• NaNoWriMo 2013



    Het is weer zo ver! NaNoWrimo (National Novel Writing Month) staat volgende maand al voor de deur! Mensen over de hele wereld storten zich weer op het plotten van een verhaal, uitwerken van personages en het NaNo forum om die 50.000 woorden bij elkaar te krijgen voor 30 november, 23:59h. De officiële website is opgefrist (nu ook veel beter voor op mobiele apparaten!) en het is tijd om koffie, thee, chocolademelk, chocolade, en andere zoete en energie wekkende etenswaren op te sparen om de maand door te komen!

    Voor degenen die niet weten wat NaNoWriMo is:
    NaNoWriMo of ook wel National Novel Writing Month is een project voor iedereen die een boek wil schrijven. In de maand november schrijf je 50.000 woorden (1.667 woorden gemiddeld per dag) waar het dus meer om de kwantiteit gaat dan kwaliteit en om een boek af te krijgen! Er doen mensen mee over heel de wereld en als je meer informatie wilt, klik hier voor de website!

    Als je van plan bent om mee te doen, laat dan even je username, titel van je verhaal (+ eventuele link) en (eventueel) je username van NaNoWriMo zelf achter! Je wordcount hoef je alleen door te geven als je geen account hebt op de website van nanowrimo. Als je van username veranderd, meld dat ook dan even! [:


    Deelnemers:
    [Q. Username | Naam | NaNoWrimo Username | Titel verhaal | Wordcount]
    - Newt | Kim | ElfCitadel | The Art of Longing | 5.888 words |
    - Square | Squares | Untitled | 32.229 words |
    - Draculea | Silverlance |
    - LacieChan | SoulKey | The Mutant Chronicles | 27.068 words |
    - Festus | Tara | Taraluis | 18.609 words |
    - Eledhel | Oppugno | 37.286 words |
    - Arratay |
    - Reid | JanaAusten | Flatline | 27.032 words |
    - Royals |
    - Empyrean | Meteorsea | Stray Bird | 37.000 words |
    - Mulford | GreyWolfMoon | Zoete wraak, zoute tranen | 20.000 words |
    - Merrow | Justine | xMerrow | Onder Engelenvleugels | 645 words |
    - Ezreal | Hylla | The Agent Diaries |
    - FlyingMinds | Lotte | FlyingMinds | 11.926 words |
    - Disparato | bonfire |
    - Knetterdisco | Kelly | KC Warro | Can't Remember en Undercover | 15.858 words |
    - Stapper | Natasja | Strongbow | An Unexpected Turn | 22.788 words |
    - ST0RMY | NadineV | De Perfecte Ontsnapping | 3.508 words |
    - 220912 | Sushita | The Ereption | 5.608 words |
    - Escritura | Escritura | Equilibrium | 34.440 words |
    - Finley | Zytrateanatamy | Rebirth | 28.766 words |
    - Chekhov | Stephanie | Peyrac | Winter Heat | 74.298 words |
    - Scavo | Linphea | Eleanor Richards |
    - Requille | Vailtille | The Thorns of the Unreal | 9.785 words |
    - Irvine | Jaimy | Jaimmmy | Het Verkeerde Oord | 17.596 words |
    - Phyre | Amber | Yerawizardamber | Obseratum | 2.701 words |
    - Nym | Jaqen | Fast Asleep | 25.396 words |
    - Bravosi | flawedheart | Residue | 2.029 words |
    - Yayde | Marijke | Yadinn | De Mist | 16.041 words |
    - Tragically | Karin | Tragically | Duivelse Belofte | 55.555 words |
    - Aion | 10.000 Dagen in Stilte | 3.810 words |
    - xAlways | Mad Men |
    - Cashby | Cashby | 12.117 words |
    - Thackery | Nathalie | Rowena | A Different Kind of Crazy | 52.500 words |
    - DreamerN | Stad van Dromen | 15.166 words |
    - Scorpia | Emma | Naille | Santos Elbasi | 51.669 words |
    - Yeardley | JoyceElisabeth |
    - Belong | Chanice |
    - Chez | Suzanne | Sarius | 6.579 words |

    Wordwars:
    Een wordwar of wordsprint betekent dat je zoveel mogelijk schrijft binnen een bepaalde tijd tegen anderen.


    "The world needs your novel!"
    Tips and tricks by LacieChan
    November 22th: 36.666 words
    Voorgaande topics; 1, 2, 3, 4, 5

    [ bericht aangepast op 22 nov 2013 - 19:00 ]


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Eerste reactie *O*


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Mijn topics! Want ik vind het toch leuk om te zien hoe het jullie vergaat met NaNoWriMo. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zooo topic 6! Ö
    En we zijn nog niet eens op de helft van nano xD
    Maar ik moet wel zeggen dat ik het wel echt super motiverend vind! En het is het eerste topic dat ik zo actief en zo lang volg :P


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Hier, een schattige gif van een kat die doet wat wij ook moeten doen (alleen dan misschien iets minder op dezelfde toetsen, anders wordt het een erg saai verhaal). ^^
    Mijn topics.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wow.. Zes alweer? Dan moet ik ff vijf terugzoeken om te kijken waar we het ook alweer over hadden, haha.

    ~ Oh. niks bijzonders dus x].

    [ bericht aangepast op 13 nov 2013 - 20:14 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Square schreef:
    Hier, een schattige gif van een kat die doet wat wij ook moeten doen (alleen dan misschien iets minder op dezelfde toetsen, anders wordt het een erg saai verhaal). ^^
    Mijn topics.



    Oh die is cute! ^^
    Als ik nou eens zo snel typend nog een uurtje door kon gaan, dan lag ik weer op schema (A)
    Maar ik denk dat het wel weer genoeg is geweest voor vandaag, ik heb 1761 woorden geschreven vandaag en dat is volgens mij echt een record!
    ik ga zo wel brainstormen over wat ik morgen allemaal ga uitwerken...


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Mijn topic.
    En ik had net trouwens -echt heel slecht- welgeteld 75 woorden in dat half uur. Had zitten praten met een vriendin xd

    Ik zit nu op een totaal van 13.412 woorden.

    Ik loop weer eens een beetje vast met het verhaal..
    Mijn bedoeling was dat ze zouden moeten trainen met die Griffioen, maar nu heb ik zelf dus geen idee wat ze voor training moeten doen! Haha.

    Dus ga ik even per hoofdstukje de belangrijke hoofdstukken opschrijven, want dat raak ik ook telkens kwijt en dan moet ik telkens door die 22.788 woorden terug scrollen opzoek naar de namen/gebeurtenissen/enz. enz.. ;d


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    Ik loop weer eens een beetje vast met het verhaal..
    Mijn bedoeling was dat ze zouden moeten trainen met die Griffioen, maar nu heb ik zelf dus geen idee wat ze voor training moeten doen! Haha.

    Dus ga ik even per hoofdstukje de belangrijke hoofdstukken opschrijven, want dat raak ik ook telkens kwijt en dan moet ik telkens door die 22.788 woorden terug scrollen opzoek naar de namen/gebeurtenissen/enz. enz.. ;d

    Training met vliegen met iemand op de rug?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Festus schreef:
    (...)
    Training met vliegen met iemand op de rug?


    Zo'n soort training wilde ik dus ook doen.. Alleen is Tyke, de Griffioen, nog niet voldoende gegroeid om iemand te dragen. Dus het kan niet met iemand op de rug. Maar ik wil een soort training doen, waardoor de band tussen Tyke en Chase, de hoofdpersoon, versterkt word. Ze leren vechten enz.
    Ze hebben beide ook nog apart een training, bijv. waar Tyke leert vliegen en Chase leert schieten ofzo.. x] #ingewikkeld.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Mijn topics.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Stapper schreef:
    (...)

    Zo'n soort training wilde ik dus ook doen.. Alleen is Tyke, de Griffioen, nog niet voldoende gegroeid om iemand te dragen. Dus het kan niet met iemand op de rug. Maar ik wil een soort training doen, waardoor de band tussen Tyke en Chase, de hoofdpersoon, versterkt word. Ze leren vechten enz.
    Ze hebben beide ook nog apart een training, bijv. waar Tyke leert vliegen en Chase leert schieten ofzo.. x] #ingewikkeld.


    Laat ze anders leren hoe ze een Griffioen moeten opvoeden/eten geven? Succes! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    27K:9~


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Empyrean schreef:
    27K:9~


    Omfg! Top!!!!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Laat ze anders leren hoe ze een Griffioen moeten opvoeden/eten geven? Succes! (:


    Haha. Das een probleem.. Dit is de enige Griffioen die ze hebben x]. Maar zoiets zijn ze al aan het bestuderen ;d.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2013 - 20:41 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.