• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 18:40 ]


    Your make-up is terrible

    Ray(mond) Benedict Taylor || Tovenaar
    'Susanna, het is nu niet het moment om over dat soort onzin te praten.' siste ik. Ik keek Rose verontschuldigend aan. 'Sorry dat ik zo raar maar... Er heeft eens iemand zelfmoord gepleegd door mij en dat ga ik niet nog eens laten gebeuren.' ik zei het zacht, zodat Susanna het niet zou horen. 'Ik bedoel het niet speciaal tegen jou, susanna, maar daar is het NU niet het goede moment voor. Ik ga ook niet meer met je mee, denk ik.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Kyle Dyer

    'Misschien had ik meer door moeten vragen of er achter moeten komen,' zei ze en ik zag dat ze op haal lip beet. Vriendelijk lachte ik naar haar.
    'Ik heb niet zo'n gevoel dat je daar antwoord op had gekregen,' zei ik en haalde lichtjes mijn schouders op.
    'Maar misschien is het handig om de volgende keer niet je eigen naam te geven, oké? Zeker niet bij die verdachte typetjes.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rose | Heks
    Ik trok een wenkbrauw op. ''Dat is.. gestoord.'' mompelde ik, en krabte wat aan mijn achterhoofd.
    Zelf zou ik dus nóóit zelfmoord plegen voor een jongen. Ik denk sowieso dat dat andersom is, aangezien de meesten geloven in een lange, serieuze relatie terwijl het voor mij gewoonweg lust is.
    Nee, ik geniet van het jong-zijn.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Blaise Wolf Hunter [Hunter]
    “Geen idee, met jou weet je maar nooit hoor, Blaise.” Ik volg haar naar een kamer met een recorder en merk hoe ze even grijnzend naar me terugkijkt, waarna ze de deur opent. Er staat een grote tv, een recorder en een aantal groene stoelen.
    Groen is niet bepaald mijn lievelingskleur, maar als het nodig is in deze kamer te zijn om de banden te bekijken, hoor je mij er niet over klagen. We waren hier toch zo weer weg, alleen voor iets kijken en dan pleite.
    “Dat valt volgens mij ook wel mee, Angel.” Zei ik tegen haar, waarna ik de zakken op de grond zette en haar even aankeek op het moment dat ik me in één van de stoelen liet zakken. “Ken jij trouwens iemand met de naam Phoenix?” stelde ik haar de vraag, terwijl ik mijn vingers even bedenkelijk over mijn lippen liet gaan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    "hij werd dáárna pas verdacht" zucht ik. Ik leg mijn hoofd in mijn handen. Ik begin me steeds stommer te voelen. Bah wat ben ik toch voor achterlijk persoon. Ik kijk op. Ik snap niet dat mijn tantes zo veel vertrouwen in mijn handen. Ik kijk Kyle even aan. "Wanneer ga je zeggen Phoenix je bent een stom rund?" vraag ik met een kleine glimlach


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Angelica Wolfe - Hunter

    "Dat valt volgens mij ook wel mee, Angel." zegt hij. Hij zet de zakken op de grond en kijkt me aan op het moment dat hij zich in één van die spuuglelijke, groene stoelen laat zakken.
    "Ken jij trouwens iemand met de naam Phoenix?" vraagt hij. Ik zak op mijn knieën en open de zakken waarna ik de dvd's gesorteerd op datum en tijd op begin te stapelen.
    "Ja, ik maakte ook maar een grapje." zeg ik op het eerste. "En Phoenix? Dat is een aparte naam. Ik denk het niet want dat zou ik niet echt vergeten. Hoezo dat?" vraag ik zonder hem aan te kijken. Ik pak de dvd met de oudste datum die ze hebben meegebracht en schakel de tv en de dvd-speler aan. Dan druk ik op het knopje zodat ik hem erin kan stoppen en pak ik de afstandsbediening. Ik plof neer in een andere lelijke stoel en gooi de afstandsbediening naar Blaise.
    "Jij mag hem bedienen."


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Wanneer ga je zeggen Phoenix je bent een stom rund?' vroeg ze. Ik lachte om haar vraag en schudde lichtjes mijn hoofd.
    'Niet, maar als hij na je naam pas verdacht ging gedragen.. Dan gewoon uit voorzorg tegen niemand meer je echte naam vertellen, tenzij je honderd procent zeker weet MET bewijs dat het geen hunter is.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    Ik zucht diep. "Het was makkelijker als je gezegt had; Phoenix je bent een stom rund" zeg ik droogjes en ik spring van het muurtje.
    "kom Dan gaan we weg hier. Deze plek doet me alleen maar aan Nare mannen denken." Ik trek een naar gezicht. "Eigenlijk zijn alle mannen naar... No offence" zeg ik snel naar Kyle. "mischien moeten we maar weer terug gaan" zeg ik met een diepe zucht na mijn hand even op mijn hoofd gelegd te hebben. ik bén stom


