• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 18:40 ]


    Your make-up is terrible

    Blaise Wolf Hunter [Hunter]
    Op het moment dat ik mijn tong langs die van haar laat strelen, voel ik hoe zij met haar tong rondjes om die van mij begint te draaien, soms tergend langzaam en af en toe snel en plagerig. Ik weet niet wat het is, maar ze plaagte ermee en dus laat ik mijn handen over haar lichaam glijden, pak haar bij de zij en til haar op, waarna ik haar benen om mijn middel doe. Eén hand ligt nog op haar bovenbeen, bijna vlak onder haar kont en de andere hand kroop weer onder haar shirt.
    Haar nagels voel ik zachtjes in de huid van mijn rug, waardoor de adem in mijn keel stokte en ik rillingen kreeg. Ik zag dit als een teken dat ik door mocht gaan, verder. Het is heel slecht dat ik nu met Angel zoen i.p.v. Alice, maar... Lichtelijk schrok ik omdat ik dit had gedacht, dat ze weer in mijn gedachtes was verschenen. Het was ook dan de reden dat ik Angel ruwer kuste, hopend dat Alice zo weg zou gaan in mijn gedachten - ze hoort daar niet.
    Als Angel dan ook nog wat verder gaat door haar vingers ruw door mijn haar te laten gaan en haar tong wat ruwer over die van mij deed, stopte ik even, deed het shirt van haar uit en gooide deze op de grond om daarna mijn lippen ruw weer op die van haar te plaatsen. De ene hand bleef nu onder haar kont zitten, terwijl mijn andere hand ruw over de ontblote delen van haar lichaam streelde.

    (Sorry maar ik was zó moe, dat ik maar ging slapen. Ik was kapot. D: )


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Angelica Wolfe - Hunter

    Hij pakt me bij mijn zij en tilt me op om vervolgens mijn benen om zijn middel te doen. Ik werk gewillig mee en ben op dit moment blij dat ik nog geen vijfenvijftig kilogram weeg. Niet dat ik twijfel aan Blaise zijn spieren die nu gespannen staan. Zijn ene hand blijft onder mijn been liggen en met de andere glijd hij weer onder mijn shirtje. Mijn nagels in zijn huid hebben ook het gewenste effect, zijn adem stokt en ik voel zijn lichaam rillen tegen die van mij aan.
    Vlak erna stopt hij even maar hij zegt niets. In plaats daarvan trekt hij mijn shirt uit om hem ergens neer te gooien, mijn armen gaan gewillig omhoog om hem makkelijker uit te kunnen trekken. Zijn lippen voel ik weer ruw op die van mij en zijn hand gaat over mijn ontblootte bovenlichaam terwijl die andere onder mijn kont blijft. Er ontsnapt een zachte kreun van genot aan mijn lippen en ik klauw met mijn hand door zijn haar heen.
    Hoewel ik niet wil dat zijn aanrakingen stoppen, sjor ik toch aan zijn shirt om die vervolgens over zijn hoofd te trekken. Met een zacht plofje valt hij naast ons neer, iets waar ik eigenlijk verder geen aandacht aan besteed. Mijn hand die eerder over zijn rug ging, glijd nu over zijn borstkast heen. Ik voel zijn onderliggende spieren en kras er zacht met mijn nagels overheen. Ik bijt weer op zijn lip maar dit keer iets harder omdat ik nu opgewonden ben.

    [Kan ik wel begrijpen hoor ghehe. En je bent wel vroeg op. o.o]


    Your make-up is terrible

    [Oké, we gaan dit even simpel oplossen.]

    Susanna - Heks
    Ik had stilletjes zitten luisteren naar het gesprek tussen Rose en Ray, en volgens mij waren ook enkele woorden voor mij bedoeld, maar het drong niet tot me door. Behalve de woorden 'onzin' en 'ik ga niet mee', die drongen maar al te goed tot me door. "Onzin? Ik dacht nochtans dat het verdomme daarvoor is dat ik hier ben."


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Blaise Wolf Hunter [Hunter]
    Een zachte kreun ontsnapte aan haar lippen en ze klauwde met haar hand door mijn haar heen, waardoor ik een lichte huivering liet horen. Als ze aan mijn shirt sjort om deze vervolgens over mijn hoofd uit te trekken, was ik even verbaasd, maar toen haar hand over mijn borstkast gleed en er zacht met haar nagels overheen krast, verlies ik mezelf in dezelfde waas waarin ik Alice wilde vergeten.
    Ik merk dat ik wat zwaarder begin te ademen en ik beweeg mijn hand richting de rand van haar bh bandje, maar net toen ik bij de sluiting was, stopte ik en bewoog mijn hand weer terug naar haar zij. Hoe graag ik ook verder met dit zou gaan, het voelde niet goed tegenover Alice en ik kreeg haar toch niet uit mijn hoofd.
    Rustig liet ik haar weer zakken en ik omvatte haar gezicht weer met mijn handen. “I can’t do it, you’re right.” Fluisterde ik beslissend naar haar en ik keek haar aan, een beetje alsof ik er nu al spijt van had, maar de andere kant klonk ik erg zelfverzekerd.

