• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 18:40 ]


    Your make-up is terrible

    Angelica Wolfe - Hunter

    "Het is Alice." antwoord hij serieus. Ik grijns kort maar bedenk me al snel dat die grijns alles behalve gepast is nu. Ik laat de grijns verdwijnen en in plaats daarvan komt er nu een lief glimlachje op mijn gezicht.
    Alice dus... Verrassend." Ik kan het niet laten. "Ik heb vooral één goede raad, wees duidelijk. Ik weet zeker dat ze niet van spelletjes houd waar in je onduidelijk word. Je merkt wel of ze meer weer als ze op je ingaat. Lok haar maar uit, daar heeft ze echt geen problemen mee." Ik geef hem even een vlugge knipoog.

    [Ja, maar het is niet eeerlijk. D:]


    Your make-up is terrible

    Blaise Wolf Hunter [Hunter]
    Er verschijnt een korte grijns op haar gezicht, maar houd me voor dat ze die niet zo bedoelt had en nu dus een lief glimlachje daarvoor in de plaats had gedaan. “Alice dus… Verrassend.” Toen ze dit zei, keek ik haar verveeld aan met een blik van ‘Ja, ja, ik weet het wel.’
    “Ik heb vooral één goede raad, wees duidelijk. Ik weet zeker dat ze niet van spelletjes houd waarin je onduidelijk word. Je merkt wel of ze meer weer als ze op je ingaat. Lok haar maar uit, daar heeft ze echt geen problemen mee.” Ze gaf me een vlugge knipoog en ik knikte, al probeerde ik het niet te laten merken dat ik een brok uit mijn keel slikte door die knipoog.
    “Er is wel één probleem,” Meldde ik haar doodleuk, “Ik weet niet zeker of ik Alice leuk vindt.” Het kwam een beetje vaag over, maar hopelijk snapte ze wat ik bedoelde. “Ze spookt alleen als één of andere plaaggeest telkens door haar hoofd en ik hoor onze stomme geruzie telkens, het maakt me geïrriteerd,” knarsetandde ik, terwijl ik mijn hand ruw door mijn haar haalde.

    (Ik weet het, ik weet het. Het is een moeilijk leven, hahaha. Komt wel goed, joh, gewoon plagen dat je aan het rpg'en bent en dus geen tijd hebt. ;P)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Angelica Wolfe - Hunter

    Hij knikt en voor mijn gevoel slikt hij wat vreemd. Ik weet alleen niet waarom.
    "Er is wel één probleem. Ik weet niet zeker of ik Alice leuk vindt." meld hij en ik frons. Hoe kan je dat nou niet weten?
    "Ze spookt alleen als één of andere plaaggeest telkens door haar hoofd en ik hoor onze stomme geruzie telkens, het maakt me geïrriteerd." knarsetand hij en hij haalt zijn hand door zijn bruine haar. Ik sta op en loop naar hem toe, grinnikend.
    "Er is maar één manier om dat uit te vinden." zeg ik zacht fluisterend en ik buig me naar hem toe. Ik kijk hem eventjes aan voordat ik verder ga.
    "Krijg je haar niet meer uit je hoofd? Blijf je maar aan haar denken?" Ik spreek de woorden met mijn zachte en verleidelijke vrouwenstem uit. We merken wel hoe leuk hij Alice vind door hoe hij hier op reageert.


    Your make-up is terrible

    Blaise Wolf Hunter [Hunter]
    Opeens stond ze op en liep naar me toe, grinnikend, wat ik al niet vertrouwde. “Er is maar één manier om dat uit te vinden.” Zei ze zacht fluisterend, waar ik eigenlijk al lichte rillingen bij kreeg, en toen ze naar mij toe boog, vertrouwde ik het al helemaal niet meer.
    Voordat ze verder ging met praten, keek ze me even aan. “Krijg je haar niet meer uit je hoofd? Blijf je maar aan haar denken?” Ik snapte niet wat ze probeerde, ze gaf me advies, maar wel met een zachte, verleidelijke stem. Het frustreerde me. Eigenlijk had ik willen vragen wat ze aan het doen was, wat ze wilde bereiken, want ik snapte er nu minder van, maar sloot mijn mond toch weer, want het leek me toch niet zo’n goed idee.
    In plaats daarvan keek ik haar terug uitdagend aan, en hoopte ondertussen dat ze niet zag dat ik overrompeld was door hoe ze deed, en grijnsde. “Ik blijf maar aan haar irritante houding en stem denken, ja,” Vertelde ik haar met een duidelijke toon.
    Ik moest aan mezelf toegeven dat als ik Angel nog interessant vond, ik hier gemakkelijk - ook al zou ik dat niet laten merken - onder bezweken zou zijn, maar nu spookte Alice door mijn hoofd en het irriteerde me mateloos, dus aan de andere kant wilde ik niets liever dan op de verleidelijke stem van Angel ingaan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Angelica Wolfe - Hunter

