• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21



    Dit is de plattegrond

    [center]Rollentopic 1
    Rollentopic 2

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 18:42 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Melody Henderson

    'Ik zei het toch?' grijnsde hij. Ik grijnsde terug, terwijl hij het stukje in zijn mond stopte. Ik stopte Briar een stukje vega-vlees toe, benieuwd of ze die op zou eten. Het zag er immers uit als gewoon vlees. Eigenlijk besefte ik nu pas waarom Sebastian grinnikte daarstraks. Een vegetarische vampier is best vreemd, toch? Nou ja, een vampier met een speciale kracht zijn is sowieso best vreemd, en ik moest even glimlachen. Ik had mijn pizza op, en keek naar het bord van Sebastian. Daar lag nog wat op. Ik begon verveeld te prevelen naar mijn beker water. Ik vroeg of het me wilde gehoorzamen en probeerde het te besturen. Niks. Water wilde mij dus niet gehoorzamen, en was dus niet mijn kracht. 'Ik ga zo als je klaar bent, en als je het niet erg vindt, even wat andere kleren aandoen, wat iets gemakkelijker is in een rotsachtig gebied.' zei ik met een knipoog.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 11:13 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Sorry dat ik nu pas reageer, ik was zaterdag en zondag de hele dag weg en gister en eergister had ik een filmmarathon. Kan iemand mij even samenvatten wat er al is gebeurd enw aar ik kan invallen?]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sebastian

    Ik voelde hoe Brair even speelde met het nieuwe stukje eten dat ze voorgeschoteld kreeg van Melody waarna ze er voorzichtig aan begon te knabbelen terwijl ze haar pootjes op mijn hoofdhuid en door mijn haren liet krabbelen. ,,ja dat lust ze wel, maar sommige groenten lust ze ook wel."
    Ik stopte mijn één na laatste hap van mijn bord en keek even de zaal rond.
    Iedereen leek zich hier wel te vermaken, er waren in ieder geval al een aantal groepjes ontstaan.
    ,,ik ga zo als je klaar bent, en als je het niet erg vind even wat andere kleren aandoen wat iets gemakkelijker is in een rotsachtig gebied."
    waarna ze mee een knipoog schonk.
    Wat hadden meisjes toch steeds met dat omkleden?
    ik zuchtte en glimlachte tegelijk terwijl ik mijn laatste hap naar binnen werkte, dus ze wou zo nog naar het rotsachtige gebied op het schoolterrein.
    Mijn lippen krulden weer even om, ik was er al een beetje geweest, maar een nadere inspectie stond me wel aan.
    ,,oké, als je wilt dat ik meega wacht ik wel hier op je."


    Credendo Vides

    Faye Maxime Kershaw
    'Bwa. Dawt boeit mwij geen fwlieker.' zegt hij met een volle mond waarna hij zijn eten doorslikt. 'Geloof jij er wel in dan?' vraagt hij op een ironische toon.
    'Ja, ik geloof in de liefde,' antwoord ik schouderophalend. 'Er is geen reden waarom ik er niet in zou geloven,' vervolg ik terwijl ik Tony onderzoekend aan kijk. Misschien is er vroeger iets gebeurt waarom hij er niet in geloofd. 'Waarom geloof jij er niet in dan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lilith Spyridon

    Ik kan amper verstaan wat de jongen zegt, maar iets weerhoud mij ervan om nog een keer te vragen wat hij zei. Straks wordt hij nog banger van mij. Hij lijkt mij niet de persoon die van opdringerige typjes enzo houdt. Nog eerder iemand die dan gillend wegrent.
    Ik glimlach nog even vriendelijk naar hem en loop dan weer terug naar mijn plek. Pandora ligt spinnend in mijn armen en heeft haar ogen dichtgeknepen. Ik leg haar op mijn schoot en ga weer in alle rust verder met eten. Gelukkig is het nu niet meer flauw. Ik houd helemaal niet van flauw. Ik heb alles liever een beetje pittig. En dan bedoel ik niet alleen met eten.
    Pandora bijvoorbeeld is helemaal niet flauw. Ze heeft duidelijk een eigenmening en zal niet zomaar met de groep meerennen.


    Happy Birthday my Potter!

    Arena schreef:
    [Sorry dat ik nu pas reageer, ik was zaterdag en zondag de hele dag weg en gister en eergister had ik een filmmarathon. Kan iemand mij even samenvatten wat er al is gebeurd enw aar ik kan invallen?]


    (Uhm, iedereen is in het huis van de nacht. We hebben net de laatste les van vandaag gehad en zitten nu in de eetzaal te eten. Verder heeft iedereen zijn huisdier al gekregen en weten we nog niets van onze krachten)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Uhm, iedereen is in het huis van de nacht. We hebben net de laatste les van vandaag gehad en zitten nu in de eetzaal te eten. Verder heeft iedereen zijn huisdier al gekregen en weten we nog niets van onze krachten)

    [Oké, waar kan ik ergens invallen met Apalonia en Joey?]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [Je kan bij wat mensen gaan zitten. Rider's char zit weer alleen dacht ik, mijn Seth ook.. verder weet ik het zo gauw niet]


    Don't run away this time and die like a man.

    Colt45 schreef:
    [Je kan bij wat mensen gaan zitten. Rider's char zit weer alleen dacht ik, mijn Seth ook.. verder weet ik het zo gauw niet]


    (Jep, klopt. Lilith zit alleen met haar kat Pandora)


    Happy Birthday my Potter!

    Apalonia
    Met mijn hoofd naar beneden en mijn schouders ingetrokken loop ik de eetzaal in. Ik zie Joey gelijk op iemand aflopen en een praatje maken, maar ik weet dat ik daar veel te verlegen voor ben. Uiteindelijk zie een tafeltje waar een meisje in haar eentje zit. Verlegen loop ik op haar af.
    "Is het goed als ik hier ga zitten?"
    Joey
    Vrolijk loop ik achter mijn zus aan de eetzaal binnen. Ik zie dat ze zich niet op zich gemak voelt. Ik knijp even in haar arm om te laten weten dat het wel goed komt en loop dan naar een jongen toe.
    "Hallo ik ben Joey, is het goed als ik bij je ga zitten?"


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Melody

    Ok, als je wil dat ik mee ga, wacht ik hier wel op je.' zei hij. Ik glimlachte naar hem 'Graag.' Terwijl ik naar boven liep, dacht ik aan wat ik aan zou kunnen, in het bergachtige gebied. Iets praktisch. Het was nou niet bepaald dat ik me omkleedde om er mooi uit te zien, het was puur omdat ik waarschijnlijk in een rok met pumps niet heel ver zou komen. Terwijl ik de spullen in mijn kast bekeek, pakte ik een praktisch shirt met een strakke broek eronder. Mijn outfiturl]http://www.polyvore.com/cgi/set?id=53633691&.locale=nl[/url was compleet, dacht ik zelfverzekerd. Als ik beneden ben, staat Luna al op me te wachten. Samen met haar loop ik terug naar Sebastian, die er hopelijk nog zat. In de eetzaal had ik hem al snel gevonden. 'Zullen we gaan?' vroeg ik hem.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 14:50 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Seth
    Hij keek lichtelijk geschrokken op toen, vlak na het vertrek van het meisje, een jongen naar het toe liep.
    "Hallo ik ben Joey, is het goed als ik bij je ga zitten?" vroeg de jongen.
    Seth knikte.
    "Sure," mompelde hij.
    Zoals meestal had hij absoluut niet de intentie bot of onvriendelijk te zijn, maar erg gastvrij kwam het er niet uit; bij ontmoetingen met vreemden was het bij Seth al bijzonder als er een woord uit kwam.


    Don't run away this time and die like a man.

    Lilith Spyridon

    'Is het goed als ik hier ga zitten?' Verbaasd kijk ik op. Bij de tafel staat een meisje met rood haar. Ik schat haar net ietsje jonger dan ikzelf. Een beetje verlegen ook, maar in ieder geval minder schuw dan Seth.
    Ik knik. 'Tuurlijk! Ik ben Lilith, hoe heet jij?' vraag ik vriendelijk. Ik voel Pandora van mijn schoot op de tafel springen. Ze loopt naar haar toe en kijkt haar afwachtend aan. Een enkele miauw verlaat haar bekje. Natuurlijk wil ze meteen weer alle aandacht.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 14:34 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [Hmmm, ik zat te denken. Die gave van geest kon ook iets met mensen zich gelukkig laten voelen of herinner ik mij dat verkeerd? Ik denk dat zoiets op Seth wel een hele positieve uitwerking heeft. At least it'll make him feel all happeh and such xD]


    Don't run away this time and die like a man.

    Colt45 schreef:
    [Hmmm, ik zat te denken. Die gave van geest kon ook iets met mensen zich gelukkig laten voelen of herinner ik mij dat verkeerd? Ik denk dat zoiets op Seth wel een hele positieve uitwerking heeft. At least it'll make him feel all happeh and such xD]


    (Lilith zal dat zeker onthouden :') )


    Happy Birthday my Potter!