• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 13:41 ]


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Lijkt me makkelijker te houden,' vertelde ze zachtjes. Ik voelde haar hand voorzichtjes door mijn haar gaan en eventjes sloot ik mijn ogen.
    'Zonder muur ging het ook wel,' fluisterde ik zachtjes. 'Je bent niet zwaar.' Ik opende mijn ogen weer en boog met mijn hoofd iets naar voren zodat ik mijn lippen zachtjes tegen haar nek kan zetten.
    'Voelt dit nog wel gemakkelijk voor je? Je hebt mij voor je en de muur achter je.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Zonder muur ging het ook wel. Je bent niet zwaar." fluistert hij en opent zijn ogen. Hij buigt met zijn hoofd iets naar voren en kust me zacht in mijn nek, waardoor ik begin te rillen.
    "Voet dit nog wel gemakkelijk voor je? Je hebt mij voor je en de muur achter je."
    "Maak me niet bang." glimlach ik vaag. "Het gaat nog, ik zal wel zeggen wanneer het teveel word, goed?" zeg ik duidelijk. Ik bijt even op mijn lip als ik naar zijn natte gezicht kijk.
    "Je bent best knap voor een jongen." zeg ik.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Maak me niet bang,' zei ze. Gelijk kwam ik met mijn gezicht omhoog zodat ik haar weer aankon kijken.
    'Het gaat nog, ik zal wel zeggen wanneer het teveel word, goed?' vroeg ze en ik knikte lichtjes. Ze beet op haar lip en ik keek eventjes omlaag.
    'Je bent best knap voor een jongen,' zei ze. Verbaasd keek ik haar aan en mijn wangen werden roder.
    'D-dank je,' zei ik zachtjes. Ik boog weer naar haar toe om een klein kusje op haar mond te geven.
    'Jij bent te mooi voor woorden,' fluisterde ik daarna zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "D-dank je." zegt hij zacht en kust me zacht op mijn mond.
    "Jij bent te mooi voor woorden." fluistert hij daarna zacht en ik moet er om lachen waarna ik hem aan kijk.
    "Meen je dat nou?" vraag ik. "Ik wist niet dat mensen mijn soort mooi vinden." zeg ik tegen hem. Mijn hand laat ik langs zijn wang gaan en mijn vingers tintelen raar.


    Your make-up is terrible

    [Kan @Squib even op Lauren reageren:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    'Meen je dat nou?' vroeg ze nadat ze had gelachen. Ik knikte met een grote glimlach op mijn gezicht.
    'Ik wist niet dat mensen mijn soort mooi vinden,' zei ze. Haar hand voelde ik langs mijn wang gaan en eventjes liet ik mijn hoofd er tegen aanleunen.
    'Wie zei dat ik een mens was?' vroeg ik met een lachje. 'Die andere mensen zijn gewoon steken blind als ze jou niet mooi vinden,' fluisterde ik toen zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    Ik voel haar tranen door mijn nek lopen en mijn shirt langzaam nat maken. Na een tijdje neemt mijn shirt haar tranen niet meer op omdat het zo doorweekt is. Ik leg een hand op haar hoofd. 'Het kom allemaal goed, al lijkt het nu niet zo.'

    Sanne Hoogdoorn
    'Ja maar dat heb ik nooit gedaan dus ik kan helemaal niet goed zingen,' zei ik en ik beet op mijn lip. Ik zong altijd vals omdat ik geen toon kon houden.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik zucht en laat mijn hoofd op zijn schouder steunen. 'Je zal wel gelijk hebben,' fluister ik met hese stem. Ik slaak een zucht en geef hem een kus op zijn wang. 'Sorry van je shirt,' fluister ik weer. Ik kijk ernaar en glimlach eventjes. 'Ik huil wel veel zeg.' Ik kijk hem aan en veeg mijn wangen droog. 'Waar gaan we heen? Die heks houdt ons in de gaten.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Maakt niet uit, maar iets in mij zegt dat we beter niet naar een van onze kamers kunnen gaan,' zei ik terwijl ik mijn kletsnatte shirt uittrok, liever koud als koud en nat. 'Het jij een idee waar je heen wilt?'


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Wie zei dat ik een mens was?" vraagt hij met een lachje en ik moet er ook om lachen. "Die andere mensen zijn gewoon steken blind als ze jou niet mooi vinden." fluistert hij dan zacht.
    "Jij bent gewoon raar." antwoord ik. "Ik zie er juist zo af omdat veel jongens ervan schrikken." leg ik zacht uit. Maar ik wil er verder niet meer over praten dus druk ik zacht mijn lippen tegen die van hem aan.


    Your make-up is terrible

    Jason van Huyse
    "Dan leer ik het je toch!"zei ik enthousiast."Laten we beginnen met een makkelijk liedje."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lauren Campbell

    Automatisch gleden mijn ogen over zijn lichaam en het beviel me wel... Ik kijk hem gauw weer aan. 'Eh nee,' mompel ik. 'Maar krijg je het zo niet koud? Het spijt me heel erg.' Ik kijk hem bezorgd aan. Ik kijk weer naar zijn buik. Hij had een sixpack. Ik glimlach eventjes en kijk hem dan weer aan in zijn ogen. 'We kunnen buiten blijven, maar dat is wel erg koud...'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sanne Hoogdoorn
    Ik kreunde. Dit meende hij niet. 'Ik kan echt niet zingen,' zei ik. 'Je hoorde net toch al dat ik geen toon kan houden?'


    Remember to be ridiculous.

    Jasper de Ridder
    Ik glimlachte. 'Nee hoor, ik heb het niet zo snel koud,' zei ik glimlachend. 'Ik weet anders wel een plek waar we kunnen gaan zitten.'
    Ik sleurde haar zonder op een antwoord te wachten mee naar een bankje tussen de klimop. Hier had ik eerder vandaag al gezeten en niemand leek me gezien te hebben.


    Remember to be ridiculous.

    Jason van Huyse
    "Ach komaan het gaat vast leuk worden,als je echt niet wilt is het goed,dan doe ik het niet." zei ik en keek haar afwachtend aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH