• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21



    Dit is de plattegrond

    [center]Rollentopic 1
    Rollentopic 2

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 18:42 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Melody

    'gefeliciteerd' fluisterde hij. Ik voelde hoe hij de warme energie van zijn kracht door mijn lichaam stuurde. Zo bleven we nog even staan. Dit was echt fijn. Ik had een vriend, iemand die om me gaf. Dat was eeuwen geleden voor mij. Maar om 1 of andere reden voelde dit zo... vertrouwd. Misschien omdat Sebastian een echte vriend was. En opeens moest ik denken aan mijn vader. Ik wist zeker dat hij heel trots op me zou zijn. In mijn hoofd kwam het beeld van mijn vader naar boven. Nu wist ik waarom het zo vertrouwd was. Mijn vader en Sebastian hadden echt precies dezelfde kleur ogen. Misschien was dat ook wel de reden waarom ik hem vertrouwde, dacht ik bij mezelf. Ik maakte geen aanstalten om me los te maken, dus ik vroeg me af wat Sebastian zou doen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Lilith Spyridon

    'Ja, maar ik ben pas vandaag gemerkt hoor. Op de menselijke dag zeg maar. Mijn ouders wonen practisch hiernaast, dus ik kwam langsfietsen na school. Vervolgens dacht een speurder dat het wel leuk zou zijn als ik ook gemerkt werd,' vertel ik haar. Pandora springt weer op mijn schoot en sluit ontspannen haar ogen. Ik neem de laatste hap eten en leg dan mijn handen gevouwen op de tafel. Het meisje -die naam is zelfs te lang om telkens te denken- lijkt nogal zenuwachtig als ze over de lessen praat. Ik besluit haar maar gerust te stellen.
    'De lessen vallen trouwens tot nu toe erg mee hoor en de vampiers zijn sowieso super sexy,' zeg ik lachend.


    Happy Birthday my Potter!

    Apalonia
    "Wij zijn gister al gemerkt, net toen we met school een toch door the Rocky Montains aan het maken waren. Gelukkig was er een docent die het al vaker had meegemaakt en die heeft gezorgd dat wij hier uiteindelijk kwamen." Stamel ik, nog lang niet over mijn verlegenheid heen. Ik werp een snelle blik op Joey en vang zijn blik. Hij staat op en komt op ons aflopen.

    Joey
    Ik zie Apalonia een paar keer mijn kant opkijken en besluit bij haar te gaan zitten. Ik zeg nog wat tegen Seth en sta dan op. Rustig loop ik naar mijn zus toe en ga naast haar zitten.
    "Hallo ik ben Joey, wie ben jij?" stel ik me voor aan het andere meisje


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sebastian

    Hoewel ik Melody nog meer één dag ken voelt dit toch zo vertrouwd.
    En dat nog wel terwijl ik normaal best wel schuw ben tegenover onbekenden.
    Ik keek haar even diep in de ogen en zag daarin dat zij er ook zo over dacht.
    Ik deed een klein stapje achteruit, maar ik liet haar nog niet los.
    ,,Zullen we anders nog even jouw kracht testen? kijken of je hem, nu je het weet, makkelijk op kunt roepen." Even keek ik om me heen, naar de rotsen die in verschillende vormen en maten om ons heen stonden. ,,of had je iets anders in gedachten?" glimlachte ik naar haar.


    {Hoe ziet Melody er eigenlijk uit? Dan kan ik daar ook rekening mee houden.}


    Credendo Vides

    Lilith Spyridon

    Ik merk dat de broer van Apalonia onze kant op komt lopen en het verbaasd mij dan ook niet, als hij naast haar gaat zitten. Ze keek ook zo vaak naar hem, dat hij haar waarschijnlijk gewoon komt helpen met haar verlegenheid. Aangezien hij meer het type lijkt dat mensen uit zichzelf aanspreekt, is dat zeer aannemelijk.
    'Hallo ik ben Joey, wie ben jij?' stelt hij zich voor. Ik glimlach naar hem.
    'Ik ben Lilith,' antwoord ik. 'En dit is Pandora.' Ik wijs naar mijn kat op mijn schoot. Ze ligt heerlijk te slapen.


    Happy Birthday my Potter!

