• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.

De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.

Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

Heksen:

- Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner

- Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia

Hunters:

- Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner

- Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu

Rollenstory
    Rollentopic

[ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 18:40 ]

Your make-up is terrible

Angelica Wolfe - Hunter

"Geen zorgen." zegt mysterieus terwijl hij zijn ogen nog op mijn lichaam houd maar zijn blik dan langzaam afwend naar de tv. "Je ziet er nog prima uit, relaxter vooral." grijnst hij een beetje ondeugend. Ik trek mijn wenkbrauw op maar hij haalt de dvd van pauze af. Ik draai me om en open de deur. Snel kijk ik of er niemand is, gewoon voor de zekerheid. Volgens mij is er niemand dichtbij. Met de mok in mijn handen vlucht ik de wc in en gooi ik de mok leeg in de wasbak daar. Ik kijk even in de spiegel en Blaise heeft wel gelijk. Slecht zie ik er niet uit. Ik fatsoeneer mijn haar en make-up hier en daar en loop dan naar het koffiezet apparaat. Tot mijn opluchting heeft iemand net koffie gezet en schenk ik het gretig in. Daarna loop ik met een tevreden grijns terug de kamer in.
    "Ben ik weer." meld ik en ik loop naar de stoel toe en zet de mok weer neer. Ik bekijk Blaise eventjes en zijn laatste zin schiet door mijn hoofd heen.
    "Wat bedoelde je eigenlijk met relaxter?" vraag ik.

Your make-up is terrible

Blaise Wolf Hunter (Hunter)
    Gelijk op het moment toen Angel verdwenen was, kreeg ik rare gevoelens in mijn buik, echter waren dit gevoelens die ik niet leuk vond. Het leek wel alsof ik een schuldgevoel had naar Alice toe, alsof ik haar iets fout had gedaan. Verdomme, waarom kon dit nu niet gewoon gemakkelijk gaan?
    Het was fout van me om überhaupt te denken dat het hierna over zou gaan, natuurlijk kreeg ik dat geluk weer eens niet. Als Alice terug is vermoord ze me óf het boeit haar voor geen flikker. I guess the last one, omdat ze vrij moeilijk te lezen was. Die flirt acties (als ik ze al zo kon noemen) van net waren niets geweest met haar, ik hoefde me geen zorgen te maken.
    “Ben ik weer.” Gelukkig waakte Angel me op uit mijn gedachten door binnen te komen en naast me in haar stoel te zitten, de mok weer neer te zette. De dvd was de gehele tijd al aan het afspelen maar ik had er eerlijk gezegd niets van meegekregen. “Wat bedoelde je eigenlijk met relaxter?” vroeg ze en ik keek zwijgzaam naar haar, terwijl ik zag dat ze me weer eventjes bekeek.
    Met een droge, maar eerlijke toon antwoordde ik, “Het leek net alsof je al heel lang droog stond,” Grinnikte ik, “Wat ik eigenlijk niet kan geloven, omdat…” Ik was even stil en bekeek haar speels, “je sexy bent.”

Quiet the mind, and the soul will speak.

Angelica Wolfe - Hunter

"Het leek net alsof je al heel lang droog stond." grinnikt gij. "Wat ik eigenlijk niet kan geloven omdat..." Hij is even stil en kijkt me op een speelse manier. "je sext bent." vervolgt hij en ik grijns even.
    "Helaas heb je gelijk op alles." biecht ik op en bak de mok weer op om beide van mijn handen erom heen te slaan en een slokje te nemen.
    "Ik stond inderdaad al een tijdje droog maar ik ben ook sexy. Rare combinatie vind je?" vraag ik op een ironische toon en neem nog een slok waarna ik van hem naar het beeldscherm kijk en weer terug. Ik vraag me af of het echt zo duidelijk was en kijk een beetje beschaamt naar mijn kop koffie. Oh, hopelijk heb ik mezelf niet net ongemerkt voor schut gezet!

Your make-up is terrible

“Helaas heb je gelijk op alles.” Biechtte ze op en pakte de mok weer op om daarna beide handen eromheen te slaan en een slokje te nemen. Ik likte weer even over mijn lippen en keek haar met mijn ogen vernauwd aan, voor de tv had ik allang geen aandacht meer.
    “Ik stond inderdaad al een tijdje droog maar ik ben ook sexy. Rare combinatie vind je?” vroeg ze op een ironische toon en neemt nog een slok, waarna ze naar het beeldscherm kijkt en weer terug naar mij, waardoor ze me lichtjes ziet grijnzen, ook al was ik om haar ironische toon in de lach geschoten.
    “Dat is inderdaad een hele rare combinatie, dame,” Meldde ik haar, grinnikend. Ik keek haar nog even aan, maar liet mijn blik toen weer naar de tv afwenden en terwijl ik me erop concentreerde, wat heel gemakkelijk te zien dus niet lukte, vroeg ik haar dit keer wel met een serieuze toon, “Maar hoe zie jij het nu tussen ons, dit hele gebeuren?”

