• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 18:40 ]


    Your make-up is terrible

    Alice Hale | Hunter

    ‘Houdt dat sarcasme voor je, dame,’ zegt Blaise en ik wil al weer geïrriteerd met mijn ogen draaien. Die 'dame' achter al zijn zinnen heel de tijd, het maakt me gek. De volgende keer vlieg ik echt eens tegen hem uit.
    ‘En trouwens, Angel en ik zijn niet samen.' en weer wist hij me te verbazen. ‘Ik wil niet met haar samen zijn.’
    'Oh wacht. Je wil seks met haar, maar geen relatie?' ik zucht. 'Ach, ik moet me er niet mee bemoeien. Is er een reden waarom je geen relatie met haar wil?' ik vraag het achteloos, nonchalant. Maar vanbinnen bonkt mijn hart wild tegen mijn borstkas.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Angel is op zoek naar Phoenix en Kyle.]

    Angelica Wolfe - Hunter

    Na een tijdje gedachteloos voor me uit gekeken te hebben draai ik het sleuteltje in het contact om en start ik de auto. Langzaam rijd ik van de parkeerplek af en op een slakkentempo de straat uit. Ik heb geen idee waar ik moet zoeken maar besluit maar rond de straten te kijken waar de heks gezien is. Als ik Blaise en Alice tegenkom weet ik dat ik goed zit, maar daar hoop ik maar niet op. Ik ga wat sneller rijden maar hou mijn ogen als nog open. Ik probeer een manier te bedenken om het meisje te benaderen aangezien Blaise er nu niet meer bij is en hij was eigenlijk mijn plan, omdat hij haar al eens eerder gezien heeft. Ik heb zin om mijn hoofd tegen het stuur te slaan en heb er alweer spijt van dat ik niet met Blaise en Alice meegegaan ben. Nu loop ik waarschijnlijk nog alle actie mis ook. Maar dat wijt ik als nog aan mezelf.


    Your make-up is terrible

    [weet niet of kyle nog wat gezegd had?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Blaise | Hunter.
    ‘Oh wacht. Je wilt seks met haar, maar geen relatie?’ Ze zuchtte. Dit zorgt voor een opborrelende irritatie in mijn maag, waarvan ik niet zeker wist waardoor dit kwam. Ik moest dan ook mijn best doen om de geïrriteerde woorden binnen te houden en niet naar haar toe te grommen.
    ‘Ach, ik moet me er niet mee bemoeien. Is er een reden waarom je geen relatie met haar wil?’ Haar nonchalante stem en de manier waarop ze het vraagt laat me echter dit keer wel grommen. En zonder dat ik er nog controle over heb, bal ik mijn vuisten en knarsetand ik eerst voordat ik mijn mond open doe.
    ‘Nee, je moet je er inderdaad niet mee bemoeien, Alice!’ Grom ik geïrriteerd naar haar en ik verbaas me lichtelijk over het feit dat ik haar bij de naam heb genoemd en niet naar “liefje”, “dame” of enige ander bijnaam die ik haar en de andere meiden altijd noem.
    ‘Maar als je persé met dat betweterige neusje van je ertussen wilt zitten, zal ik vertellen dat het door jou komt,’ Ik wist niet eens waarom ik precies tegen haar uitviel, waarschijnlijk om de reden dat ze me gek maakte en het over haar ging. Dat ik het deed om niet aan haar herinnerd te worden.
    ‘Ik word gek van jou en je irritante stem die wel overal lijkt te zijn, je uiterlijk die telkens op mijn netvlies verschijnt en het irriteert me mateloos, oké! Dus bemoei je er niet mee en laat me voortaan met rust.’ Eindigde ik het, zonder enige blikken naar haar te geven.
    Fijn, Blaise, een zwak moment in je woede en nu weet ze zowat alles. Just greaat.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 22:40 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alice Hale | Hunter

    Blaise gromt en ik moet moeite doen om mijn lach in te houden. Het klonk zo... dierlijk bijna.
    ‘Nee, je moet je er inderdaad niet mee bemoeien, Alice!’ vliegt hij ineens tegen me uit en ik schrik ervan. ‘Maar als je persé met dat betweterige neusje van je ertussen wilt zitten, zal ik vertellen dat het door jou komt,’ even zit ik zonder adem en probeer hem aan te kijken maar de bestuurder achter me doet irritant. Dus draai ik de auto van de weg af en geef Blaise mijn volle aandacht. Wat heb ik nu gedaan?
    ‘Ik word gek van jou en je irritante stem die wel overal lijkt te zijn, je uiterlijk die telkens op mijn netvlies verschijnt en het irriteert me mateloos, oké! Dus bemoei je er niet mee en laat me voortaan met rust.’
    Verward schud ik mijn hoofd. Heb ik nou iets fout gedaan of juist iets goed? Heb ik überhaupt iets gedaan?
    Dan heb ik ineens geen twijfel meer. Ik draai me naar hem om, buig me voorover en druk mijn lippen zacht op die van hem.


    (guys, ik moet door ;( we gaan een nachtwandeling maken -zucht-
    ik hoop dat ik er straks nog even op kan maar dat weet ik niet zeker. Slaapwel!)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Kaien schreef:
    Kyle Dyer

    'Nee hoor dat mag,' antwoordde ze en ze ging ervan door. Ik keek haar eventjes na en volgde haar dan toch. Ik liep het trappetje af en liep het paadje af naar de stoep waar ik Phoenix zag heen gaan. Ik keek eventjes links en rechts. Links zag ik Phoenix op haar gemakje lopen. Ik ging naar haar toe en ging naast haar lopen.
    'Maar wat zat je nou net dwars?' vroeg ik aan haar. 'Vertel me niet dat je het niet weet, dat weet je wel.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    Kyle komt naast me zitten. "maar wat zat je nou net dwars? vertel me niet dat je het niet weet, dat weet je wel" zegt Kyle. Ik glimlach even zwakjes zonder op te kijken. "ach...het is niet zo belangrijk joh" mompel ik. Ik glimlach even naar Kyle en kijk dan weer voor me. Denk niet dat kyle me begrijpt al is hij een hele lieve jongen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ze wandelen weet je nog? ;p]

    Kyle Dyer

    'Ach...het is niet zo belangrijk joh,' mompelde ze zonder mij aan te kijken. Toch keek ze me eventjes aan en glimlachte ze, daarna keek ze weer naar voren. Ik schudde lichtjes met mijn hoofd.
    'Kom op, vertel,' zei ik. Het klonk meer als een bevel dan als een verzoek.
    'Al is het maar zodat je het kwijt bent.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Blaise | Hunter.
    De bestuurder voor ons deed irritant, maar doordat ik net uitgevallen was tegen Alice keek ik afwezig voor me en merkte nog half dat ze de auto van de weg af draaide. Waarom deed ze dat nu weer? Zodat ze me uit kon lachen zeker, dacht ik spottend.
    Ik rolde even geïrriteerd mijn ogen toen ze nog niets zei en toen ik besloten had dat ik haar wel even aan kon kijken, of in ieder geval een blik op haar kon laten, zag ik dat ze haar hoofd verward schudde. Natuurlijk, nu is ze Miss Onschuld, dacht ik verbeten en rolde weeral even met mijn ogen.
    Geïrriteerd keek ik toe hoe ze zich naar me toe draaide, net toen ik me terug wilde draaien, zich voorover boog en voordat ik kon protesteren of iets op kon zeggen, drukte ze haar lippen zacht op die van mij. Hoewel ik haar in de eerste instantie weg wilde duwen, doordat ik mijn gevoelens voor haar niet wilde erkennen, voelde ik mijn hartslag sneller en sneller gaan.
    Haar lippen waren nog zachter dan dat ik me überhaupt voorgesteld had en zelfs haar lippen hadden iets van zoetigheid over zich. Ik was even versteend, maar legde toen een hand in haar nek en sloot mijn ogen terwijl ik haar zacht terug zoende, totaal anders dan dat ik Angel had gezoend.

    (NOOO. D: Don't leave me, ghihi.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [jjaa dat weet ik :P dan kan je nog wel opkijken en voor je kijken :p]

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    "ah Komop vertel. Al is het maar zodat je het kwijt bent" zegt Kyle.Ik zucht even zachtjes. "Oke" antwoord ik. Ik twijfel even. "Soms..." begin ik. Ik twijfel weer even. "soms ben ik gewoon een beetje eenzaam of heb ik een soort van eenzaam momentje. en dat zit me dan soort van dwars. ofzo" zeg ik snel. hopend dat hij er niet zo veel van verstaat omdat ik me er nogal voor schaam.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Kyle komt naast me zitten. << dat schreef jij;P]

    Kyle Dyer

    'Oké,' zei ze, maar ze praatte nog niet. 'Soms...' begon ze, maar weer stopte ze met praten. 'Soms ben ik gewoon een beetje eenzaam of heb ik een soort van eenzaam momentje. en dat zit me dan soort van dwars. ofzo,' zei ze snel. Het duurde eventjes voordat ik alle woorden zeker wist en keek haar toen eventjes aan.
    'Hoe komt het dat je dan eenzaam bent?' vroeg ik zachtjes aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ik heb net van 8.30 tot 21.15 gewerkt dus ik ben een beeeeeeeetje moe, sorry als ik fouten maak :'D d8 echt dat ik lopen schreef O.o zal wel in men hoofd geeweest zijn]

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    "hoe komt het dat je eenzaam bent?" vraagt Kyle zachtjes. Ik haal mijn schouders op. "Heb geen familie meer. Ik dacht dat dit soort van mijn familie geworden was maar dat schijn ik ook fout te hebben. Ik woon alleen in een gigantisch huis en ik mis de warmte van een man denk ik" antwoord ik terwijl ik frons van het nadenken. Ik weet niet hoe het komt..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Haha, maak niet uit ;P]

    Kyle Dyer

    'Heb geen familie meer. Ik dacht dat dit soort van mijn familie geworden was maar dat schijn ik ook fout te hebben. Ik woon alleen in een gigantisch huis en ik mis de warmte van een man denk ik,' antwoordde ze. Ik staarde versteld voor uit. Ik dacht van elke heks en tovenaar zo beetje alles wel te weten. Ik aarzelde geen moment en deed mijn arm om haar schouders en trok haar iets tegen mij aan.
    'Het komt wel goed Phoenix,' zei ik met een glimlachje. 'Als je gezelschap nodig heb ik je grote huis bel je mij maar gewoon. Ik heb toch bijna altijd wel tijd,' voegde ik er nog aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella |Heks
    Hij slaat zijn arm om me heen en trekt me tegen zich aan. Onwillekeurig begin ik een beetje te blozen. "Het komt wel goed Phoenix" zegt Kyle met een glimlach. "Als je gezelschap nodig heb in je grote huis bel je mij maar gewoon ik heb toch bijna altijd wel tijd" Ik kijk Kyle glimlachend aan. "dankjewel" zeg ik. "Ik zal er aan denken, en wees dan niet verbaast als ik daadwerkelijk bel...Want ik doe het echt haha"

    [Ik ben aan het trillen van de kou dus ik ga naar bed, dus switche naar mijn mobiel :p tot zo]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    Glimlachend keek zij mij aan en ik zag dat ze lichtjes aan het blozen was.
    'Dankjewel. Ik zal er aan denken, en wees dan niet verbaast als ik daadwerkelijk bel...Want ik doe het echt haha,' zei ze en ik moest eventjes lachen. Ik knikte en trok haar onbewust iets tegen mij aan.
    'Dat maakt niet uit, ik stelde het toch voor?' vroeg ik lachend. 'Maar dan moet jij niet verbaasd zijn dat ik ook daadwerkelijk kom.'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you