• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21



    Dit is de plattegrond

    [center]Rollentopic 1
    Rollentopic 2

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 18:42 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Melody
    Verbrouwereerd liet ik Sebastians voet los. 'Kijk uit dat je niet op je droge kleren gaat liggen, anders worden die ook nat.' glimlachte ik. Gekke jongen, die Sebastian. Maar wel gek op een grappige manier. Ik verplaatste mijn hand naar de rug van Luna, die genietend haar ogen sloot. Ik deed hetzelfde en dacht na over van alles en nog wat. Ik wist niet eens meer hoe ik gemerkt was. Sebastian had Briar op zijn borst gelegd, en ik vroeg 'Is Briar nog een kitten?'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Sebastian

    Zo voorzichtig mogelijk om Briar niet van mijn borstkas af te laten glijden schoof ik verderop zodat ik op gelijke hoogte met Melody kwam te liggen.
    ,,Is Brair nog een kitten?" vroeg Melody en ik schudde mijn hoofd.
    ,,Ik heb haar nu al een meer dan een jaar en volgens de dierenarts is ze al bijna drie." ik krabbelde Briar even achter één van haar oortjes. ,,ze behoord alleen bij een zeldzaam soort kat, die nooit veel groter worden dan dit." net op het moment dat ik haar aanwees deed ze gapend haar mond open en deed langzaam haar blauwe oogjes open waarna al snel een aandacht vragende mauw klonk en ik haar lachend op haar kopje kriebelde waarna ze van me afsprong en richting mijn stapeltje kleren liep waar ze zich het voor zichzelf gemakkelijk op maakte en al snel weer in slaap was gevallen.
    Ik draaide me om op mijn zij zodat ik melody beter aan kon kijken.
    ,,hoelang heb je luna al ? en hoe ben je aan haar als huisdier gekomen?"


    Credendo Vides

    Faye Maxime Kershaw
    'Om te kijken of je mij zou snappen,' zucht Tony met zijn ogen nog steeds gesloten.
    Als hij nog een sigaret pakt trek ik mijn wenkbrauwen op en schuif dan iets bij hem vandaan. Hoe beter die vieze lucht bij me vandaan is, hoe beter.
    'Of ik wat zou snappen?' vraag ik. 'Waarom je niet in de liefde gelooft?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sebastian

    Nog voor ik echt was uitgesproken zag ik pas dat Melody in slaap was gevallen en ik grinnikte even.
    Al dat oefenen met haar krachten had haar zeker uitgeput, als ik het goed herinner was ik dat ook op mijn eerste dag van testen.
    Zuchtend stond ik op en deed mijn verdere kleren aan.
    Toen ik weer naar Melody liep begon Luna een beetje te grommen en ik stak even mijn handen de lucht in. ,,ik draag haar alleen maar naar binnen, als jij me de weg naar haar kamer kan wijzen zou dat heel fijn zijn." ik glimlachte vriendelijk naar de wolf die me even met haar kop schuin aankeek en zich uiteindelijk omdraaide.
    Briar kwam miauwend op me af trippelen en ik zette haar op mijn schouder neer, waar ze zich tegen mijn hals aan nestelde terwijl ik me naast Melody neerboog.
    zo goed mogelijk proberend zonder haar wakker te maken tilde ik haar op in mijn armen in wat velen ook wel een prinsessenhouding noemden.
    mijn ene arm klemde zich onder bij haar knieholtes en mijn andere arm ondersteunde haar onderaan haar schouderbladen en bij haar oksel.
    Ze was veel lichter dan ik gedacht had en het was dan ook een makkelijke opgave om haar de gehele tocht naar het gebouw te tillen.
    Luna liep voor me uit het gebouw in en al snel waren we bij de meisjesslaapkamers.
    In de algemene ruimte zaten een paar groepjes nog tv te kijken, te praten of wat dan ook dat meiden graag doen in groepjes en ik hoopte dat ik er maar geen problemen mee zou krijgen.
    Wat zouden ze allemaal wel niet denken nu ik hier zo met Melody in mijn armen door de gangen heen liep?
    Sommigen knikten even afkeurend, ik weet niet waar zij aan dachten, maar volgens mij was het niet al te goed.
    ,,kom Luna, wijs me de weg."
    Even wou ik niets liever dan weg uit die gang.
    Met een zacht geluid bleef de wolf voor een deur staan en ik probeerde die zo goed mogelijk met mijn elleboog open te drukken, wat me na een aantal pogingen lukte zonder Melody wakker te maken.
    De kamer was netjes, maar wat wou je ook aangezien we hier nog maar net een dag waren.
    Voorzichtig legde ik haar op haar bed neer en legde de dekens over haar heen zodat ze het uiteindelijk niet koud zou krijgen.
    ,,slaap maar lekker verder." en voor ik het zelf doorhad gaf ik haar en zoen op haar voorhoofd.
    Met een licht gegeneerde warme gloed over mijn gezicht draaide ik me om en liep met een evenals slapende Brair op mijn schouder de kamer uit, de gangen door.
    Op weg naar mijn eigen kamer.


    Credendo Vides

    Mordacious -> Porcelaneous.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tony Dash.
    'Of ik wat zou snappen?' Vraagt ze vervolgens. Ja, zo'n reactie had ik al wel verwacht van haar. Ze snappen het allemaal niet. 'Waarom je niet in de liefde gelooft?'
    Rustig rook ik mijn sigaret op, met nog mijn ogen gesloten, en zeg ik niets. Enkele minuten van stilte gaan voorbij en de krekels beginnen te tjirpen en het is zo stil dat ik ze heel duidelijk kan horen.
    Dan open ik mijn ogen, deze richt ik op Faye, en ik leun mijn hoofd tegen de muur. Een zachte, warme glimlach probeer ik op mijn gezicht te zetten en ik antwoord haar vraag niet. Dit alles gaat haar niet aan, dus waarom zou ik deze antwoorden.
    Voor ik het weet heb ik mijn lippen op de mond van het onbekende meisje geplant. Faye. Ik kende haar amper, maar ik moest het weer doen.
    Waarom moest nou verdomme dit mijn routine worden? Dit was wat mij iets beter zou maken en me de dingen zou vergeten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Faye Maxime Kershaw
    Tony geeft geen antwoord en rookt zijn sigaret op. Zijn ogen zijn nog steeds gesloten.
    In de paar minuten stilte kan je het getjirp van de krekels goed horen.
    Dan opent hij zijn ogen en verschijnt er een lichte zachte en warme glimlach op zijn gezicht.
    Net als ik wil vragen of er iets is drukt hij ineens zijn lippen op de mijne. Ik blijf even als verstijfd zitten en de rooklucht is nu helemaal goed ruikbaar. Snel schuif ik een stuk opzij en adem ik een paar keer de frisse lucht in. Het duurt even voordat ik iets zeg. 'Waarom deed je dat?' vraag ik op een niet-begrijpende toon, nog steeds verbaasd over het feit dat hij ineens zijn lippen op die van mij drukte.
    Ik kijk Tony even aan waarna ik mijn blik op de lucht richt. Het is eigenlijk nog best wel koud maar ik ben niet van plan op te staan en naar binnen te lopen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tony Dash.
    Ik merk dat ze verstijfd blijft zitten. Ze schuift snel een stuk opzij en ademt een paar keer frisse lucht in. Waarschijnlijk doe ze dit vanwege mijn rookgeur om me heen. Eventjes zegt ze niet. 'Waarom deed je dat?' Vraagt ze op een toon dat ze het niet begrijpt.
    Ze kijkt mij voor een paar seconden aan en richt haar blik op de hemel. Ik zie hoe er kippenvel op haar huid gaat staan. Ik geef een kort lachje, schud mijn hoofd, en trek mijn leren jack uit - ga dan vervolgens opstaan en loop naar Faye toe. Dan buk ik eventjes, geef een kusje op haar wang, en antwoord: "Waarom zou ik het niet doen?"
    Ik leg mijn jack over haar schouders heen en sta dan weer op. "Kom maar terug als je 't snapt," antwoord ik verder en draai me om. "Ik kom mijn jack vanzelf wel ophalen," zeg ik als laatste en ik loop weg.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Faye Maxime Kershaw
    Tony lacht kort. Vanuit mijn ooghoeken dat hij zijn hoofd schudt en zijn leren jack uit trekt. Dan staat hij op en nadat hij een kusje op mijn wang heeft gedrukt geeft hij antwoordt. 'Waarom zou ik het niet doen?' Hij legt zijn jack over mijn schouders en gaat weer rechtop staan. 'Kom maar terug als je 't snapt,' vervolgt hij terwijl hij zich alvast omdraait. 'Ik kom mijn jack vanzelf wel ophalen'.
