• Hey, ik ben een lange tijd niet meer op Quizlet geweest (langer dan een half jaar),
    maar heb besloten om weer wat meer online te komen.
    Ook al word school drukker met de dag, kon ik de verleiding niet weerstaan, en miste ik Q echt!

    Nu (een half jaar later), is mijn inbox aardig leeg.
    Geen abo's op stories, en ook geen berichten meer van mensen
    waar ik toen contact mee had. Natuurlijk is het dan niet zo leuk...:$
    Ik heb geprobeerd stories te zoeken die ik leuk vind,
    maar ben er jammer genoeg nog maar een paar tegen gekomen.

    Dus, als je een leuke storie kent of hebt, post ze dan hier.
    Ik lees vrijwel alles maar ben niet zo dol op fantasieverhalen Harry potter (of soortgelijke onderwerpen)!
    Ik heb een obsessie met bands, dus ja, dat mag ook :'-)



    Alvast bedankt,


    Lyric

    [ bericht aangepast op 30 mei 2015 - 16:35 ]


    Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow

    Lees je echt alles, of zijn er bepaalde dingen die echt je voorkeur hebben?


    Mhm?

    Ik lees eigenlijk alles, maar net zoals ik zei ben ik niet zo weg van fantasie verhalen zoals Harry Potter :)


    Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow

    Ok (:

    Ik heb nog wel enkele verhalen aan te raden:

    Levenslang

    OP
    Romantiek
    Drama/Misdaad

    Veertig jaar lang teisterde de Familie het land. Iedereen kreunde, sidderde en beefde bij het horen van de naam De Koninck. Tot het eindelijk lukte om hen achter de tralies te krijgen. Langzaam verdween de angst, al bleef de woede onderhuids branden. Slachtoffers en nabestaanden konden de pijn en het verdriet eindelijk een plaats geven en probeerden hun leven op te pakken.
    Negen jaar later probeert één van hen, Anna-Elizabeth De Graeve, of kortweg Anna, als prille twintiger haar plek te vinden in de wereld. De veel besproken moord op haar moeder heeft zo zijn sporen nagelaten, maar het lukt haar goed om gelukkig te zijn.
    Dat is in tegenstelling tot Castitus De Koninck die na drieëntwintig helse jaren vrede probeert te vinden. Maar de mensen en zijn verleden laten hem niet met rust. De nachtmerries blijven en het verwijt in de ogen wordt alleen maar groter.
    Als Anna deze man met die vreemde witte haren en betoverende ogen ontmoet, wordt het duidelijk dat de spelregels heel anders zijn dan ze gedacht had. Zijn aantrekkingskracht wordt groter bij elke ontmoeting en ze moet niets hebben van zijn verwoede pogingen om haar uit zijn buurt te houden. Maar hoe beter ze hem leert kennen, hoe meer vragen er naar boven komen.
    Wat is er gebeurd negen jaar geleden? Wat heeft Castitus met haar moeder te maken? Hoe schuldig is hij aan zijn verweten daden? En wat moet ze doen met die kriebels die ze iedere keer voelt als ze het blauw van zijn ogen ziet?


    Observaties van een muurbloem

    OP
    Romantiek
    Drama

    Proloog

    ~ You’re a wallflower. You see things. You keep quiet about them. And you understand. ~


    Soms word ik wakker om vier uur 's nachts, en dat moet ik denken aan jou. Omdat ik je mis. En ik weet dat je vlak naast me ligt, dat ik je kan horen ademen, dat ik je zou kunnen aanraken als ik mijn armen uit zou strekken, maar ik mis je toch.

    Ik mis de jou die je vroeger was, de jou die geloofde dat je je blokkentoren helemaal tot aan de zon kon bouwen. De jou die voortanden miste en steevast blauwe plekken op de knieën had van het vele spelen op de camping. De jou die bij me in bed rolde als ik dacht dat er monsters in de kast zaten.

    En ik zeg niet dat ik niet van je hou zoals je nu bent of zoals je morgen zult zijn, want ik geef meer om jou dan om mezelf, maar ik mis de tijd waarin geheimen nog gestolen snoepjes waren. Ik mis de tijd waarin littekens nog blauwe plekken waren. De tijd waarin ik je kon repareren met een pleister.

    De tijd waarin de monsters nog in de kasten zaten en niet in onze hoofden.

    En dan denk ik terug aan die ene zomer, die verschrikkelijke, prachtige zomer waarin alles veranderde. Ik denk tot ik klaarwakker ben, tot ik hoofdpijn krijg, tot ik huil, soms van geluk en soms van verdriet.

    Ja.

    Soms word ik wakker om vier uur 's nachts, en dan moet ik denken aan jou. Aan mij. Aan ons allemaal. Omdat ik ons mis.


    Suikerbloesems

    OP
    Komedie
    Romantiek

    Als de beste vriend van de 21-jarige Esther haar vraagt om een weekje te doen alsof ze zijn vriendin is voor zijn familie, lijkt het idee nog simpel genoeg. Een beetje aanpappen met de toekomstige schoonouders, wat verliefderig doen, Stefans familie ervan overtuigen dat hij al het gefeest en geflirt echt achter zich heeft gelaten en daarna gewoon weer naar huis. Makkelijk zat. Toch?


