• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21



    Dit is de plattegrond

    [center]Rollentopic 1
    Rollentopic 2

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 18:42 ]


    I Love The Vampire Diaries

    'Ik zie dat jij wel een stuk pizza hebt gepakt.' zei hij tegen me, met een brede glimlach. 'Ja, lekker toch? In elk geval eet ik wel vegetarisch.' zeg ik tegen hem. Ik keek verafschuwd naar de schnitzel die op zijn bord lag. Niet iedereen kon vegetarisch zijn, toch? Al snel tover ik weer een glimlach op mijn gezicht, aangezien het niet heel vriendelijk is om met het gezicht van zonet met hem te eten. Ik dronk even wat van mijn wijn, en moest lachen. 'Ik hou van dit huis.' zei ik tegen hem. 'Hier heb ik vrienden.' Ik werkte mijn pizza naar binnen, en gaf Luna een stuk biefstuk, wat ze met genoegen opvrat. 'Had jij vroeger veel vrienden?' vroeg ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Sebastian

    ,,Ja lekker toch ? In elk geval eet ik wel vegetarisch." zei ze glimlachend.
    Ik zag haar even afschuwwekkend naar mijn Schnitzel kijken en ik kon een glimlach niet onderdrukken, maar gelukkig verscheen er al snel weer een glimlach om haar lippen, ze nipte aan haar wijn, waar ik zelf ook al mee bezig was, Meestal wist ik van te voren al wat voor een wijn ik in handen kreeg gedrukt en bestelde ik bijna altijd uitsluitend fruitige, zoete wijnen, op chique feesten die de ouders van Hayden af en toe ook wel eens gaven moest je als een ongeschreven regel wijn drinken die bij de hapjes die je at paste, anders had je er niets aan en zo bleef de smaak lekkerder.
    Ik schudde even licht mijn hoofd, waarom zit ik nu de hele tijd over wijn na te denken?
    ,,ik hou van dit huis." hoorde ik Melody prevelen.,,hier heb ik vrienden." waarna ze een stuk biefstuk richting Luna gooide.
    ,,had jij vroeger veel vrienden?"
    Vroeger... ze stelde het alsof het al jaren geleden was in plaats van een aantal weken.
    Ik haalde mijn schouder op.,,wat noem je veel? tien? twintig? dertig? een halve school?" uiteindelijk grinnikte ik even.


    Credendo Vides

    Melody Henderson

    'Ik vind 5 al veel hoor. Had jij echt een halve school aan vrienden?' vroeg ik verbaasd. Vrienden waren voor mij niet gebruikelijk, dus het leek me ongelofelijk dat iemand een halve school had die je aardig vond. Ik dacht aan de enige vriendin die ik had. Luna had me gesteund, terwijl iedereen me afstotelijk vond. 'Ik had vroeger maar 1 echte vriendin.' zei ik tegen hem, zonder echt op antwoord te wachten van de vraag. 'Maar dat weet je al...' Ik voelde me echt thuis in het huis. Hier kon ik mezelf zijn, ik hoefde niemand te ontlopen en ik had geen vijanden. Dit was mijn droomhuis. 'Ben ik jouw vriendin?' [in de zin van vriend-vriendin x3] vroeg ik hem.

    [ hoe werkt dat eigenlijk met aarde? is het net zoiets als in the last airbender? ik heb de boeken namelijk niet gelezen]

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 16:50 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Sebastian

    Ik lachte. ,,nee, niet de halve school, maar ik behoorde wel een beetje tot de populaire tafel door mijn beste vriend wie de beste sporter van de school was." ik lachte weer even toen verschillende herinneringen aan Hayden door mijn hoofd spookten. ,,Maar er waren er maar een stuk of tien die me echt beter kenden, waarvan 6 me uiteindelijk accepteerden als Halfwas."
    ,,ik had vroeger maar 1 echte vriendin, maar dat weet je al..." zei ze.
    ,,ben ik jou vriendin?" vroeg ze opeens en ik grinnikte.
    ,,je bent de eerste vriend die ik in dit huis heb ja." antwoordde ik haar met een brede glimlach voordat ik weer een stuk aardappel in mijn mond stopte, op mijn hoofd hoorde ik Brair even miauwen om aandacht en ik stopte haar een stukje van de binnenkant van mijn kipschnitzel zodat er geen paneermeel aan zat, waar ze gulzig op begon te kauwen waarna ze al snel haar pootjes aflikte.