    Hij wilt blijkbaar iets zeggen maar sluit eindelijk zijn mond maar. Een klein grijnsje speelt om mijn rood gestifte lippen. Hoewel ik niet de tijd genomen had vanmorgen om me fatsoenlijk aan te kleden en nog altijd in een strakke trainingsbroek met een topje rondloop, heb ik wel de tijd genomen om me normaal op te maken. Hij kijkt me uitdagend aan en grijnst, hij hersteld zich snel.
    "Ik blijf maar aan haar irritante houding en stem denken, ja." zegt hij op een duidelijke toon. Ik neem plaats op zijn schoot en zorg dat mijn gezicht maar enkele centimeters van die van hem verwijderd is.
    "Misschien vind je het wel zo irritant omdat je haar stem zo graag opnieuw en opnieuw en opnieuw wilt horen." Mijn warme adem raakt zijn gezicht en het kleine maar uitdagende grijnsje blijft op mijn lippen staan.


    Your make-up is terrible

    Blaise Wolf Hunter [Hunter]
    Er kwam een klein grijnsje op haar rode lippen en hierdoor bleven mijn ogen daar even hangen, maar ik besloot mijn blik snel af te wenden en weer in haar ogen te kijken.
    Toen ze echter opeens plaats op mijn schoot nam, probeerde ik niet te laten merken dat ik verbaasd was, misschien zelfs wel een beetje geschrokken. Haar gezicht was enkele centimeters van die van mij verwijderd en ik kon het niet laten te denken dat ze dit expres deed. Wat was haar doel? Meestal zou ik het gelijk weten, of tenminste een richting hebben, maar nu waren mijn gedachtes gewoon blanco.
    “Misschien vind je het wel zo irritant omdat je haar stem zo graag opnieuw en opnieuw en opnieuw wilt horen.” Ik voel haar warme adem tegen mijn gezicht aan en automatisch probeerde ik me weer af te sluiten, maar het lukte niet. De adem bleef in mijn keel steken, waardoor het leek dat ik geen adem meer kreeg en mijn ogen bleven maar gefikst op het uitdagende grijnsje die op haar rode lippen lag.
    Haar rode lippen… Als ik niet zo versteend was, had ik dit uit mijn hoofd geschud, maar in plaats daarvan dacht ik verder alleen maar aan Alice. Angelica, waar ik vroeger in geïnteresseerd was, zat op mijn schoot met een verleidelijke blik van hier tot Tokyo en ik dacht alleen maar aan Alice. “Dat is niet zo, haar stem irriteert me.” Mompel ik, terwijl ik mijn blik van haar lippen ruk en naar haar ogen kijk. Had ik niet eerder hetzelfde plan bij Phoenix gehad, om Alice zo uit mijn gedachtes te krijgen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Angelica Wolfe - Hunter

    Het lijkt net alsof hij zijn adem inhoud en ik zie dat zijn bik op mijn lippen ligt. Ik vraag me af wat hij gaat, of ik het toe kan staan als hij er wel in trapt. Ik weet het eerlijk gezegd niet. Blaise is een knappe man en ik kan niet ontkennen dat ik wel eens gefantaseerd heb over een klein avontuurtje met hem. Gelukkig haalt hij me even later uit mijn tobbende gedachtes.
    "Dat is niet zo, haar stem irriteert me." mompelt hij. Ik zie dat hij zijn blik van mijn lippen afhaalt en weer recht in mijn ogen kijkt. Het uitdagende grijnsje veranderd in een klein lachje en ik giechel zacht.
    "Blaise, je vind haar echt leuk!" zeg ik overtuigd. "Je vind haar stem helemaal niet irritant, hou jezelf dat nou maar niet voor." Met deze woorden sta ik weer op van zijn schoot.


    Your make-up is terrible

    Blaise Wolf Hunter [Hunter]
    Als haar uitdagende grijns veranderd in een klein lachje en ze tot slot nog erbij giechelt, kijk ik haar verward aan. De staat waarin ik net was, bijna door haar verleid en bovenal versteend door haar uitdagende grijns, was nu verdwenen.
    “Blaise, je vind haar echt leuk!” Haar stem klink overtuigend, maar de woorden die ze zegt willen niet bij me binnen komen. “Je vind haar stem helemaal niet irritant, hou jezelf dat nou maar niet voor.” Hierbij staat ze weer op van mijn schoot en ik bal mijn vuisten, terwijl ik haar aankijk.
    “Ik vind haar niet leuk! Ik zeg toch dat ze me irriteert!” Grom ik boos, geïrriteerd omdat ze wel eens gelijk kon hebben, maar ik het niet toe wilde geven. Ik stond ook op en pakte haar bovenarmen vast, terwijl ik haar indringend aankeek, maar toen gleed er een verleidelijke glimlach op mijn lippen en een uitdagende blik in mijn ogen.
    “En ik kan het bewijzen,”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Angelica Wolfe - Hunter

    "Ik vind haar niet leuk! Ik zeg toch dat ze me irriteert!" gromt hij boos. Ik vraag me af waarom hij het blijft ontkennen terwijl het toch best duidelijk is. Hij staat op en pakt mijn bovenarmen vast terwijl hij me indringend aankijkt. Ik schrik even maar die schrik valt al snel van me af als hij met een verleidelijke glimlach en uitdagende ogen naar mij kijkt.
    "En ik kan het bewijzen."
    "Ik geloof je niet." antwoord ik. "Je hoeft het niet te bewijzen want ik weet dat het zo is." Ik stop heel even met praten en kijk zijn uitdagende ogen in. Ik heb geen crush op iemand anders dus heb ik eigenlijk ook geen reden om het te weerstaan, behalve Alice dan. Aarzelend maak ik me los uit zijn greep maar ik blijf hem toch aankijken. Mijn blik wilt die van hem gewoon niet meer loslaten.
    "Goed, bewijs het maar." zeg ik uiteindelijk.

    [Mijn stukjes worden echt steeds verlepter haha.]


    Your make-up is terrible

    Blaise Wolf Hunter [Hunter]
    “Ik geloof je niet.” Antwoordde ze. “Je hoeft het niet te bewijzen want ik weet dat het zo is.” Ze stopte heel even met praten en keek terug mijn uitdagende ogen in, waarna ze zich aarzelend losmaakte uit mijn greep, maar toch bleef ze me aankijken.
    Ik zei niets op wat zij had gezegd, maar toch had ik een hele reeks scheldwoorden klaarliggen, totdat ik haar volgende woorden hoorde uit haar rode gestifte lippen. “Goed, bewijs het maar.” Er komt dit keer een speelse grijns op mijn lippen te liggen, maar de uitdagende blik bleef.
    Alice was naar haar moeder, zij hoefde hier niets van te weten. Waarom zou ik het überhaupt aan haar neus hangen? We hadden niets en dat zou er niet komen ook, want ik, Blaise Wolf Hunter, vind haar niet interessant, Angel daarentegen had ik een tijdje geleden wel interessant gevonden.
    Mijn handen omvatte haar gezicht en ik bewoog mezelf wat naar voren, maar vlak voordat ik haar rode gestifte lippen raakte, stopte ik even, dacht ik na over Alice, maar kwam toen tot de conclusie dat als ik gewoon normaal verder wilde leven zonder haar in mijn hoofd, ik dit moest doen. Ik drukte mijn mond dus ook om die reden op de lippen van Angel.

    (Haha, nee joh, je schrijft awesome.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Angelica Wolfe - Hunter

    Er komt een speelse grijns op zijn lippen te liggen en hij blijft mij uitdagend aankijken na die woorden. Mijn hartslag versnelt plotseling en ik krijg het heel erg warm. Het is vast de opwinding want enig ander gevoel is er niet bij hier. Met zijn handen omvat hij mijn gezicht en brengt hij zijn hoofd dichterbij. Maar het moment dat ik zijn lippen hoor te voelen komt maar niet. Ik kijk hem even aan maar net op dat moment drukt hij zijn lippen op die van mij en sluit ik mijn ogen. Het was dus geen spelletje.
    Op het moment dat zijn lippen die van mij raakten, bewogen mijn handen zich naar voren, richting zijn lichaam. Mijn rechterhand grijpt zijn shirt vast en automatisch dwing ik mijn eigen lichaam iets dichterbij hem. Mijn hersens laten geen ruimte meer over om ook maar iets zinnigs te denken dus vergeet ik eigenlijk waarom het gaat en waarom we dit nu doen.


    Your make-up is terrible

    Blaise Wolf Hunter [Hunter]
    Ze sloot haar ogen toen ik mijn lippen op die van haar plaatste en eerlijk gezegd had ik me afgevraagd of dit wel een goed idee was, maar ik had niets met Alice en ik vond haar al helemaal niet interessant. Nee, gewoon niet. Ik kon dit dus gemakkelijk doen zonder dat zij mij op mijn vingers mocht tikken.
    Net als haar sloot ik mijn ogen ook en ik rilde lichtjes toen ik haar hand voelde die mijn shirt had vastgegrepen, waarna ze haar lichaam iets dichterbij die van mij dwong. Mijn lippen bewogen eerst zacht op die van haar, maar niet snel daarna werd het iets ruwer en bewoog ik mijn hand door haar haarlokken. Mijn andere hand legde ik op haar heup en duwde haar zo het laatste vrije stukje dichterbij mij, waardoor onze lichamen nu helemaal tegen elkaar stonden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Angelica Wolfe - Hunter

    Zijn lippen zijn eerst zacht maar bewegen dan ruwer op die van mijn en ik ga automatisch mee er in. Ik voel zijn ene hand door mijn haar gaan en zijn andere hand op mijn heup. Hij trekt me dichterbij, het laatste stukje waardoor onze lichamen nu tegen elkaar aangedrukt staan en ik zijn lichaamswarmte door mijn kleding heen gedrongen voel. Er komt een klein zuchtje van genot over mijn lippen heen, die nog altijd tegen die van hem aangedrukt zijn.
    Mijn vrije hand leg ik in zijn nek en mijn andere hand zoekt automatisch de rand van zijn shirt om en kruipt er bij zijn rug onder. Ik bijt zachtjes op zijn lip en glij daarna met mijn tong over zijn lippen, wachtend tot hij zijn mond een stukje opent en toestemming geeft aan mijn tong.


    Your make-up is terrible

    Blaise Wolf Hunter [Hunter]
    Een klein zuchtje van genot klonk zacht over Angel haar lippen heen en ik had eigenlijk willen stoppen, maar begon haar alleen maar ruwer kussen. Ik voelde hoe haar hand in mijn nek kwam te liggen en haar andere hand onder mijn shirt bij mijn rug kroop, waardoor ik even huiverde.
    Toen ze zachtjes op mijn lip beet en over mijn lippen gleed met haar tong, opende ik bijna gelijk mijn mond, echter nadat ik ook op haar lip had gebeten. Ik liet mijn tong langs die van haar strelen, maar ik kon het niet laten soms nog te denken aan Alice. Het leek wel alsof ze mijn gedachtes over genomen had en ikzelf nergens meer veilig was.
    Mijn ene hand lag nog in haar haar en greep hier zachtjes in en mijn andere hand gleed over haar heup, naar haar bovenbeen en weer terug, waarna deze ook onder haar shirt verdween bij haar rug. Ondertussen was ik langzaam gaan lopen en stond Angel praktisch gezien met haar rug tegen de muur.

    (Ik kom online op mobiel.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Angelica Wolfe - Hunter

    Hij bijt zacht op mijn lip en opent dan pas zijn mond. Een rilling van genot loopt over mijn rug en hij laat zijn tong langs die van mij strelen. Het is zo verleidelijk dat ik met mijn tong rondjes om die van hem begin te draaien, tergend langzaam en af en toe snel en plagerig.
    Met de hand die nog in mijn haar ligt grijpt hij er zacht in en laat mij naar adem happen. Mijn huid tintelt waar hij over mijn heup en bovenbeen streelt, dwars door de dunne stof van mijn broek heen. Zijn hand verdwijnt uiteindelijk ook onder mijn shirt bij mijn rug. Ik had niet eens door dat we zijn gaan lopen tot ik met mijn rug tegen de muur aankom.
    Ik zet mijn nagels zachtjes in de huid van zijn rug, hopend dat het nog iets ruwer word dan het nu is. Zelf neem ik het initiatief nog wat verder door met mijn hand ruw door zijn haar te gaan en mijn tong wat ruwer over die van hem te laten gaan.

    [Het is echt te laat, ik kan niet meer normaal op woorden komen haha. Denk dat ik zo naar bed ga.]


    Your make-up is terrible