    [*was just about to reply with Seth na inspiloosheid* Oh well, nevermind I guess xD]


    Don't run away this time and die like a man.

    [Dan gaat Seth er ook bij zitten?]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [Is hij te verlegen voor]


    Don't run away this time and die like a man.

    (Whaha, Pandora kan hem wel naast Lilith trekken of zo :') )


    Happy Birthday my Potter!

    [Poor Seth, door een kat gedwongen zijn bij drie mensen tegelijk te zitten xD Oh well, ik vind het best. Kans dat hij praat is zeer klein though]


    Don't run away this time and die like a man.

    Apalonia
    Ik ben opgelucht als Joey naast me komt zitten. Alhoewel we qua uiterlijk op elkaar lijken zijn we als persoon totaal het tegenovergestelde. Hij is de vrolijke, jonge hond en ik ben het verlegen, schuwe poesje zoals onze ouders ons altijd omschreven
    Joey
    "Wat een leuke kat, ik zie dat je mijn zus al hebt ontmoet?"
    Ik kijk even opzij en zie dat Apalonia in gedachten verzonken is zoals ze wel vaker is. Onder de tafel pak ik haar hand en knijp er zachtjes in. Stiekem ben ik blij dat ik ook ben gemerkt, ik kan niet zonder mijn zus.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Melody

    'of had je iets anders in je gedachten?' vroeg hij met een glimlach. Oh man, eigenlijk zou ik hem gewoon moeten zoenen. Maar dat type ben ik niet, I believe in love, for sure, maar ik kan zoiets niet. 'Ehm...' stotterde ik. 'Laten we maar gewoon onze krachten testen.' zei ik, maar ik liet hem nog steeds niet los. Ik besefte dat ik de valse hoop had dat hij mij zou zoenen. Ik vond mezelf belachelijk. Dat was het ook, toch? Ik zag over de schouder van Sebastian dat Luna me met een schuine kop aankeek, alsof ze me vroeg: Wat moet je nu doen? en dat was ook precies de vraag waar ik antwoord op wilde.

    [Melody: [url] http://m897.photobucket.com/image/cute+emo+/artemisnite/cute-emo-girl-hair-cuts.jpg.html?src=www [/url] zonder de zwarte highlights ;p]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Tony Dash.
    Ze zucht. Ik snap het, ze wordt gek van me. Wie wordt er nou niet gek van me? 'Dan ook niet, je moet het zelf weten,' mompelt ze. Ja, precies. Ik moet het zelf weten, want niets, maar dan ook niets aan mij is interessant genoeg.
    Ik werd chagrijnig. Ik werd chagrijnig door de eeuwigdurende vragen over de liefde. Waarom ik er nou niet in geloofde, etc. Ik werd chagrijnig door de enorme verandering die ik nu moest doorstaan. Ik heb er niet voor gekozen om naar deze school te gaan, maar ik was verplicht. Anders wist ik 't wel – dan zou ik niet gegaan zijn. Mijn eigen vaste routine.
    Dit is maar onbekend.. en het trekt me niets. Ik werd chagrijnig door mijn eigen gedachten.
    Faye schuift haar bord van zich af, waar nog een paar kippenpootjes op lagen en ik wilde het eigenlijk ook opeten, maar nu opeens had ik er geen zin meer in.
    Ik stond abrupt op en mijn wenkbrauwen gingen naar beneden. Juist, ik was boos. Ik was boos op álles. Ik duwde fel de stoel naar achteren en snelde naar buiten. Tijd voor een sigaret.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lilith Spyridon

    Mijn ogen gaan even naar Seth. Het is eigenlijk best sneu, dat hij zo alleen aan die tafel zit. Ik vind het vervelend voor hem dat hij zo schuw en verlegen is. Ik zou het zelf echt vreselijk vinden.
    Als Joey mij wat vraagt en iets over Pandora zegt, knik ik en streel Pandora's ruggetje even. Opeens opent ze haar ogen en springt van mijn schoot.
    'Pandora?!' roep ik verschrikt. Ze is voor ik het weet bij Seth op de tafel gesprongen en begint hem duwtjes te geven richting ons. Het lijkt wel of dat beest mijn gedachten kan lezen. Al wil ik niet dat ze hem op deze manier dwingt.


    Happy Birthday my Potter!

    -

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 22:02 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered