• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21



    Dit is de plattegrond

    [center]Rollentopic 1
    Rollentopic 2

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 18:42 ]


    I Love The Vampire Diaries

    [Eh, okee maar waarom moet het perse wachten tot morgenmiddag :s? Slapen speel je toch niet in een rpg]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    [Eh, okee maar waarom moet het perse wachten tot morgenmiddag :s? Slapen speel je toch niet in een rpg]


    [Dat heeft ze niet gezegd ;)Ik weet alleen dat ze het de afgelopen tijd nogal druk had en daardoor weinig tot niet op quizlet was. Ik denk dat ze er iets bij wil zitten ofzo. Mja dat zegt ze dan wel denk ik :)]


    ~

    Melody
    Langzaam werd ik wakker, en ik schrok een beetje omdat ik niet meer buiten lag. Ik keek om me heen en zag dat ik in mijn kamer was. Zou Sebastian? Ik kreeg een warm gevoel van binnen. Mijn voorhoofd was best warm, maar ik wist niet hoe dat kwam. Ik stond op, en trok een leuk setje aan. Ik kamde mijn haar en deed wat mascara op, waarna ik naar beneden liep. Ik zag Luna beneden aan de trap staan. 'Hey Luna, weet jij hoe ik boven kwam?' vroeg ik slaperig. Luna sprintte naar de tweede trap, die naar de gang van de jongens ging. Op mijn hoede liep ik langzaam naar beneden. Sommige jongens keken vreemd aan, en andere bekeken me goedkeurend, waardoor ik snel doorliep. Uiteindelijk bleef ze voor een deur staan, waar ik zachtjes op klopte.

    [setje:

    ]

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 12:34 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Sebastian

    ik werd wakker van gemiauw bij mijn oor, waar Brair nu genoegzaam stond te spinnen en haar klauwtjes tevreden maar zachtjes in mijn schouder zette.
    Haar al ondersteunend stond ik op en kwam er zuchtend achter dat ik in een appelboom lag die in het midden van één van de binnenhofjes stond.
    De zon ging al onder en de lucht kleurde al weer mooi paarsig.
    Had ik hier de gehele "nacht" gelegen ?
    Normaal vind ik het nooit echt fijn om in het menselijk dagdeel te slapen, maar blijkbaar begonnen mijn genen van vampirisme toch over te nemen.
    ik sprong uit de boom en keek even een meisje raar aan, aangezien zij mij ook raar aan zat te kijken.
    Ja , ik heb in een boom geslapen, wat dan nog ?
    Ik wende mijn hoofd af en ging op weg naar mijn slaapkamer.
    Het eerste wat ik opving was geroezemoes en een aantal jongens zaten in de gezamenlijke ruimte te smoezen over een meisje dat hier net was langs gelopen.
    zuchtend liep ik door richting mijn kamer, maar opeens zag ik iemand voor mijn deur staan.
    Grijnzend hield ik naast haar stil. ,,goedemorgen Melody."


    Credendo Vides

    Melody
    Geschrokken draaide ik me om. 'Ik had het kunnen weten.' zei ik grijnzend. 'Ik vroeg Luna hoe ik boven kwam, en ze bracht me hier heen.' Ik keek om me heen. 'Ik wist niet dat er zo veel jongensvampiers waren. Boven bij de meisjes zijn er nooit zoveel.' Ik keek hem aan 'Heb je mij naar boven gedragen?' vroeg ik een beetje verlegen.

    [srry voor kort stukje]

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 14:49 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Sebastian

    ik grinnikte. ,,Ja ik heb je naar je kamer gedragen, Ik werd gisteravond dus ook raar aangekeken door de meisjes die nog wel in de ruimte zaten."
    Even dacht ik weer terug aan het moment, maar het kon me vrij weinig schelen.
    Ik deed de deur van mijn kamer open. ,,ik ga me even douchen en omkleden in mijn badkamer, je mag wel even in mijn slaapkamer wachten als je wilt, ik begrijp het als jij je wat ongemakkelijk voelt hier zo op de gang."
    Ik knikte naar twee jongens die net hun eigen slaapkamers uitkwamen.


    Credendo Vides

    Melody
    'Ehm, ja, graag.' zei ik tegen hem. Ik ging op zijn bed zitten en keek een beetje rond. Het was een mooide kamer, en hier voelde ik me inderdaad wat gemakkelijker. Ik hoorde hoe hij de douche aan zette. Ik geneerde me een beetje, omdat hij te douchen stond. Ik zag Briar op het bed liggen, en ik aaide haar. Ik hoorde dat Sebastian de douche uitzette.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    {Wow, die douched dan wel heel snel XD}

    Sebastian

    Ik had de kraan net opengedraaid en mijn kleren in de wasmand gegooid toen ik erachter kwam dat ik vergeten was nieuwe kleren te pakken.
    Maar ik kon nu moeilijk naakt mijn kamer in wandelen.
    Zuchtend stapte ik dus eerst maar onder de douche, waste mijn haren en zeepte mijn lichaam in wat ik daarna al snel met de warme waterstralen van me af waste.
    Ik wreef mijn haar zo goed mogelijk droog waardoor het nu alle kanten op stond en wikkelde een lange handdoek om mijn middel.
    Zo moest het maar, verzuchtte ik me terwijl ik de badkamer deur opendeed om naar mijn kledingkast in mijn slaapkamer te kunnen.


    Credendo Vides

    [weet ik , maar anders wist ik niks ;3
    ze is trouwens zo giechelijk omdat ze wat te veel wijn op had, ik weet niet wanneer xP
    (ik weet dat ze veel alcohol kunnen drinken)]

    Melody
    Ik zag hoe Sebastian de slaapkamer in kwam met alleen een handdoek om zijn middel en zijn haar alle kanten op.
    Gniffelend keek ik naar hem. Hij had best wel een wasbordje, dacht ik glimlachend. 'Wat zit je haar leuk.' zei ik terwijl ik er doorheen woelde . Nu stond het nog wilder, waardoor ik begon te giechelen. Ik ging met mijn vingers over zijn sixpack. 'Krijg je grote biceps van vuursturen?' zei ik gniffelend.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    {Maar Melody en Sebastian hebben toch allebei het "Avondeten" overgeslagen ?
    Melody omdat ze lag te pitten en Sebastian haar naar haar kamer tilde en Sebastian omdat hij zelf in een boom in slaap is gevallen.}

    Sebastian

    Zodra ik mijn kamer in kwam stond Melody voor mijn neus en woelde ze door mijn haar heen. ,,wat zit je haar leuk."
    Ze giechelde.
    Opeens voelde ik een vingers over mijn buik strijken.
    ,,krijg je grote biceps van vuur sturen?"
    Wat gebeurd er ? Ik keek Melody even aan, dronken kon ze niet zijn, we zijn tenslotte als halfwas vampiers al redelijk immuun voor alcohol.
    Uiteindelijk besloot ik het maar voor lief te nemen en gewoon te antwoorden.
    ,,ligt eraan wat voor oefeningen je doet, maar ik denk dat je vooral spieren traint door middel van goed sporten en gezond leven." man wat klonk mijn stem kalm.
    Maar van binnen wist ik nog steeds niet wat ik hier nou mee aan moest.
    Ik kuchte even en draaide me om zodat ik bij mijn kast kon.


    Credendo Vides

    {weetik, maar anders wist ik niet wat ik moest doen
    en Melody was niet heel erg immuum voor alcohol, omdat ze nog niet heel lang halfwas is}

    Melody
    Wat was hij serieus. Hij kuchtte en draaide zich om naar zijn kast. Ik plofte weer op zijn bed en maakte het me een beetje gemakkelijk. Ik keek hoe hij kleren uit de kast pakte. Ik sloot mijn ogen en dacht na. Mijn hoofd was een beetje wiebelig, en ik werd er melig van. Ik deed mijn ogen weer open en keek naar Sebastian. 'Wat gaan we doen als je je aangekleed hebt?' vroeg ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Sebastian

    Ik grijnsde ,,Laten we eerst maar ontbijten." al betwijfelde ik of zij al nou wel of niet gegeten had aangezien ze om één of andere manier dronken leek te zijn en ik dus maar voorzichtig bij haar in de buurt deed, ik wou niet dat ze iets deed waar ze later spijt van zou krijgen.
    Even dook ik de badkamer weer in en had al snel mijn boxer aan.
    Mijn ogen vonden de spiegel en ik lachte even, Melody had mijn haar voor zover het kon nog meer in de war gegooid.
    Maar ik haalde mijn schouders op, het maakte me momenteel niet echt uit.
    Al snel kwam ik de badkamer uit in mijn zwarte joggingsbroek en lichtgrijs hemd, voor nu had ik niet echt meer nodig.
    Terug in mijn kamer zat Melody op mijn bed en had ze haar ogen gesloten.
    Met een glimlach om mijn lippen liep ik op haar af en trok haar zachtjes aan haar polsen omhoog.
    ,,zullen we gaan?"


    Credendo Vides

    [Misschien is het handig dat jullie ff niet posten nu? Want het is niet echt meer te volgen op deze manier ondat jullie alleen maar op elkaar reageren ;)]


    ~

    Khedira schreef:
    [Misschien is het handig dat jullie ff niet posten nu? Want het is niet echt meer te volgen op deze manier ondat jullie alleen maar op elkaar reageren ;)]


    huh? waarom dat dan? Stiles en Porcelanious doen/deden dat ook, dus.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik ben er weer everyone:) Zal nu even alles bekijken en een nieuw topic aan maken want dit is het laatste bericht:$


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I Love The Vampire Diaries