijn tong over zijn lip liet glijden.

    [wauw, vergeleken met de rest zijn Sanne en Jason wel heel ontschuldig]


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik kreun en bijt op mijn lip. Ik kijk hem aan en grijns. Dan pak ik zijn polsen en druk die boven zijn hoofd. Met een hand pak ik zijn Polsen vast en houd ze boven zijn hoofd. Met de ander ga ik over zijn bovenlichaam en laat mijn vingers langzaam naar zijn broek kruipen. 'Ik lig hier in mijn onderbroek en jij niet. Niet echt eerlijk vind je niet?' Ik grinnik en Pruts aan zijn knoop.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jason van Huyse
    Onze tongen vonden elkaar en speelden het liefdesspel.ik drukte Sanne dichter tegen me aan en haalde mijn lippen kort van de hare.Ik fluisterde een paar lieve woordjes in haar oor en drukte ervolgens mijn lippen weer op de hare.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jasper de Ridder
    Ik glimlachte en liet mijn blik over haar rug glijden terwijl ik haar tere vingers streelde. 'Niet echt,' zei ik grijnzend. 'Maar over het algemeen speel ik graag vals.'


    Remember to be ridiculous.

    Sanne Hoogdoorn
    De lieve woordjes die hij in mijn oor fluisterde lieten me blozen en toen hij zijn lippen weer op de mijne drukte onplofte de bom met vlinders weer in mijn buik en de adrealine joeg door mijn lichaam. Het gevoel dat hij me bezorgde was zo nieuw.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem even aan. 'Ik accepteer valsspelen niet. En hoe kom je erbij om met je broek aan in mijn bed te gaan liggen?' Ik trek zijn spijkerbroek uit en gooi die naast het bed. Ik kijk hem weer aan. 'Nu moet je het weer goedmaken,' grinnik ik. 'Maar eerst...' ik grijns en doe alsof ik naast hem ga liggen, maar rol dan opzij zodat ik van Jasper af ben. Dan pak ik de champagne fles en zet die aan mijn lippen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jason van Huyse
    Ik glimlachte toen ik haar liet blozen.We zoenden even door en ik haalde mij lippen weer van de hare af,ik streelde haar wang en begon lichtje 'just the way you are' van bruna mars te zingen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH