• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 18:40 ]


    Your make-up is terrible

    Angelica Wolfe

    Ik zie hem knikken vanuit mijn ooghoeken en het blijft even stil. Ik kijk naar wat blijkbaar een winkel is, nogal logisch. Er lopen verschillende mensen langs maar niemand die voldoet aan de beschrijving. Maar dit is ook pas de eerste dvd. Ik kijk even opzij en zie Blaise staren waarna ik mijn blik weer op het beeldscherm vestig. Ik zie wat bewegingen maar let er niet op.
    "Zeg Angel..." begint hij waardoor ik nu echt opkijk. "Wat weet jij van Alice? Omdat we best veel ruzie maken en zo, en omdat ze mijn partner was bij deze missie."
    "Van Alice?" Ik grijns even om deze rare vraag. Blaise lijkt in een rare bui vandaag. "Alice lijkt heel erg op jou alleen heeft zij geen problemen met samenwerken. Ze houd ervan om de leider te spelen." antwoord ik er op. Ik blijf hem met een schuin oog aankijken en ook naar het scherm kijken.
    "Kijk of je Phoenix ook ziet langslopen." zeg ik er nog achter aan.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Nieuwe?' vroeg ik verwarrend. Ik dacht na. Ik kon me niet herinneren dat er een nieuwe was gekomen.
    'Kan je me meer vertellen over die nieuwe?' vroeg ik aan haar. Voorzichtjes haalde ik mijn arm bij die van haar vandaan, zodat ik weer los liep.
    'Ben niet iemand die graag op die manier loop,' verklaarde ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Hoe kan Ray reageren? Ik weet niks ._.]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    Als Kyle zijn arm van de mijne weghaalt zet ik automatisch wat stappen opzij en negeer zijn verklaring. "weet ik veel" antwoord ik. "Ik ken haar niet, pas een paar keer gezien ze heet Susanna ofzo" Ik haal mijn schouders op. Zij kan me al helemaal niks schelen. Ik zit van kleins af aan hier, zijn zit er net en probeert me al de les te lezen. Ik voel me gelijk weer boos worden en begin uit woede perongeluk wat sneller te lopen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Blaise Wolf Hunter [Hunter]
    “Van Alice?” Ze grijnst even om mijn vraag en ik kon mezelf wel voor mijn hoofd slaan nu, ik moest het dan ook niet op die manier vragen! Ik wilde nog uitleggen dat het niets was, maar ze praatte al verder,
    “Alice lijkt heel erg op jou, alleen heeft zij geen problemen met samenwerken. Ze houd ervan om de leider te spelen.” Antwoordde ze op mijn vraag, terwijl ze me met een schuin oog bleef aankijken en ik knikte lichtjes.
    “Kijk of je Phoenix ook ziet langslopen.” Ik kijk gelijk weer op naar de tv, maar bedenk me net dat ik het heel raar vind dat ik wel bevelen van Angel opneem. Waarom is dat eigenlijk? Er lopen nog meer mensen langs en ik concentreer me, maar niets, helemaal nada, noppes.
    Ik zuchtte diep, omdat ik me niet kon concentreren en terwijl ik nog naar de tv kijk, vraag ik aan haar, “Hoe kom je erbij dat we op elkaar lijken?” Ik gromde het iets, waarna ik met een betere stem vroeg, nieuwsgierig, “Jij bent een vrouw, Angel, wat gaat er door jullie gedachten heen?”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kyle Dyer

    'Je hoeft niet zo snel te gaan lopen!' zei ik tegen haar en versnelde mijn pas ook was, zodat ik haar gewoon bij kon houden.
    'Is het al bewezen dat ze wel één van ons is? Zo heel erg vertrouw ik nieuwelingen niet, niet dat ik de rest wel erg vertrouw.. Een beetje lastig om uit te leggen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe - Hunter

    Hij kijkt weer naar de tv en het is even stil. Uiteindelijk doorbreekt hij toch weer de stilte met zijn vragen over Alice.
    "Hoe kom je erbij dat we op elkaar lijken?" Hij gromt het meer dan hij het zegt maar dat ben ik ondertussen wel gewend van hem. Ik weet niet waarom maar zo doet hij gewoon vaak.
    "Jij bent een vrouw, Angel, wat gaat er door jullie gedachten heen?" vraagt hij, nu met een heldere stem. Hij klinkt zelfs een beetje nieuwsgierig.
    "Geen smoesjes Blaise. Ik weet wel dat mannen vrouwen amper kunnen begrijpen." zeg ik en ik geef hem geen tijd om er iets op te zeggen. "Jullie willen gewoon beide dat het op jullie manier gebeurd. Ze kan af en toe flink doordrammen maar ze geeft ook wel eens in. Dat doe jij maar zelden, behalve als ik me ermee bemoei." Ik grijns eventjes naar hem.
    "Spoel eens terug!"


    Your make-up is terrible

    Phoenix Riley Rosella | heks
    "Je hoeft niet zo snel te lopen" zegt Kyle. Ik negeer het maar hij loopt al snel weer in de buurt. "Is het al bewezen dat ze wel één van ons is? Zo heel erg vertrouw ik nieuwelingen niet, niet dat ik de rest wel erg vertrouw.. Een beetje lastig om uit te leggen" zegt Kyle. Ik haal nogmaals mijn schouders op. "Ik weet het niet" antwoord ik. "ik heb haar slechts een paar keer gezien zoals ik al net zei. Waar ik niet tegen kan is dat ze me de les probeert te lezen terwijl ik al sinds ik fucking vijf ben bij de coven zit" dat laatste kwam er helaas wat snauwerig uit.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Blaise Wolf Hunter [Hunter]
    “Geen smoesjes Blaise. Ik weet wel dat mannen vrouwen amper kunnen begrijpen.” Gelijk als ze dit gezegd heeft, kijk ik naar haar, al klaar om een antwoord erop terug te geven, echter geeft ze me geen tijd en begint al door te praten.
    “Jullie willen gewoon beide dat het op jullie manier gebeurd. Ze kan af en toe flink doordrammen, maar ze geeft ook wel eens in. Dat doe jij maar zelden, behalve als ik me ermee bemoei.” Ze grijnst eventjes naar me, waardoor ik automatisch ook moet grijnzen en in mezelf moet ik toegeven dat het waar is, maar hardop moet ik mezelf toch verdedigen.
    “Oh, dat denk jij maar, dame,” Grijns ik charmant naar haar en vervolg dan, “Stiekem zorg ik ervoor dat niet al je bloed naar je hoofd stijgt vanwege de woede, dat is het enige waar ik het voor doe. Dus je kunt wel zeggen dat ik goed ben voor je bloedsomloop en ervoor te zorgen dat je geen woede uitbarstingen krijgt. Eigenlijk zorg ik dus voor je,” Lach ik kort om mijn verklaring en spoel wat terug, als ze meld dat ik het wat terug moet spoelen.
    Ik druk weer op play en kijk haar met een wenkbrauw opgetrokken aan. “Wat heb je gezien?”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Angelica Wolfe - Hunter

    "Oh, dat denk jij maar, dame." grijnst hij charmant. Oh, hij kan soms echt veel te charmant zijn voor een jongen die zo op zichzelf is.
    "Stiekem zorg ik ervoor dat niet al je bloed naar je hoofd stijgt vanwege de woede, dat is het enige waar ik het voor doe. Dus je kunt wel zeggen dat ik goed ben voor je bloedsomloop en ervoor te zorgen dat je geen woede uitbarstingen krijgt. Eigenlijk zorg ik dus voor je," lacht hij en hij spoelt de dvd terug op mjn bevel.
    "Wat heb je gezien?" vraagt hij en ik spring uit mijn stoel om voor de tv te gaan zitten. Ik knijp mijn ogen tot spleetjes en wijs op een langslopend persoon.
    "Daar." zeg ik en hou mijn vinger op de tv gedrukt.
    "En bedankt dat je voor me zorgt Blaise, dat is heel attent van je. Ik wist helemáál niet dat je zo lief en zorgzaam was." zeg ik overdreven terwijl mijn gezicht bijna tegen het tvscherm geplakt zit om het meisje met het donkere haar dat langsloopt te bekijken.


    Your make-up is terrible

    Blaise Wolf Hunter [Hunter]
    Ze springt uit haar stoel en gaat voor de tv zitten, waarna ze haar ogen dichtknijpt tot spleetjes en op een langslopend persoon wijst. “Daar.” Ze houdt haar vinger tegen de tv gedrukt, terwijl ik droog naar haar en het beeld kijk en de dvd op pauze zet.
    Kalm sta ik op en loop naar haar toe, waarna ik naast haar neerhurk. “En bedankt dat je voor me zorgt Blaise, dat is heel attent van je. Ik wist helemáál niet dat je zo lief en zorgzaam was.” Zegt ze overdreven terwijl haar gezicht bijna tegen het tvscherm geplakt zit om het meisje te bekijken die ze aanwees.
    Ik legde een hand op haar schouderblad en keek haar uitdagend-grijnzend aan. “Beter te laat dan nooit, huh? En ik moet je dan ook waarschuwen dat als je zo dicht op de tv geplakt zit, het niet goed voor je is,” Lachte ik kort en haalde mijn hand daarna snel weer van haar schouder af.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Angelica Wolfe - Hunter