    (Ja, ik kon niet meer slapen, omdat mijn moeder al vroeg op vacation ging en ze me nog moest bellen. Daarna viel ik wel weer in slaap.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik ben afwezig vanaf drie uur deze middag, tot en met maandag.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Kyle Dyer

    'Ik weet het niet. ik heb haar slechts een paar keer gezien zoals ik al net zei. Waar ik niet tegen kan is dat ze me de les probeert te lezen terwijl ik al sinds ik fucking vijf ben bij de coven zit,' zei ze snauwerig. Ik zuchtte, stopte en pakte haar bovenarm beet.
    'Phoenix, kijk mij eens aan,' zei ik, maar erop wachten totdat ze dat ook echt deed deed ik niet.
    'Negeer haar gewoon. Leer haar een lesje, weet ik het! Maar je hoeft door haar niet tegen mij te snauwen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe - Hunter

    Ik hoor dat zijn ademhaling zwaarder word en mijn ademhaling versnelt als hij zijn hand naar mijn bh bandje beweegt. Maar er gebeurd niet wat ik verwacht heb, zijn hand beweegt ineens terug en hij laat me weer zakken. Mijn handen maken zich automatisch maar met tegenzin los van zijn lichaam. Ik sta even verbaasd op mijn benen als hij mijn gezicht weer omvat mijn zijn grote handen.
    "I can’t do it, you’re right." fluistert hij en kijkt me aan, spijtig, maar ook alsof hij er zeker van is. Ik probeer mijn ademhaling onder controle te krijgen en knik even vluchtig op zijn woorden.
    "Dat dacht ik al." fluister ik hees terug. "Al was je toch behoorlijk overtuigend daarnet." Ik glimlach eventjes zwak naar hem maar in mijn hoofd vervloek ik hem en Alice. Ik vind het niet zozeer erg dat hij haar leuk vind maar wel dat het daardoor gestopt is.

    [Ah oké. Vandaar haha. Nou gelukkig dat je nog even kon slapen dan. Lijkt me wel zo lekker.]


    Your make-up is terrible

    Blaise Wolf Hunter [Hunter]
    Ze ademt nog onregelmatig en knikt even vluchtig, “Dat dacht ik al.” Fluisterde ze hees, en ik probeerde ondertussen ook mijn ademhaling onder controle te krijgen. Mijn hart had ik was sneller voelen slaan door de opwinding die er was, waardoor ik me nu weer afvroeg of ik wel het juiste deed. Straks had Alice helemaal geen interesse en had ik mijn kans laten schieten, alleen voor haar. Hoe stom kun je dan zijn?
    “Al was je toch behoorlijk overtuigend daarnet.” Zwak glimlachte ze eventjes en ik grijns even ongemakkelijk terwijl ik mijn hand door mijn haar haal en mijn gezicht afwend. “Tsja, maar dat kwam ook door iets anders…” Mompelde ik weer iets ongemakkelijk en ik keek haar weer aan waarbij ik een stapje naar achter deed. Een serieuze, maar toch enigszins uitdagende blik was er in mijn ogen gekomen, eentje waarvan ik haar uitdaagde het uit te vinden.

    (Gelukkig wel, zeg! Ik was echt zó moe! En weet je wat het ergste was? Ik heb geen gordijnen omdat die stuk zijn gegaan en de zon scheen dus vol de kamer in, lastig om dan weer in slaap te komen eigenlijk.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Angelica Wolfe - Hunter

    Hij grijnst even maar niet zoals hij normaal doet. Hij haalt zijn hand door zijn haar heen en wend zijn gezicht af, volgens mij is het nu wel heel awkward.
    "Tsja, maar dat kwam ook door iets anders..." mompelt hij en ik hoor wel hoe ongemakkelijk het klinkt. Hij kijkt weer naar mij en zet een stapje naar achteren. Een serieuze, maar toch uitdagende blik komt in zijn ogen alsof hij me uitnodigt om het uit te vinden. Ik pak mijn shirt van de grond en trek die weer aan waarna ik een elastiekje van mijn pols afhaal en mijn witblonde, krullende haar in een staart maak.
    "Vast omdat ik zo sexy ben." grijns ik als ik hem weer aankijk. Ik trek mijn strakke shirt nog even recht en wacht ondertussen zijn reactie af. Het is niet iets wat ik normaal zou zeggen maar nu lijkt het me wel geplaatst.

    [Oh, daar heb ik nooit problemen mee eigenlijk. Ik kan ook op elk moment slapen. x'D Maar het lijkt me inderdaad erg vervelend als je dat niet kan. Ben je nu wel een beetje uitgerust dan?]


    Your make-up is terrible

    Blaise Wolf Hunter [Hunter]
    Toen ze haar shirt van de grond pakte en die weer aantrok, betrapte ik mezelf erop dat ik eigenlijk het uitzicht al miste, maar ik probeerde er verder niet veel over na te denken en toen ze een elastiekje van haar pols haalde om haar witblonde, krullende haren in een staart te doen, gleed er een glimlach op mijn lippen.
    “Vast omdat ik zo sexy ben.” Ik wist niet wat ze precies probeerde te doen nu en of haar ego sprak, maar ik vond het wel grappig. Toen ze haar strakke shirt nog even recht trok, kon ik het niet laten mijn ogen weer even over haar lichaam te laten glijden.
    “Dat kan je zeggen, ja.” Grijnsde ik terwijl ik mijn gezicht afwendde en daarna naar de muur liep, hier tegenaan leunde en afwachtend naar haar keek. Een speelse, verleidelijke grijns sierde mijn mond.

    (Ik dus totaal niet, als ik wakker ben, kom ik meestal niet meer in slaap. Hahaha, ja hoor, ik heb koffie gehad. Everything is OK now! ^^)

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 13:23 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Angelica Wolfe - Hunter

    Ik zie zijn ogen over mijn lichaam glijden wat me toch nog eventjes goed doet.
    "Dat kan je zeggen, ja." grijnst hij terwijl hij zijn gezicht afwend en daarna naar de muur liep, hier tegenaan leunt en afwachtend naar mij kijkt. Een speelse en verleidelijke grijns verschijnt op zijn mond.
    "Ik ben hier niet de enige." mompel ik terwijl ik mijn blik over zijn shirtloze lichaam laat glijden. De lust flakkert weer aan in mijn ogen. Snel schud ik mijn hoofd en concentreer ik me op wat hij gezegd heeft.
    "Dus ik kan ook nog wat anders zeggen?" vraag ik en zonder op antwoord te wachten ga ik verder. "Er is dus nog meer dan dat ik sexy ben. Dat had ik niet verwacht..." Ik tuit mijn lippen nadenkend en kijk weg van hem omdat nadenken anders zo vreselijk moeilijk word.

    [Koffie, iedereen drinkt koffie. D: Ik lust helemaal geen koffie haha.]


    Your make-up is terrible

    [Ik drink geen koffie?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Syll, jij bent de beste.]


    Your make-up is terrible

    [Yeee]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Blaise Wolf Hunter [Hunter]
    “Ik ben hier niet de enige.” Hoorde ik haar gemompel en ik grinnik zachtjes om haar woorden en als ik zie dat ze haar ogen over mijn ontblote bovenlichaam laat gaan. Mijn borstkas gaat nog iets onregelmatig op en neer. Ik had verwacht dat ik nu wel weer normaal door kon ademen, niet dus. Angel schudde haar hoofd en ik dacht iets van lust in haar ogen te zien, maar dacht er verder niet bij na.
    “Dus ik kan ook nog wat anders zeggen? Er is dus nog meer dan dat ik sexy ben. Dat had ik niet verwacht…” Ze tuitte haar rode lippen nadenkend en ik dacht na waarom ik haar ook alweer had losgelaten. Alice. Wat ik allemaal wel niet voor haar over heb, maar aan de andere kant… Het was nog helemaal niet zeker dat zij mij ook interessant vond, dus waarom zou ik rekening met haar houden? Inderdaad, Blaise, je bent haar niets verschuldigd.
    Zachtjes grinnik ik om mijn woorden en duwde me kalm van de muur af en terwijl ik op haar afliep, liet ik haar duidelijk merken in mijn blik dat ik nog niet klaar was. “Je bent niet alleen sexy, maar ook erg verleidelijk, weet je dat?” Grijns ik en duw haar door haar vast te houden bij haar heupen weer tegen de muur aan. Mijn mond laat ik bij haar oor en als ik mijn mond weer opendoe om wat te zeggen, slaat mijn warme adem tegen haar oor aan.
    “Je bent erg, erg mooi…” Fluisterde ik laag en een klein beetje ruw.

    (Haha, ik houd juist van koffie. Seriously, mensen zeggen dat ze van koffie houden, maar ik wil er echt mee trouwen. -obsession-)


    Quiet the mind, and the soul will speak.