• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21



    Dit is de plattegrond

    [center]Rollentopic 1
    Rollentopic 2

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 18:42 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Lilith Spyridon

    Als ik bij de meisjesvertrekken ben aangekomen, hoor ik opeens een bekend gemiauw achter mij. Pandora, zeker weten. Ik draai mij vrolijk om en laat de witte kat in mijn handen springen. Ik geef een kusje op haar hoofdje en krijg er een likje over mijn wang voor terug.
    'Weet jij waar mijn kamer is?' vraag ik, terwijl ik haar achter haar oor krabbel. Ze miauwt luid alsof ze mijn vraag beantwoordt. Vervolgens springt ze weer uit mijn handen en gaat mij voor naar een deur waar mijn naam op staat. Ze verstaat mij dus ook nog.
    'Dankjewel, lieverd,' zeg ik, terwijl ik de deur open. Met grote ogen kijk ik naar mijn kamer. Hij is wit met paarste accessoires. Precies zoals mijn oude kamer en precies zoals ik het mooi vindt. Ik laat mijn hand over het zachte dekbed gaan en loop dan naar mijn kast. Al mijn kleren hangen er.
    Snel spring ik onder de douche en was mijn krullen en lichaam. Altijd fijn na twee uur sporten. Het hete water spoelt alle spierknopen weer uit mijn lichaam en het sop laat mij heerlijk ruiken. Ik geniet er echt van.
    Na het douchen doe ik zo snel mogelijk mijn haar -wat met mijn haar dus niet echt snel is- en doe wat mascara en oogpotlood op. Vervolgens schiet ik in een jurkje en doe een vestje aan. Om het af te maken doe ik nog een riempje om. Ik pak er ook nog een tas bij, die ik alvast volprop met alles wat ik nodig heb om straks naar Aron te gaan en kijk dan even naar mijn outfit in de spiegel. Perfect!
    Snel loop ik naar de eetzaal en ga daar aan een lege tafel -ik heb niet zo'n zin in een gesprek met moeilijke mensen, want ik ben doodzenuwachtig voor de reactie van Aron- zitten.


    Happy Birthday my Potter!

    Colt45 schreef:
    Seth
    ach, hij kon moeilijk oordelen; dat ene meisje kon hij nog steeds niet goed inschatten


    [ Melody voelt zich nu heel stoer, Seth kan van veel mensen haar nog wel herinneren . x3]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    RememberYoux schreef:
    (...)

    [ Melody voelt zich nu heel stoer, Seth kan van veel mensen haar nog wel herinneren . x3]


    Ehhh, hij doelde niet op Melody, eigenlijk..


    Don't run away this time and die like a man.

    Colt45 schreef:
    (...)

    Ehhh, hij doelde niet op Melody, eigenlijk..


    [now i'm shamed (zip) ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    RememberYoux schreef:
    (...)

    [now i'm shamed (zip) ]


    (Whaha, Lol :'))

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 14:33 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Iemand desondanks zin om naast mijn kleine schijtlijster te gaan zitten? ^_^


    Don't run away this time and die like a man.

    RememberYoux schreef:
    Melody Henderson

    'laten we dan maar snel naar binnen gaan.' zei hij tegen Briar. Ik liep achter hem aan, en Luna liep weer achter mij. Nou, ik dacht zo, er zijn sowieso 5 krachten, de elementen waar Nux mee wordt geëerd: Water, aarde, vuur, lucht en geest. Als we die nou eens uit zouden proberen?' vroeg ik. Ik wist niet zo goed of hij me daar echt mee wilde helpen, maar het leek oprecht. Ik dacht aan mijn leefomstandigheden. Ik was niet opgegroeid aan zee ofzo, dus hoogstwaarschijnlijk was het geen water. Maar ja, je weet maar nooit. 'Zullen we het dan na het eten proberen?' vroeg ik aarzelend.


    Sebastian

    Vanuit mijn ooghoeken zag ik dat Melody me volgde, met haar wolf Luna achter haar aan.
    ,,de Godin word inderdaad geëerd met de vijf hoofd elementen, maar daarnaast bestaan er ook nog andere krachten onder de vampiers."
    Ik wou haar oprecht helpen, maar door het sporten was ik toch enig sinds hongerig en Brair mauwde om de zoveel tijd even zachtjes, ook zij had wel zin in een lekker hapje.
    En tijdens het eten hadden we toch nog genoeg tijd om te praten?


    Credendo Vides

    Colt45 schreef:
    Iemand desondanks zin om naast mijn kleine schijtlijster te gaan zitten? ^_^


    Tsja, Faye is nog steeds op het veld met Tony dus dat gaat niet echt werken xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hmmm.. in that case..
    MERLE Reageren met Samuel op Elion jij!

    gewoon,omdatikongeduldigenopdringerigbenvandaag


    Don't run away this time and die like a man.

    Ik kan haar wel bij hem weglaten gaan maar dat gaat niet goedkomen in haar toestand ;p


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Samuel

    Hij schrok toen er een persoon naast hem kwam zitten, die er anders uitzag dan de rest. Duisterder. Een kort knikje moest als begroeting doorgaan. “Hoi,” groette Samuel zachtjes terug, terwijl hij naar de tafel naast hen keek, waar Seth alleen zat. Daar zat hij eigenlijk veel liever maar opstaan vond hij ook lullig. Dat kwam zo buitensluiterig over. Hij moest toegeven dat hij zich ook lichtelijk geïntimideerd voelen, aangezien hij een paar centimeter kleiner was.
    Zodra hij eindelijk zijn bord eten voor zich had, nam hij die kans gretig aan om al zijn aandacht daarop te richten.

    [We have a surprise... hehehehehee...]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    One HELL of a surprise.....

    Elion kreeg niet de indruk dat de jongen erg praatgraag was maar stoorde zich er niet aan; geforceerde gesprekken waren sowieso zijn straatje niet.
    Toen ook hij zijn eten had begon hij rustig te eten. Voor een jongen at hij niet veel; hij had doorgaans redelijk weinig honger.
    Hij moest toegeven dat het eten hier bijzonder goed smaakte, dat vond hij een pluspunt.
    Elion was aardig aan de school gewend geraakt en had hier niet, zoals op zijn vorige scholen, de neiging zich tegendraads te gaan gedragen, wat voor hem redelijk bijzonder was.


    Don't run away this time and die like a man.

    Melody Henderson

    'Ik ga me even opfrissen.' zei ik tegen hem. Dus ik liep naar boven, naar mijn kamer. Eén muur was zwart met witte stippen, en de rest was wit met allemaal felgekleurde verfvlekken. Ik vond het leuk zo. Ik pakte een leuk setje uit de kast, legde die op de rand van het bad en nam een snelle douche en trok het aan. Terwijl ik me omkleedde had Luna zich op mijn bed genesteld. Die liet ik maar lekker slapen. Nog wat mascara en ik was klaar. Ik had inmiddels flinke honger, en dacht aan een lekkere vegetarische pizza voor het avondeten. Als ik de eetkamer in kom, zitten er al veel mensen (of moet ik zeggen vampiers?). Ik kijk om me heen, maar zie Sebastian nog nergens zitten. Dan maar aan een leeg tafeltje.

    [de outfit:

    ]

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 15:15 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [ik moet even naar de winkel, ben strax terug]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Sebastian

    ,,ik ga me even opfrissen.'' hoorde ik Melody zeggen waarna ik me naar haar omdraaide en net zag hoe ze van me wegliep.
    Eigenlijk was ik van plan geweest om na het eten pas te gaan douchen, maar aangezien mijn gesprekspartner nu ging, ging ik nu ook maar om de tijd te vullen.
    ,,heb je zin in een douche voor het eten?" vroeg ik Brair, die me als antwoord even een kopje tegen mijn kin aan gaf en ik lachte, niet zoals de meeste andere katten was Brair dol op water.
    Ik sjokte naar mijn kamer toe en deed de deur open, die uitzicht bood op de beetje troosteloze kamer, waardoor ik zuchtte, ik moest het hier nog wel heel erg opknappen, gelukkig was ik wel goed met mijn handen, nu alleen nog materiaal vinden, ach, veel slaap had ik waarschijnlijk niet nodig waardoor ik vast wel eens op de menselijke overdag naar buiten kon naar de Ikea of zo.
    Onder de warme straal begon ik er nog meer over na te denken, als ik dan direct het terrein van de school afging kon ik misschien ook even bij Hayden langs, die woont niet zo heel erg ver van hier.
    Mijn haar hing voor mijn ogen, waardoor ik mijn hoofd even schudde waardoor de waterspetters door de ruimte heen vlogen.
    Naakt liep ik terug door mijn kamer richting de kledingkast, waar ik een boxer uithaalde, een joggingsbroek en een hemd, ik had het momenteel veel te warm voor een shirt of vest.
    nadat ik mijn sokken en zwarte Vans had aangetrokken liep ik de gang op met Brair op mijn hoofd waar ze in mijn nog redelijk natte blonde haar lag te kroelen.
    Eenmaal bij de eetzaal aangekomen keek ik de ruimte rond tijdens het eten ophalen, wat voor mij vanavond uit aardappelen met een stuk schnitzel en rode kool werd, om de één of andere vage reden had ik niet zo'n zin in de pizza die daar ook lag, maar ja, morgen weer een dag, ik kon moeilijk alle dagen pizza eten, en zag Melody al snel zitten.
    met een brede glimlach schoof ik bij haar aan. ,,ik zie dat jij wel een stuk pizza hebt gepakt."


    Credendo Vides