• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.

De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.

Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

Heksen:

- Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner

- Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia

Hunters:

- Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner

- Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu

Rollenstory
    Rollentopic

[ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 18:40 ]

Your make-up is terrible

Angelica Wolfe - Hunter

Hij zoent mij op precies dezelfde manier terug, ruw en ongecontroleerd. Ik voel zijn tong over mijn lippen gaan en even later dringt hij ermee mijn mond binnen om mijn tong te strelen. Happig op zijn tong ga ik ermee verder. Ik voel hoe zijn vingers in mijn benen knijpen en mij nog steviger tegen hem aandrukt.
    Mijn versnelde ademhaling veranderd in hijgen als hij zijn handzich langs mijn bovenbeen naar de rand van mijn broek begeeft en plagerig er een paar keer langs strijkt voordat hij mijn broek een klein stukje naar beneden doet. Door deze handeling kan ik mezelf niet meer onder controle houden en word ik zelfs een beetje ongeduldig, wat zeldzaam voor mij is.
    Ik klem mijn benen wat strakker om hem heen zodat hij zijn handen vrij kan gebruiken. Mijn ene hand houd ik in zijn nek en met die andere glij ik langzaam over zijn borstkast en buik naar beneden. Mijn lippen laten die van hem los en kussen langs zijn kaaklijn en oorlel naar zijn nek toe. Ik kus hem daar eerst zacht voordat ik ruwer word en uiteindelijk bijt ik hem zachtjes, waarna ik weer verder kus.

[Niet speciaal ofzo. Maar ik moet het steeds aanhoren. Vooral over die film Labyrinth ofzo. En zingt ze steeds heroes.]

Your make-up is terrible

Kyle Dyer

'Denk je dat iedereen het me kwalijk neemt dat ik zo makkelijk ben met mannen? denk je dat ze daarom telkens zo boos tegen me doen?' vroeg ze. We stonden voor het huis.
    'Eerlijk gezegd? Ik denk het wel,' zei ik zachtjes en krabde eventjes aan mijn achterhoofd.
    'Maar hun hebben nog niet door dat het juist een grote voordeel kan zijn.'

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Phoenix Riley Rosella | Heks
    "Eerlijk gezegd? Ik denk het wel" Ik sla mijn ogen neer en bijt zacht op mijn lip. "Maar hun hebben nog niet door dat het juist eem groot voordeel kan zijn" zegt Kyle. "Wat voor voordeel?" Mompel ik somber. "Het is een wonder dat ik nog niet gepakt ben door een hunter of zoiets.." Ik zucht diep, haak mijn arm los van de zijne en stop mijn handen in mijn zakken. "Ik neem het hen niet kwalijk...ik zou waarschijnlijk hetzelfde gedaan hebben"

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Blaise Wolf Hunter [Hunter]
    Als ze haar benen wat strakker om me heen klemt, kan ik het niet laten een grijns op mijn lippen te laten. Haar ene hand ligt nog in mijn nek, maar de andere voel ik langzaam over mijn borstkast glijden, waardoor ik huiver. En als ze dan over mijn buik nog naar beneden gaat, komt er een zachte kreun over mijn lippen, maar ik probeer deze te dempen door op hetzelfde moment als haar, mijn lippen in haar nek te drukken.
    Angel haar lippen kussen langs mijn kaaklijn, oorlel en toen naar mijn nek toe, toen ze daar was kuste ze me eerst zacht maar daarna werd het al gauw wat ruwer en uiteindelijk beet ze me zachtjes. Onze lippen vinden elkaar weer en dit keer laat ik allebei mijn handen bij de rand van haar broek verdwijnen en deze omlaag te doen.
    Met een behendige beweging ligt haar broek ook op de grond en ik druk haar weer tegen de muur aan, waarna ik mijn ene hand over haar been liet bewegen en de ander al op weg was naar haar bh bandje. Ik was Alice niets verschuldigd, helemaal niets... Toch kon ik het niet laten te denken over hoe ze zou antwoorden, waarschijnlijk betekende dat weer een ruzie.

(Omg, gaaf! Heroes <3 I love that song.)

[ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 15:54 ]

Quiet the mind, and the soul will speak.

[Ik ga weer lui doen met reacties]

Kyle Dyer

'Jongens vallen gauw voor je. Je hebt gauw hun aandacht en krijg vast en zeker ook gemakkelijk antwoord van ze,' zei ik en ik keek haar aan.
    'Word sterker in je schoenen en je kan daar gebruik van maken. Wat anderen dagen kost om te weten, kan jij misschien binnen een uur voor elkaar krijgen.'

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Angelica Wolfe - Hunter

Als onze lippen weer op elkaar gedrukt zijn voel ik zijn handen bij de rand van mijn broek en doet hij deze omlaag. Behendig trekt hij hem uit en even later ligt hij op de grond. Plotseling ben ik blij dat ik geen lelijk ondergoed heb, anders zou ik het waarschijnlijk vandaag gedragen hebben. Maar ik heb zoals altijd een perfect setje aan van zwart kant. Ik voel hoe zijn hand naar mijn bh bandje beweegt en ondertussen is mijn hand bezig om de knoop en rits van zijn broek los te maken, wat me al snel lukt. Daardoor zakt zijn broek gelijk omlaag. Iets lijkt er niet te kloppen, hij lijkt... afweziger.
    "Nog steeds zeker van je zaak?" vraag ik een beetje achterdochtig. Ik hoop dat het niet doorklinkt aangezien ik ook zacht hijg en mijn stem nog altijd hees klinkt omdat ik zo enorm opgewonden ben. Maar opgewonden betekent niet gek.

Your make-up is terrible

Blaise Wolf Hunter [Hunter]
    Afwezig schop ik mijn broek weg en ik wilde mijn lippen weer op die van haar drukken, maar ze vroeg al wat, waardoor ik vlak voor haar gezicht stopte.
    “Nog steeds zeker van je zaak?” Het klinkt een beetje achterdochtig en het lijkt alsof ze denkt dat ik op elk moment weer ga stoppen of doorga met een schuldgevoel. Ik wil niet dat ze dit denkt en daardoor begon ik dus weer ruwe kussen in haar nek te geven en op haar sleutelbeen.
    “Ja…” Antwoordde ik hees en met een lage stem in haar oor om hierna zachtjes in haar oorlel te bijten en mijn weg te vervolgen naar onder. Mijn handen bewogen ongecontroleerd over haar lichaam, maar ik hield haar nog steeds met één hand vast bij haar been, just to be sure. Mijn andere hand was al bij haar kanten bh en met een soepele beweging maakte ik ook deze los. De boxer die ik aanhad, had dezelfde koolzwarte kleur als haar lingerie setje.

(Sorry, ik ben inspiratieloos. -,-)

Angelica Wolfe - Hunter

In plaats van een antwoord begint hij weer ruw in mijn nek te kussen en op mijn sleutelbeen. Uiteindelijk komt er nog een echt antwoord.
    "Ja..." antwoord hij hees, met de lage stem die ik vandaag al vaak gehoord heb. Hij bijt zacht in mijn oorlel waarop ik kreun. Hij vervolgt zijn weg naar onder en zijn hand beweegt ongecontroleerd over mijn lichaam. Zijn andere hand blijft mijn lichaam ondersteunen, hoewel ik niet snel van hem af zal glijden. Met zijn andere hand maakt hij nu mijn bh los, verbazingwekkend soepel voor die ene hand, ik had het amper door. Mijn bh valt ook op de grond en ik raak alle achterdocht die ik net nog had kwijt. Ik duw mijn naakte bovenlichaam tegen die van hem aan en voel zijn lichaamswarmte. Ik probeer zijn zwarte boxer naar beneden te trekken, wat een beetje moeilijk gaat vanuit deze houding dus hoop ik maar dat hij het zelf verder doet.

[Ik ook lol.]

