• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21



    Dit is de plattegrond

    [center]Rollentopic 1
    Rollentopic 2

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 18:42 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Colt45 schreef:
    (...)
    Je weet dat het bij hem vastzit op een passive-agressive houding en aversie voor verandering waardoor ze hem in principe niet kan helpen zolang hij zelf geen verandering accepteert? xD Elion is zo iemand die het zelf moet doen, die zelf moet besluiten te willen veranderen, en of het dan lukt is nog maar de vraag. She can't 'save' him, really ^^


    (Je kan niemand redden, maar je kan mensen wel een duwtje in de juiste richting geven. Geest laat mensen liefde en vreugde voelen. Zelfs als die mensen hier niet meer in geloven. Het zal hem waarschijnlijk flink in de war brengen)

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 0:10 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Mordacious schreef:
    (...)
    Haha, ik denk dat het eerder andersom moet gaan? (":


    Hmmm, ja. Waarschijnlijk wel ja haha ;p


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rider schreef:
    (...)

    (Je kan niemand redden, maar je kan mensen wel een duwtje in de juiste richting geven. Geest laat mensen liefde en vreugde voelen. Zelfs als die mensen hier niet meer in geloven)

    Duuuuss.. in principe zou dat inhouden dat ze hem met haar kracht artificiële gevoelens laat ervaren, aka, met zíjn geest rommelt. Dat klinkt verkeerd. Heel verkeerd


    Don't run away this time and die like a man.

    Colt45 schreef:
    (...)
    Duuuuss.. in principe zou dat inhouden dat ze hem met haar kracht artificiële gevoelens laat ervaren, aka, met zíjn geest rommelt. Dat klinkt verkeerd. Heel verkeerd


    (Ze laat hem gewoon voelen, dat Nux van hem houdt en dat hij veilig is. Thats it. Geest is een verbinding met Nux en die verbinding bestaat eigenlijk uit liefde zeg maar. Omdat Nux van haar kinderen houdt.)

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 0:13 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Colt45 schreef:
    (...)
    Duuuuss.. in principe zou dat inhouden dat ze hem met haar kracht artificiële gevoelens laat ervaren, aka, met zíjn geest rommelt. Dat klinkt verkeerd. Heel verkeerd

    Haha, als je het zo omschrijf eigenlijk wel, ja. :P


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rider schreef:
    (...)

    (Ze laat hem gewoon voelen, dat Nux van hem houdt en dat hij veilig is. Thats it)

    Ik zie het nog niet werken, verious reasons, but oh well :3


    Don't run away this time and die like a man.

    Tony Dash.
    Opeens stopt Faye met rennen. Ik dacht dat het door mij kwam en ze chagrijnig op me is, maar dan valt me op dat ze buiten adem is, terwijl ik juist snak naar meer work-out. 'Die hint geven heeft geen zin zolang je nog geen fatsoenlijk Spaans kan praten,' weet ze er nog net uit te puffen. Ik merk dat ze naar wat zoekt en ze richt zich dan op wat verder ligt op het trainingsveld.
    Fronsend kijk ik ernaar en dan naar Faye. Ik snel me naar Faye toe en leg een hand op haar schouder. Ohgod. Ze zal toch geen astma of zoiets hebben?
    "Moet ik wat voor je pakken?" Vraag ik met bezorgde toon.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mordacious schreef:
    (...)
    Haha, als je het zo omschrijf eigenlijk wel, ja. :P

    It just seems so nasty; je propt gevoelens in iemands hoofd die de persoon niet op eigen kracht ervaart --> het zijn niet hun eigen gevoelens.
    I am fearful for poor Elion. They're gonna mess with his miiiiiind


    Don't run away this time and die like a man.

    Colt45 schreef:
    (...)
    Ik zie het nog niet werken, verious reasons, but oh well :3


    (Je zegt dat Elion denkt dat liefde een illusie is, toch? Via geest kan hij voelen dat de liefde van Nux voor hem geen illusie is en dus bestaat er echte liefde)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Je zegt dat Elion denkt dat liefde een illusie is, toch? Via geest kan hij voelen dat de liefde van Nux voor hem geen illusie is en dus bestaat er echte liefde)

    Hij denkt het niet, hij gelooft het; voor hem is het de waarheid en is liefde, en elk gevoel dat erbij hoort (hij kan het dus wel ervaren, hij is geen sociopaat) een illusie die ervoor moet zorgen dat de mens zich makkelijker voortplant. Hij heeft wat Schopenhaueriaanse ideeën wat dat betreft.


    Don't run away this time and die like a man.

    Colt45 schreef:
    (...)
    Hij denkt het niet, hij gelooft het; voor hem is het de waarheid en is liefde, en elk gevoel dat erbij hoort (hij kan het dus wel ervaren, hij is geen sociopaat) een illusie die ervoor moet zorgen dat de mens zich makkelijker voortplant. Hij heeft wat Schopenhaueriaanse ideeën wat dat betreft.


    (Maar dat is geen liefde die voortplanting moet bevorderen? Dus zijn theorie klopt dan sws niet.)

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 0:22 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Faye Maxime Kershaw
    Terwijl ik een poging doe normaal adem te halen voel ik Tony's hand op mijn schouder. 'Moet ik wat voor je pakken?' vraagt hij. De bezorgde toon in zijn stem laat me lichtjes fronsen. Dan schud ik mijn hoofd.
    'Ik pak het zelf wel,' antwoord ik zwakjes waarna ik richting mijn tas begin te lopen. Het ademhalen wordt steeds lastiger maar ik probeer niks te laten merken en loop gewoon door. Nu alleen nog hopen inhaler in mijn tas zit anders heb ik een probleem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rider schreef:
    (...)

    (Maar dat is geen liefde die voortplanting moet bevorderen?)

    Not sure what exactly you mean by this sentence, maar het komt er gewoon op neer dat er op het gebied van relaties niets meer is dan lust, iets wat verscheidene gebeurtenissen in zijn leven ondersteunen en is liefde, het gevoel in ieder geval, iets hols wat het makkelijker moet maken. Door die ideologie, ervaart hij er een afkeer van, wat resoneert in zijn afkeer voor oppervlakkigheid. Het is vrij ingewikkeld dus, niet iets wat je met een stukje 'bewijs' zo even verhelpt; het zit diep in hem en is een deel van zijn persoon geworden. Je kan het met die gave proberen, door het dus eigenlijk aan hem op te dringen, maar uiteindelijk zal het er vermoedelijk toe leiden dat hij zich af gaat zetten tegen zichzelf, omdat hij de verandering niet accepteert.


    Don't run away this time and die like a man.

    Tony Dash.
    'Ik pak het zelf wel,' zegt ze terwijl ze haar hoofd schud. Ze loopt weer terug. Ik kijk goed over het veld waar ze naar zou kunnen lopen en ik zie dan de tas liggen verderop. Ja. Er zit daar iets in wat ze nodig heeft.
    Ik zuchtte. Uch, vrouwen. Waarom deden ze altijd zo koppig? Ik bied mijn hulp aan, Faye. Ik keek bezorgd Faye na. Die gaat het niet redden.
    Ik zette het op een rennen en voor ik het wist was ik Faye voorbij. Nog een paar meter en dan was ik er. Nu alleen nog maar even hopen dat ze niet knock-out gaat, dacht ik ironisch bij mezelf.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh btw, instead of having this conversation, maybe we could, you know, actually do some RPGing.

    Vind ik namelijk leuker

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 0:28 ]


    Don't run away this time and die like a man.