• Hoi,
    Mijn Engels is niet zo goed, vooral mijn woordenschat niet.
    Heeft er misschien iemand tips voor je woordenschat uit te breiden?
    Het Engels zelf vanbuiten leren gaat nog, maar als men tijdens de les aan mij iets vraagt in het Engels versta ik er niets van.
    Men zei al tegen mij dat een vriend(in) uit het buitenland zou kunnen helpen (waar je de taal niet van kent) omdat je zo in het Engels kan chatten.

    Iemand nog andere tips/ideeën? x


    -You don't know you're beautiful-

    Programma's in 't Engels kijken? En/of schrijf je in op penpal.net of com ofzo.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 16:23 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Engelse film en series kijken. Dat hielp enorm bij mij :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Boeken in het Engels lezen, muziek, Engelse films en series en De Sims hebben mij geholpen. :')

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 16:24 ]

    progamma's kijken, (simpele) engelse boeken lezen, Engelse liedjes vertalen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik was vorig jaar bucking slecht in Engels ,toen ondekte ik meme's :Y)
    9gag.com en memebase.com :3


    Shoganai i ne~

    ik keek vroeger altijd Engelse series, dat hielp heel veel. Mischien een tip?


    “All those fairytales are full of shit.”

    Oh, en boeken lezen, op play.com zijn ze erg goedkoop.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Engels gesproken met Engelse ondertiteling ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Bedankt voor alle tips! Hier kan ik zeker wat mee doen :)


    -You don't know you're beautiful-

    Films kijken :Y) Serieus echt het beste..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Gewoon veel filmpjes kijken op youtube enzo. En ik wil ook best met je chatten in het Engels :Y) Niet dat mijn Engels perfect is, maar toch.


    You've cat to be kitten me right meow.

    Zoals hierboven staat ^^ Engelse boeken, films, soaps (allemaal zonder ondertiteling)
    misschien kun je ook op een chatsite gaan om je engels te oefenen?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Lees Engelse boeken, kijk films met Negelse ondertiteling, vertaal korte zinnen op reclameborden en zoek op wat je niet weet. Woordenboeken maar ook voor een globaal beeld kun je best Google vertaler gebruiken, maar begeef je niet op grammaticaal gebied en dergelijke.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Lees fanfics op fanfiction.net, zoek de woorden die je niet kent op en vertaal ze :'D. Works fine for me ^^.


    No growth of the heart is ever a waste

    Je kunt ook naar Engelse radio gaan luisteren. Als jij een hele dag engels aan hoort, leer je daar best wel heel erg veel van. Engelse boeken lezen, films kijken. Engelse vrienden vinden op het internet. Gaan chatten en zo.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.