• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 13:41 ]


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij duwt me een stukje van hem af en bekijkt mijn gezicht. Hij lacht en ik bijt op mijn lip, vrezend voor het ergste.
    "Geweldig!" zegt hij lachend en drukt me weer tegen zich aan.
    "Waarom ben ik eigenlijk geweldig?" vraagt hij zacht.
    "Oh, om wat je zei. Dat je niet vermoord wilde worden." Ik lach zacht en probeer de zwarte make-up zonder spiegel van mijn gezicht af te vegen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Oh, om wat je zei. Dat je niet vermoord wilde worden,' zei ze en ik hoorde haar zachtjes lachen. Ik zag haar hoe ze haar make-up er probeerde af te halen en moest zachtjes lachen. Ik haalde haar handen daar weg.
    'Zal ik het doen? Ik zie tenminste waar het zit,' zei ik met een klein lachje en begon zachtjes het uitgelopen make-up eraf te halen.
    'En natuurlijk wil ik niet vermoord worden! Dan heb jij weer een dooie op je geweten en moet je hier nog langer zitten.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Zal ik het doen? Ik zie tenminste waar het zit." zegt hij nadat hij mijn handen heeft weggehaalt. Met een klein lachje begint hij de make-up zacht weg te vegen.
    "En natuurlijk wil ik niet vermoorden worden! Dan heb jij weer een dooie op je geweten en moet je hier nog langer zitten." Ik lach.
    "Ik heb geen dooie op mijn geweten hoor. En ik wil hier best langer zitten maar dan wel met jou." zeg ik. "Dus het is niet handig als ik jou vermoord."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik heb geen dooie op mijn geweten hoor. En ik wil hier best langer zitten maar dan wel met jou. Dus het is niet handig als ik jou vermoord,' zei ze. Ik stopte eventjes met vegen en keek haar eventjes verbaasd aan. Mijn wangen begonnen weer een kleurtje te krijgen en ik ging weer verder met haar make-up weg te halen. Ik keek haar weer een beetje aan toen ik klaar was.
    'H-het eh.. Het is zo goed als weg,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij stopt even met vegen en kijkt me verbaast aan. Zijn wangen worden en beetje rood en hij gaat weer verder.
    "H-het eh... Het is zo goed als weg." zegt hij zacht.
    "Ik voel me nu wel naakt, zonder make-up." grinnik ik zacht. "Hoe anders zie ik er uit?" vraag ik aan hem.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik voel me nu wel naakt, zonder make-up,' grinnikte ze zachtjes. 'Hoe anders zie ik er uit?' vroeg ze. Ik bekeek haar eventjes, al wist ik het antwoord allang.
    'Zonder make-up zie je er net zo mooi uit als met. Misschien wel mooier,' zei ik zachtjes. Ik pakte een plukje haar en streek die achter haar oor. Weer bekeek ik haar eventjes en mijn wangen bleven rood.
    'Mag... Mag ik je een kus geven?' vroeg ik zachtjes aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij bekijkt me en eigenlijk voel ik me er best ongemakkelijk onder.
    "Zonder make-up zie je er net zo mooi uit als met. Misschien wel mooier." zegt hij zacht en ik schud afkeurend mijn hoofd. Ik zie er echt heel anders uit, dat weet ik. Hij pakt een plukje en streelt die achter mijn oor.
    "Mag... Mag ik je een kus geven?" vraagt hij zacht. Ik grinnikt.
    "Vooruit." zeg ik tegen hem. Het gevoel van aan mijn lichaam plakkende kleding word uitermate irritant en alleen nog maar erger telkens. Dit keer wacht ik op zijn initiatief en doe ik niets.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Vooruit,' zei ze nadat ze grinnikte. Ik glimlachte en keek haar eventjes aan. Het zag er best grappig uit hoe de straal telkens weer een paar plukjes haar voor haar gezicht haalde. Voorzichtjes streek ik elk plukje uit haar gezicht naar achteren en legde toen ik daar klaar mee was mijn beide handen handen zachtjes op haar wangen.
    'Nu ben jij weer geweldig,' zei ik zachtjes en drukte vervolgens mijn lippen zachtjes op die van haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij strijkt wat plukjes haar uit mijn gezicht en pakt mijn gezicht vervolgens met twee handen vast.
    "Nu ben jij weer geweldig." zegt hij zacht en drukt zijn lippen zacht op die van mij. Glimlachend kus ik hem terug. Mijn handen breng leg ik om zijn nek heen en ik ga op mijn tenen staan zodat ik er beter bij kan. Ik druk mijn doorweekte kleding tegen die van hem aan en voel mijn hart tegen mijn ribben aanslaan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik voelde haar lippen krullen en hoe zij mij terug kuste. Haar handen voelde ik om mijn nek heen. Ze drukte zich tegen mij aan en ik voelde haar hard tegen mijn ribbenkast aan kloppen. Ik legde mijn handen op haar onderrug en drukte haar nog iets meer tegen mij aan.
    'Mag ik je optillen?' fluisterde ik zachtjes tegen haar lippen aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik voel zijn handen op mijn onderrug en hoe hij me steviger tegen zichzelf aan drukt.
    "Mag ik je optillen." fluistert hij tegen mijn lippen aan.
    "Graag." fluister ik bijna ademloos terug. Het liefst wil ik op het moment zo dichtbij Nathan als mogelijk is zijn.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Graag,' fluisterde ze terug. Mijn handen liet ik zachtjes naar onderen glijden tot vlak onder haar billen. In een soepele beweging tilde ik haar op en keek haar glimlachend aan.
    'Als ik je neer moet zetten moet je het zeggen, oké?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Als hij zijn handen naar beneden laat glijden en vlak onder mijn billen stopt, huiver ik. Hij tilt me soepelom en kijkt me glimlachend aan. Ik sla mijn benen om zijn middel heen.
    "Als ik je neer moet zetten moet je het zeggen, oké?" Ik knik er op en kus hem opnieuw zacht.
    "Duw me tegen de muur." fluister ik zacht tegen hem, mijn ogen staan licht smekend. Daarna kus ik hem weer.


    Your make-up is terrible

    [Ze heeft echt een gespleten persoonlijkheid o-o]

    Nathan Deleon

    Ze knikte en vervolgens kuste ze mij zachtjes. Licht verbaasd keek ik haar aan.
    'Duw me tegen de muur,' fluisterde ze zachtjes tegen mij. Haar ogen leken te smeken, daarna kuste ze me weer. Ik knikte lichtjes terwijl ik mijn lippen op die van haar probeerde te houden. Toch schoven die over haar lippen heen. Een rillinkje ging door mij heen toen mijn lippen een stukje over haar piercing heen ging. Zachtjes duwde ik haar tegen de muur aan. Met een blozend gezicht keek ik haar aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Yes. En veel in te halen hahaha.]

    Rikki Madeleine Beck

    Hij knikt lichtjes en ik voel zijn lippen over mijn piercing heen gaan. Zach duwt hij me tegen de koude muur en ik zie dat hij me met een blozend gezicht aankijkt waarop ik glimlach.
    "Lijkt me makkelijker te houden." verklaar ik zacht. Met mijn hand ga ik voorzichtig door zijn haar heen.


    Your make-up is terrible