Your make-up is terrible

Phoenix Riley Rosella |heks
    Ik kijk Kyle stom verbaast aan. "denk je dat echt?" vraag ik verbaast. "het zou wel tot ons voordeel kunnen werken inderdaad" zeg ik knikkend na even er over nagedacht te hebben "maar ik denk niet dat het me zomaar in een keer gaat lukken. Ik ben daar nu nog veels te verlegen voor maar na even oefenen kan het misschien wel"

BlueRiver -> Perdu

Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

Blaise Wolf Hunter (Hunter)
    Haar naakte bovenlichaam voelde ik tegen mijn lichaam en mijn adem stokte hoorbaar in mijn keel, waarna ik nog heviger ademende en mijn hand liet strijken over de huid van haar borsten, haar rug en haar zij.
    Een zacht, donker gegrinnik klonk toen ik merkte dat ze mijn zwarte boxer naar beneden probeerde te trekken, wat een beetje moeilijk ging vanuit haar houding, echter hielp ik haar niet gelijk.
    Ik haalde mijn hand door haar witblonde haren en haalde zo ook gelijk haar elastiekje er weer uit, greep even kort en ruw in haar haarlokken en kuste haar weer in haar nek, maar dit keer speels en toch intiem. De vrouwelijke, krachtige, maar toch sensuele geur van haar huid, of ze een parfum op had of niet, drong in mijn neusgaten en ik haalde even diep adem, waardoor er in mijn hoofd een mist on stond.
    Toen liet ik mijn hand plagend langzaam naar beneden over haar lichaam gaan, totdat deze bij de rand van haar zwarte, kanten slipje kwam en deze omlaag trok. Daarna volgde grijnzend mijn eigen zwarte boxer en drukte ik mijn lippen weer tegen die van haar aan.

(Don´t worry, I´m back and ready for some action! Hahaha. Wait, that sounded very pervy..)

Angelica Wolfe - Hunter

Ik ben een beetje teleurgesteld als hij mij niet meteen helpt maar het word me al snel duidelijk dat hij hele anders plannen heeft. Zijn hand gaat door mijn haar heen en het elastiekje verdwijnt eruit. Hij grijpt kort en ruw in mijn haar wat een kreuntje uit mijn mond ontlokt. Hij kust in mijn nek maar op een andere manier dan voorheen, speels en intiem. Het lijkt alsof hij mijn geur inademt maar dat weet ik niet zeker.
    Als hij zijn hand plagend langzaam naar beneden over mijn lichaam laat gaan, ril ik van genot. Ik word alleen maar erger opgewonden als ik geplaagd word. Uiteindelijk komt hij bij mijn ondergoed uit en trekt hij het kanten slipje naar beneden. Gelukkig volgt zijn zwarte boxer snel, met een grijns op zijn gezicht en een ongeduldige blik op mijn gezicht. Het is voor mij dan ook al een héle tijd geleden dat ik seks heb gehad, ik kan me de laatste keer bijna niet herinneren, gewoon omdat ik het zo druk heb met mijn werk.
    Hij drukt zijn lippen weer tegen mij aan en ik kus hem ruw. Ik probeer mezelf van zijn lippen af te krijgen, iets wat erg moeilijk gaat maar uiteindelijk toch lukt en kijk hem dan smekend aan. Als ik moet wachten ontplof ik straks, dat wil ik nog niet. Ik hoop maar dat hij mijn blik begrijpt en val zijn nek weer aan met kusjes en zachte beten.

[Veeeeery perv.]

Your make-up is terrible

Kyle Dyer | Tovenaar -Vergeet telkens omdat erbij te zetten-

Ik knikte lichtjes. 'Ik denk dat echt en ja, het zal je niet in één keer lukken. Dat zal bij niemand in één keer lukken, maar uiteindelijk zal het jou vast lukken,' zei ik met een klein glimlachje. Ik pakte haar hand beet en nam haar mee het huis binnen. Hier heel de tijd blijven staan heeft ook vrij weinig nut.

[dankzij dit....ga ik me heel erg zielig voelen omdat ik geen seksleven meer heb ._.]

Phoenix Riley Rosella | Heks
    "Ik denk dat echt en ja, het zal je niet in één keer lukken. Dat zal bij niemand in één keer lukken, maar uiteindelijk zal het jou vast lukken" Zegt Kyle na even geknikt te hebben. Vervolgens pakt hij mijn hand en trekt me mee het huis binnen. Ik grinnik even. "we gaan het zien. Denk dat we het wel eerst even de andere moeten voorleggen. Als we het goed uitgedacht hebben tenminste"