• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 0:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    Jasper
    'Ik ook van jouw,' bracht ik hijgend uit.
    Mijn ogen vielen als vanzelf dicht en ik voelde haar hand door mijn haren gaan en dat gebaar bleef zich maar herhalen.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren

    Ik kijk naar het Plafond en blijf bewegingloos liggen. Ik lag wel goed met Jasper op me. Zo vredig met zijn ogen gesloten. Alhoewel Jasper erop lag, leek ik het litteken nog te zien. Het is altijd al zo geweest dat ik het op dit soort momenten heel erg voelde. Je gaf je lichaam bloot en ik daarmee ook mijn litteken. Ik maakte me dan zorgen of ze me dan nog wel willen. of ze niet afknapten. En soms was die zorgen terecht geweest en hadden ze me uitgemaakt voor lelijk of wat dan ook. Die woorden deden echt pijn, maar je raakte er wel aan gewend in die wereld. Als Jasoer er zoiets over zou zeggen zou me dat kapot maken. Automatisch gaat mijn hand naar het litteken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper
    Ik velde haar hand naar het litteken glijden en pakte haar om haar pols om haar tegen te houden, ik heb nog net genoeg energie over. 'Niet doen,' zei ik fluisterend. 'Je bent prachtig, met of zonder litteken, het gaat niet om het litteken om je buik. Het gaat om jou in het geheel.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem aan en druk een kus op zijn lippen. Zijn woorden raken me, ze raken me echt. Hij is zo lief en... Ik slaak een lichte zucht en zeg niks. Ik kijk Jasper weer aan. 'Dank je,' fluister ik. Ik kruip iets meer naar beneden, zodat onze hoofden gelijk liggen. Ik Sla mijn armen om hem heen en begraaf mijn gezicht in zijn nek. Ik sluit mijn ogen en focus me op zijn ademhaling. Ik wil niet huilen, niet nu. Ik heb het met geweldig gehad en als ik dan nu ga huilen.... Dat zou alles verpesten en dat wil ik niet.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Sorry, was gister avond in slaap gevallen...]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    ( kan je weer reageren met Jasper:) )


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper
    'Waarvoor bedank je me?' vroeg ik en ik liet mezelf van haar afrollen zodat ze van mijn gewicht bevrijd was. Ik snapte niet waarvoor ze me bedankte, net was volgens mij voor ons allebei geweldig geweest.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    'Voor alles. Voor dat je van me houd, dat je me accepteert met mijn litteken, voor wat we net hebben gedaan. Voor alles.' Ik kijk hem aan en sla de deken strakker om me heen. Ik kijk Jasper even aan. Ik weet dat de tranen in mijn ogen staan, maar waarom weet ik het eigenlijk niet. Eerst om mijn litteken, maar nu? Om dankbaarheid? Omdat hij me geraakt heeft?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper
    Ik pakte haar gezicht vast en keek haar doordringend aan, de tranen die erin stonden raakte me, ik wou niet dat ze huilde. 'Ik houd van je omdat je een geweldige meid bent, dat litteken is misschien een deel van je maar het is jou niet en wat net betreft, daar heb ik ook van genoten dus dan bedank ik jou bj deze ook even.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren

    Ik kijk hem aan en glimlach. 'Weet je Jasper,' fluister Ik. Ik laat me op mijn rug rollen en kijk naar het plafond. 'Weet je. Ik was voor iedereen een hoer, een slet, het meisje met het litteken, de moordenaar en ga zo maar door. Maar voor jouw... Ben ik gewoon Lauren.' Ik kijk Jasper aan. 'En ik... Dat raakt me omdat mensen me zo nooit gezien hebben. Nooit. Nooit heeft iemand laten merken dat hij om me geeft en Jij doet dat wel. Door jouw voel ik me een mens...'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper
    'Je bent een mens,' zei ik en ik streelde langs haar wang. 'Je bent een meisje met een litteken maar niet het enige meisje met een litteken, je bent een moordenaar maar niet de enige moordenaar, je hebt je in het verleden als een slet gedragen maar je bent niet de enige, je bent wel het enige meisje waarvoor ik deze gevoelens heb, het enige meisje waar ik verliefd op ben en de enige Lauren, daarom zie ik je zo. Ik kijk naar wat jou uniek maakt.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren

    Een traan rolt over mijn wang. Ik lach door mijn tranen heen. 'Jasper, je maakt me aan het huilen.' Ik druk een kus op zijn lippen. Ik ga half op hem liggen en kijk hem aan. 'Waarom ben je zo lief voor me,' glimlach ik. 'En geef geen antwoord, want je hebt wel genoeg gezegd.' ik geef hem weer een kus. 'En je bent wel goed met woorden,' grinnik ik. 'en dat is nog een kus waard.' Ik geef hem lachend nog een kus en kijk hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper
    'Ik zocht gewoon een excuus om je te mogen knuffelen,' zei ik en ik drukte een kus op haar lippen waarna ik mijn voorhoofd tegen het hare legde. 'En je moet niet huilen, het is een prachtige nacht, wij zijn samen.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren

    'ik wil ook niet huilen.' Ik ga nu helemaal op hem liggen en trek de dekens over ons heen. Ik kijk hem weer aan. 'Ja. Een perfecte avond.' Ik druk nog een kus op zijn lippen. 'En jij hebt geen excuus nodig om mij een knuffel te geven. Jij mag het altijd.' Ik kijk hem glimlachend aan en druk een kus op zijn mondhoek. 'Jasper je bent de leukste, liefste, schattigste, al wil je dat waarschijnlijk niet horen, grappigste, knapste, mooiste jongen die ik ken. En de beste sexpartner,' grinnik ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper
    Ik sloeg mijn armen om haar heen en trok haar tegen me aan waarna ik glimlachte. 'Bedankt voor het compliment,' zei ik. 'En o zijn tijd is het niet erg o een beetje schattig te zijn Lauren.'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Remember to be ridiculous.