• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21



    Dit is de plattegrond

    [center]Rollentopic 1
    Rollentopic 2

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 18:42 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Faye Maxime Kershaw
    Ik ben nog maar net aan het lopen als Tony me al voorbij schiet. Uitslover, denk ik bij mezelf. Als ik ongeveer halverwege ben lukt het ademhalen echt niet meer en laat ik me op de grond vallen. Heel soms helpt het als ik plat op mijn rug ga liggen. Ik ga liggen en probeer rustig adem te halen alleen helpt het nu niet. Wanneer ik om me heen kijk zie ik dat Tony een heel eind verderop is dus hij zal me nooit horen. Ik had gewoon zijn hulp moeten accepteren. Nu begin ik lichtelijk in paniek te raken en doe een poging om overeind te komen maar erg ver kom ik niet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aaaaand she's gone. Well that sucks.


    Don't run away this time and die like a man.

    Tony Dash.
    Uiteindelijk kom ik bij haar tas aan en pak deze. Dan draai ik me om en kijk over het veld. Huh, waar is Faye nou gebleven? Dan zie ik haar op de grond liggen en ik zet het meteen op een rennen. Nog harder dan ik eerder naar de tas toe had gerend.
    Na een enkele seconden, die eigenlijk lange minuten duurden, kwam ik dan aan bij Faye. Ik knielde snel neer en ik hing boven haar. "Faye, je tas." Zei ik als enigste, nu wel een beetje buiten adem.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @ Colt45, Ehh, mag ik je complimenteren met je enorme woordenkeuze. Hehe, die hele conversatie, van de woorden die jij gebruikte, dacht ik soms echt van: 'Wth, ik snap hier eigk geen fuck van.' Waarna ik vervolgens ging googlen. (":


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Faye Maxime Kershaw
    'Faye, je tas,' hoor ik iemand buiten adem zeggen. Ik open mijn ogen die ik had dichtgedaan en zie dat Tony bij me is neergeknield en over me heen hangt. Mijn handen grijpen na de tas en niet veel later heb ik gelukkig mijn inhaler al gevonden. Snel zet ik die aan mijn lippen en neem ik een pufje. Als het ademhalen weer een beetje normaal gaat glimlach ik lichtjes naar Tony. 'Dank je,' zeg ik zacht. Ik kom iets overeind, leun op mijn ellebogen en druk een lichte kus op zijn wang waarna ik weer ga liggen en voor de zekerheid nog een pufje neem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mordacious schreef:
    @ Colt45, Ehh, mag ik je complimenteren met je enorme woordenkeuze. Hehe, die hele conversatie, van de woorden die jij gebruikte, dacht ik soms echt van: 'Wth, ik snap hier eigk geen fuck van.' Waarna ik vervolgens ging googlen. (":

    Lawl ^^ Dat mag je xD Thanx ^_^
    Ik zoek zelf ook veel op. Moet ook wel met chars als Elion. Dergelijk gedrag komt ergens vandaan en dat brengt moeilijke woorden met zich mee xD (en stiekem vind ik het heel interessant :3)


    Don't run away this time and die like a man.

    Colt45 schreef:
    Aaaaand she's gone. Well that sucks.


    (Moest alleen even wisselbaden doen voor mijn been, dankzij een ongeluk dat ik een tijdje geleden heb gehad. Ben er nu weer gewoon hoor. En ze wilt het met die gave niet verhelpen. Ze wilt hem de juiste weg op helpen. Ze zou nooit iemand dwingen)


    Happy Birthday my Potter!

    Sebastian

    Zelfs nog voor we echt konden beginnen met sparren begon de docent alweer te roepen dat we onze pakken uit moesten trekken en rondjes om het veld heen moesten rennen.
    Jammer, ik had er juist wel naar uit gezien om eens lekker een potje te kunnen schermen.
    Een beetje verveeld trok ik ter plekke het ding uit en zag Melody hetzelfde doen, waarna we al snel weer naast elkaar renden in onze rondjes om het veld heen. ,,beetje goede conditie verder ?" vroeg ik haar grijnzend terwijl ik mijn tempo een beet versnelde, ik kon dit nog wel een tijdje uithouden, had een prima conditie opgebouwd in de afgelopen jaren.

    {Ik vind het ook nooit echt fijn om andermans personages te sturen, dus ik heb zo min mogelijk geprobeerd ;) }


    Credendo Vides

    Rider schreef:
    (...)

    (Moest alleen even wisselbaden doen voor mijn been, dankzij een ongeluk dat ik een tijdje geleden heb gehad. Ben er nu weer gewoon hoor. En ze wilt het met die gave niet verhelpen. Ze wilt hem de juiste weg op helpen. Ze zou nooit iemand dwingen)

    Maar dwingen is precies wel wat je ermee zou doen. Door hem zo te bewerken dat hij dingen voelt die hij uit zichzelf niet voelt dwing je hem wel degelijk; hij zou er nooit mee instemmen, dus het is niet op vrijwillige basis.
    Maar echt, beter gaan we gewoon weer RPGen, want ooc gelul is zonder meer enig, maar hoe het loopt zie je toch pas als je in character gaat really.


    En God, you know what? Ik RPG morgen wel weer verder; I'm tired. Like, really fucking tired xD

    Night y'all!


    Don't run away this time and die like a man.

    Colt45 schreef:
    (...)
    Maar dwingen is precies wel wat je ermee zou doen. Door hem zo te bewerken dat hij dingen voelt die hij uit zichzelf niet voelt dwing je hem wel degelijk; hij zou er nooit mee instemmen, dus het is niet op vrijwillige basis.
    Maar echt, beter gaan we gewoon weer RPGen, want ooc gelul is zonder meer enig, maar hoe het loopt zie je toch pas als je in character gaat really.


    En God, you know what? Ik RPG morgen wel weer verder; I'm tired. Like, really fucking tired xD

    Night y'all!


    (Je begrijpt Geest echt niet en ik kan het ook niet beter uitleggen. Ik weet niet of je de boeken hebt gelezen en goed hebt opgelet wat Zoey ervaart bij geest, maar ik kan het je in ieder geval niet duidelijk maken. Slaap lekker)

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 0:58 ]


    Happy Birthday my Potter!

    @Colt45, Well, goodnight! Have nice dreams over ehh.. nice things. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tony Dash.
    'Dank je,' zegt ze zachtjes en ze komt iets overeind waardoor ik boven haar weg ga en normaal rechtop ga zitten. Ze drukte een kusje op mijn wang.
    "Voortaan moet je niet zo koppig zijn," zei ik haar eerlijk, terwijl ze haar inhaler naar haar mond bracht en deze innam.
    Ik zuchtte. "Ik denk dat het een goed idee is als jij even rustig aan gaat doen nu." Vermeldde ik haar als idee.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Faye Maxime Kershaw
    'Voortaan moet je niet zo koppig zijn,' zegt hij waarna hij zucht. 'Ik denk dat het een goed idee is als jij even rustig aan gaat doen nu'.
    Ik kijk hem aan en knik. 'Dat is inderdaad een goed idee denk ik,' geef ik met lichte tegen zin toe. Ik doe weer een poging om overeind te komen. Het gaat alleen nog steeds niet echt soepel. Ik moet Tony's schouder vast pakken om overeind te blijven. 'Sorry, alweer,' zeg ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @ Bisous, haha. I'm sorry but I have to leave you. Ik ga nu slapen, loll. :'3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Maakt niet uit, ik ga ook slapen a.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered