• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 18:40 ]


    Your make-up is terrible

    [mijn topics]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Mon Topics!]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [Mijn topics]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rose | Heks
    ''Hè hè.'' mompelde ik, aangezien ik al eeuwen zocht.
    ''Wat was dat? .. Van net?'' vroeg ik hem, me afvragend waarom hij net zomaar wegliep.
    Ik haalde het elastiekje uit mijn haar, en schudde mijn bos haren in model terwijl ik hem aankeek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (Assassin, wat snap je niet?)


    Blaise Wolf Hunter [Hunter]
    Ze stopte haar handen in de zakken van haar vest en ik keek naar hoe ze deed, hoe ze haar schouders ophaalde. “Zoals wat?” Ze keek even om zich heen, alsof ze gezocht werd of zo, een voortvluchtige en bang gepakt te worden.
    “Ik heb de laatste tijd niets ‘opvallends’ gezien, geloof ik,” Zei ze, waarna ze me aankeek en ietwat wantrouwig vervolgde, “Hoezo?” Ik vernauwde mijn ogen en bekeek haar weer van top tot teen, waarna ik grijnsde en me omdraaide. Ik stak mijn hand op, als teken van afscheid en deed mijn hand daarna casual in mijn broekzak, waarna ik doorliep zonder om te kijken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Weet Blaise dat ze een heks is? En wat hoorde ik over hunters in het hoofdkwartier van de heksen? En ik wil graag weten waar alle hunters zich op dit moment bevinden. Dat is alles. (bloos)]


    Your make-up is terrible

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    Hij vernauwde zijn ogen. Bekijkt me, grijnst en draait zich dan om. Hij steekt zijn hand op en loopt weg. "Eh..doei?" zeg ik verbaast. Ik ga op het muurtje zitten en slaak een diepe zucht. Mijn dag word echt steeds vreemder en vreemder.Wat moet ik hier nou mee? moet ik het de andere zeggen of moet ik dit voor me houden?

    [een heks/tovenaar die niks te doen heb zin om naar Phoenix te komen? ^^]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Susanna - Heks
    Ik hoor Ray zijn stem en doe op goed geluk een deur open. "Hier ben..." Ik zie Rose haar haren heen en weer zwaaien, met Ray naast haar. Ik doe een stap achteruit en sluit de deur. Waarom moet zij er nu weer zijn?!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [(duivel)]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    [(duivel)]


    [Zeg dat wel! (duivel)]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Assassin schreef:
    [Weet Blaise dat ze een heks is? En wat hoorde ik over hunters in het hoofdkwartier van de heksen? En ik wil graag weten waar alle hunters zich op dit moment bevinden. Dat is alles. (bloos)]

    (Nee, Blaise weet dat niet, maar vermoed wel dat ze meer weet dan dat ze zegt. En iemand zei dat er geen hunters of zo meer in het gewone hoofdkwartier zaten, maar in die van de heksen? Want ik vroeg waar iedereen was, maar blijkbaar niet dus? Ik moet het vast verkeerd begrepen hebben. En Blaise komt nu terug naar het hoofdkwartier, dus dan is hij weer back, haha. Geen idee waar de anderen zich bevinden.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kyle Dyer

    Ondertussen had ik mijn sigaret opgerookt. Ik betrapte mijzelf erop dat ik meer aandacht aan dat ding had besteed, dan aan het gesprek wat er bezig was. Vrij weinig had ik ervan onthouden. Ik stond op en besloot om er weg te gaan. Veel zou ik toch niet meer missen. Werden belangrijke dingen niet altijd als eerste gezegd? Ik ging weg en nam de weg naar buiten.
    Ik liep rond en kwam op een gegeven moment uit in het centrum. Verschillende mensen. Blij dat ik al een hele tijd geleden mijn garderobe er op had aangepast, anders zag ik er nu uit als een idioot vergeleken met de rest. Ik stond stil toen ik Phoenix zag op een muurtje. Fronsend keek ik haar aan en twijfelde wat ik zou doen. Uit nieuwsgierigheid liep ik er toch heen. Voor haar bleef ik stil staan en keek haar zwijgend aan.
    "Wat is er met jou?" vroeg ik met een opgetrokken wenkbrauw na een tijdje stil te zijn geweest.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Oké! Angelica is daar ook nog, dus voel je vrij om met haar te praten.]


    Your make-up is terrible

    [Thomas is daar ook nog...]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Blaise Wolf Hunter [Hunter]
    “Eh…doei?” hoorde ik nog verbaasd uit haar mond komen, maar ik keek niet om. Ik wilde niet meer omkijken en dus liep ik alsmaar door, totdat ik de hoek omging en deze straat ook uit liep.
    Dat was… een erg vreemde ontmoeting, zeker omdat ik Alice niet uit mijn gedachten kon houden, met haar stomme betweterige gedrag. Zou ik haar echt te hard hebben aangepakt, ik had haar praktisch gezien wel uitgelachen?
    Toen ik eindelijk terug was, liep ik gelijk door naar de vergaderzaal en zag dat Angel en Thomas er nog waren. “Ik ben terug,” meldde ik, alsof ze dat zelf niet konden zien, waarna ik de zakken omhoog hield met de dvd’s. “Ik ga dit nu bekijken, aangezien Alice me weer alleen liet.”

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 18:25 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.