• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21



    Dit is de plattegrond

    [center]Rollentopic 1
    Rollentopic 2

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 18:42 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Melody Henderson

    'Beetje goede conditie verder?' vroeg hij, en hij versnelde zijn tempo. Op mijn gemak liep ik weer naast hem. 'Tsja, wat zal ik zeggen? Ik heb vroeger veel aan vecht- en zelfverdedigingssporten gedaan. Maar hardlopen is voor mij ook geen probleem.' zei ik tegen hem, en begon nog wat harder te lopen. Ik vroeg me af of hij dit bij kon houden.

    [ xd, misschien moet je de volgende x eerst mijn stukje even lezen, ze had hem namelijk een vrienden-knuffel gegeven, en was nieuwschierig naar zijn reactie :p]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rider schreef:
    (...)

    (Je begrijpt Geest echt niet en ik kan het ook niet beter uitleggen. Ik weet niet of je de boeken hebt gelezen en goed hebt opgelet wat Zoey ervaart bij geest, maar ik kan het je in ieder geval niet duidelijk maken. Slaap lekker)

    Oh trust me, ik begrijp geest en heb de boeken gelezen, dus je hoeft ook niet te proberen het uit te leggen; you'd just be wasting you time.
    Maar aangezien je nu op de persoon gaat spelen doe ik gezellig mee; jij bent volgens mij eerder degene die Elions psyche niet begrijpt.


    Don't run away this time and die like a man.

    {oh, dan had ik daar waarschijnlijk overheen gelezen :X normaal lees ik wel alles goed door hoor XD}

    Sebastian

    Melody begon nog weer een beetje harder te rennen en ik lachte, alsof ik dat tempo niet bij kon houden.
    Met gemak kwam ik weer naast haar en glimlachte.
    ,,zeg, heb jij eigenlijk een huisdier? volgens mij weet ik dat nog niet van jou, zoals zoveel andere dingen" vroeg ik haar terwijl ik haar van opzij aankeek waarna ik mijn ogen weer op de weg voor me richtte voordat ik nog mijn enkel zou verzwikken in één van de gaten die zich soms her en der in het veld bevonden, het zal zeker niet de eerste keer zijn dat ik, of iemand die ik ken zich bezeerd aan een verkeerde stap.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 12:17 ]


    Credendo Vides

    Colt45 schreef:
    (...)
    Oh trust me, ik begrijp geest en heb de boeken gelezen, dus je hoeft ook niet te proberen het uit te leggen; you'd just be wasting you time.
    Maar aangezien je nu op de persoon gaat spelen doe ik gezellig mee; jij bent volgens mij eerder degene die Elions psyche niet begrijpt.


    (Haha, nou we zien wel :') Lilith blijft gewoon haar aardige zelf. Hoe gemeen hij ook over haar denkt)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Haha, nou we zien wel :') Lilith blijft gewoon haar aardige zelf. Hoe gemeen hij ook over haar denkt)

    Gemeen? Dat is wel een erg zwartwitte manier om zijn manier van redeneren te bestempelen. Maar idd, we zien wel.


    Don't run away this time and die like a man.

    Colt45 schreef:
    (...)
    Gemeen? Dat is wel een erg zwartwitte manier om zijn manier van redeneren te bestempelen. Maar idd, we zien wel.


    (Hij denkt al bij voorbaat dat alles wat ze zegt oppervlakkig is en ze niks geeft om alles wat ze vraagt en dat gewoon weer vergeet en hij vindt haar irritant en alles, terwijl zij gewoon haar best voor hem doet. Ik noem het niet bepaald aardig)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Hij denkt al bij voorbaat dat alles wat ze zegt oppervlakkig is en ze niks geeft om alles wat ze vraagt en dat gewoon weer vergeet en hij vindt haar irritant en alles, terwijl zij gewoon haar best voor hem doet. Ik noem het niet bepaald aardig)

    Dat is subjectief; het blijft zwart-wit om iemand daarom maar gewoon als gemeen te bestempelen. Then again, iemand demoniseren ís uiteindelijk makkelijker dan een open mind houden, dus in die zin snap ik het wel.


    Don't run away this time and die like a man.

    Lilith Spyridon

    Tijdens het rennen daalt er een zekere rust over mij heen. Ik ren naast deze soort van bijzondere jongen en terwijl ik net nog het gevoel had, dat ik iets moest proberen te zeggen, wil ik nu gewoon mijn mond houden. Alles wat ik zeg lijkt verkeerd, niet echt goed voor mijn faalangst dus, en het lijkt hem toch niet te boeien dat ik niks zeg.
    Als ik merk dat hij last heeft van zijn haar, vis ik een elastiekje uit mijn zak en biedt het hem zonder iets te zeggen aan, terwijl ik rustig doorren. Ben benieuwd of hij het aanpakt of afwijst.


    Happy Birthday my Potter!

    Colt45 schreef:
    (...)
    Dat is subjectief; het blijft zwart-wit om iemand daarom maar gewoon als gemeen te bestempelen. Then again, iemand demoniseren ís uiteindelijk makkelijker dan een open mind houden, dus in die zin snap ik het wel.


    (Wanneer iemand niet aardig/gemeen over iemand denkt, hoeft die persoon nog niet gemeen te zijn hoor ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Wanneer iemand niet aardig/gemeen over iemand denkt, hoeft die persoon nog niet gemeen te zijn hoor ^^)

    Maar zo noemde je het net wel; hoe gemeen hij ook over haar denkt, schreef je ongeveer.
    I am confused.


    Don't run away this time and die like a man.

    Colt45 schreef:
    (...)
    Maar zo noemde je het net wel; hoe gemeen hij ook over haar denkt, schreef je ongeveer.
    I am confused.


    (Hij denkt gemene dingen over haar. In ieder geval niet aardig. Hij is niet gemeen. In ieder geval, ze/ik vind(t) hem niet gemeen. Weet je wat, laat ook maar.)

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 12:29 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Hij denkt gemene dingen over haar. In ieder geval niet aardig. Hij is niet gemeen. In ieder geval, ze/ik vind(t) hem niet gemeen. Weet je wat, laat ook maar.)

    Strak plan; laat maar xD I am rapidly losing interest in this discussion lol :3
    Kan nog een hele tijd ertegenin gaan, maar ik ben lui. heel lui


    Don't run away this time and die like a man.

    Elion
    Hij keek verrast op toen het meisje hem een elastiekje aanbood. Het duurde even voor hij het aanpakte, omdat hij door zijn haar even niets zag.
    "Thanx," bromde hij en hij knikte even kort, waarna hij, enigszins onhandig omdat hij het zelden deed, een piekerig staartje in zijn haar maakte. Enkele lokken kreeg hij er niet bij, maar daar kon hij wel mee leven. Elion was niet iemand die zich snel druk maakte om dingen en die niet snel ergens mee zat. Waarschijnlijk was dat ook de reden dat hij door de jaren heen mentaal aardig onbeschadigt was gebleven, aldus hemzelf.
    Hij begon zich te vervelen, merkte hij; het rennen werd saai en hij hoopte dat de les een beetje snel afgelopen was. Hij had geen flauw idee wat hij hierna had, maar dat zag hij zo ook wel; het interesseerde hem op het moment niet zo gek veel.


    Don't run away this time and die like a man.

    Lilith Spyridon

    Ik glimlach in mijzelf als hij het elastiekje aanpakt en mij bedankt. Dan versnel ik mijn pas iets, zodat ik alleen kom te lopen en begin zachtjes te zingen, zodat de verveling niet kan toeslaan. Het blijft echt nutteloos, die rondjes rennen. Ik vond het als mens al super stom en dat is met mijn merkteken niet veranderd. Nou ja, als het goed is, is sport de laatste les en zijn we er snel vanaf. Dan kan ik eten, even relaxen en dan op naar Aron. Ik moet er wel op tijd heen, anders komt hij te laat voor school. Plus dat de zon dan nog minder fel is.


    Happy Birthday my Potter!

    Melody Henderson

    'Heb je eigenlijk een huisdier? volgens mij weet ik dat nog niet van jou, zoals zoveel andere dingen.' vroeg hij aan me, terwijl hij me aankeek met zijn mooie ogen. 'Ja, mijn blonde wolf. Ze heet Luna.' die naam zei ik een beetje verdrietig, aangezien het mijn enige vriendin was, die ik dus ook nog kwijtgeraakt was. 'Jij hebt een katje, toch? Hoe heet hij?' vraag ik daarom aan hem.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.