• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.

De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.

Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

Heksen:

- Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner

- Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia

Hunters:

- Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner

- Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu

Rollenstory
    Rollentopic

[ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 18:40 ]

Your make-up is terrible

[Houd je waffel D: Die heb ik nog nooit gehad]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[wees blij! des te erger is het als je het eerst wel had en nu al lange tijd niet meer!]

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

[Oké, dan wees ik blij, maar jij gaat je niet zielig voelen]

Kyle Dyer

'We gaan het zien. Denk dat we het wel eerst even de andere moeten voorleggen. Als we het goed uitgedacht hebben tenminste,' zei ze en ik knikte.
    'Al zullen er mensen zijn die het te gevaarlijk vinden,' zuchtte ik en liep met haar door.
    'Die mensen hebben maar pech, soms moeten er risico's gemaakt worden. Maar alleen als die persoon er zelf achter staat, anders word het helemaal niets.'

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Blaise Wolf Hunter (Hunter)
    Ik had haar kort aan gekeken en ik glimlachte vermakelijk over de ongeduldige blik die op haar gezicht lag. Mijn lichaam drukte ik dichter tegen haar aan en liet haar benen strakker om mijn middel komen, waardoor ik mijn beide handen ongegeneerd over haar blote lichaam kon strelen.
    Ik liet mijn handen eerst haar borsten masseren, terwijl ik een kreun binnen moest houden toen ze mijn nek weer aanviel met kusjes en zachte beten. Dit hielp echter niet voor de rillingen en de zachte huiveringen die ze me gaf en het was dan ook heel gemakkelijk te merken dat mijn temperatuur wat omhoog ging en mijn ademhaling ook.
    Ruw bewoog ik mijn handen verder over haar lichaam, wat meer naar beneden. Hees en met een onregelmatige stem fluisterde ik in haar oor. “Ik heb geen condoom…” Toch wachtte ik niet af op wat ze wilde zeggen, omdat ze me al aardig opgejut had en dus drong ik zonder het antwoord van haar naar binnen.

(Yeaaah. I did not mean that.)

Quiet the mind, and the soul will speak.

Phoenix Riley Rosella | Heks
    "Al zullen er mensen zijn die het te gevaarlijk vinden" zucht Kyle en we lopen door "Ik denk het wel" beaam ik. "Die mensen hebben maar pech soms moeten er risico's gemaakt worden maar alleen als die persoon er zelf achter staat, anders word het helemaal niks" ik knik even. "Ik ben het met je eens. Ik sta er ook volledig achter maar ik moet alleen nog even bedenken hoe ik dat moet gaan doen"

Kyle Dyer | Tovenaar

'Ik ben het met je eens. Ik sta er ook volledig achter maar ik moet alleen nog even bedenken hoe ik dat moet gaan doen,' zei ze en ik knikte lichtjes.
    'Van mijn part heb je daar alle tijd voor. Zulke dingen moet je niet overhaastigen,' zei ik en met die woorden duwde ik de deuren open van de zaal. Ik keek een beetje rond naar de mensen die er nog zaten.

[Wie zitten er daar nog allemaal?]

[Hahaha ah jullie mogen wel eens bij mij logeren hoor. (wbw)]

Angelica Wolfe - Hunter

Zijn handen, die eerder over mijn gehele blote lichaam streelden, masseren nu mijn borsten. Ik krijg het er steed warmer van, zijn lichaam voelt ook al warm tegen die van mij aan. Hij beweegt zijn handen weer over mijn lichaam, ruw en verder naar beneden. Dan brengt hij zijn lippen naar mijn oor.
    "Ik heb geen condoom..." fluistert hij hees en met een onregelmatige stem. Ik wil mijn mond open doen om antwoord te geven maar net op dat moment dringt hij bij mij naar binnen en komt er een luide kreun uit mijn mond van dit onverwachte en extreme genot dat door mijn lichaam vloeit.
    "Ik wilde net zeggen dat het niet meer uitmaakt." zeg ik hijgend en ik klem mijn lichaam nog dichter tegen hem aan. Mijn nagels dringen diep in de huid van zijn rug en ik gebruik mijn getrainde beenspieren om licht op en neer te kunnen bewegen.

Your make-up is terrible

Phoenix Riley Rosella | Heks
    "Van mijn part heb je daar alle tijd voor, zulke dingen moet je niet overhaasten" zegt Kyle. Ik knikt. Kyle opent de deuren van de zaal en ik loop achter hem aan. Ik kijk even rond. Er zitten er niet veel meer en ik ga bij de vensterbank zitten en kijk uit het raam. Zou ik moedig genoeg zijn om het te doen?

