• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21



    Dit is de plattegrond

    [center]Rollentopic 1
    Rollentopic 2

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 18:42 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Apalonia
    Een glimlach verschijnt op mijn gezicht als ik zie wat Pandora aan het doen is. Wat een lieve kat is dat. Ik houd Joey's hand stevig vast, alsof er niks kan gebeuren als ik hem maar stevig blijf vast houden. Zijn lach schatert door de eetzaal en ik ben blij dat ik dit niet alleen hoef te doen
    Joey
    Als ik zie wat Pandora doet kan ik lach niet binnen houden, ik zie dat zelfs Appel, mijn bijnaam voor Apalonia, een glimlach op haar gezicht heeft. Ik knijp nog even in de hand van mijn zus en sta dan op. Ik loop naar Seth en zeg
    "Waarom kom je niet bij ons zitten? Zo te zien wil Pandora dat ook graag."


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Seth
    Hij slikte. Ja, er viel spanning weg toen de jongen vertrok, maar het was ook de zoveelste bevestiging dat hij erbuiten viel. Hij zuchtte en ging met een hand door zijn donkerblonde haar.
    De kat van het meisje was opeens bij hem, duwde tegen hem aan. Nerveus keek Seth op, zocht met zijn ogen de eigenaresse van het dier omdat hij geen idee had wat hier nou de bedoeling van was. Hij slikte. Wilde dat dier dat hij bij hen ging zitten? Hij slikte. Maar.. die gozer was toch niet voor niets opgestaan en daarheen gegaan?
    "Ik weet het niet, kitty," mompelde hij aarzelend tegen Pandora.
    Toen hij hoorde wat de jongen zei keek hij geschrokken op. Toen verscheen er om zijn mondhoeken een miniem glimlachje en stond hij aarzelend op, waarna hij bij hen aan tafel kwam zitten.
    "Hai," mompelde hij zacht.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 20:45 ]


    Don't run away this time and die like a man.

    [Naomi's aka Khedira's internet ligt eruit dus die komt waarschijnlijk morgen pas weer online]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sebastian

    ,,ehm... Laten we maar gewoon onze krachten testen." stotterde ze een beetje.
    Ik probeerde haar gedachten te peilen, maar ik kwam niet ver en zij liet me ook niet los, dus er moest wel iets meer achter zitten.
    De warmte die van mijn lichaam afstraalde begon nu toch wel een beetje drukkend te voelen, of speelde er iets anders?
    Even schudde ik licht mijn hoofd.
    Was er meer ? Was er meer dan vriendschap?
    Ik wist het niet.
    Voor zover ik weet was ik nog nooit verliefd geweest en de liefde liet zich ook nooit dicht bij me in de buurt zien, hoewel er wel een paar meisjes waren die interesse in me hadden getoond had ik nooit wat voor hen gevoeld.
    Maar dit voelde zo vertrouwd, maar in wat voor verband?
    Vriendschap of meer als familie of weer meer als.... als liefde.
    Ik wist het niet.
    ,,eehhmm, laten we dat inderdaad maar gaan doen." en ik wende mijn ogen van haar af, niet precies wetend wat te doen voelde ik toch hoe de warmte nu ook naar mijn hoofd steeg en mijn wangen hoogstwaarschijnlijk een licht rode gloed gaf.

    {Heeft Melody ook zoveel make-up rond der ogen?
    Maar ik ga even weg, ben waarschijnlijk terug over een uurtje...}


    Credendo Vides

    Lilith Spyridon

    Met een knalrood hoofd pak ik Pandora en zet haar op de bank, waar ze rustig gaat liggen. Ja hoor, nu doet ze natuurlijk wel weer gewoon normaal. Maf beest. Moet ook altijd krijgen wat ze wil: vier mensen om haar te aaien.
    'Hey, nogmaals sorry,' mompel ik. Man, nu was ik zelfs in verlegenheid gebracht.


    Happy Birthday my Potter!

