• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 18:40 ]


    Your make-up is terrible

    Angelica Wolfe - Hunter

    Hij kijkt op na mijn woorden, recht in mijn ogen. Op dat moment laat hij ook vlug mijn hand los, alsof hij ineens beseft dat hij hem vast heeft.

    "Die vind ik zo." meld hij me met een overwinnende grijns op zijn gezicht. "Dus je kunt me net zo goed gelijk helpen." Hij loopt terug naar de groene stoel, hij begint steeds meer een kotskleur voor mij te krijgen, en laat zich er weer in zakken.
    "Hoe weet je als er een meisje geïnteresseerd in je is?" vraagt hij. Zijn ogen kijken recht terug in die van mij en een uitdagende glimlach siert zijn lippen. Ik loop langzaam naar de andere stoel en ga erop zitten, mijn benen onder mijn lichaam gevouwen. Ik kijk hem even intens en inschattend aan.
    "Ik denk dat je beter eerst kan vertellen om wat voor meisje het gaat, anders zou ik het ook niet weten." zeg ik langzaam. Mijn achterdocht word steeds groter. Eert de vragen over Alice, zijn zeer vreemde gedrag tegenover mij en dan die vraag? Dat kan geen toeval zijn.

    [Ik vind het altijd wel grappig om te lezen hahaha.]


    Your make-up is terrible

    [Ik zal zo reageren met dingetje.. Weet niet echt veel.. xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Blaise Wolf Hunter [Hunter]
    Langzaam loopt ze terug naar de andere stoel en ik volg haar bewegingen, als ze erop gaat zitten en haar benen onder haar lichaam vouwt, keek ze me even intens en inschattend aan. Alsof ze me wel degelijk probeerde te doorgronden, waar ik het nou over had, of wáárom.
    Door haar intense blik slikte ik echter hoorbaar een brok in mijn keel weg, maar ik verbood mijzelf om weg te kijken, dus keek ik recht terug in die van haar.
    “Ik denk dat je beter eerst kan vertellen om wat voor meisje het gaat, anders zou ik het ook niet weten.” Ik moet toegeven dat ik me lichtelijk ongemakkelijk voel nu ze me nog zo aankijkt, maar ik probeer er niets van te laten merken. Niet dat ik weet of het werkt, maar het is te proberen.
    “Kan je niet gewoon over een meisje in het algemeen vertellen? Is het niet zo dat alle meisjes in dat opzicht hetzelfde zijn?” Als ik me bedenk hoe stom dat klinkt, vervolg ik snel, “Hoe ben jij, bedoel ik?”

    (Ik ook als het bij iemand anders is, gehe.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Angelica Wolfe - Hunter

    "Kan je niet gewoon over een meisje in het algemeen vertellen? Is het niet zo dat alle meisjes in dat opzicht hetzelfde zijn? Hoe ben jij, bedoel ik?" vervolgt hij snel. Weer blijf ik even snel terwijl ik hem probeer in te schatten. Ik vraag me af waarom hij naar mij vraagt. Hij lijkt zich niet zo op zijn gemak te voelen maar dat lijkt me ook wel logisch.
    "Nou, het is al een heel verschil tussen mij en bijvoorbeeld... Alice." Ik kies haar naam niet per ongeluk maar expres omdat hij net zo geïnteresseerd in haar was. Ik blijf hem strak aan kijken om erachter te komen hoe hij erop reageerd.

    [Hahaha ja bij iemand anders wel.]


    Your make-up is terrible

    Blaise Wolf Hunter [Hunter]
    “Nou, het is al een heel verschil tussen mij en bijvoorbeeld…Alice.” Mijn adem stokt even in mijn keel bij haar naam, maar ik besluit er nu even niets op te zeggen, dus bleef ik haar alleen aan staren. Ik probeerde te doorgronden waar ze mee bezig was, maar dat was nog een hele klus.
    Zou ze het door hebben? Is dit wat je noemt ‘vrouwelijke intuïtie?
    Hard beet ik op mijn lip toen ik de keuze had genomen mijn gezicht af te wenden. Hoe hard ik ook nadacht, ik wist nu niet echt iets. Toen draaide ik me weer om en zette mijn stoel vlakbij die van haar, terwijl ik degene was die haar nu doorgrondend aankeek.
    “Waarom koos je voor Alice en niet iemand anders? Ik heb geen…” Ik stopte even en bedacht me dat ze helemaal niet had gezegd dat ik interesse in Alice had, ze zei alleen dat ze verschillend waren. Fuck.
    Nu zal ik mijn zin wel af moeten maken. “Ik heb geen interesse in haar,” Gromde ik toen boos, terwijl ik knarsetandde en de andere kant op keek.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Angelica Wolfe - Hunter

    Ik hoor zijn adem stokken als ik haar naam zeg maar verder niets. Hij blijft mij aanstaren ik staar terug. Hij bijt op zijn lip en wend zijn gezicht af. Ik wacht geduldig en uiteindelijk draait hij zich weer om en zet hij zijn stoel weer dicht bij mij terwijl hij mij aankijkt.
    "Waarom koos je voor Alice en niet iemand anders? Ik heb geen..." Plotseling stopt hij met praten en ik kijk hem grijnzend aan. Ja?
    "Ik heb geen interesse in haar." Gromt hij boos. Ik hoor hem knarsentanden als hij de andere kant op kijkt. Ik verplaats mijn ene been zodat hij niet meer onder me ligt maar net boven de grond bungelt, lekker losjes.
    "Dat heb ik ook helemaal niet gezegd. Ik noemde alleen iemand die verschillend zal reageren van mij. Waarschijnlijk koos ik haar omdat je haar net nog genoemd had." zeg ik op een wat vrolijke maar toch sadistische toon, als of ik hem aan het martelen ben. Het klinkt zelfs in mijn oren een beetje eng. Ik besluit maar triomfantelijk te grijnzen.


    Your make-up is terrible

    Blaise Wolf Hunter [Hunter]
    “Dat heb ik ook helemaal niet gezegd.” Ik wist dat ze dat zou zeggen, ik bestrafte mijzelf er ook al voor in mijn gedachtes. “Ik noemde alleen iemand die verschillend zal reageren van mij. Waarschijnlijk koos ik haar omdat je haar net nog genoemd had.” Voor mij zei ze het op een nogal vrolijke, té vrolijke toon, echter klonk er ook iets sadistisch in door.
    Een triomfantelijke grijns sierde haar lippen en ik keek haar dodelijk aan, waarna ik boos opstoof en naar de andere kant van de kamer stormde. “Waarom wist ik dat je zoiets zou antwoorden?” Riep ik uit, waarna ik met mijn rug naar haar stilstond. Ik probeerde mezelf bij elkaar te rapen en toen dat na een paar kleine minuutjes gelukt was, draaide ik me om, liep terug naar Angel en boog me voorover terwijl ik mijn handen op de leuningen van haar stoel zette.
    “Vertel me nu maar hoe jij zou antwoorden.” Zei ik haar op een lage, fluisterende toon terwijl ik haar aankeek.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Angelica Wolfe - Hunter

    Hij kijkt me dodelijk aan en stuift plotseling op om naar de andere kant van de kamer te raden. Ik blijf verbaast achter aan deze kant en kijk even naar hem. Hij staat met zijn rug naar me toe.
    "Waarom wist ik dat je zoiets zou antwoorden?" roept hij uit. Ik bijt op mijn lip om niets terug te roepen of iets in die richting. Ik denk dat het beter is om te wachten tot hij weer iets zegt of terug komt. En dat kom hij na een paar minuutjes. Hij loopt op me af en zet zijn handen op de leuningen van mijn stoel. Hij buigt zich voorover naar mij toe.
    "Vertel me nu maar hoe jij zou antwoorden." zegt hij op een lage, fluisterende toon terwijl hij me aankijkt. Een raar gevoel raast door mij heen en ik kijk even met grote ogen terug. Ik knipper een paar keer en kom terug in de werkelijkheid.
    "Eh- Ik zou eh..." Ik knijp mijn ogen even samen en frons daarna om de woorden bij elkaar te krijgen.
    "Flirten natuurlijk. Duidelijk. Je kent die opmerkingen vast wel. En ingaan op zijn advances als hij die maakt." zeg ik maar. Meer kan ik me op dit moment niet herinneren.


    Your make-up is terrible

    Blaise Wolf Hunter [Hunter]
    Met grote ogen keek ze terug, maar ik dacht er niets bij, ik wilde gewoon het antwoord. Emotieloos kijk ik toe hoe ze een paar keer met haar ogen knippert en ik weet niet waarom, maar ik vroeg me opeens af waarom ik soms wel naar haar luisterde maar nooit naar iemand anders. Echt nooit, ging niet gebeuren ook.
    “Eh- Ik zou eh…” Ze stamelde even, maar kneep haar ogen toen samen en fronste daarna. “Flirten natuurlijk.” Ze leek haar woorden weer bij elkaar te hebben, “Duidelijk. Je kent die opmerkingen vast wel. En ingaan op zijn advances als hij die maakt.”
    Ik fronste even op wat zij zei en herinnerde me wat Phoenix eerder zei, maar was wat Alice en ik deden ook flirten geweest? Het voelde anders dan alle andere keren, dat zeker. “Dubbelzinnige opmerkingen dan?” vroeg ik haar toen nieuwsgierig, maar nog steeds belangstellend.
    Opeens stelde ik Angel in mijn gedachten voor als Alice, alsof ze totaal veranderde naar haar, maar toen schudde ik deze letterlijk eruit en keek Angel charmant aan, echter met een slinkse, verleidelijke glimlach op mijn lippen. Eentje die, als je me niet zou kennen, niet te vertrouwen was.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Angelica Wolfe - Hunter

    "Dubbelzinnige opmerkingen dan?" vraagt hij nieuwschierig. Ineens schud hij zijn hoofd en kijkt hij mij charmant aan met een slinks, verleidelijk glimlachje. Wantrouwend knijp ik mijn ogen samen. Mijn vrouwelijke intuïtie en huntersgevoel zegt dat hier iets niet klopt.
    "Ja, dubbelzinnige opmerkingen. Heel veel daarvan." Ik probeer koel over te komen en duw hem een stukje weg zodat ik uit mijn stoel op kan staan.
    "Maar het is niet echt de bedoeling dat we dat soort rare dingen bespreken. We gingen naar die dvd's kijken." deel ik mede en ik zoek naar de afstandsbediening.


    Your make-up is terrible

    Blaise Wolf Hunter [Hunter]
    “Ja, dubbelzinnige opmerkingen. Heel veel daarvan.” Ze kwam opeens wel heel koel over en toen ze me een stukje wegduwde, zodat ze uit haar stoel kon opstaan, keek ik haar emotieloos aan.
    “Maar het is niet echt de bedoeling dat we dat soort rare dingen bespreken. We gingen naar die dvd’s kijken.” Meldde ze me terwijl ze naar iets zocht, vast en zeker de afstandsbediening. Behendig liep ik dus naar mijn stoel en pakte de afstandsbediening, waarna ik haar vastbesloten aankeek.
    “Luister, Angelica,” Haar eigen naam die ik, ironisch genoeg, niet vaak gebruikte, alleen voor serieuze zaken. Ik noemde haar bijna altijd Angel. “ik heb je hulp écht nodig, als je me advies geeft…” Hulpeloos keek ik om me heen. “Heck, dan bekijk ik al die banden zelf wel!” Ik bedacht me dat dit heel raar klonk. “Niet dat jij geen leuk gezelschap bent, natuurlijk,” grijnsde ik.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 23:35 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Angelica Wolfe - Hunter

    Hij loopt naar zijn stoel en pakt de afstandsbediening, duh, logisch. Waarom keek ik daar niet? Blaise kijkt me vastbesloten aan.
    "Luister, Angelica. Ik heb je hulp écht nodig, als je me advies geeft..." Hij kijkt een beetje hulpeloos om zich heen en ik verbaas me eigenlijk alleen om het feit dat hij mijn volledige naam gebruikt.
    "Heck, dan bekijk ik al die banden zelf wel! Niet dat jij geen leuk gezelschap bent, natuurlijk." grijnst hij. Ik zucht, pak de afstandsbediening van hem af en plof op de stoel neer. Ik pak een blocnote en een potlood om de tijd en de dvd te noteren, voor het uitvergroten. We zullen nog veel meer mogelijke verdachten tegen komen. Daarna kijk ik op.
    "Je hoeft ze niet alleen te kijken." antwoord ik. "Ik wil je best helpen maar dan moet jij mij ook helpen en niet zo vreemd doen." deel ik mede en ik kijk even naar wat ik op het papier gekrabbelt heb. Ik heb best een sierlijk en mooi handschrift, al zeg ik het zelf.
    "Zeg gewoon wie het is en dan kan ik goed helpen."


    Your make-up is terrible

    Blaise Wolf Hunter [Hunter]
    Ze zuchtte, pakte de afstandsbediening van me af en plofte op de stoel neer. Ik verbaasde erover hoe ze opeens reageerde, ik dacht echt dat ze me de huid vol zou schelden.
    Toen ik zag dat ze een blocnote en een potlood pakte, zag ik hoe ze de tijd en de dvd noteerde, vast voor het uitvergroten. Ze schreef best mooi en ik vroeg mezelf af waarom ik zo’n lelijk handschrift had. Op dat moment keek ze echter op en ik wendde snel mijn gezicht af.
    “Je hoeft ze niet alleen te kijken. Ik wil je best helpen maar dan moet jij mij ook helpen en niet zo vreemd doen.” Ik knikte mijn hoofd en ging weer op de stoel zitten, waarna ik haar aankeek.
    “Zeg gewoon wie het is en dan kan ik goed helpen.” Ik gromde, maar toen ik me bedacht wat ze had gezegd, zuchtte ik diep en keek Angel onderzoekend aan. Hierna durfde ik echter wel mijn mond open te trekken en een raar gemompel kwam eruit, “Je gaat het niet doorvertellen, toch?”

    (Ik doe ook een andere rpg, dus daarom antwoord ik soms wat later.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Angelica Wolfe - Hunter

    Hij knikt er enkel op en gaat dan weer op de groene stoel zitten waarna hij me aankijkt. Hij gromt, zucht diep en kijkt me onderzoekend aan.
    "Je gaat het niet doorvertellen, toch?" vraagt hij.
    "Natuurlijk niet." zeg ik beledigt omdat hij me blijkbaar niet helemaal vertrouwt. Ik leg de blocnote aan de kant en kijk hem geïnteresseerd en nieuwsgierig aan.

    [Is niet erg, ik ook. En mijn vriend gaat me nu expres bellen omdat hij weet dat ik RPG en als ik ophang is hij beledigt.]


    Your make-up is terrible

    Blaise Wolf Hunter [Hunter]
    “Natuurlijk niet.” Zegt ze nogal beledigd en ik kuch even, omdat het blijkbaar zo over was gekomen dat ik haar niet helemaal vertrouw. Dit was het enkel niet, ik vroeg het, omdat ik het zwak vond überhaupt te zeggen wie het was. Dit soort dingen hoorde je gewoon voor je te houden.
    Ze legt haar blocnote aan de kant en keek me geïnteresseerd en nieuwsgierig aan en ik bedacht me waarom ik ook alweer naar haar toe kwam. Angel was de enige die me capabel genoeg leek met dit soort geheimen, of sowieso geheimen in het algemeen van mij. Niet dat ze veel over mij wist, maar als er iets was, ging ik wel naar haar toe en niet iemand anders. Al zweeg ik over het feit dat ik haar eerst wel interessant vond, waardoor ik alleen maar opgelucht was dat ze het nog niet wist en nog nooit geweten had ook – dat was wat ik dacht, ten minste.
    “Het is Alice.” Antwoordde ik haar toen op een serieuze toon.

    (Hahaha, raak je daardoor opgefokt? Want dat herken ik dan wel, al vind je vriend het blijkbaar veel te grappig om je te storen. ;P)


    Quiet the mind, and the soul will speak.