• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 18:40 ]


    Your make-up is terrible

    Angelica Wolfe - Hunter

    Hij grinnikt zachtjes maar ik weet niet waarom. Kalm stapt hij van de muur waar hij tegen aan geleunt stond af en loopt hij op mij af met een veelzeggende blik in zijn ogen.
    "Je bent niet alleen sexy, maar ook erg verleidelijk, weet je dat?" grijnst hij en ik knik aarzelend. Een rare manier om ermee geconfronteerd te worden, vind ik. Hij duwt me onverwachts door me vast te houden bij mijn heupen weer tegen de muur aan. Hij buigt zijn hoofd naar mij toe en zijn mond bevind zich bij mijn oor, dat alleen al laat me zachtjes huiveren.
    "Je bent erg, erg mooi..." fluistert hij laag en een klein beetje ruw. Ik voel zijn warme adem tegen mijn oor en nek aan. Rillingen trekken over mijn ruggengraag en mijn ademhaling versnelt weer.
    Ik ben niet snel zwak bij mannen maar Blaise kan je vanaf nu een uitzondering noemen. Misschien door mijn eerdere fantasietjes over hem, die toen nog erg onschuldig leken te zijn. Het liefst wil ik mijn armen uitstrekken en hem weer tegen mij aantrekken om onze ruwe kus van net voort te zetten maar ik weet niet waar het op uit loopt. Ik weet niet waarom hij dit doet maar het lijkt me niet goed.
    "Je moet dit niet doen om over Alice heen te komen." zeg ik zacht mompelend en niet overtuigt van mijn eigen woorden. Mijn lichaamstaal zegt dan ook heel iets anders dan mijn uitgesproken woorden. Ik wil wel dat hij het doet, om wat voor reden dan ook. Misschien gebruikt hij mij wel maar het maakt me weinig uit.

    [Je zou met Vanity moeten trouwen. D: Maar die raakt obsessed met alles.]


    Your make-up is terrible

    Blaise Wolf Hunter [Hunter]
    Ik merk hoe haar ademhaling weer versnelt en ik beweeg mijn handen ritmisch over haar heupen en bovenbenen. Opeens begon ze weer te praten en ik verbaasde me over de woorden die ze uitsprak, niet persé de woorden, maar ook hoe tegenovergestelde haar lichaam uitbeeldde. “Je moet dit niet doen om over Alice heen te komen.” Zacht mompelend kwamen de woorden over haar rode lippen en een zacht gegrinnik was er uit die van mij te horen.
    “Dat doe ik niet.” Zeg ik met een beslissende, maar lage toon. “Ten minste, eerst deed ik dat wel, maar nu…” Ik zuchtte diep en haalde mijn mond bij haar oor vandaan, keek haar weer in haar ogen aan. “Ik ben Alice niets verschuldigt.” Verklaarde ik mezelf en ik gaf haar geen tijd om terug te praten, omdat ik mijn mond al op die van haar had gedrukt.
    Met een snelle beweging ging haar shirtje weer uit en ik keek haar grijnzend aan voordat ik haar weer ruw kuste en daarna mijn lippen weer van die van haar haalde om ruwe kusjes in haar nek te drukken.

    (Huh. Wie the h-ck is Vanity? :'D Gehe. Is ze ook een pyromaan? Want dan zou ik wel met haar willen trouwen. :Y))


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Angelica Wolfe - Hunter

    Ik hoor hoe hij zacht grinnikt op mijn woorden, dat zou ik waarschijnlijk ook gedaan hebben als ik hem was en mij gezien zou hebben.
    "Dat doe ik niet." zegt hij beslissend met een lage stem. "Ten minste, eerst deed ik dat wel, maar nu..." Hij zucht diep bij mijn oor en kijkt mij daarna aan in plaats van bij mijn oor te blijven praten.
    "Ik ben Alice niets verschuldigt." verklaart hij. Hij geeft mij geen tijd om terug te praten, wat ik in eerste instantie wel wilde doen. Ik wilde zeggen dat hij moest stoppen omdat dit gewoon fout is, hij doet het om de verkeerde redenen. Maar zodra hij zijn mond op die van mij heeft gedrukt ben ik het alweer vergeten en word mijn geest blanco. Met een verbazingwekkend snelle beweging trekt hij mijn shirtje weer uit en ik doe niets om het tegen te houden. Hij kijkt me grijnzend aan voordat hij mij weer ruw kust en daarna zijn lippen weer van die van mij haalt om ruwe kusjes in mijn nek te drukken.
    Ik hap naar adem als hij dat doet en ik hoop dat hij mijn hevig versnelde hartslag niet zo hard voelt pulseren in mijn nek als ik dat voel. Ik laat mijn lichaam slap tegen de muur aan leunen en doe mijn hoofd iets opzij zodat hij er beter bij kan. Maar nu heb ik tenminste wel de kans om terug te praten en die kans grijp ik dan ook aan.
    "Maar je bent..." Ik probeer mijn woorden bij elkaar te krijgen en niet zo erg te haperen als ik nu doe.
    "Je bent mij ook niet eh-" Zijn ruwe gekus leid me teveel af. "Niets verschuldigt." maak ik mijn zin uiteindelijk toch af.


    [Vain - let er maar niet op als er rare foto's op haar profiel staan, die zet ik er altijd op haha.]


    Your make-up is terrible

    [wat heb k gemist? ;O laatste reactie kyle?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kaien schreef:
    Kyle Dyer

    'Ik weet het niet. ik heb haar slechts een paar keer gezien zoals ik al net zei. Waar ik niet tegen kan is dat ze me de les probeert te lezen terwijl ik al sinds ik fucking vijf ben bij de coven zit,' zei ze snauwerig. Ik zuchtte, stopte en pakte haar bovenarm beet.
    'Phoenix, kijk mij eens aan,' zei ik, maar erop wachten totdat ze dat ook echt deed deed ik niet.
    'Negeer haar gewoon. Leer haar een lesje, weet ik het! Maar je hoeft door haar niet tegen mij te snauwen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella |Heks
    Plotseling pakt Kyle mijn bovenarm beet waardoor ik moet stoppen met lopen. "Phoenix kijk mij eens aan" zegt Kyle. Een beetje tegen mijn zin doe ik dat ook. "Negeer haar gewoon, leer haar een lesje Weet ik het! maar je hoeft door haar niet tegen mij te snauwen" zegt Kyle. Ik zucht even. "Het spijt me" antwoord ik zachtjes. Het was echt mijn bedoeling niet. Ik was boos op haar, mezelf en eigenlijk alle mannen van de wereld. Ik kijk hem onschuldig aan "ben je nu boos op me?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Oh, je had trouwens niet veel gemist. Alleen wat jakkiebah van twee hunters ;P]

    Kyle dyer

    'Het spijt me,' zei ze zachtjes. Een glimlach verscheen op mijn gezicht en haar bovenarm liet ik weer los.
    'Ben je nu boos op me?' vroeg ze en ik schudde lichtjes mijn hoofd. Ik begon weer te lopen en haakte aarzelend mijn arm in die van haar.
    'Je bent één van de weinige die zo lang met me praat. Boos ben ik niet. Voortaan alleen wel eventjes nadenken voordat je tegen me begint te snauwen, oké?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Hahaha jakkiebah.]


    Your make-up is terrible

    Blaise Wolf Hunter [Hunter]
    Ik hoor hoe ze naar adem hapt, maar let meer op mijn ademhaling die ik weer voel versnellen. Ruw strelend beweeg ik mijn handen over haar benen, zij en rug om daarna haar benen weer om mijn middel te doen en ondertussen nog verder te gaan met ruwe kusjes in haar nek te geven, maar daarna ook op haar sleutelbeen.
    “Maar je bent…” Ze hapert en leek niet te weten wat ze ook alweer wilde zeggen, maar mijn gedachtes waren ook blanco en dus lette ik er niet op, al wist ik wel dat ik het grappig vond, vermakelijk. “Je bent mij ook niet eh-” Ik kus haar nu bijna overal op haar ontblote bovenlichaam en probeer te luisteren naar de woorden die ze zegt, die niet echt bij mij binnen komen.
    “Niets verschuldigt.” Ze had haar zin blijkbaar afgemaakt, want verder kwam er niets en ik baalde er dan ook enigszins van dat ik mijn lippen van haar huid moest halen. Ik had eigenlijk een verleidelijk antwoord klaar liggen, maar ik besloot wat anders te zeggen. “Je wilt dit niet? Wil je stoppen?” Ik stond al klaar om haar weer te laten zakken, maar deed het toch niet en keek haar afwachtend en toch uitdagend aan.