Angelica Wolfe - Hunter

"Dat is inderdaad een hele rare combinatie, dame." Meld hij, grinnikend. Hij kijkt me nog even aan en dan naar de tv. Afwezig laat ik mijn blik ook afdwalen naar de televisie. Volgens mij lukt het me nooit meer om daar naar te kijken. Ik merk dat ik ineens snap naar een sigaret maar dat komt nog, niemand weet dat ik rook.
    "Maar hoe zie jij het nu tussen ons, dit hele gebeuren?" vraagt hij. Ik kijk even op van het beeldscherm, uit mijn gedachtes gehaalt.
    "zeg het maar." zucht ik. "Het enige waar ik zeker van ben is dat niemand het mag weten." Ik glimlach eventjes en vraag me af waarom hij zo charmant kan zijn als hij wilt. Als hij gewoon een kneusje was geweest, zou dit makkelijker zijn. Maar aan de andere kant zijn zijn complimentjes nogal egostrelend nu. Zoiets heb je toch liever van een knappe en charmante man dan van een kneus.

Your make-up is terrible

“Zeg het maar.” Zuchtte ze. “Het enige waar ik zeker van ben, is dat niemand het mag weten.” Ik knik bevestigend en sluit even mijn ogen als ik dit doe, ik ben moe geworden van dit alles. Hierna open ik echter gelijk mijn ogen weer en kijk van het beeldscherm, waar nog steeds niets gebeurde wat we nodig hadden, op naar het meisje naast me, Angel.
    “Dat is zeker,” Zeg ik met een beslissende toon op het laatste wat ze had gezegd, dat niemand het mocht weten.
    “En ik ben benieuwd naar jou antwoord, dus zeg jij het maar.” Ik keek haar aan met een blik waarin je duidelijk kon zien dat ik het meende en ik wreef daarna even nadenkend over mijn kaak en kin om vervolgens even diep te zuchten en mijn gezicht af te wenden.
    Niemand mocht het te weten komen en zeker Alice niet.

[ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 0:59 ]

Angelica Wolfe - Hunter

Hij knikt als een bevestiging en ik ben blij dat ik hem er niet mee beledigt heb ofzo. Dan sluit hij zijn ogen voor een ogenblik en opent hij ze weer om even naar het beeldscherm te kijken en dan naar mij.
    "Dat is zeker." zegt hij op een beslissende toon als een extra bevestiging.
    "En ik ben benieuwd naar jou antwoord, dus zeg jij het maar." Zijn stem klinkt uiterst serieus en hij meent het blijkbaar echt. Hij wrijft over zijn kaak en kin en ik bestudeer hem even voor ik antwoord geef. Het antwoord heb ik toch al klaar in mijn hoofd.
    "Je moet weten dat je nu niet aan me vast zit." zet ik met een glimlachje. "Ik wil sowieso geen relatie, dat is uitgesloten." maak ik erna duidelijk. "En als je misschien nog eens wilt klop je maar aan. Ik heb geen bezwaar." Daarna neem ik nog een slok van mijn koffie en voel hoe goed het mij doet. Ik had die andere ook op moeten drinken, dan zou ik me nu vast niet zo vreemd voelen. Hoewel de seks werkelijk geweldig was is de sfeer erdoor veranderd. Ik weet niet of het positief of negatief is.

Your make-up is terrible

“Je moet weten dat je nu niet aan me vast zit.” Oh, daar was ik ook helemaal niet bang voor, klonk er door mijn hoofd heen, waardoor ik mijn ogen weer even sloot en mijn hoofd achterover deed, zodat ik praktisch gezien naar het plafond gekeken zou hebben. Toch klink ik voor bevestiging dat ik het begrepen heb even mijn hoofd.
    “Ik wil sowieso geen relatie, dat is uitgesloten.” Maakte ze daarna duidelijk, waardoor ik het niet kon laten en een donker gegrinnik over mijn lippen kwam. “En als je misschien nog eens wilt, klop je maar aan. Ik heb geen bezwaar.” Abrupt draaide ik mijn hoofd langzaam naar haar toe en opende mijn ogen weer, precies op het moment dat ze weer een slok van haar koffie nam.
    “Noted.” Alleen dat zei ik, met een speelse grijns waarvan je al wel wist wat ik ermee bedoelde om hierna doodleuk weer rechtop in de stoel te gaan zitten en de dvd verder te bekijken – dat was ten minste wat ik probeerde. “Wil je me nog helpen met het bekijken van de dvd’s?”

