• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 13:41 ]


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    Ze stopte plotseling en ik botste bijna tegen haar op. Een paar stappen deed ik achteruit toen zij mij woedend aan keek.
    'Maar je luisterde niet,' zei ze en ze veegde wat druppels weg uit haar gezicht.
    'Ik denk dat je maar buiten uit mijn buurt kan blijven nu, voor je eigen bestwil,' zei ze en ik schudde gelijk mijn hoofd.
    'Nee,' zei ik en ik schudde weer mijn hoofd. 'Ik wil niet weer bij je weggaan,' zei ik zachtjes en veegde een verdwaald natte plukje haar uit haar gezicht vandaan.
    'Ik had gezien hoe je op het bankje zat en dat deed mij zeer, maar ik moest na denken. Ik ben bang voor het gevoel dat ik krijg als we hier weggaan en onze wegen scheiden, maar ik ben nog banger om jou weer zo gebroken te zien.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Nee." zegt hij en hij schud weer zijn hoofd. "Ik wil niet weer bij je weggaan." zegt hij zacht en veegt een verdwaald natte plukje haar uit mijn gezicht vandaan maar ik trek mijn hoofd naar achter.
    "Ik had gezien hoe je op het bankje zat en dat deed mij zeer, maar ik moest na denken. Ik ben bang voor het gevoel dat ik krijg als we hier weggaan en onze wegen scheiden, maar ik ben nog banger om jou weer zo gebroken te zien." Ik zucht.
    "Maak je maar geen zorgen over mij hoor. Ik ben er alweer over heen." antwoord ik bot. "Gebroken om dit soort idiote dingen zal ik niet meer zijn, nooit meer." De laatste woorden blijven in mijn keel steken maar toch pers ik ze er uit. Ik heb er bijna meteen spijt van maar draai me toch om om weer verder te lopen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Maak je maar geen zorgen over mij hoor. Ik ben er alweer over heen,' antwoordde ze bot, maar ik was te koppig om haar nu te geloven op dat. 'Gebroken om dit soort idiote dingen zal ik niet meer zijn, nooit meer,' zei ze daarna draaide zij zich om om verder te lopen. Weer schudde ik mijn hoofd. Haar pols pakte ik beet zodat ze alsnog niet verder kon lopen.
    'Alsjeblieft Beck,' zei ik zachtjes. Een brok vormde zich in mijn keel. Ik probeerde hem weg te slikken, maar het wou maar niet.
    'Ik geloof je niet. Waarom ben je dan zo boos? Beck alsjeblieft!'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij pakt mijn pols vast zodat ik wel moet stoppen met lopen.
    "Alsjeblieft Beck." zegt hij zacht. "Ik geloof je niet. Waarom ben je dan zo boos? Beck alsjeblieft!"
    "Ik ben boos op mezelf." antwoord ik. "Boos dat ik niet naar mijn verstand geluisterd heb maar naar mijn gevoel. Ik weet hoe erg het gevoel van een meisje faalt." Ik trek mijn pols weer los maar begin niet meteen weer met lopen.


    Your make-up is terrible

    -dubbel-

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 16:36 ]


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik ben boos op mezelf. Boos dat ik niet naar mijn verstand geluisterd heb maar naar mijn gevoel. Ik weet hoe erg het gevoel van een meisje faalt,' zei ze en ze trok haar pols los, maar ze begon gelukkig niet met lopen. Ik pakte haar hand beet. Niet om haar tegen te houden, maar om mijn vingers eromheen te vouwen en zachtjes met mijn duim te wrijven.
    'Wees alsjeblieft niet boos op jezelf. Ik wou dat ik gelijk naar jou woorden had geluisterd en bij je bleef buiten. Ik had dat mijn armen om je heen gedaan,je tegen mij aangetrokken en je dan later naar binnen gebracht toen het ging regenen. Het spijt mij dat ik niet gebleven was.' Zachtjes trok ik aan haar hand om haar dichter bij mij te krijgen.

    [Ben even eten]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Eetsmakelijk!]

    Rikki Madeleine Beck

    Hij pakt mijn hand beet maar niet dwingend waardoor ik hem niet meteen terug trek. Hij vouwt zijn vingers er om heen en begint weer met wrijven met zijn duim.
    "Wees alsjeblieft niet boos op jezelf. Ik wou dat ik gelijk naar jou woorden had geluisterd en bij je bleef buiten. Ik had dat mijn armen om je heen gedaan,je tegen mij aangetrokken en je dan later naar binnen gebracht toen het ging regenen. Het spijt mij dat ik niet gebleven was." Hij trekt me dichter naar hem toe maar dat weiger ik. Ik kan er nu absoluut niet aan toe geven of ik word weer zwak.
    "Je bent een jongen, het spijt je niet. Doe maar gewoon wat je het beste uitkomt. Ik weet dat het moeilijk voor je is om de controle te verliezen." Ik gebruik op een botte manier zijn eigen woorden tegen hem en ik voel me er schuldig om maar dat zeg ik niet.
    "Als je het niet erg vind en mij wilt loslaten ga ik douchen." vervolg ik snel.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Je bent een jongen, het spijt je niet. Doe maar gewoon wat je het beste uitkomt. Ik weet dat het moeilijk voor je is om de controle te verliezen,' zei ze op een botte manier en ik beet o mijn lip. 'Als je het niet erg vind en mij wilt loslaten ga ik douchen,' zei ze daarna gauw en ik schudde mijn hoofd.
    'Nee,' zei ik zachtjes en ik bleef haar hand vast houden. 'Luister nou nog eens naar wat ik zeg,' zei ik zachtjes. 'Ik vond het bij jou niet erg. Ik vond het niet erg toen het gebeurde bij jou. Toen niet en nu ik er over na denk telkens nog steeds niet! Ik vond het leuk.' Weer trok ik zachtjes aan haar hand.
    'En ik weet dat ik een jongen ben, maar dan kan ik nog wel spijt hebben.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij schud zijn hoofd op mijn woorden en ik word weer kwader.
    "Nee. Luister nou nog eens naar wat ik zeg. Ik von dhet bij jou niet erg. Ik vond het niet erg toen het gebeurde bij jou. Toen niet en nu ik er over na denk telkens nog steeds niet! Ik vond het leuk." zegt hij en trekt aan mijn hand.
    "En ik weet dat ik een jongen ben, maar dan kan ik nog wel spijt hebben." Mijn boosheid neemt alleen maar toe met zijn woorden en ik knijp in zijn hand.
    "Nou, ik vond het wél erg." antwoord ik bits. "Laat me gewoon met rust."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Nou, ik vond het wél erg,' antwoordde ze en ze had in mijn hand geknepen. 'Laat me gewoon met rust.' Ik schudde mijn hoofd.
    'Nee! Dat geloof ik niet. Je vond het niet erg. Dat zei je zelf net ook op het bankje. Je zei daar hele andere dingen dan nu.' Aarzelend ging ik ietsjes dichterbij haar staan. De brok in mijn keel die voelde ik dikker worden. Net zoals de drang om mijn tranen te laten lopen.
    'Alsjeblieft Beck. Ga niet weg.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Nee! Dat geloof ik niet. J vond het niet erg. Dat zei je zelf net ook op het bankje. Je zei daar hele andere dingen dan nu." Ik weet dat hij gelijk heeft maar negeer het. Ik voel dat hij dichter bij mij komt staan en kan mijn voeten er niet toe aanzetten om te bewegen.
    "Alsjeblieft Beck. Ga niet weg."
    "Waarom niet?" vraag ik, mijn stem vervormt van de emotie. "Omdat het pijn doet als je word achtergelaten?" Mijn stem klinkt beschuldigent en ik kijk hem doordringend aan. Ik hoop maar dat de pijn van net niet doorschemert in mijn ogen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Waarom niet?' vroeg ze. Haar stem was anders dan net. 'Omdat het pijn doet als je word achtergelaten?' vroeg ze en ik keek beschamend omlaag.
    'Dat ook... Maar,' zei ik en ik dacht na over woorden. De meeste woorden blijven verscholen achter de dikke brok in mijn keel.
    'Ik vind het leuk met jou,' piepte ik zachtjes. Ik pakte haar andere hand beet met mijn vrije hand, vouwde mijn vingers daaromheen en begon ook met die hand zachtjes te wrijven met mijn duim. De kou van haar handen bezorgde mijn rillingen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Dat ook... Maar." Hij stopt met praten en ik wacht ongeduldig op de woorden.
    "Ik vind het leuk met jou." piept hij zacht en pakt mijn andere hand ook vast. Hij vouwt zijn vingers er om heen en begint te wrijven. Zijn handen voelen veel warmer aan dan die van mij.
    "Misschien had je dat wel eerder moeten bedenken." zeg ik zacht. Het lukt niet meer om kwaad te blijven en in plaats daarvan stromen de tranen weer over mijn gezicht. Ze waren dus nog niet op.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Misschien had je dat wel eerder moeten bedenken,' zei ze zachtjes. Ik knikte lichtjes en keek haar eventjes aan. Over haar wangen liepen tranen. Zonder dat ik het door had gebeurde dat bij mij nu ook.
    'Oh Beck,' piepte ik zachtjes. Ik liet een hand van haar los om voorzichtjes haar tranen weg te vegen.
    'Het spijt mij zo. Ik had het inderdaad eerder moeten bedenken.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Oh Beck." piept hij zacht. Hij laat een hand los en veegt voorzichtig de tranen van mijn wangen. Bij hem lopn ze ook over zijn wangen maar ik sla mijn ogen neer.
    "Het spijt me zo. Ik had het inderdaad eerder moeten bedenken." Ik vraag me af waarom hij keer op keer zijn excuses aan blijft bieden. Is het dan echt belangrijk voor hem? Ik doe toch aarzelend een stap zijn richting op zodat we bijna tegen elkaar aan staan. Om mij heen heeft zich ondertussen een plasje water gevormt. Mijn schouders schokken licht.
    "Vergeet het maar gewoon." zeg ik zacht. "Het maakt al niet meer uit."


    Your make-up is terrible