    Liefde maakt blind

    OP
    Drama
    Romantiek

    ~
    'Hoe is het om...' Ik weet nog hoe ik wanhopig zocht naar de juiste woorden.
    'Om blind te zijn?' vulde James lachend mijn vraag aan.
    'Ja...?'
    'Ja, Sarah. Vertel eens: hoe is het om blind te zijn?' verraste James me. Ik snapte niet waar hij op doelde. Maakte hij een grapje? Zat hij me nou te plagen? Zijn gezicht was echter bloedserieus.
    'Eh..,' begon ik ongemakkelijk, niet wetend hoe ik hierop moest antwoorden.
    'We zijn toch allemaal blind?' ging James verder. 'Misschien niet in het zicht, maar wel voor de gevaren. Onze valkuilen. Onze zwaktes. Dus vertel me: hoe is het om blind te zijn?'
    ~


    Het verhaal van een bijzondere vriendschap tussen een blinde jongen en een meisje dat op haar geheel eigen manier blind is...


    Geschonden

    OP
    Thriller
    Drama

    Luna heeft alles wat iedereen maar wilt hebben: ze is knap om te zien, haalt goede cijfers op school en iedereen is gek op haar. Ze heeft echter geen oog voor de aanbiddende jongens om haar heen, op eentje na dan... Wanneer Luna de charmante Jason ontmoet, voelt ze alsof ze zich in de zevende hemel bevindt. Hij is aantrekkelijk, lief en oprecht geïnteresseerd in haar. Maar als iets te mooi lijkt om waar te zijn, is dat ook meestal zo. Al snel merkt Luna een hele andere verborgen kant van hem op. Hij is vrijgevig en begripvol, maar hij heeft ook momenten dat hij dwingend en zelfs gewelddadig kan zijn.
    Wanneer Luna door heeft wie deze Jason werkelijk is en wat hij van haar wilt, is het al te laat.
    Voor ze het weet wordt ze gedwongen de behoeften van vreemde mannen te vervullen. Ze komt terecht in de wereld van prostitutie, misbruik, geweld en chantage en zoekt wanhopig naar een manier om hieruit te ontvluchten. Dan komt Simon op haar pad. Een onzekere klant die haar lijkt te willen helpen, maar kan ze hem vertrouwen als ze alleen maar omringd is door leugens en bedrog?


    Mhm?

    Wat leuk dat je dan toch weer terug komt :)
    Ik heb dit wel voor je:
    Klik


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik gooi alles er maar in, kijk maar of iets je interesserd :) Mijn huidig lopende verhalen

    - Daughter of The Mountain ~ The Hobbit (Een verhaal over een elf die zichzelf en haar griffioen bij een groep dwergen voegd in hun avontuur de gouden stad te bereiken. Er is een engels-nederlandse versie en een volledig nederlandse versie)

    - She Wolf - Marvel (Een Shield agent wordt getraint voor een belangrijke missie om samen met Steve Rogers, Clint Barton en Natasha Romanoff te werken. Deze agent heeft echter een misterieuze geschiedenis, iets waar haar partners maar al te graag achter willen komen. Zeker als blijkt dat er geen informatie over haar te verkrijgen valt in de SHIELD database, gaat er bij Agent Barton een belletje rinkelen.)
    - Forces Of Nature - Marvel (Een groep van mutanten wordt op een missie gestuurd met de avengers om in Italie gevaarlijke en uiterst afschrikwekkende gemuteerde honden tegen te houden en er achter te komen hoe zij zo zijn geworden. Zou het ze lukken er achter te komen hoe ze deze wezens kunnen stoppen voordat zij doortrekken naar het volgende dorpje en deze inwoners compleet afslachten?)
    - Rewind The Clock - The Avengers (Tony Stark heeft een tijd machine uitgevonden en blaast de hele groep avengers en het nichtje van Maria Hill per ongeluk mee terug in de tijd. Enkel Maria's nichtje is degene die haar geheugen niet kwijt is geraakt door de speciale halsband van Tony en zal snel haar collega's terug moeten vinden in deze onbekende omgeving, en tijd.)
    - Earth Mightiest Chatroom - Marvel (Gewoon een paar grappige chatsessies tussen de avengers. Gewoon voor de lol)

    Mijn afgelopen verhalen

    - The Arrow Of The Silver Dragon ~ Marvel (Dit
    is deel 1. Een meisje is toevallig in New York wanneer Loki de stad aanvalt met zijn leger. Lijkt cliché, maar het is het niet. Er is een reden waarom Loki haar niet geijk de nek omdraaide toen hij de kans kreeg, iets waar zij graag achter wil komen. Dit verhaal is derde geworden in een wedstrijd van beste stories.)
    - The Eyes Of The Dragon - Marvel (Deel 2 van the arrow of the silver dragon. Het verhaal gaat verder!! meer actie en meer avontuur!)

    [ bericht aangepast op 17 feb 2015 - 22:59 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Wat vind je van sci-fi, vluchten, proefjes en core?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Misschien dat je dit wat vindt. (:

    Leviathan
    Nadat de vrome, vredelievende Maerwynn haar ouders aan de dood heeft moeten afstaan, staat haar lang vermiste broer opeens voor haar neus. Na al die jaren wil hij opeens de grote broer uithangen en vertrouwt hij haar zijn grootste geheim toe: hij is een zeerover.

    Hij neemt Maerwynn mee op avontuur, waar ze omringd wordt door mannen die alle mogelijke Godsgeboden overtreden. Tijdens haar reis komt ze angstaanjagende gevaren onder ogen, kost het haar de grootste moeite om haar onschuld te bewaren en verliest ze haar hart aan een man die niet bepaald godvrezend is… Lukt het haar om een weg te vinden tussen alle tegenstrijdige moralen of verliest ze zichzelf in een wereld van bloeddorst, hebzucht en wellust?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wait In Line.
    Or Don't.

    Futuristisch Londen, 2098. Een groep mensen hebben ondergronds hun eigen wereld opgebouwd, nadat zij in het geheim vooruitzichten hadden gekregen over natuurrampen en epidemieën bovengronds. Daar willen zij vooral samen overleven en hun eigen gemeenschap opbouwen. Helaas is er enkel plaats voor 10986 personen. Lenna De Wilde is de dochter van de befaamde wetenschapper en zij sluit zich op haar zestiende aan bij de Vluchters, een rebelse groep die met hun missie het leven bovengronds willen ontdekken. Ondanks dat Lenna haar plaatsje heeft in het ondergrondse, wijkt zij niet uit voor gevaar en al snel zit zij gevangen in een wereld vol oorlog, rampen en armoede.



    ©wildflowers
    OP
    Geschreven vanaf 19/02/2015


    Kijk op mijn profiel voor de link, als je het wat lijkt natuurlijk! (:


    Everything... affects everything

    Geen idee of je One Direction leuk vindt, maar ik zal hem toch maar even postem voor het geval dat wel zo is (:
    Vandaag zet ij de proloog online, overigens.

    klik!(:


    Enjoy life

    Dit is echt een geweldige story!! Moet je zeker lezen :D

    Schrijver: Snapback
    Liefs, Jamiy
    Korte samenvatting: Als Jaimy na de vakantie terugkomt is er een nieuwe jongen bij hun in de klas. Een best bijzondere jongen. Haar vriendje heeft haar bedrogen en dus bloeit er een relatie op tussen haar en Aiden, de nieuwe jongen. Maar als haar ouder plots komen te overlijden en haar oom er meer van af weet, verandert Jaimy's blik op Aiden. Wat heeft hij er mee te maken? En wat is er zo speciaal aan Jaimy zelf?

    || Love Sucks ||

    drama, romantiek, 12+, ik waarschuw voor 16+

    love bites. Sometimes it can make you feel like it's the greatest thing in the world, it can make you feel safe, it can make you forget everything, like you could start all over again. But love can also make you feel out of control, scared, like it's eating away at you 'til there's nothing left. Love really sucks.

    Hopelijk vind je het wat.
    xoxo,
    xTeamHaybekah


    C'est la douleur exquise, darling.



    I fight for you, my love.

    I will wait for you, she said that day.
    That day I was send away.
    She waved at me, the moment I boarded that plane.
    Knowing that after this mission, nothing would be the same.

    To my son she told, "your daddy is a hero, fighting for our land”.
    "I’m worried," she told one close friend.

    It is dangerous to be out here.
    Every moment constant fear.
    Hiding behind our great wall,
    waiting for my beloved to call.

    Waiting for her to write,
    To encourage me in this fight.
    To give me confidence,
    that she would be there as soon as this mission ends.

    Waiting all day,
    wondering if she is oké.
    Waiting for a sign of love,
    To get me through this no matter how rough.



    Started at 13-10-2014.
    o Written in Dutch
    sometimes spoken in English
    o Based on reality.
    o credits to Cynefin for the cover.

    Link hier


    Hard Work. Tolerance. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff No Matter What They Say.

    Ja One Direction is ook leuk, maar ben als ik eerlijk moet zijn niet zo weg van sci-fi. Dankjulliewel allemaal ^^


    Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow

    xxXOne Store To Rule Them AllXxx




    Een Imagine Store over al je favorite personages van LOTR/The Hobbit!

    Altijd al willen zien hoe personages op zelfbedachte situaties en daden reageren?
    Neem een kijkje in de store en voel je niet verlegen om Imagines aan te vragen.
    Ik handel deze zo snel mogelijk af.



    Door dit in te vullen en in de reacties achter te laten, vraag je een Imagine aan.
    ~Welk personage zou je graag in de Imagine willen zien? ~
    ~Heb je een eigen idee voor een Imagine? Zo ja, beschrijf hem zo goed mogelijk.~
    ~Zou je hem liefst in het Engels of Nederlands willen? ~


    Neem een abo, ik waarschuw niet.








    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    You Give Love A Bad Name | Styles

    x


    C'est la douleur exquise, darling.