(I am going to sleep, I'm tired.)

Angelica Wolfe - Hunter

Vanuit mijn ooghoeken zie ik dat hij zijn abrupt omdraait naar mij terwijl hij die hiervoor achterover had laten zakken en zijn ogen had dicht gedaan. Ik grijns even tegen mijn koffiebeker en hoop dat het niet opvalt. Voor de zekerheid neem ik nog een slokje.
    "Noted." zegt hij en ik kijk ervan op. Hij grijnst speels, iets wat me zeer aanstaat. Maar vlak erna gaat hij doodleuk rechtop in zijn stoel zitten om de dvd verder te bekijken. En dan zouden vrouwen wispelturig zijn. Hem begrijp ik soms ook amper anders.
    "Wil je me nog helpen met het bekijken van de dvd's?" vraagt hij en ik kijk hem fronsend aan.
    "Natuurlijk." antwoord ik. "Het is niet dat ik alleen meeging omdat ik wist waarop het uit zou draaien en dan jou achterlaten met de dvd's. Mijn seksradar is allang kapot, Blaise." lach ik bespottend om mezelf. Ik ga in kleermakerszit zitten met mijn koffie dicht bij mijn mond. En dat is wel duidelijk. Hij heeft het vast ook gemerkt. Ik probeer de gedachte los te laten maar dat gaat moeilijk.

[Oké, slaap lekker dan!]

[ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 1:38 ]

Your make-up is terrible

“Natuurlijk. Het is niet dat ik alleen meeging omdat ik wist waarop het uit zou draaien en dan jou achterlaten met de dvd’s. Mijn seksradar is allang kapot, Blaise.” Lachte ze bespottend om zichzelf, waardoor ik het niet kon laten ook zachtjes mee te lachen. Ik vond het gewoon grappig dat ze dat eerlijk over zichzelf kon zeggen, dat zou niet iedereen doen.
    Ze ging in kleermakerszit zitten met de koffiemok dicht tegen haar mond. “Is de koffie lekker, Angel?” vroeg ik haar met een eigenaardig glimlachje op mijn lippen, terwijl ik haar naam met een aanlokkende toon uitsprak.
    Ik had het idee dat we beter niet over net konden praten en ook niet over haar of mij, dus besloot ik het maar over een andere boeg te gooien. “Katherine heeft wel gelijk: dat hol van hun moet daar vlakbij zitten.” Knikte ik bevestigend, terwijl ik mijn hoofd weer langzaam afwendde van haar en naar de tv keek. Er was niets verdachts op te zien.

(Thanks, ik was pas net rond 12 uur wakker geworden, haha.)

[Waarom praten de andere heksen en tovenaars niet D:]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Angelica Wolfe - Hunter

"Is de koffie lekker, Angel?" vraagt hij en hij spreekt mijn naam met een aanlokkende toon uit. Ik grijns.
    "Heerlijk, Blaise." zeg ik op diezelfde manier terug. Het is niet zo dat ik het echt heerlijk vind maar het helpt me vandaag heel erg op de been te blijven. De bitere smaak herinnerd me vaak aan mijn vader, een oude, bittere man die niet zonder koffie kon. Helaas heeft hij een tegenaanval van die verdome heksen niet overleeft. Hij was dan redelijk oud maar op zijn werk kon hij doorgaan voor een energieke veertig jarige man. Hij was zeker al vijftien jaar geleden veertig geworden en daarma ook vijftien jaar ouder dan mijn moeder.
    "Katherine heeft wel gelijk: dat hol van hun moet daar vlakbij zitten." Ik schrik op uit mijn gedachtes en kijk even naar Blaise, die net zijn hoofd afwend van mij en naar de televisie kijkt. Het duurt even voor ik beseft wat hij zei.
    "Ja, dat kan inderdaad kloppen." mompel ik. "Maar er zijn zo verdomd veel mogelijkheden. Het lijkt wel alsof ze telkens verhuizen." Mijn ogen vestigen zich ook weer op de saaie dvd, ik hoop dat deze snel afgelopen is. Dan kunnen we de volgende bekijken en komen we dichterbij het tijdstip dat het ook gebeurd is. We moeten er echt achter zien te komen wie dat meisje is. Als we dat hebben, kunnen we een plan maken en haar volgen of meenemen om te ondervragen.

[Lolol ik ging om 4 uur pas slapen en ben al sinds 10 uur wakker.]

Your make-up is terrible

“Heerlijk, Blaise.” Zegt ze op dezelfde manier als waarop ik het net had uitgesproken uit. Ik kijk verder naar de beelden die op de dvd staan en let vooral op de mensen die langslopen.
    Er is nog steeds niets gebeurd wat we nodig hebben of naar zoeken en ook het meisje Phoenix genaamd, kan ik niet vinden. Ze is nog niet langs gekomen en ik hoopte wel dat ze op één van deze beelden stond, dan kon ik haar aan Angelica laten zien en kijken wat zij ervan dacht.
    “Ja, dat kan inderdaad kloppen.” Mompelde ze, waar ik weer afwezig op knikte. “Maar er zijn zo verdomd veel mogelijkheden. Het lijkt wel alsof ze telkens verhuizen.” Even zuchtte ik en met een verveelde stem zei ik, “Dat zou me niets verbazen.” Ik wilde dat er wat op die dvd gebeurde, íets, wat dan ook!
    Net op het moment dat ik dat dacht, kwam mijn wens uit en ik schoot recht in mijn stoel, aangezien ik ondertussen al onderuitgezakt was. “Got ya!” Riep ik uit en ik zette het beeld snel op pauze. Een meisje met een getinte huid, lang zwart haar en dezelfde lengte die dat meisje Phoenix ook had, was op het beeld verschenen.
    Ik keek naar Angel, toen naar het beeld en liep naar voor om vervolgens op het beeld te tikken met mijn wijsvinger. “Ik zal je even voorstellen aan Phoenix.” Grijnsde ik toen naar Angel, terwijl ik op mijn hurken ging zitten.

(Omg, dat jij dat kan!)

Angelica Wolfe - Hunter

"Dat zou me niets verbazen." zegt hij met een verveelde stem en ik knik even zacht en bijna onopmerkbaar. Ik schrik op als hij van verveeld en rustig ineens recht schiet in zijn stoel.
    "Got ya!" roept hij uit en zet het beeld op pauze. Ik kijk van hem naar het beeld, het en meisje met lang, zwart haar en een getinte huid verschijnt in beeld. Blaise kijkt naar mij, naar het beeld en staat op om op het beeld te tikken.
    "Ik zal je even voorstellen aan Phoenix." grijnst hij naar mij en gaat op zijn hurken zitten. Nu spring ik ook op, ik mors wat koffie maar let er verder niet op. De mok zet ik snel weg en ik snel ook naar hem toe om op mijn knieën voor de tv te gaan zitten.
    "Dat is Phoenix?" vraag ik ongelovig dat we haar op het beeldscherm hebben. "Wie is diegene die bij haar loopt?" vraag ik en druk mijn vinger op de persoon naast haar.

[Ik werd om 6 uur al klaarwakker wakker haha. Toen ging ik toch maar weer slapen.]

Your make-up is terrible

Als ik het gezegd heb, springt ze op, morst hierbij wat koffie maar let daar verder niet op, waardoor ze de mok snel wegzet en naast me voor de tv komt zitten op haar knieën.
    “Dat is Phoenix?” vroeg ze ongelovig en ik knikte grijnzend. “Ja, dat weet ik zeker.” Een speelse glimlach kwam er op mijn gezicht. “Heel zeker.”
    Ze drukt haar vinger op de persoon die naast haar loopt. “Wie is diegene die bij haar loopt?” Er komt een bedenkelijke blik op mijn gezicht en ik frons even als ik mijn hoofd weer omdraai om naar deze persoon te kijken.
    Het was een jongen, maar ik had hem nog niet eerder gezien. Beter gezegd, ik had hem helemaal niet gezien. Ik kende hem niet. “Geen idee.” Mompelde ik toen met een geïrriteerde stem omdat ik geen idee had wie het was, want misschien wist hij ook wel meer.
    “Ik ken alleen Phoenix.” Zei ik zacht terwijl ik weer op het beeld tikte waar ze was.

(Ik antwoord nu pas omdat ik een personage af moest maken en ik had geen inspiratie. D: )