• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21



    Dit is de plattegrond

    [center]Rollentopic 1
    Rollentopic 2

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 18:42 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Melody

    'zeg, met je aarde kracht, zou je geen lekker zacht grased voor mij tevoorschijn kunnen toveren?' 'Tsja, voor mij voelt de aarde als een zacht matras, maar ik kan het proberen.' zei ik. Ik duwde de aarde onder mijn rug omhoog, waardoor ik geen kracht hoefde te zetten. Ik riep de kracht van de natuurlijke aarde in plaats van de rotsen in me op en ik bewoog mijn armen,terwijl ik kracht zette. De grond onder ons begon lichtelijk te trillen, en ik voeld het gras naar boven komen. De grond begon al groen te worden, en ik liet me weer vallen. Ik liet de grond onder me zacht op en neer gaan, als een soort massage. Ik sloot mijn ogen en genoot ervan, terwijl ik Sebastian naast me hoorde vallen [sorry voor rolbesturing anders kan ik niet verder] ik masseerde hem ook met de aarde, en liet de beelden verdwijnen die er stonden. 'Vind je dat wel lekker, die massage?' vroeg ik hem, terwijl Luna ook naast me ging liggen. Dit voelde zo fijn. Sebastian was mijn vriend, ik had mijn kracht ontdekt, en ik had een te gek huisdier. Glimlachend ging ik door met de massage.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Sebastian

    Het gras kietelde mijn blote armen terwijl ik me in het gras liet vallen.
    Als vanzelf liet ik mijn handen door de groene stengels heen glijden.
    Ik hou van gras, het is dan ook vaak voorgekomen dat ik -wanneer ik weer eens buiten lag midden in de nacht in de tuin van het kraakpand waar ik dan in verbleef- in slaap viel terwijl ik mijn ogen over de duizenden sterren liet gaan in de nachtelijke lucht.
    Ik voelde hoe de aarde onder me begon te golven, als zo'n apparaat die je ook wel rug massages geeft en ik sloot mijn ogen.
    Meestal vind ik massages alleen lekker als ik het nodig heb, maar aangezien alle warmte en beweging van net mijn spieren al had gelost was ik al zo ontspannen als wat, dus een massage had ik niet echt nodig, hoewel het natuurlijk altijd wel een fijne bij komst was.
    ,,Vind je dat wel lekker, die massages?" hoorde ik Melody naast me vragen.
    Ik draaide mijn gezicht naar haar om en glimlachte alleen maar even terwijl ik met een knip in mijn vingers een vlammetje op mijn wijsvinger kreeg en daarmee het woord "Ja" in de lucht schreef.
    Brair kwam miauwt aantrippelen en nestelde zich op mijn borst, waar ze zich op krulde en snel in slaap viel en ook ik sloot mijn ogen weer terwijl ik mijn handen achter mijn hoofd legde.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 14:46 ]


    Credendo Vides

    Melody

    Hij schreef 'ja' in de lucht, en sloot zijn ogen met zijn handen achter zijn hoofd. Hij zag er schattig uit, met Briar op zijn borst. Ik keek naar Luna, die ook was ingedommeld. Ik kreeg een idee, en ik stond zo stilletjes mogelijk op. Sebastian leek het niet te merken. Ik zette mijn voeten vast in de grond, en draaide ze. Er kwam een soort gat in de grond, waar ik mezelf in liet vallen en sloot het gat boven mijn hoofd. Ik stuurde een trilling door de aarde, en er kwam een soort van kleine aarbeving. Ik boorde mezelf nog wat dieper en gaf een iets hardere trilling. Ineens zette ik me af en schoot door de grond omhoog, waardoor ik steeds hoger ging. Inmiddels boven de grond uit, stuurde ik mezelf zo hoog mogelijk, en verlengde de cilindervormige rots aan de bovenkant met wat flexibele aarde, maar wel zo dat het niet in kon storten. Ik stopte vlak voor het meertje, en sprong naar beneden, richting Sebastian. De aarde deed mijn voeten geen pijn toen ik neerkwam, en ik rende naar het watertje, en waadde me erin. Het was aardig ondiep, dus ik stuurde de bodem een aantal meters naar beneden. Ik lanceerde mezelf omhoog, en ging naar de rots, die ik tot een hoge duikplank had gevormd. Ik zorgde voor een klein platformpje aan de zijkant, zodat ik mezelf omhoog kon sturen. 'Aardsturingsbommetje!' riep ik naar beneden, en sprong er vanaf. Het duurde een tijdje totdat ik het water had berijkt, en stuurde de aarde die ik algauw onder me voelde nog meer naar beneden, en stuurde mezelf daarna in één keer omhoog, waardoor ik weer de lucht in knalde. 'Wil je ook?' vroeg ik lachend aan Sebastian.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Is er ook nog iemand die Aviera wil meeten enzo?]


