• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21



    Dit is de plattegrond

    [center]Rollentopic 1
    Rollentopic 2

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 18:42 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Joey
    Niet uit het veld geslagen door de houding van de jongen ga ik zitten en pak wat te eten. Ik kijk even om naar Apalonia en zie dat ze bij een meisje aan tafel is gaan zitten, gelukkig.
    "Mag ik vragen wie jij bent?" vraag ik nieuwsgierig aan de jongen die bij mij aan tafel zit
    Apalonia
    "Ik ben Apalonia" beantwoord ik de vraag van het meisje.
    De kat die bij het meisje op schoot zit loopt naar me toe en mauwt. Een klein glimlachje verschijnt op mijn gezicht. Ik ben dol op katten en ik kriebel de kat tussen haar oortjes


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Seth
    Hij slikte toen de jongen hem aansprak. Als hij voor het eerst een gesprek met iemand voerde was hij al snel bang iets verkeerd te doen.
    "Mag ik vragen wie jij bent?"
    Oh, gewoon een vraag naar zijn naam. Dat kon niet misgaan.
    "Seth," stelde hij zich daarom voor. Zijn stem klonk vrij zacht.
    Hij besloot zichzelf eens te dwingen wat spontaner te zijn, dus hij stak aarzelend zijn hand uit.
    "En jij?" wist hij er nog aan toe te voegen.


    Don't run away this time and die like a man.

    (ik moet gaan, doeidoei)


    Happy Birthday my Potter!

    Joey
    "Joey, zoals ik zei, maar maakt niks uit, ik vergeet die dingen ook altijd." zeg ik vrolijk terwijl ik zijn hand schudt.
    "Jij hebt zeker al wat lessen gehad hier? Wij komen van ver, dus wij hebben gelijk onze eerste dag gemist, maar ja er komen er nog een heleboel." babbel ik vrolijk verder


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Apalonia
    Nadat ik de kat een poosje heb geaaid pak ik wat te eten en kijk rond door de eetzaal. Ik zie Joey met een andere jongen praten en vraag me af waar ze het over hebben. Ik voel me een groentje, iedereen heeft hier al een dag les gehad enzo, maar omdat wij een behoorlijk eind weg wonen zijn wij hier pas een uur geleden aangekomen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sebastian

    Nadat Melody weg was gelopen om zich om te kleden haalde ik Brair van mijn hoofd af.
    Ik was blij dat ik haar mocht houden van mijn "vorige" leven en samen met haar was ik gelukkig, natuurlijk nog wel vol problemen, maar gelukkiger dan als ik alleen was, ze was de grootste troost geweest in de tijd dat ik het zwaar had.
    Ze miauwde even zachtjes en beet liefkozend in mijn vinger, waarna ze me met een schuin kopje aan keek, bijna alsof ze wou zeggen, wat gaan we nu doen?
    Ik grinnikte. ,,We gaan eerst kijken of Melody terug komt, zo niet, dan zien we wel wat en zo ja, dan gaan we naar de rotsen."
    Ze sloot haar oogjes even en begon te knorren, blijkbaar stemde zij met allebei de plannen wel in.
    een aantal minuten verstreken en bijna dacht ik dat Melody er al vandoor was ook al had ze nog. ,,graag." gezegd, toen ze binnen kwam lopen in een trui met een Amerikaanse vlag erop, wat haar best schattig stond en wat me om de één of andere manier deed denken aan een kerstavond van een aantal jaar geleden, waar mijn nichtje een trui aan had gehad die er erg op leek.
    ,,Zullen we gaan?" zei ze terwijl ze aan kwam lopen en ik knikte waarna ik al snel opstond en Brair op mijn schouder zette. ,,goed plan."


    Credendo Vides

    Melody

    'Goed plan' zei hij. Samen liepen we naar het rotsgebied, wat best een end van de school af lag. Ik vond het niet heel erg om met hem samen daar heen te lopen, aangezien ik hem wel een beetje leuk vind. Ik bloosde een beetje, en hoopte dat hij het niet zag. Ik keek naar Briar, die op zijn schouder zat. Het zag er schattig uit, en ik moest lachen. We waren bijna bij het rotsgebied, wat ik wel jammer vond. Het was wel gezellig zo. Toen we er waren, wilde ik wel eens zien wat hij kon. 'Laat me eens zien wat jij met vuur kunt, Sebastian. Niemand die het ziet.' glimlachte ik.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 17:29 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Sebastian

    De tocht richting de rotsen was rustig en werkte kalmerend, het was fijn zo naast iemand te lopen waarbij jij je op je gemak voelde.
    Naast me hoorde ik Melody lachen en ik keek haar even vervreemd aan, toch wel nieuwsgierig waarom of waarover ze moest lachen.
    Uiteindelijk hielden we stil bij de grens van het rotsige gebied.
    ,,laat me eens zien wat jij met vuur kunt Sebastian, niemand die het ziet." glimlachte ze lieflijk naar me.
    Ik grinnikte. ,,Wou je daarom hier heen? om een beetje naar me te kunnen kijken terwijl ik me aan het uitsloven ben?" ik lachte, een oprechte lach.
    ,,ik weet alleen niet of dat wel zo verstandig is, ook al denk je dat niemand ons kan zien, docenten en sommige andere vampiers kunnen verder kijken dan je denkt." en ik knipoogde even naar haar.


    Credendo Vides

    Tony Dash.
    'Ja, ik geloof in de liefde,' en ze haalt haar schouders op. 'Er is geen reden waarom ik er niet in zou geloven,' vervolgt ze, terwijl ik de ogen van Faye in me voel prikken. Hmm, een naief meisje dus, dacht ik ironisch. 'Waarom geloof jij er niet in dan?' Ooit ga je me gelijk geven en dan snap je me waarom ik er niet in geloof, maar ik ga niet aan je neus hangen wat er gebeurd is – want dat vertel ik niet, dear.
    Ik haal mijn schouders op. “Dat boeit niet.” Antwoord ik kortaf, waarna ik wat te eten in mijn mond gooide.
    “'T is niet belangrijk waarom ik er niet in geloof,” vervolgde ik en ik had wat drinken achterover gegoten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Melody

    'Niet alleen daarom,' zei ik 'ook omdat ik hier de overige elementen wil testen. Vanmorgen probeerde ik met mijn beker water te sturen, maar dat ging niet echt' zei ik een beetje beschaamd. ' Kunnen ze door muren kijken?' vroeg ik een beetje plagend, en ik liep om een grote rotswand heen. 'Lucht, gehoorzaam mij alstublieft.' zei ik terwijl ik naar boven keek. Ik duwde mijn rechterhand omhoog, maar zonder resultaat. Ik zuchtte. 'Het wil ook niet zoals ik wil!' zei ik boos, terwijl ik mijn vuisten woest naar beneden duwde. Verbaasd keek ik omlaag, waar 2 kleine barsten in de grond zaten. 'Aarde?' zei ik verbaasd.Ik keek naar Sebastian. Mijn ogen straalden. 'Ik heb mijn kracht ontdekt!' zei ik blij, en ik gaf hem een knuffel. Ineens had ik het veel warmer, want waarschijnlijk hield hij zich warm met zijn kracht. En ik was ook wel een beetje opgelaten, denk ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Faye Maxime Kershaw
    'Dat boeit niet,' zegt hij kortaf. 'T is niet belangrijk waarom ik er niet in geloof'.
    Ik zucht even en besluit er maar niks meer over te zeggen. Antwoord geven doet hij toch niet. 'Dan ook niet, je moet het zelf weten,' mompel ik. Nu vraag ik me alleen wel af of er vroeger echt iets gebeurt is waarom hij er niet in gelooft. Er liggen nog een paar kippenpootjes op mijn bord maar veel honger heb ik niet meer en ik schuif het bord van me af.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sebastian

    Dus ze wou hier erachter komen wat haar kracht was.
    Ik glimlachte, ik had mijn krachten gevonden toen ik het nodig had, zonder er echt naar te zoeken of te vragen.
    ,,Vanmorgen probeerde ik met mijn beker water te sturen, maar dat ging niet echt." zei Melody een beetje beschaamd waarna ze zich omdraaide en haar hand de lucht in stak en probeerde om lucht aan te wenden, wat zo te zien mislukte want er gebeurde niets.
    Boos draaide ze zich weer om en net voor ik weer iets wou zeggen begon zij te praten, evenals boos. ,,het wil ook niet zoals ik wil." waarna ze als in een driftbui haar vuisten naar beneden sloeg, er miste alleen nog een stampende voet.
    Maar toch zag ik hoe er twee kleine scheurtjes in de aarde kwamen.
    Dus haar kracht was aarde.
    En ze had het net zoals ik ontdekt bij puur toeval.
    ,,Aarde?" ze keek me verbaasd aan, maar haar gezicht straalde en voor ik het wist gaf ze me een knuffel.
    ,,Daar ziet het er wel naar uit ja."
    Man wat voelde ze koud aan.
    Ik riep het vuur in me op en stuurde die naar haar toe terwijl ik mijn armen ook om haar heen sloeg. ,,gefeliciteerd." fluisterde ik in de buurt van haar oor.


    Credendo Vides

    [ik schrijf strax stukje, eerst ff eten]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Lilith Spyridon

    Ik volg de blik van Apalonia. Ze kijkt naar een roodharige jongen. Ze lijkt wel een beetje op hem. Hij praat met Seth en die praat blijkbaar terug. Ik kan het niet helpen te grijnzen, als ik weer naar mijn bord kijk.
    Als ik mijn gezicht weer in bedwang kan houden, richt ik mijn aandacht op Apalonia. 'Is dat je broer?' vraag ik gebarend naar de roodharige jongen.


    Happy Birthday my Potter!

    Apalonia
    Verschrikt door de vraag van het meisje kijk ik op.
    "Eh ja, dat is mijn tweelingbroer. Wij zijn hier pas net omdat we een eind moesten reizen. Jullie hebben al een dag achter de rug hé?"
    Ik zal het niet snel toegeven, maar ik ben doodsbang voor morgen, mijn eerste dag als vampier.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one