• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.

De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.

Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

Heksen:

- Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner

- Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia

Hunters:

- Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner

- Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu

Rollenstory
    Rollentopic

[ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 18:40 ]

Your make-up is terrible

Blaise Wolf Hunter (Hunter)
    Gemakkelijk merk ik dat Angel zich amper kan concentreren, maar toch zoent me wel met een bepaalde passie en ruwheid terug en begint te spelen met mijn tong, wat ik graag bij haar terugdoe. Ik had nog niet genoeg, maar merkte wel dat het genotgehalte bij mij steeds hoger werd en ik liet dus ook weer een paar gedempte kreunen die verloren waren gegaan in het ruwe gezoen.
    Mijn handen speelde met haar borsten en mijn vingers draaide rondjes rond haar tepels. Hierna brak ik echter abrupt de zoen af en begon haar weer overal ruw te zoenen, terwijl ik mijn hart wat sneller voelde gaan, en ik eindigde bij haar borsten, waar ik meerdere keren mijn lippen op drukte en toen plagend op haar tepel begon te zuigen.
    Angel bewoog wat heftiger mee in mijn ruwe tempo en doordat ik haar doordringende nagels voelde en haar hijgende gekreun hoorde, had ik al een idee gekregen dat ze straks als eerste het hemelse gevoel klaar was.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Angelica Wolfe - Hunter

Zijn handen spelen met mijn borsten en zijn vingers draaien rondjes om mijn stijve tepels. Hij heeft de zoen afgebroken en zoent me weer overal ruw. Hij eindigt bij mijn borsten waar hij meerdere keren zijn lippen op drukt en zuigt plagend op mijn tepels, wat mijn genot verder stimuleerd. Ik gooi mijn hoofd in mijn nek.
    Mijn nagels krassen overal over zijn huid, zijn borstkast, zijn rug en zijn nek. Uiteindelijk ga ik weer terug met mijn hoofd en druk ik ruwe kusjes in zijn nek. Het gevoel word steeds sterker waardoor ik af en toe onbedoeld hard bijt.
    Uiteindelijk ontploft het in mijn onderbuik. Een luide kreun komt over mijn lippen en mijn lichaam kronkelt tegen die van hem aan. Mijn ademhaling word zwaar en hijgend terwijl ik me tegen zijn lichaam aan probeer te klemmen. Het gevoel ebt langzaam weg en ik probeer door te gaan in het tempo wat hij aanhoud.
    [Top Gear leid me af lol.]

Your make-up is terrible

Ze gooit haar hoofd in haar nek en haar nagels krassen overal over mijn huid, waardoor dat dunne, maar lange, witte strepen achterlaat op mijn huid. Uiteindelijk kwam ze weer terug en drukte ruwe kusjes in mijn nek waarna ze soms hard in mijn nek bijt.
    Gelukkig ben ik bestand ertegen en let ik meer op het genot dat steeds hoger word en in me huist. Abrupt komt er een luide kreun over haar lippen en haar lichaam kronkelt tegen dat van mij aan, waardoor ik haar stevig vasthoud en mijn gezicht in haar nek verberg en dit keer zachte kusjes er druk.
    Haar ademhaling word zwaar en hijgend terwijl ze tegen mijn lichaam aanklemt en doordat ze door probeerde te gaan in het tempo dat ik aanhield, voelde ik hem in haar nog iets groeien, waardoor ik nog ongeveer een minuutje flink doorstootte totdat ook ik een hemelse verlichting voelde. Met een luide kreun, die ik dit keer helaas niet kon dempen, liet ik me tegen haar aanvallen en met een wel erg onregelmatig gehijg, drukte ik nog een zoen in haar nek, voordat ik hem uit haar haalde en haar kalm, ten minste dat probeerde ik, op de grond zette. Hijgend keek ik haar aan.

(Haha, is 't zo interessant? ;P)

Angelica Wolfe - Hunter

Ik word me vaag bewust van de groei in mijn, maar mijn lichaam trilt nog steeds na van het orgasme van net. Hij stoot nog even flink door op een veel vaster tempo dan daarnet en even later hoor ik een luide kreun uit zijn mond ontsnappen en iets anders in mij gespoten worden. Hij laat zich tegen mij aanvallen met een onregelmatig gehijg, drukt een zoen in mijn nek en gaat uit mij waarna hij me kalm probeert neer te zetten.
    Ik leun tegen de muur aan met trillende benen en veeg wat blonde plukken uit mijn gezicht die erin blijven vastplakken. Ik hoor hem hijgen, ik hijg zelf ook nog en glimlach even naar hem, niet wetend wat ik nu moet zeggen. Ik wacht alleen even tot ik mijn ademhaling en hartslag weer onder controle heb en dat het natrillen gestopt is.

[Nee dat niet. Ik hou niet eens van auto's. Maar ze zijn wel echt grappig.]

Your make-up is terrible

Met trillende benen leunt ze tegen leunt ze tegen de muur en veegt wat blonde plukken uit haar gezicht. We hijgden allebei en ze glimlachte nog even naar me, die ik vaag terug beantwoorde en ik boog me voorover, druk mijn lippen tegen haar schouder, echter niet voor een kus, maar om mijn ademhaling en hartslag weer onder controle te hebben.
    Na een paar lange minuten had ik eindelijk een beetje onder controle en keek ik haar weer aan. Ik wist dat ik hier nooit meer normaal naartoe kon gaan, zonder dat ik hieraan zou denken en ergens vroeg ik me af of er mensen waren vlakbij in het gebouw, maar ik was allang blij dat niemand de deur opengooide en ons ontdekt had. Dat zou pas rampzalig zijn geworden.
    Toen ik zeker wist dat ze normaal kon staan, nam ik wat afstand van haar door een stap achteruit te doen en haar even te bekijken met een klein grijnsje, waarna ik haar charmant glimlachend in haar ogen keek.

(Oké, oké, haha. Ik ken het alleen van naam, wat doen ze dan? Auto's verkopen of gewoon informatie en zo?)

Angelica Wolfe - Hunter

Hij glimlacht vaag terug en buigt zich voorover, met zijn lippen tegen mijn schouder aan. Tegen mijn verwachting in voel ik echt geen kus en komt hij ook niet meteen weer overeind. Ik hoor hoe zijn ademhaling langzaam weer normaal word en die van mij ook. Mijn lichaam trilt niet meer van de inspanning en hij kijkt mij aan.
    Hij neemt wat afstand van mij door een stap naar achter te doen en bekijkt me met een grijns. Daarna kijkt hij me charmant glimlachend in mijn ogen die ik automatisch wegdraai met een klein, beschaamd glimlachje. Ik bijt even op mijn lip en kijk hem dan weer aan.
    "Nog even je verovering aan het bekijken en cijfer?" vraag ik een beetje plagerig. Ik schat even in waar al mijn kleding ligt maar heb eigenlijk geen zin om me alweer aan te kleding. Plotseling besef ik dat we eigenlijk nog op het werk zijn en de deur gewoon los is. Misschien moet ik me toch maar aankleden voor er iemand binnen komt. Het is nog een wonder dat dat niet gebeurd is. Mijn blik vestigd zich ook even op zijn lichaam.

[Het zijn drie idioten bij elkaar. Ze prijzen auto's wel aan maar kraken ze ook heel erg af. Dan mogen ze bijvoorbeeld alledrie een auto uitzoeken om een reis door Afrika te maken op zichzelf. Dat is heel grappig.]