    Hij legt een hand op mijn schouder en ijkt mij uitdagend-grijnzend uit, ik weet niet helemaal hoe ik het moet plaatsen dus negeer ik het.
    "Beter te laat dan nooit, huh? En ik moet je dan ook waarschuwen dat als je zo dicht op de tv geplakt zit, het niet goed voor je is," zegt hij kort lachend waarna hij zijn hand van mijn schouder afhaalt.
    "Ik weet niet of het in dit geval beter is." lach ik zacht. "En dat zijn allemaal stomme excuses van ouders die niet willen dat hun kind veel tv kijken. Zo erg is het nou ook weer niet. En het is nu belangrijk." Ik wijs weer op het meisje. "Misschien is ze te klein, ik weet het niet."

    [Hahah omg ik typte echt 'Hij legt een schouder op mijn hand.']


    Your make-up is terrible

    Blaise Wolf Hunter [Hunter]
    “Ik weet niet of het in dit geval beter is.” Lachte ze zacht, waardoor ik zacht mee grinnik, “En dat zijn allemaal stomme excuses van ouders die niet willen dat hun kind veel tv kijken. Zo erg is het nou ook weer niet. En het is nu belangrijk.” Ze wees weer op het meisje. “Misschien is ze te klein, ik weet het niet.”
    Ik kijk ernaar en frons dan, ze is niet goed te zien. Onbewust pakte ik Angel haar hand vast en stond alvast op, waarna ik glimlachend op haar neerkeek. “Luister dit keer maar naar mij, slimme dame, ik kan wel kijken of er iemand is die het uit kan vergroten.” Ik gaf haar geen tijd om erop terug te antwoorden en vervolgde, “Trouwens, je moet me nog steeds ergens mee helpen,”
    Omdat ik niet wilde dat ze mijn gezicht hierbij zou zien, wendde ik deze van haar af en keek in plaats daarvan naar mijn hand die nog steeds die van haar vasthield en mijn duim die haar nagelriemen zacht volgde.

    (Hahaha, omg, dat soort acties heb ik ook heel vaak! Dus geen zorgen, you’re not the only one. 8D)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Angelica Wolfe - Hunter

    Hij kijkt er ook naar en fronst. Ik frons pas als hij mijn hand vast pakt en op staat. Hij kijkt glimlachend op me neer waardoor ik automatisch ook opsta.
    "Luister dit keer maar naar mij, slimme dame, ik kan wel kijken of er iemand is die het uit kan vergroten. Trouwens, je moet me nog steeds ergens mee helpen." Ik kijk hem verbaasd aan maar hij kijkt niet naar mij. In plaats daarvan kijkt hij naar mijn hand die hij niet loslaat en volgt hij mijn nagelriemen met zijn duim, iets wat best fijn voelt.
    "Als jij iemand vind die het kan uitvergroten wil ik je wel ergens mee helpen hoor." zeg ik met een verbaasde stem, maar ook een beetje achterdochtig. Ik weet niet wat ik ervan moet verwachten.

    [Gelukkig maar. Als ik met Syll RPG maak ik op de één of andere manier ook altijd rare fouten die echt stom worden.]


    Your make-up is terrible

    Blaise Wolf Hunter [Hunter]
    Ze staat ook op en omdat ze nu best dicht bij me staat, zet ik een stap achteruit. “Als jij iemand vind die het kan uitvergroten wil ik je wel ergens mee helpen hoor.” Zegt ze met een verbaasde stem, echter ook een beetje achterdochtig, waardoor ik opkijk in haar ogen, maar dan haar hand snel loslaat, alsof ik me gebrand had aan vuur.
    “Die vind ik zo,” Meld ik haar met een overwinnende grijns op mijn gezicht, “Dus je kunt me net zo goed gelijk helpen,” Ik negeer haar blik en loop terug naar de stoel waar ik net in was gaan zitten en laat me weer zakken.
    “Hoe weet je als er een meisje geïnteresseerd in je is?” Vraag ik haar, zonder er echt bij na te denken hoe het geklonken moet hebben. Mijn ogen kijken recht terug in die van haar en een uitdagende glimlach siert mijn lippen.

    (Als ik de post niet goed heb gelezen en ik wil nog heel snel wat posten, heb ik het vooral heel vaak. Echt irritant soms, want vaak staat er iets heel vaags, haha.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.