    Apalonia
    Ik kijk naar de jongen die bij ons aan tafel komt zitten, dit is de eerste persoon die ik ontmoet die nog verlegener lijkt te zijn dan ik. Ik vraag me af of ze hier ook aan muziek doen, ik zou er heel wat voor over hebben om weer achter een piano te zitten en met mijn vingers de meest wonderlijk melodieën tot leven te laten komen
    Joey
    Ha, de jongen komt bij ons zitten, gezellig.
    "Hai, dit is mijn tweelingzus Apalonia en dat is Lilith, gezellig dat je bij ons komt zitten."


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [Ik moet gaan stoppen met de pc, tot morgen!]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    (Tot morgen (doeg))


    Happy Birthday my Potter!

    Seth
    "Hai, ben Seth," mompelde hij zacht, met name tegen Apalonia omdat hij deze nog niet kende; de andere twee kenden hem al.
    Hij keek voornamelijk naar het tafelblad en speelde onder de tafel nerveus met een draadje aan zijn jeans, niet wetend wat hij moest zeggen.
    Opnieuw schaamde hij zich voor zichzelf en wenste hij dat hij socialer was dan dit. Veel socialer.


    Don't run away this time and die like a man.

    Faye Maxime Kershaw
    Ik kijk verbaasd op als Tony ineens opstaat, zijn stoel naar achter duwt en de kantine uitgaat. Na lang te hebben getwijfeld besluit ik achter hem aan te gaan. Het duurt even voordat ik hem heb gevonden maar uiteindelijk zie ik hem buiten staan met een sigaret in zijn hand. Ik loop naar hem toe en bijt aarzelend op mijn lip over wat ik moet zeggen. 'Het spijt me als ik je boos heb gemaakt,' zeg ik op een zachte toon. 'Als je het er liever niet over hebt dan begrijp ik het wel en ik zal er niet meer over beginnen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tony Dash.
    De coole windbries die zich langs me heen laat gaan voelde prettig en ik bracht de sigaret nogmaals naar mijn mond. Ik had eindelijk kunnen kalmeren na wat dingen omgeschopt te hebben en een paar keer tegen een muur aangeslagen te hebben. De schrammen en het bloed had zich bekend gemaakt op mijn knokkels en handen, maar hier ergerde ik me niet aan. Ik ergerde me meer aan het feit dat mensen alsmaar door gingen vragen wat er nou was. Als ik geen antwoord wil geven, dan wil ik dat niet. Klaar.
    Ik nam nogmaals een hijs van mijn sigaret en ik ging op een muurtje zitten wat verder van de ingang van de school vandaan. Ik werd abrupt uit mijn gedachten gehaald door een bekende meisjesstem.
    'Het spijt me als ik je boos heb gemaakt,' zei ze op een zachte toon. Ik keek niet om wie het was, want dat hoefde niet – ik wist al wie het was. 'Als je het er liever niet over hebt dan begrijp ik het wel en ik zal er niet meer over beginnen.'
    Ik gaf alleen maar een brommerige gehum als antwoord en van stress stak ik weer de sigaret in mijn mond. Mijn knieën had ik opgetrokken en ik zat met mijn rug tegen de muur, mijn ellebogen rustten op mijn knieën. “Het maakt niks uit.” Zei ik tegen haar.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Faye Maxime Kershaw
    Hij bromt alleen maar en steekt de sigaret in zijn mond. 'Het maakt niks uit,' zegt hij.
    Ik knik lichtjes en laat me dan naast hem op de grond zakken. Hij zit met zijn knieën opgetrokken, zijn rug tegen de muur en zijn ellebogen rusten op zijn knieën. Ik heb de neiging om te zeggen dat roken slecht is voor hem, en indirect ergens ook voor mij alleen maar al omdat ik ernaast zit, maar ik zeg niks. Dat zou hem alleen maar meer uit zijn humeur brengen.