    ~

    Sebastian

    Even voelde ik de aarde onder me zachtjes trillen en ik grijnsde.
    Melody was dus weer bezig met haar krachten.
    Pas toen ik een plof naast me hoorde deed ik mijn ogen open en zag haar weer de lucht in schieten naar een geïmproviseerde duikplank.
    ,,Aardsturingsbommetje!"schreeuwde ze voordat ze sprong en ik grinnikte.
    al snel stond ze weer op de grond waar ze weer de lucht in werd geschoten.
    ,,wil je ook ?" riep ze naar beneden, naar niemand meer dan naar mij.
    Ik schudde mijn hoofd. ,,Ik denk niet dat de aarde heel erg zacht voor me is." Ik grinnikte even. ,,En trouwens, ik kan geheel zelf vliegen."
    Mijn ogen gleden even van de duikplank naar het water.
    Eerlijk gezegd had ik wel even zin om te zwemmen.
    ik stond op en ging -om het gras te sparen- een paar meter verderop staan.
    Met twee stoten naar beneden schoot het vuur als een raket uit mijn vuisten, die me de lucht in stuwden, eenmaal een meter boven de grond zette ik ook nog de stuwkracht van mijn voeten in en al snel sjeesde ik door de lucht en kwam na een beetje sturen op de duikplank terecht, waar ik mijn vuur uitdeed.
    Even keek ik omlaag naar het water onder me en bedacht me dat ik geen zin had om mijn joggingsbroek en hemd dan te drogen met mijn warmte naar afloop, dat was wel vaker fout gegaan in de zin van verschroeid of andere schade aan de stof.
    Zuchtend trok ik als eerst mijn hemd uit en daarna mijn broek, waardoor ik in mijn boxer met lange broekspijpen stond.
    ook had ik al snel mijn schoenen en sokken uit en ging op het randje van de duikplank staan, sloot mijn ogen en sprong met een salto naar beneden het heldere water in.


    Credendo Vides

    Bisous --> Stiles


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik was Arena(typing)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Melody

    Ik zag Sebastian met een salto van de duikplank afspringen, in alleen z'n boxer. Ik moest lachen, en stuurde mezelf het water in. Ik knalde me in het water weer omhoog terwijl ik ongeveer naast Sebastian kwam vallen. 'Hey!' zei ik vrolijk. Ik keek hem in zijn ogen, en kreeg pretlichtjes in de mijne. Ik dook naar beneden, en om vaart te maken stak ik mijn armen naar voren. Grijnzend keek ik omhoog. Ik was inmiddels al flink lager dan Sebastian, en dook in het water. Het voelde heerlijk koel aan, en even later hoorde ik een plons naast me, wat betekende dat hij er ook in was gevallen. Ik boorde mezelf weer de bodem in en zorgde doormiddel van de aarde voor een grote watergolf en kwam weer boven. Ik keek naar Sebastian, benieuwd wat hij van de golf vond.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 11:39 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    laat maar

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 12:29 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sebastian

    De wind gierde om me heen terwijl ik naar beneden dook.
    ,,Hey!"schreeuwde Melody terwijl ze naast me langs viel en al snel aan me voorbij schoot en in het water plonsde.
    Met een grijns sloot ik mijn ogen en strekte mijn armen in een rechte lijn terwijl ik met gemak door het wateroppervlakte heen boorde.
    Het zoete water omsloot me al snel en ik opende mijn ogen toen ik even een waterverplaatsing voelde.
    Dat zal ik me vast wel verbeeld hebben.
    Ik dook verder richting de bodem en deed mijn ogen open om eens goed rond te kijken.
    Ik keek omhoog waar ik Melody zag drijven en ik zwom snel weer naar boven.
    ,,vind je het water niet koud?"
    Ik had er geen last van, ik kon altijd de temperatuur van mijn lichaam regelen wanneer ik maar wou, zet mij op een sneeuw vlakte hoog op een berg, in mijn ondergoed en ik kan me er nog makkelijk overleven.


    Credendo Vides

    Tony Dash.
    Ze bijt op haar lip en knikt, dan laat ze vervolgens mijn hand los en heft ze haar aandacht naar de lucht. Er valt een ongemakkelijke stilte en ik had mijn ogen dicht gedaan – proberend tot rust te komen.
    Al de flashbacks die er toen gebeurd waren kwamen weer terug en ik zag hoe alles rood werd. Alles, maar dan ook alles werd rood. Maar dat was ook in het echt gebeurd toen met haar. Ze kon niet meer gered worden en dit kwam allemaal door mij.
    Ik ook met mijn stomme kop.
    'Waarom vraag je dat soort dingen eigenlijk steeds?'
    Ik zucht, maar open mijn ogen niet. “Om te kijken of je mij zou snappen.”
    Precies. Maar waarschijnlijk zou ze me niet snappen en als ze dit wel deed – bleef ze wel lang doorvragen.
    Dan zonder te kijken gris ik nog een sigaret en steek deze in mijn mond. Ja, op dit soort momenten kon ik veel gaan roken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Melody
    Lachend keek ik hem aan. 'Zo koud is het niet, toch?' zei ik. Ik pakte zijn hand onder water, waardoor ik het meteen een stuk warmer had. Ik deed mijn ogen dicht, genietend van de warmte. 'Dit is in elk geval een stuk beter.' glimlachte ik naar hem. Ik vond hem leuk, besefte ik toen. Ik werd een beetje rood, en liet zijn hand los. Ik liep het water uit, en lachtte naar Sebastian, voordat ik me op de grond liet vallen. Ik deed mijn ogen dicht, en ik dacht na over hoe Sebastian tegen mij deed. Zou hij mij ook leuk vinden?

    [srry voor korte stukje, maar ik ben super inspiratieloos ...]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Sebastian

    ze pakte mijn hand vast en bijna als vanzelf zond ik een warme golf naar haar toe alsof ik al een aantal jaar niets anders gedaan had.
    ,,dit is in elk geval een stuk beter."
    uiteindelijk zag ik haar even blozen terwijl ze mijn hand los liet
    Zou ze iets voor me voelen ?
    Ikzelf was nog niet uit mijn gevoelens, puur omdat ik niet wist wat de emotie en het gevoel precies inhield aangezien ik het nog nooit echt gevoeld heb.
    Melody liep het water en we keken elkaar even aan.
    Ze liet zichzelf op de grond vallen en ik ging ook op weg naar de kant.
    Die kleren boven op de duikplank haalde ik later wel op.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 11:13 ]


    Credendo Vides

    Melody
    Sebastian kwam naar me toe, en ik bedacht dat zijn kleren nog boven lagen. Ik veerde ze naar beneden waardoor ze op het grasbedje vielen. Ik glimlachte. Ik begreep nu waarom dit mijn vaders lievelingsplek was. Het was zo rustgevend, gezellig en leuk hier. Even later hoorde ik gehijg naast me, wat betekende dat Luna ook hierheen was gesprint. Op de tast ging ik over de grond, en daar vond ik in plaats van Luna's vacht een voet, die waarschijnlijk van Sebastian was. Ik deed mijn ogen open en lachte naar hem. 'Dat is net wat anders als Luna's vacht.' zei ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Sebastian

    ik grinnikte nog steeds terwijl Melody mijn voet vasthield.
    ,,dat is het zeker." grinnik ik terwijl ik me naast haar in het gras liet vallen, waarna haar hand nog steeds op mijn voet lag.
    ,,als je wilt kan ik ook wat beter naast je komen liggen, maar dan wil ik wel graag mijn voet terug." eigenlijk vond ik dit wel vermakelijk.
    Ik hoorde een zacht geknor bij mijn oor en voor ik het wist streek de zachte vacht van Brair langs mijn wang heen voordat ze verder trippelde en in de holte onder mijn kin ging liggen waar ze me kittelde met haar onophoudelijke geknor.
    Lachend pakte ik haar voorzichtig daar vandaan en verplaatste haar naar mijn blote borstkas.
    Ik had haar nu al bijna een jaar, maar ze leek maar niet te groeien.
    in het begin had ik me daar zorgen over gemaakt en was ik naar mijn oom geweest die dierenarts was, maar hij zei dat ze bij een speciaal ras behoorde die nooit echt groter werd en altijd ongeveer de grootte van een kitten van een aantal maanden oud houden.


    Credendo Vides