[Omg nikki!!!! Ik ga je slaan straks hahaha]

[Ehh, uit veiligheid sla ik die aanbod af XD]

Kyle Dyer

Ik keek even toe hoe Phoenix naar een raam liep en daar in de vensterbank ging zitten. Ik haalde mijn schouders op en ging aan de andere kant van de zaal zitten. Echt veel mensen zaten er niet. Vroeg me af wat ik zo net allemaal gemist had.

Er komt een luide kreun uit haar mond op het moment dat ik bij haar naar binnenging en eigenlijk was dit het moment om te grinniken, maar ik kon alleen zwaar hijgen. “Ik wilde net zeggen dat het niet meer uitmaakt.” Zegt ze, ook hijgend en klemt haar lichaam nog dichter tegen dat van mij aan.
    Ik span mijn spieren wat aan en begin zacht plagende bewegingen te maken met mijn bekken, als ik voel hoe ze licht op en neer begint te bewegen. Angel haar nagels dringen diep in de huid van mijn rug en ik laat een gedempte kreun tegen de huid van haar nek.
    Al had ik mezelf voorgenomen haar nog wat te plagen, na een paar secondes kon ik het echter niet meer houden en ik zorgde er dus ook voor dat het tempo wat opgevoerd werd. Ondertussen kneep ik ruw in de huid van haar heupen, terwijl mijn ene hand zo bleef, zocht mijn andere hand haar borsten weer op.

(Haha, Nikki is working to arrange dates for the night. -wbw-)

Angelica Wolfe - Hunter

Hij begint zacht en plagerige bewegingen te maken en kreunt zacht tegen de huid van mijn nek aan. De eerste duidelijke kreun die ik hoor van hem. Ik heb alleen geen tijd om mezelf af te vragen of hij zich goed kan inhouden of het iets anders is want een paar seconden later beslist hij dat hij niet meer plaagt en voert hij het tempo wat op.
    Zijn vingers en nagels boren zich in de huid van mijn heupen en zijn ene hand verplaatst hij richting mijn borsten. Ik duw mijn bekken vooruit waardoor mijn rug hol word en er komen steeds vaker kleine kreuntjes over mijn lippen heen. Het volume ervan neemt lichtelijk toe en ik verberg mijn gezicht in zijn nek om het wat te kunnen dempen.

[Natuurlijk, maar ze wijzen me allemaal af!]

Your make-up is terrible

[Nikki, jij en ik dit weekend, 1 uur snachts? -Wbw-]

Terwijl ik haar borsten begin te strelen, voel ik duidelijk hoe ze haar bekken vooruit duwt, waardoor haar rug hol kwam te staan en ik mijn andere hand, die op haar been lag, over haar bovenbeen laat glijden naar haar kont en toen bewegingen over haar holle rug maakte.
    Er komen steeds vaker kleine kreuntjes over haar lippen heen en het volume ervan neemt iets toe, waardoor ze haar gezicht daarna in mijn nek verbergt om het te kunnen dempen, echter hielp het maar iets.
    Ik begin iets harder te stoten en druk weer vele ruwe kusjes in haar nek, waarna ik mijn mond weer op die van Angel dwong, omdat ik weer een kreun voelde opkomen. Gedempt kreunde ik tegen haar lippen aan en voerde het tempo nog een klein beetje ruw op. In mijn ogen was een vurige lustige blik te zien, dus kneep ik ze dicht toen ik mijn tong in haar mond liet en langs die van haar liet strelen.

(Hahaha, aww.)

[Ja, maar dan krijg je wel een trio hé.]

Angelica Wolfe - Hunter

Zijn hand glijd over mijn billen richting mijn holle rug en streelt daar. Hij begint nog harder te stoten en drukt ruwe kusjes in mijn nek. Uiteindelijk dwingt hij zijn lippen op die van mij en ik hoor hoe hij tegen mijn lippen aankreunt, gedempt. Hij probeert vast hetzelfde te bereiken als ik net deed. Hij voert het tempo nog verder op, het word steeds ruwer en daardoor ook opwindender. Onze blikken kruizen en ik zie een vurige blik die vol zit met lust maar hij knijpt zijn ogen dicht en zijn tong glijd mijn mond in en streelt langs die van mij. Ik kan me amper concentreren op het genot en ook nog op onze tongen, maar ik probeer hem toch vol passie en ruwheid te zoenen en te strelen met mijn tong.
    Op datzelfde moment voel ik een kirebelend gevoel in mijn onderbuik opzetten en ik vervloek mezelf erom dat het zo enorm snel gaat nu. Vast omdat ik al een tijdje buiten gebruik ben. Ik beweeg wat heftiger mee in zijn ruwe tempo waardoor dat gevoel alleen maar heviger word, wat te merken is aan mijn hijgende gekreun en mijn doordringende nagels.

Your make-up is terrible