    Credendo Vides

    RememberYoux schreef:
    Melody Henderson

    'Ik vind 5 al veel hoor. Had jij echt een halve school aan vrienden?' vroeg ik verbaasd. Vrienden waren voor mij niet gebruikelijk, dus het leek me ongelofelijk dat iemand een halve school had die je aardig vond. Ik dacht aan de enige vriendin die ik had. Luna had me gesteund, terwijl iedereen me afstotelijk vond. 'Ik had vroeger maar 1 echte vriendin.' zei ik tegen hem, zonder echt op antwoord te wachten van de vraag. 'Maar dat weet je al...' Ik voelde me echt thuis in het huis. Hier kon ik mezelf zijn, ik hoefde niemand te ontlopen en ik had geen vijanden. Dit was mijn droomhuis. 'Ben ik jouw vriendin?' [in de zin van vriend-vriendin x3] vroeg ik hem.

    [ hoe werkt dat eigenlijk met aarde? is het net zoiets als in the last airbender? ik heb de boeken namelijk niet gelezen]


    (Whaha, nou elementen moet je eerst opwekken door ze tot je te roepen. Je kan kracht uit ze putten en ieder element bezorgt een bepaald gevoel. Bij aarde ruik je weilanden enzo. Je kan dan idd de aarde sturen. Na afloop bedank je het element weer)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Whaha, nou elementen moet je eerst opwekken door ze tot je te roepen. Je kan kracht uit ze putten en ieder element bezorgt een bepaald gevoel. Bij aarde ruik je weilanden enzo. Je kan dan idd de aarde sturen. Na afloop bedank je het element weer)


    Zo gaat het toch voornamelijk als ze in een Cirkel gebruikt worden ?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Zo gaat het toch voornamelijk als ze in een Cirkel gebruikt worden ?


    (Nee, je moet het altijd oproepen volgens mij hoor. Zoey roept het element altijd en bedankt het en voelt het element ook altijd)


    Happy Birthday my Potter!

    Melody Henderson

    'Je bent de eerste vriend die ik in dit huis heb ja.' antwoordde hij met een brede glimlach, wat ik weer beantwoordde met de stralendste lach die ik had. Ik ben de eerste vriend van Sebastian. Op school was ik nooit iemands vriendin, laat staan de eerste. Gelukkiger dan op dat moment kon ik me niet voelen. Ik keek naar Briar, die op het hoofd van Sebastian zat te kauwen op een stukje schnitzel. Het zag er wel heel schattig uit. Ik kon de verleiding niet weerstaan om haar te aaien, waardoor Luna begon te grommen. Grinnikend aaide ik Luna ook. 'Ik denk dat je niet weet hoe blij je me hebt gemaakt met die woorden.' zei ik lachend.

    [ok, bedankt hey ;)]

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 17:16 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Ja, ik heb het even opgezocht, maar je vraagt het element om te doen wat je wilt en bedankt het element. Altijd)


    Happy Birthday my Potter!

    (Wie komt er naast Lilith zitten?)


    Happy Birthday my Potter!

    [Hmmm, Seth is nog vrij, maar hij zit al xD]


    Don't run away this time and die like a man.

    Tony Dash.
    Ze knikt en ik zie dat ze er mee zit. 'Dat is inderdaad een goed idee denk ik,' zegt ze. Ze doet opnieuw een poging om overeind te komen, maar dit verloopt niet erg gemakkelijk. Ze houdt me aan mijn schouder vast om overeind te blijven en verontschuldigd zich nog een keer. Ik krijg een grijns op mijn gezicht, terwijl ik mijn hoofd schud en kijk dan nadien Faye aan.
    De bel gaat en misschien was dit ook wel beter zo. Voor Faye dan. Niet voor mij. Ik zou later gewoon na het eten hier wat sporten om mijn conditie op pijl te houden.
    Ik beet kort op mijn lip en tilde Faye op. “Nou, laten we maar gaan. We hebben vrij en jij hebt rust nodig.” Zeg ik, terwijl ik het vechtveld afloop.
    "Op naar de eetzaal."
    Haar tas had ik aan haar gegeven, zodat ze die kon vasthouden. Ik hield haar nu toch vast, dus zij hoefde niet te lopen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Colt45 schreef:
    [Hmmm, Seth is nog vrij, maar hij zit al xD]


    (Beetje vreemd om op te staan en weer te gaan zitten :') )


    Happy Birthday my Potter!

    [My thoughts exactly. Then again, je zou r een reden kunnen geven, dat t beleg dat ze zoekt bij Seth staat ofzo - ik verzin ook maar wat - en anders zul je moeten wachten tot je iets beters aangeboden krijgt xD]


    Don't run away this time and die like a man.

    Colt45 schreef:
    [My thoughts exactly. Then again, je zou r een reden kunnen geven, dat t beleg dat ze zoekt bij Seth staat ofzo - ik verzin ook maar wat - en anders zul je moeten wachten tot je iets beters aangeboden krijgt xD]


    (Toch een beetje jammer, dat Seth bang voor der is :') )


    Happy Birthday my Potter!