• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 13:41 ]


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    We stonden bijna tegen elkaar aan door de stap die Beck heeft gemaakt. Haar schouders schokte lichtjes.
    'Vergeet het maar gewoon. Het maakt al niet meer uit,' zei ze zachtjes. Ik keek haar verbaasd aan en snapte niet wat ik nou moest vergeten. Moest ik dit gebeuren vergeten? Moest ik haar vergeten? Bij dat idee begonnen te tranen wat sneller te stromen. Ik liet haar andere hand los en sloot mijn armen voorzichtjes om haar heen. Ik trok haar dicht tegen mij aan.
    'Beck,' fluisterde ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij laat mijn andere hand los en sluit zijn armen om mij heen en trekt me dichter tegen hem aan. Ik verstop mijn natte gezicht tegen zijn borstkast aan en druk mijn koude lichaam tegen die van hem.
    "Beck." fluistert hij zacht. Zijn armen om mij heen voelen troostend maar laten de tranen niet stoppen. Ik vraag me af hoe vaak we door dit proces heen moeten voordat we een besluit nemen.
    "De volgende keer dat je dit doet vermoord ik je echt." fluister ik tegen zijn lichaam aan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'De volgende keer dat je dit doet vermoord ik je echt,' fluisterde ze tegen mij aan. Ik drukte haar nog iets meer tegen mij aan. Ik begon met mijn hand zachtjes over haar rug heen te wrijven.
    'Dat heb ik er wel voor over,' fluisterde ik. Mijn gezicht verborg ik in haar haren. Doordat haar haren nat zijn rook ik haar shampoo sterker dan wanneer het droog was.
    'Dan is het laatste wat ik gevoeld heb jouw lichaam. Meer wil ik nu niet.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij drukt me wat dichter tegen zich aan en wrijft over mijn natte, koude rug.
    "Dat hb ik er wel voor over." fluistert hij en ik glimlach lichtjes. Ik voel zijn gezicht tussen mijn natte haren.
    "Dan is het laatste wat ik gevoeld heb jouw lichaam. Meer wil ik nu niet." Ondertussen stoppen de tranen met stromen en ril ik omdat ik het koud heb.
    "Mijn natte lichaam." verbeter ik hem. "En jij bent nu ook helemaal nat." zeg ik fluisterend met een schorre stem.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Haar lichaam trilde tegen die van mij aan. Ik wikde haar warm maken, maar ik voelde hoe haar natte kleding door die van mij heen drong.
    'Mijn natte lichaam,' verbeterde zij mij en ik knikte lichtjes. 'En jij bent nu ook helemaal nat,' fluisterde ze met een schorre stem. Weer knikte ik lichtjes, toch liet ik haar niet los.
    'Ik heb dat er allemaal voor over,' fluisterde ik en drukte een kusje op haar hoofd. Ik verplaatste mijn handen langzaam naar haar heupen en keek haar toen eventjes aan.
    'Maar het is wel beter voor je om droge kleren aan te doen. Straks word je ziek.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik heb dat er allemaal voor over." fluisterd hij en ik voel een kusje op mijn hoofd waardoor ik zwak glimlach. Zijn handen voel ik verplaatsten naar mijn heupen, een vreemd gevoel. Het voelt niet meer als een knuffel.
    "Maar het is wel beter voor je om droge kleren aan te doen. Straks word je ziek."
    "Jij ook." zeg ik en ik maak me los van Nathan. "Ik denk dat ik gewoon onder de douche ga staan, dan word ik wel warm. Mijn kleren zijn toch al nat." Ik kijk hem even aan en hou een korte stilte.
    "Wil je mee?" vraag ik dan als nog.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Jij ook,' zei ze en ze maakte zich los van mij. 'Ik denk dat ik gewoon onder de douche ga staan, dan word ik wel warm. Mijn kleren zijn toch al nat,' zei ze daarna en ze hielt een korte stilte. 'Wil je mee?' vroeg ze toen en ik lachte zachtjes. Ik wist niet precies waarom. Lichtjes knikte ik.
    'Samen met onze kleren aan onder de douche?' vroeg ik en ik lachte weer eventjes zachtjes. 'Dat lijkt me leuk.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zachtjes en knikt uiteindelijk licht.
    "Samen met onze kleren aan onder de douche?" vraagt hij en lacht weer. "Dat lijkt me leuk." Ik pak zijn hand weer vast.
    "Mooi zo. Dat moet ook." zeg ik en ik sleep hem mee naar de badkamers. De meisjesbadkamers wel te verstaan. Ik ga niet riskeren dat er een jongen binnen loopt. Daar trek ik mijn natte kousen vast uit waardoor mijn witte benen zichtbaar worden. Het vest trek ik ook uit, zelfs het verband eronder is doorweekt. Snel draai ik de kraan open.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Mooi zo. Dat moet ook,' zei ze en ze sleepte mij mee naar de meisjes badkamer. Terwijl zij haar natte kousen uit deed en de vest, trok ik mijn schoenen en sokken vast uit. Ze draaide de kraan open en ik keek haar eventjes aan.
    'Jij bent echt geweldig,' fluisterde ik zachtjes, maar ik wist niet zeker of ze het wel verstond door de water die neerkwam op de tegels.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Je bent echt geweldig." hoor ik hem fluisteren. Als ik op kijk met een glimlach zie ik dat hij zijn sokken en schoenen uit heeft gedaan.
    "Waarom?" vraag ik. "Omdat ik de douche aan zet?" Ik wacht niet op antwoord en trek hem onder de douche, zodat we samen onder het warme water stan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Waarom? Omdat ik de douche aan zet?' vroeg ze. Ze wachtte niet op mijn antwoord en trok mij onder de douche. Ik lachte eventjes en knikte toen. De straal die voelde heerlijk warm aan. Ik veegde de haren uit Beck haar gezicht en bleef haar zo lang mogelijk aankijken.
    'Je bent gewoon geweldig. Ik had niet verwacht dat jij mij mee zou vragen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij knikt en veegt wat haren uit mijn gezicht. Ik ben blij dat mijn make-up nu weggespoelt word met het water.
    "Je bent gewoon geweldig. Ik had niet verwacht dat jij mij mee zou vragen." zegt hij en ik lach zacht.
    "Stiekem komt dat door de wiet." zeg ik. "Maar we hebben toch kleding aan. Ik zie het probleem niet." antwoord ik de vraag daarna serieus.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Stiekem komt dat door de wiet, maar we hebben toch kleding aan. Ik zie het probleem niet,' zei ze en ik lachte eventjes.
    'Ik zie het probleem ook niet,' zei ik vriendelijk. Aarzelend deed ik een paar stappen in haar richting en keek omlaag naar onze voeten.
    'Mag ik mijn armen weer om je heen doen?' vroeg ik zachtjes en merkte dat mijn wangen weer rood werden.
    'Ik bedacht me namelijk dat ik toch niet vermoord wilde worden..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik zie het probeem ook niet." zegt hij op een lieve toon. Hij zet een paar stappen in mijn richting en kijkt omlaag.
    "Mag ik mijn armen weer om je heen doen? Ik bedacht me namelijk dat ik toch niet vermoord wild worden..." Ik lach zacht om zij uitspraak en rode wangen.
    "Je bent geweldig." zeg ik nog altijd lachen en sla mijn armen om zijn middel heen en druk mijn gezicht tegen hem aan.
    "Hoe zit mijn make-up?" vraag ik lachend.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Je bent geweldig,' zei ze lachend. Ze sloeg haar armen om mijn middel en drukte haar gezicht tegen mij aan.
    'Hoe zit mijn make-up?' vroeg ze lachend. Ik duwde haar iets van mij af zodat ik haar gezicht goed kon bekijken. De make-up was uitgelopen en ik moest daarom lachen.
    'Geweldig!' zei ik lachend en drukte haar weer tegen mij aan. 'Maar waarom ben ik eigenlijk geweldig?' vroeg ik zachtjes aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you