    (David Bowie <3)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    Kyle schud zijn hoofd en haakt dan weer zijn arm door de mijne. "Je bent één van de weinige die zo lang met me praat. Boos ben ik niet. Voortaan alleen wel eventjes nadenken voordat je tegen me begint te snauwen, oké?" zegt Kyle. "okee Sorry" zeg ik als ik met hem mee loop. "ik had het eerlijk gezegt niet door, dus sorry"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Angelica Wolfe - Hunter

    Hij heeft me weer opgetilt en mijn benen bevinden zich weer om zijn middel. Mijn hele bovenlichaam is betast en afgekust door zijn lippen en ik voel mijn huid nog branden waar hij me net aangeraakt heeft. Ik ben iets teleurgesteld als hij ook daadwerkelijk reageert op mijn woorden en zijn lippen van mijn huid af heeft gehaalt.
    "Je wilt dit niet? Wil je stoppen?" vraagt hij en kijkt mij uitdagend aan. Het eerste wat ik wil doen is mijn hoofd schudden, dan knikken en ik haal even diep adem om normaal na te kunnen denken, iets wat totaal mislukt. mijn hoofd word niet meer helder. Uiteindelijk schud ik mijn hoofd toch maar.
    "Ik wil dit wel. Ik wil niet dat je stopt." fluister ik hees en sla mijn armen om zijn nek heen. Ik trek mezelf dichter tegen hem aan en laat mijn lippen de zijne vinden. Misschien is het toch maar beter om nu niet te kunnen denken want ik ga er allemaal idiote dingen van uitkramen. Ik druk mijn rode lippen weer op die van hem en probeer het hem te laten vergeten door hem wild en ongecontroleerd te zoenen en op zijn lip te bijten. Het is beter als we er geen woorden meer aan vuil maken en gewoon verder gaan, hou ik mezelf voor. Dit is waarschijnlijk mijn enige kans om Blaise zo mee te maken.

    [Omg, you should totally marry her.]


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Okee sorry. Ik had het eerlijk gezegd niet door, dus sorry,' zei ze terwijl ze met mij mee liep. Ik lachte eventjes.
    'Het is al goed, dat zei ik toch? Stop met sorry zeggen,' zei ik met een klein lachje.

    [Volgens mij hou ik me allang niet meer aan zijn karakter...

    + ik weet niet echt veel meer om neer te zetten D:]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ik ben inspiloos o.o]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Blaise Wolf Hunter [Hunter]
    Het duurt een paar langzame secondes voordat ze uiteindelijk haar hoofd schud. “Ik wil dit wel. Ik wil niet dat je stopt.” Fluisterde ze hees en sloeg haar armen om mijn nek heen, maar voordat ik kon vragen of ze het zeker wist, trok ze mij weer tegen haar aan en drukte haar lippen op die van mij. Ik hum vermakelijk en uit genot en een rilling gaat over mijn ruggengraat als ze me opeens wild en ongecontroleerd begint te zoenen.
    Gewillig zoen ik haar net zo ongecontroleerd en ruw terug en laat mijn tong meerderemaals over haar lippen gaan, waarna ik snel haar mond binnenga en mijn tong tegen die van haar laat strelen. Mijn vingers knijpen in haar been en ik druk haar nog wat steviger tegen me aan, waardoor mijn regelmatige ademhaling en ritme van mijn hart ver te zoeken is.
    Eén hand laat ik over haar bovenbeen gaan naar de rand van haar broek en er eerst plagend een paar keer langs te streken, voordat ik ook daadwerkelijk haar broek een klein stukje naar beneden doe.

    (Hahaha, why? Don't you like David Bowie?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    "Het is al goed, dat zei ik toch, stop met sorry zeggen" zegt Kyle. Ik grinnik even. "Oke kyle" Antwoord ik dan.
    als we weer voor het huis zijn twijfel ik eventjes. Ik kijk Kyle weer even aan. "Denk je dat iedereen het me kwalijk neemt dat ik zo makkelijk ben met mannen? denk je dat ze daarom telkens zo boos tegen me doen?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]