    Voordat ik nog kan protesteren dat het niet eerlijk is een vraag met een vraag te beantwoorden loopt hij al weg. Ik zucht even en leun met mijn hoofd tegen de muur. Wat moet ik hier nu weer van denken? Ik schud verward mijn hoofd en steek mijn armen door de mouwen van zijn jack, die echt veel te groot is. Maar ik moet toegeven dat het lekker ruikt. Veel minder naar rook dan ik had verwacht. Na nog even gezeten te hebben kom ik overeind en loop ik de school weer in. Gelijk komt Harvey op me afgelopen en geeft hij kopjes tegen mijn been. Ik glimlach en buk om hem op te pakken. Eigenlijk zou ik Tony zijn jack terug moeten brengen maar hij zei dat hij die vanzelf wel weer op zou halen. Daarbij heb ik geen idee waar hij nu is. Er rolt weer een zachte zucht over mijn lippen. Wat moet ik nu weer van die kus denken? Vooral nadat hij heeft gezegd dat hij niet in liefde gelooft. Het was waarschijnlijk gewoon vriendschappelijk. Hoewel ik er aan twijfel of hij mij wel als een vriendin ziet. En het is nogal raar als je een vriend of vriendin kust die je nog maar net kent. Er komt een ander idee in me op maar die druk ik snel weg. Zo is hij niet, dat hoop ik tenminste.
    Ik loop verder naar mijn kamer waar ik me op mijn bed laat vallen, met Harvey nog steeds in mijn armen. Hij mauwt weer zachtjes,krult zich op en gaat op mijn buik liggen. Afwezig aai ik zijn vacht terwijl mijn gedachten nog bij Tony zijn. Langzaamaan beginnen mijn ogen dicht te vallen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tony Dash.
    Zonder dat ik omkijk loop ik door naar binnen. Ja, het kon zijn dat ik haar nu verward heb gemaakt en misschien denkt ze nu wel verkeerd over me, maar eerlijk gezegd hecht ik me daar niet veel waarde aan. Het boeit me niet zozeer wat mensen over me zeggen. Als ik wil roken dan doe ik dat, als ik iemand een mep wil geven dan doe ik dat en als ik een meisje een kus wil geven dan doe ik dat. Klaar.
    Ik liep nu over de gang en bijna was ik bij mijn kamer. Eigenlijk wilde ik er wel nog een roken, maar zodra ik in mijn kamer ben zal ik dat nog wel even snel doen en dan laat ik ook meteen even mijn adelaar eruit.
    De kamerdeur doe ik open en de adelaar richt zijn ogen meteen naar mij. "Ja, ik laat je eruit, vriend." En ik grinnikte, deed de raam open en toen vervolgens de kooi van de adelaar. Kom maar.
    Ik wilde naar mijn jacket grijpen, maar bedacht me toen dat ik die aan Faye had gegeven. Shit. Mijn sigaretten zitten nog in die jacket. Fuck zooi. De gedachte dat ik naar Faye's slaapkamer zou gaan voor alleen mijn sigaretten terug te pakken kwam in mijn hoofd op, maar ik deed dit niet. Nee, ik zal morgen wel gewoon terug pakken zonder dat ze er erg in heeft. Nu ga ik wel proberen te slapen.
    Ik zag hoe de adelaar wegvloog naar buiten en nu telkens rondjes vloog boven in de hemel. Hij liet ook duidelijk horen dat hij nu vrij was.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [vind iedereen het goed als het de volgende dag word?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [hey, kben terug van kamp
    @Stiles, vind ik ok ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    @ Stiles, I don't have problems with that. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    {Me neither ;)}


    Credendo Vides

    Stiles schreef:
    [vind iedereen het goed als het de volgende dag word?]


    [Wolfgirl21 wil het morgenmiddag dag laten worden zodat iedereen even
    kan slapen endan morgenavond word het weer nacht zodat de schooldag weer begint enzo;)]


    ~