Your make-up is terrible

Ze wendt zich af met een klein, beschaamd glimlachje en bijt even op haar lip om me daarna weer aan te kijken. Ik grinnik zacht als ik haar plagerige vraag hoor. “Nog even je verovering aan het bekijken en cijfer?” Even keek ik naar de grond, maar schudde toen mijn hoofd kort terwijl ik haar weer aan keek.
    “Nee,” antwoordde ik kortaf, waarna ik vervolgde, “ik wilde je eigenlijk iets vragen, maar dat kan later misschien ook wel,” Grijnsde ik, terwijl ik even om me heen keek om mijn kleding te zoeken. Als ik weer terugkijk, zie ik hoe haar blik zich even op mijn lichaam had gevestigd.
    “En jij dan? Moet je mij niet van de lijst afstrepen nu?” Lachte ik kort, plagerig, maar eigenlijk was ik best benieuwd naar haar antwoord. Toch liep ik naar mijn zwarte boxer, die ik had gevonden, en trok deze aan, waarna ik me weer naar haar omdraaide.

(Omg, wat een malloten. Dan kan ik snappen dat het grappig is, om uit te lachen.)

Angelica Wolfe - Hunter

Hij kijkt even naar de grond maar schud dan zijn hoort en kijkt weer naar mij.
    "Nee. Ik wilde je eigenlijk iets vragen, maar dat kan later misschien ook wel." grijnst hij. Hij kijkt even om zich heen en net terug als ik nog naar hem aan het kijken ben.
    "En jij dan? Moet je mij niet van de lijst afstrepen nu?" lacht hij kort en plagerig. Hij loopt naar zijn boxer, pakt hem op en trekt hem aan. Ik volg zijn voorbeeld met mijn zwarte slipje, wat eigenlijk niet meer is dan een klein lapje stof.
    "Dan zou die lijst wel erg kort zijn." mompel ik en bijt even op mijn lip. "Ik was gewoon aan het kijken, omdat ik dat leuk vind." Ik gris mijn bh van de grond en trek die ook weer aan, waarna ik mijn elastiekje zoek. Ik kan niet met die verwarde en plakkerige kapsel rond blijven lopen, dan ziet iedereen het meteen. Ik hoop dat mijn make-up ook nog een beetje normaal zit.
    "Wat wilde je eigenlijk vragen?" vraag ik nieuwsgierig aan hem.

[Ja, en ze maken leuke opmerkingen tegen elkaar. Je moet het echt kijken, het is nu trouwens op Veronica.]

Your make-up is terrible

Ze volgde mijn voorbeeld door ook naar haar ondergoed te lopen en haar zwarte slipje aan te trekken. “Dan zou die lijst wel erg kort zijn.” Mompelde ze en ik keek haar gelijk verbaasd aan, waardoor ik haar nog even op haar lip zag bijten. “Ik was gewoon aan het kijken, omdat ik dat leuk vind.”
    Haar bh griste ze ook van de grond en trok deze weer aan, waarna ze even om zich heen keek. We waren allebei een beetje bezweet, maar ik kon gemakkelijk een hand door mijn haar halen en hoefde er niet echt op te letten hoe ik eruit zag, daarentegen moest Angel daar dan wel weer op letten, omdat zij ook nog make-up op had. Gelukkig voor haar is het niet héél erg te merken, aangezien haar make-up nog goed genoeg zat, maar haar haren moesten wel in een strik.
    “Waarom zou die lijst kort zijn?” vroeg ik, echter met een plagerige toon, omdat ik niet zeker wist of ik er serieus op in moest gaan of er een soort grapje van moest maken om de sfeer een beetje luchtiger te maken. “Heb je zulke hoge eisen, madame?” Grijnsde ik, waarna ik mijn broek weer aan deed.
    “Wat wilde je eigenlijk vragen?” Ze had een nieuwsgierige stem en ik haalde nonchalant mijn schouders op, en terwijl ik mijn shirt aantrok, zei ik, “Is dit nu friends with benefits?”

(Mijn vader kijkt nu een of andere film op RTL7, so I can't look.)

[ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 22:43 ]

Angelica Wolfe - Hunter

"Waarom zou die lijst kort zijn?" vraagt hij op een plagerige toon. "Heb je zulke hoge eisen, madame?" grijnst hij en hij trekt zijn broek weer aan.
    "Ja, maar voor jou maakte ik zonet een uitzondering." lach ik zacht.
    "Is dit nu friends with benefits?" vraagt hij, als antwoord op mijn vorige vraag. Ik pak mijn elastiekje en maak een simpele staart in mijn haar. Hopelijk ziet het er nog een beetje normaal uit. Blaise ziet er meteen weer hoed uit, die hoeft er eigenlijk weinig aan te doen. Ik pak mijn kleding en kijk hem even lachend aan.
    "Ik dacht eigenlijk aan iets eenmaligs maar als je dat graag wilt... Ik sta er wel voor open." Ik floep het er eigenlijk uit zonder erbij na te denken. Terwijl ik mijn broek aantrek denk ik er pas goed over na. Wat voor emoties het opbrengt, wat er zal gebeuren als Alice ten tonele verschijnt. Hij heeft duidelijk wat met dat meisje. Tegen haar zou ik mijn mond wel houden, tegen iedereen eigenlijk. Maar aan de andere kant is het handig. Vanwege mijn werk wil ik geen emotionele relatie onderhouden en ik mis de seks heel erg, dat is me nu alleen maar duidelijker geworden. En Blaise is daar helemaal geen ongeschikt persoon voor, juist zeer geschikt.

[Het is geloof ik afgelopen. :c Nu staat Tour de Jour op, echt stom. En niemand kijkt, maar als ik hem afzet krijg ik het op mijn dak.]

Your make-up is terrible

“Ja, maar voor jou maakte ik zonet een uitzondering.” Lachte ze zacht en ik grijnsde om de toon waarmee ze het zei. “Dan ben ik zeer vereerd,” Ze pakte haar elastiekje en deed haar haar in een simpele staart. Angel pakte hierna haar kleding en keek me even lachend aan.
    “Ik dacht eigenlijk aan iets eenmaligs maar als je dat graag wilt… Ik sta er wel voor open.” Zei ze en gelijk vroeg ik me af of ze het echt meende, ik kon er niets aan doen, ik was er gewoon nieuwsgierig naar. Net op het moment dat ik wilde antwoorden, bedacht ik me wat Alice hiervan zou zeggen of denken, maar het is niet dat ze het ooit te weten zou komen of zo. Al zou het me niet veel uit moeten maken als ze er wel achter kwam, want we hebben niets. Helemaal niets. Ik wist dat ik mezelf gek maakte met de gedachten aan haar en de ‘wat als…’ vragen, maar ik kon er niets aan doen.
    “Het was gewoon een nieuwsgierige vraag,” Antwoordde ik haar toen en ik probeerde te verbergen dat ik een beetje afwezig was, door een charmante glimlach op te zetten. Ik had me al helemaal aangekleed en toen ik naar haar opkeek, zag ik dat zij ook bijna klaar was.

(Dat is hier ook altijd, en omdat ik het onnodig vind om de tv aan te laten als niemand kijkt, zet ik hem altijd uit. Maar als ze het zien dat ik dat gedaan heb, gaan ze zaniken, omg.)

Angelica Wolfe - Hunter

Het blijft even stil, ik vraag me af of hij nu aan dezelfde soort dingen denkt als ik doe. De voor en nadelen. Of Alice. Ik schud het gelijk van me af. Het gaat me verder gewoon niets aan. Ik trek mijn shirt over mijn hoofd heen.
    "He was gewoon een nieuwsgierige vraag." antwoord hij. Ik zie nog net dat hij een charmante glimlach opzet nadat ik het shirtje helemaal goed over mijn lichaam heb getrokken. Ik trek het nog even recht en kijk even om me heen of ik een spiegel zie, maar zoals ik al verwacht heb is die er niet. Mijn blik gaat automatisch weer naar Blaise en hij is ook al helemaal klaar.
    "Oké." zeg ik nog op wat hij net zei. "Wil je nog verder kijken of niet?" Ik kijk even naar de mok koffie die ondertussen wel koud geworden zal zijn geworden. Ik weet niet hoeveel tijd er voorbij is gegaan ondertussen. De tv staat nog altijd op pauze en het beeld flikkert een beetje. Ik loop naar de koffie en als ik aan de mok voel is hij inderdaad koud geworden. Zonde.

[Ik niet, ik hou van achtergrond geluid. Ook al luister ik ook muziek. Ik multitask graag.]

Your make-up is terrible

Ze trekt haar shirt over haar hoofd heen en is nu ook helemaal klaar, net zoals ik. Angel trekt haar shirt nog even helemaal goed en recht, waarna ze om zich heen kijkt op zoek naar iets, maar ze leek het niet te vinden, waardoor haar blik weer bij mij uitkwam.
    “Oké. Wil je nog verder kijken of niet?” Ik likte even over mijn lippen en liep nonchalant naar de groene stoel waar ik eerder in had gezeten om me hier vervolgens erg kalm in te laten zakken. “Laten we dat maar doen, dan kunnen we zeggen dat we nog iets gedaan hebben.” Grijns ik en er kwam een laag gegniffel mijn mond uit toen ik de afstandsbediening weer beet pakte, waarna mijn blik die van haar weer zocht, maar ze stond te treuren over haar kop koffie die nu vast wel koud was geworden.
    “Je weet dat je weer nieuwe koffie kunt halen, hé? Of zal ik eens een gentleman zijn en het voor je halen?” Lachte ik kort en uitdagend.

(Ik houd ook van achtergrond geluid, maar vind het gewoon onnodig het aan te laten staan als niemand er toch naar kijkt en ik toch muziek op heb, but I know what you mean.)

Angelica Wolfe - Hunter

"Laten we dat maar doen, dan kunnen we zeggen dat we nog iets gedaan hebben." zegt hij waardoor ik opkijk van mijn kop koffie en zie dat hij weer in zo'n lelijk groene stoel is gaan zitten. Er staat een kleine grijns op zijn gezicht en ik knik afwezig er op.
    "Je weet dat je weer nieuwe koffie kunt halen, hé? Of zal ik eens een gentleman zijn en het voor je halen?" lacht hij kort en uitdagend. Ik moet er ook om grinniken en pak de mok op terwijl ik een goed antwoord bedenk.
    "Ja, dat is wel het minste wat je kan doen in ruil voor net." plaag ik hem. "Nee, ik kan dat heus wel zelf. Kan ik gelijk even een spiegel zoeken en mezelf fatsoeneren. Ik heb geen idee hoe ik er nu uitzie." zeg ik tegen hem en loop richting de deur.

Your make-up is terrible

Ze pakt haar mok op en kijkt mijn richting op, “Ja, dat is wel het minste wat je kan doen in ruil voor net.” Plaagde ze me, waardoor ik haar een grijns toewierp.
    “Nee, ik kan dat heus wel zelf. Kan ik gelijk even een spiegel zoeken en mezelf fatsoeneren. Ik heb geen idee hoe ik er nu uitzie.” Zei ze tegen me en liep richting de deur. “Geen zorgen,” begon ik mysterieus, terwijl ik mijn ogen nog op haar lichaam hield, maar mijn blik toen langzaam afwendde naar de tv en vervolgde, “je ziet er nog prima uit, relaxter vooral.” Grijnsde ik dat laatste met een ondeugende toon eraan verworven.
    Verder zei ik niets en drukte weer op het knopje van de afstandsbediening waardoor ik zo duidelijk maakte dat ik ondertussen wel verder ging kijken.