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Blaise Wolf Hunter [Hunter]
    Ze liet zich op haar knieën zakken en opende de zakken die ze daarna begon te sorteren en op te stapelen. Ik keek bedenkelijk en nieuwsgierig naar haar, waarna ik even in de rug van mijn neus kneep.
    “Ja, ik maakte ook maar een grapje.” Zei ze op het eerste, “En Phoenix? Dat is een aparte naam. Ik denk het niet, want dat zou ik niet echt vergeten. Hoezo dat?” vroeg ze, zonder me aan te kijken en een dvd te pakken, waarna ze de tv en dvd-speler aanschakelt. Ze stopt de dvd erin en pakt de afstandsbediening, allemaal in de tijd dat ik nog zwijgzaam naar haar keek en mijn gedachtes probeerde te sorteren.
    Opeens gooide ze de afstandsbediening naar me toe, waar ik pas laat achter kwam, maar toch nog handig opving en merkte hoe ze naast me neer plofte in een andere stoel. “Jij mag hem bedienen.” Ik drukte nog niet op een knopje en keek haar geïnteresseerd aan, alsof ik haar probeerde te doorgronden.
    “Ze deed heel apart, alsof ze voor iemand vluchtte… Phoenix, hmm…” Het laatste wat ik zei, kantelde ik mijn hoofd naar achter en keek naar het plafond. “Ik laat haar zo snel mogelijk tekenen,” Meldde ik Angel met een beslissende blik en klikte toen op een knopje dat meldde dat de dvd af ging spelen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kyle Dyer

    Ik drukte de sigaret uit en sprong ook van het muurtje.
    'Je hebt gelijk, het is misschien inderdaad beter om terug te gaan,' zei ik met een glimlach. Eventjes keek ik om mij heen. Ik had haar nog zien zuchten en haar hand op haar hoofd zien leggen. Ik lachte nog eventjes zachtjes.
    'Maak je nou maar niet druk,' zei ik en gaf haar een stootje tegen haar bovenarm.
    'Komt goed.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe - Hunter

    Hij vangt de afstandsbediening handig op en kijkt mij geïnteresseerd aan, een beetje te doordringend waardoor ik met mijn vingers begin te spelen.
    "Ze deed heel apart, alsof ze voor iemand vluchtte… Phoenix, hmm... Ik laat haar zo snel mogelijk tekenen." meld hij en drukt op de knop van de afstandsbediening waardoor de dvd zich af begint te spelen.
    "Mooi, dat is een heel goed idee." zeg ik automatisch wat zachter. Er zit geen geluid bij de dvd maar het lijkt als nog alsof mijn stem het doorbreekt als ik te hard praat.
    "En dat is inderdaad vreemd gedrag... Misschien moeten we haar maar in de gaten houden. Die heksen lijken wel erg onvoorzichtig te worden." Ik hou mijn blik gefocused op het beeld.


    Your make-up is terrible

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    "Maak je nou niet zo druk, komt goed" zegt Kyle en hij geeft me een stootje tegen mijn boven arm. Ik grinnik even en haak mijn arm door de zijne. "Oh er was daar net wel soort van een ruzie waar ik bij betrokken was" ik slaak een diepe zucht. "meningen worden niet vaak geaccepteerd ofso maarja er is niks verkeerds aan dat ik het zei toch?" mompel ik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    Ik keek verbaasd naar haar arm die zij in de mijne had gehaakt.
    'Oh er was daar net wel soort van een ruzie waar ik bij betrokken was,' zei ze en ze slaakte een diepe zucht. Ik keek haar eventjes verbaasd aan.
    'Meningen worden niet vaak geaccepteerd ofso maarja er is niks verkeerds aan dat ik het zei toch?' mompelde ze. Ik haalde mijn schouders op.
    'Ligt er denk ik aan wat voor mening jij gaf. Beledigende mening stellen mensen niet al te graag op prijs. Ze willen alleen maar horen wat ze goed kunnen en al dat soort dingen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Blaise Wolf Hunter [Hunter]
    “Mooi, dat is een heel goed idee.” Zegt ze en ik kijk weer voor me, naar de beelden op de dvd van de winkel tegenover de weg waar het gebeurd moest zijn. “En dat is inderdaad vreemd gedrag… Misschien moeten we haar maar in de gaten houden. Die heksen lijken wel erg onvoorzichtig te worden.”
    Ik kijk naar haar om en knik afwezig, waardoor het lijkt dat ik aan het staren ben naar haar, echter was ik gewoon diep in gedachten. Als ik weer wat bij zinnen kom, merk ik dat ik nog steeds naar Angel kijk en richt mijn blik snel op het beeld.
    Nonchalant haal ik mijn hand door mijn haar en sla mijn been op een jongensmanier op mijn andere been, zodat deze met de enkel op mijn knie ligt. “Zeg Angel…” Begin ik vragend, “Wat weet jij van Alice?” Ik kuch even en vervolg dan snel, “Omdat we best veel ruzie maken en zo, en omdat ze mijn partner was bij deze missie.” Hopelijk zou ze er niet al te veel bij denken, want dan moest ik het beter gaan uitleggen. Ik moest gewoon niet meer aan haar denken, zo gemakkelijk was het.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    Ik haal mijn schouders even op. "Ik weet het niet, het kan me ook vrij weinig schelen op dit moment" antwoord ik. "Die nieuwe ik weet het niet hoor maar zij...ja ik weet niet ik vertrouw haar niet echt...en die Ray heeft een beetje een te grote attitude als je het mij vraagt" mompel ik. Ik haal mijn schouders nogmaals op.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]