    Als hij zijn sigaret op heeft ga ik een beetje verzitten zodat ik hem beter aan kan kijken. Dan leg ik mijn beide wijsvingers op zijn mondhoeken en druk die omhoog zodat er een vage glimlach op zijn gezicht staat. 'Kom op, lachen jij,' zeg ik met een lichte glimlach. Ik haal mijn vingers weg bij zijn mond en verplaats ze naar zijn buik waar ik hem zachtjes begin te kietelen. Nu nog hopen dat hij er niet tegen kan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tony Dash.
    Faye gaat wat verzitten om waarschijnlijk wat beter naar me te kunnen kijken en legt dan vervolgens beide wijsvingers op mijn mondhoeken, drukt deze omhoog – waardoor mijn gezicht er nog belachelijker uitziet. Net een op andere chagrijnig, brommende beer die probeert te lachen, maar 't niet kan.
    'Kom op, lachen jij,' zegt ze met een lichte glimlach. Ze haalt de vingers weg van mijn mond, net op dat moment dat ik mijn hoofd van haar weg draaide.
    Ze verplaatste haar handen naar mijn buik en begon mij te kietelen.
    Ik liet een duidelijk een zucht horen dat ik het zat was en ging toen haar handen weghalen. “Faye.” Begon ik, waarna ik haar heel serieus aankeek.
    “Ooit mega verliefd geweest?” Vroeg ik erg serieus. Bij deze vraag durfde ik haar niet aan te kijken, dus keek ik omhoog de lucht in en zorgde ik ervoor dat ze mijn pijnlijke gezicht niet te zien kreeg – dus hield ik die masker voor mijn gezicht. Later in de slaapkamer, Tony. Dan is 't goed om jezelf te zijn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Faye Maxime Kershaw
    Tony slaakt een diepe zucht en haalt daarna mijn handen weg.
    Ik bijt lichtelijk gekwetst op mijn lip en schuif dan iets opzij, bij hem vandaan.
    'Faye,' zegt Tony en hij kijkt me serieus aan. 'Ooit mega verliefd geweest?' vraagt hij op een serieuze toon. Hij kijk me inmiddels niet meer aan, maar kijkt omhoog, naar de lucht.
    Een zachte zucht rolt over mijn lippen. Ik zie niet in waarom ik het hem zou vertellen, zelf verteld hij ook niks. Het duurt dan ook een paar minuten voordat ik hem antwoord geef. 'Ja,' is mijn antwoord ik. 'Ik ben ooit heel erg verliefd geweest ja'. Meer hoeft hij er niet over te weten. Ik houd mijn blik op de grond gericht en haal de staart weer uit mijn haar zodat mijn haar als een sluier tussen mij en Tony inhangt. Ik wil vragen waarom hij dat vraagt maar ik weet zeker dat ik dan een bot antwoord terug krijg. Heel even haal ik mijn lippen van elkaar om het toch te vragen maar uiteindelijk besluit ik het toch maar niet te doen en druk ik ze weer op elkaar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Melody

    'Ehm... Laten we dat inderdaad maar gaan doen.' zei hij, en hij wendde zijn ogen af. Zijn wangen werden een beetje rood, en die van mij ook. Ik liet hem ongemakkelijk los. Ik riep de kracht van aarde in me op, en probeerde wat te sturen. Nu ik eenmaal wist wat het was, ging het bijna net zo makkelijk als Sebastian het deed. Ik wendde en keerde wat, en het ging best goed. Ik sprong op een rots, sloeg er op met mijn vuist. Hij stortte helemaal in, waardor ik me best trots voelde. Ik ging bij Sebastian staan, en liet om ons heen vier grote muren omhoogkomen. 'En laat nu maar eens zien wat jij kunt, je hebt nu geen excuses meer!' zei ik lachend. Ik stuurde een stenen stoel omhoog en ging op mijn gemak gniffelend zitten. 'Nou laat 's wat zien.' zei ik met een big smile.

    [Nee, normaal heeft ze alleen een klein beetje mascara op, meer niet]

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 9:04 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.