• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 0:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    Jasper
    Ik hoorde haar opgelucht zuchtten maar dat ze over het litteken streek net op het punt dat ik haar had kunnen zien vanuit de badkamer verrontrustte me. Het leek wel alsof ze op dat moment alleen het beschadigde deel had gezien.


    Remember to be ridiculous.

    Topic 10


    Remember to be ridiculous.

    Lauren

    Ik pak het verpakkinkje en gooi mijn tas weer op de grond. Ik kijk op en weer valt mijn blik op mijn buik. Het was automatisme geworden en toch kon ik er niet aanwennen. Het litteken hoorde bij me, maakte me boos en zorgde ervoor dat ik mijn verleden nooit zou vergeten. Ik was voor altijd vervloekt en zou nooit model kunnen worden. Ik houd het verpakkinkje goed vast en draai me om. Ik liep de kamer in en kijk Jasper aan. Wat zou hij er wel niet van denken? Het litteken nam bijna mijn hele buik in beslag. Je moest er wel naar kijken, alhoewel. Hij bleef een jongen en die keken toch graag ietsje meer naar boven. Ik druk de condoom in zijn hand en ga in mijn bed liggen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper
    Ik glimachte en keek haar even dankbaar aan. Ik bleef een tiener die soms naar de les was geweest en ik had heel toevallig seksuele voorlichting van biologie meegekregen. Ik opende de verpakking en deed te condoom om. Ik glimlachte naar haar en drukte mijn lippen op de hare. 'Je weet zeker dat je dit nu wil?' vroeg ik nog eens voor de zekerheid.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik glimlach. 'Tuurlijk,' glimlach ik. Ik trek hem boven op me en druk mijn lippen op de zijne. Zijn gewicht op mijn lichaampje leek er niet te zijn. Althans, ik voelde het niet zo erg. Ik liet mijn handen over zijn rug glijden en likte over zijn lip voor toestemming waarna ik hem even op zijn lip bijt.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper
    Ik opende mijn mond gewillig en mijn tong ontmoette de hare. Ik duwde haar benen voorzichtig en langzaam een stukje uit elkaar en drong haar binnen. Ik liet mijn handen op haar heupen rusten en begon langzaam te stoten.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Hij begon te stoten en een kreun verliet mijn mond. Vlug sla ik mijn armen om zijn nek en sla mijn benen om zijn middel. Ik bijt hem speels op zijn lip en laat dan zijn lippen los. Ik begin al licht te hijgen. Ik druk mijn lippen in zijn nek en begraaf daar ook mijn hoofd. Ik sluit genietend mijn ogen en ga een beetje mee op zijn ritme.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper
    Een kreun rolde over mijn lippen en werd gevolgd door een aantal anderen. Ik hijgde net als zij. Ze leek er van te genieten dus ik voerde het tempo iets op. Ze had haar hoofd in mijn nek begraven en ik rilde onder de aanraking van haar lippen.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren

    Ik laat mijn handen over zijn rug gaan en kreun af en Toe. Als hij het tempo opvoert zet ik mijn nagels in zijn rug en hijg in zijn nek. Ik kreun nog een paar keer en bijt vervolgens op mijn lip. Ik ga kort met mijn hand door zijn haar en voel een heerlijk gevoel in mijn onderbuik. Ik druk mijn lippen weer in zijn nek, dan op zijn kaak en dan nog eentje op zijn mond.
    Om vervolgens weer een kreun uit mijn mond te laten komen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper
    Ik begon steeds van tempo te wisselen terwijl ik kreunde. Als ik langzaam stootte stootte ik extra diep. Ik liet mijn lippen over haar hals glijden en verstevigde mijn grip om haar heupen.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik hijgde en voel dat hij steeds van tempo verwisselt. Ik kreun en voel zijn lippen in mijn hals. Kippenvel van genot slaat op mijn armen en rillingen gaan door me heen. Ik verstevig mijn greep op Jasper en kras voorzichtig met mijn nagels over zijn rug terwijl ik mijn lippen op zijn schouder druk.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper
    Ik bleef door stoten en kreunde luid. Ik merkte dat mijn hoogtepunt dichterbij kwam en kuste haar sleutelbeen. Ik kreunde tegen haar huid waardoor het geluid deels gesmoord werd.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik grinnik even om hem gevolgd door een kreun. Ik voel zijn warme adem tegen mijn huid. Ik grijp me vast aan zijn rug en haren. Ik voel hoe ik mijn hoogte punt ga bereiken en kreun Luid. Even ben ik bang dat iemand binnen zal komen, maar die gedachte verwerp ik snel. Ik druk mijn lippen in Jasper zijn nek en hijg.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper
    Ik stootte nog een paar keer hard waarna ik met een luidde kreun klaarkwam. Ik zakte uitgeput op haar neer. Alles wat zich vandaag had afgespeeld eistte zijn tol en ik had nog amper kracht in me.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren

    Hijgend lach ik in mijn bed met hem op me. Hij leek uitgeput en dat was ik eigenlijk ook wel. Ik ga met mijn hand door zijn haar en geef hem een kus. Ik kijk hem aan en glimlach. 'Ik houd van je Jasper,' zucht ik. Ik kom langzaam weer op adem en sla mijn armen om Jasper heen. Ik druk een kus op zijn lippen en sluit dan mijn ogen. ik blijf met mijn hand door zijn haren gaan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne