• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21



    Dit is de plattegrond

    [center]Rollentopic 1
    Rollentopic 2

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 18:42 ]


    I Love The Vampire Diaries

    [waarom schrijft er niemand? :'(]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik weet niet echt wat om nog te schrijven, dus tenzij iemand zin heeft om met Seth of Elion te praten (idt is het lastige van chars die niet snel anderen aanspreken xD) wacht ik af tot de volgende les.


    Don't run away this time and die like a man.

    Colt45 schreef:
    Ik weet niet echt wat om nog te schrijven, dus tenzij iemand zin heeft om met Seth of Elion te praten (idt is het lastige van chars die niet snel anderen aanspreken xD) wacht ik af tot de volgende les.


    [Tsja, ik wacht op reactie van DreamerN ;(]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Colt45 schreef:
    Ik weet niet echt wat om nog te schrijven, dus tenzij iemand zin heeft om met Seth of Elion te praten (idt is het lastige van chars die niet snel anderen aanspreken xD) wacht ik af tot de volgende les.


    (Volgens mij zijn we na deze les uit :') )


    Happy Birthday my Potter!

    {Sorry, ik moest even lunchen :]}

    Sebastian

    Ik grinnikte.,,het is geen hij maar een zij en haar neem is Brair Rose, alleen kort ik het vaak gewoon af tot Brair.” Over mijn schouder wierp ik snel even een blik naar waar ze nog steeds lag te slapen in het gras en ze vanaf hier niets meer leek dan een grijs vlekje.
    Weer glimlachte ik om een aantal herinneringen die bij me opspeelden als ik aan de tijd die Brair en ik samen in ons uppie hebben moeten doorstaan.
    Na het tiende rondje dat we renden begon ik er toch al wel zat van te worden, niet dat ik al moe was hoor, ik had er gewoon niet zo’n zin meer in.
    ,,denk je dat we nog iets anders mogen doen dan alleen maar rondjes rennen?’ vroeg ik aan Melody, die ook nog steeds naast me rende, toch knap van haar dat ze mijn tempo bij kon houden.


    Credendo Vides

    Rider schreef:
    (...)

    (Volgens mij zijn we na deze les uit :') )

    Oh beter :3 Nya, dan is het dus wachten op Wolfgirl I guess


    Don't run away this time and die like a man.

    Sky Drift

    Ik kijk even naar de jongen die voor mij loopt naar het veld. Hij ziet er leuk uit hoi ik ben Sky en hoe heet jij en kijk hem vragend aan. Maar ik had een vraag zou jij met mij samen willen vechten of samen sparen dat zou ik heel leuk vinden. De jongen lacht en we lopen samen naar het veld als we daar aan komen is iedereen al bezig ik ga voor de jongen staan zullen we eerst warm lopen. En ik ren als vast voor uit als ik een paar rondjes heb gelopen sta ik weer voor hem. NOU word het niet tijd dat we gaan sparen en lach naar de jongen als we dat gedaan hebben zat ik vermoeit op de grond. Ik ben we toe aan een pauze jij niet dan.

    justin james

    Ik kijk achterom naar het meisje die me aan spreekt hoi ik ben Justin en het lijkt me zeker leuk om met jou samen te werken. We lopen samen naar het veld maar iedereen is al druk bezig. Als het meisje voor stelt om warm te lopen rent ze al gouw voor me uit maar ik haal haar al gouw weer in en kijk achterom en begin te lagen als we warm hebben gelopen staat ze voor me om te gaan sparen. Ze slaat een paar keer goed raak je bent wel sterk zeg. Zeg ik met een lach. Als ze klaar ik ben ik aan de beurt maar ik laat niet al me kracht zien want ze is wel een meisje. Maar als we vermoeit op de grond zitten kijk ik haar aan. Ja zeker ben ik nu wel toe aan een pauze. WE zullen zo vast wel eten.


    I Love The Vampire Diaries

    Melody Henderson

    Hij keek naar het poesje, die in het gras lag te slapen. 'Denk je dat we nog iets anders mogen doen dan alleen maar rondjes rennen?' vroeg hij. 'Ik heb geen idee.' zei ik, en ik stopte met rennen. Dat rondjes rennen verveelde me nogal.Zodra ik was gestopt met hardlopen, kwam Luna naar me toe gerend. Ze sprong tegen me aan, waardoor ik op de grond viel, en ze me in mijn gezicht begon te likken. Lachend probeerde ik haar van me af te duwen. Toen dat was gelukt, stond ik weer op. 'Zou je me straks willen helpen om te ontdekken wat mijn kracht is?' vroeg ik verlegen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    jongens en meisje de lessen zijn voorbij en het is tijd voor het avond eten en als jullie klaar zijn hebben jullie vrij tijd voor je zelf eet smakelijk en veel plezier groetjes nux


    I Love The Vampire Diaries

    Lilith Spyridon

    Als de bel gaat, loop ik rustig uit en begin te rekken. Dan heb ik tenminste nog iets aan die stomme rondjes. Als ik een beetje ben opgerekt, ga ik in een split zitten en rek vanuit daar. Ik vind het jammer dat ze hier, voor zover ik weet, geen zwembad hebben. Misschien moet ik dat binnenkort maar eens vragen aan de leraar.

    Als ik opgerekt ben, ga ik richting de meisjesvertrekken, om mij klaar te maken voor het avondeten. Ik bedoel zo bezweet en alles is niet erg prettig. Ik merk alleen dat ik één probleem heb; ik ben nog nooit op mijn kamer geweest en heb dan ook geen idee waar die is.


    Happy Birthday my Potter!

    Sebastian

    Melody stopte, waarna ze besprongen werd door een wolf, Luna hoogstwaarschijnlijk.
    Lachend om het tafereel stopte ik ook en leunde tegen één van de lantaarnpalen aan die het veld een beetje verlichtte.
    ,,Zou je me straks willen helpen om te ontdekken wat mijn kracht is?" vroeg Melody terwijl ze weer opstond.
    ik haalde mijn schouders op. ,,tuurlijk, alleen weet ik niet of je aan mij veel zult hebben, ik ben zelf per toeval achter mijn kracht gekomen en ik heb echt geen idee hoe je er eigenlijk achter moet komen."
    Ik keek omhoog naar de sterren en probeerde me te herinneren hoe ik ook al weer mijn kracht van vuur had ontdekt, je zou haast denken dat het niet te vergeten viel, maar toch kon ik het me niet zo duidelijk meer voor de geest halen, mijn kracht voelde zo natuurlijk, het voelde alsof ik het al mijn hele leven had.
    Ik schrok op uit mijn gedachte door de schoolbel. ,,ah, avondeten."
    Ik hoorde een miauw achter me en zag Brair naar me toe dribbelen op haar korte kattenpootjes. ,,heb je honger lieverd?" zei ik terwijl ik haar oppakte en ze luid begon te knorren. ,,laten we dan maar snel naar binnen gaan."

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 13:59 ]


    Credendo Vides

    Samuel

    Na het schermen moesten ze rondjes rennen om het veld. Daar had hij dus echt geen zin in, bovendien was zijn conditie echt bagger, dus liep hij maar gewoon. De rest leek het ook saai te vinden. Gelukkig waren ze snel klaar en konden ze eindelijk gaan eten, want hij had ondertussen best wel honger gekregen. Hij ging naar zijn slaapkamer en maakte die nog even netjes. Ook kleedde hij zich nog even om. Zodra er omgeroepen werd dat het tijd was voor het avondeten liep hij hongerig naar de eetzaal toe, waar hij aan een lege tafel neerplofte.

    [Had geen zin om m'n best erop te doen.xd]

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 14:06 ]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Elion
    Hij was snel naar de jongensafdeling gegaan en had zich richting de douches gehaast. Nu stond hij met gesloten ogen onder de warme straal terwijl hij genoot van het aangename water dat het zweet van zijn lichaam waste. Hij ademde langzaam uit en rond zijn lippen speelde een lichte glimlach. Jezus, wat had hij hiernaar verlangt.
    Na een poosje draaide hij de kraan dicht en pakte hij zijn handdoek waarmee hij zijn haren en lijf afdroogde. Hij sloeg de handdoek vervolgens om zijn middel en stapte de douche uit. Hij ving een glimp van zichzelf op in de spiegel in het voorbijgaan; een slanke, pezige jongen met zwart haar dat nu slierterig rond zijn hoofd hing.
    Hij ging naar zijn kamer waar hij de handdoek achteloos op de grond liet vallen. Hij viste simpele kleren uit zijn kast en kleedde zich aan. Zijn outfit bestond uit een zwarte, verwassen skinny met kapotte knieën en een eveneens zwart, mouwloos shirt. Hij hing een van zijn dierbaardere accesoires rond zijn nek, een dogtag-ketting die hij van een goede vriend had gekregen, en vertrok richting de eetzaal, waar hij naast een onbekende jongen [Samuel] ging zitten.
    Hij knikte even naar hem en rekte zich toen uit gewoonte even uit.


    Don't run away this time and die like a man.

    Melody Henderson

    'laten we dan maar snel naar binnen gaan.' zei hij tegen Briar. Ik liep achter hem aan, en Luna liep weer achter mij. Nou, ik dacht zo, er zijn sowieso 5 krachten, de elementen waar Nux mee wordt geëerd: Water, aarde, vuur, lucht en geest. Als we die nou eens uit zouden proberen?' vroeg ik. Ik wist niet zo goed of hij me daar echt mee wilde helpen, maar het leek oprecht. Ik dacht aan mijn leefomstandigheden. Ik was niet opgegroeid aan zee ofzo, dus hoogstwaarschijnlijk was het geen water. Maar ja, je weet maar nooit. 'Zullen we het dan na het eten proberen?' vroeg ik aarzelend.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 14:13 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Seth
    Ook hij had een douche genomen; het hardlopen had hem flink doen zweten, want hij was doorgegaan tot hij kapot was. In tegenstelling tot Elion had hij de douche vrij koel gezet en leunde hij doelbewust met zijn rug tegen de koude wandtegels. Hij vond het fijn, zo even helemaal alleen te zijn, alleen met zijn gedachten.
    Hij was blij bevriend te zijn geraakt met Samuel; deze leek hem te begrijpen en leek net zo te zijn als hij.
    De anderen die hij ontmoet had.. ach, hij kon moeilijk oordelen; dat ene meisje kon hij nog steeds niet goed inschatten en tijden het ophalen van het rooster was hij zo ontzettend gestrest geweest dat hij amper nog wat wist van de meesten die hem toen aan hadden gesproken.
    Hij zette de kraan uit, droogde zich af en kleedde zich aan. Hij was niet iemand die er comfortabel mee was om met slechts een handdoek om rond te wandelen, ookal hoefde hij zich voor zijn lichaam niet te schamen; hij sportte voldoende.
    Eenmaal volledig aangekleed ging hij richting de eetzaal, waar hij ergens een lege plek zocht, zodat hij niet meteen naast iemand hoefde te gaan zitten.
    Hij ging zitten en staarde naar het tafelblad, afwachtend.


    Don't run away this time and die like a man.