• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 18:40 ]


    Your make-up is terrible

    Angelica Wolfe - Hunter

    Na mijn vraag verschijnt er een verleidelijke glimlach op zijn lippen en kijkt hij me weer met die speelse blik aan.
    "Natuurlijk weet ik dat, ik kijk elke vond hoe jij je omkleed in je sexy nachtjurkje." Hij wiebelt plagend met zijn wenkbrauwen en ik knijp mijn ogen tot spleetjes en wil iets zeggen. Maar ik vergeet het alweer als hij naar me toebuigt en een kus in mijn nek plaatst. Mijn ademhaling gaat gelijk in de versnelling.
    "Joke." fluistert hij met een lage stem en gaat weer normaal zitten. Hij doet zijn gordel om en kijkt me weer uitdagend aan, wat niet echt helpt als ik mijn ademhaling op peil wil krijgen.
    "Maar ik zou het wel graag willen meemaken." Op dat moment zet hij de auto in de versnelling en rijd hij weg. Ik bijt op mijn lip.
    "Dat mag, maar helaas draag ik geen sexy nachtjurkjes als ik ga slapen." antwoord ik er op. Ik vraag me af hoe er zo'n helder antwoord uit mijn mond kan komen en bedenk me dat ik hem nu best eens terug mag plagen. Dus leg ik mijn hand op zijn bovenbeen.
    "Maar je mag best een komen kijken hoor." grijns ik.


    Your make-up is terrible

    Blaise | Hunter.
    “Dat mag, maar helaas draag ik geen sexy nachtjurkjes als ik ga slapen.” Ik grijns terwijl ik voor me naar de weg kijk en weet al een antwoord wat ik kan zeggen, maar als ik haar hand opeens op mijn bovenbeen voel, klap ik dicht.
    “Maar je mag best eens komen kijken hoor.” Een snelle blik keek ik naar haar en zag haar grijnzen, waarna ik weer op de weg let. Ik kon het niet ontkennen, er was een huivering geweest.
    “Haal je hand daar weg, Angel, zo komen er nog ongelukken.” Probeerde ik serieus te zeggen, maar dat lukte helaas niet zo goed en er kwam toch een glimlachje op mijn lippen.
    Als ik eerlijk moest zijn, voelde het best aangenaam, haar hand daar, maar ik moest me nu op de weg concentreren en dat lukte niet als Angel verleidelijk begon te doen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [wat heb ik gemist?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Jakkiebah tussen de twee hunters

    Ze zijn nu in de auto of zo naar Angels huis]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe - Hunter

    "Haal je hand daar weg, Angel, zo komen er nog ongelukken." zegt hij semi-serieus maar ik zie een glimlachje over zijn lippen glijden. Ik beweeg mijn hand even richting zijn kruis en trek hem net ervoor terug.
    "Goed, als dat is wat je wilt." zeg ik onschuldig maar grijns ondertussen wel behoorlijk ondeugend. Ik kijk even van hem weg en kijk dan door de voorruit heen naar buiten. De omgeving flitst voorbij. Gelukkig woon ik helemaal niet ver weg.

    [Ik ben ook nog aan het radio draaien dus reageer ik wat laat en misschien een beetje kort.]


    Your make-up is terrible

    (definieer jakkiebah? D:
    Weet iemand trouwens waar ik kan inspringen? Terug van vakantie de wel heel erg kort was? (; )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Blaise | Hunter.
    Ook al had ik haar een waarschuwing had gegeven, waar ik zelf nog niet in geloofde, bewoog ze toch met haar hand even richting mijn kruis. Ik vond het jammer dat ze het er net voor terug trok, maar toch liet ik een huivering horen.
    ‘Goed, als dat is wat je wilt.’ Zegt ze onschuldig, maar als ik mijn gezicht naar haar toe wend, zie ik haar ondeugend grijnzen. Dit in samenstelling met de streling van net, voelde ik me weer iets opgewonden en kijk gelijk weer recht naar voren.
    ‘Het zou slecht zijn om de auto nu stil te zetten, hé?’ Grijnsde ik nog speelser als normaal, maar ik drukte het gaspedaal nog wat verder in, zodat we eerder bij haar thuis waren.

    (Is goed, hoor.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik weet het niet. @ Jol, Angel en Blaise gaan opzoek naar Phoenix en Kyle nu.]

    Angelica Wolfe - Hunter

    "Het zou slecht zijn om de auto nu stil te zetten, hé?" grijnst hij nog speelser dan ik gewend ben. Hij drukt het gaspendaal nog harder in en we zijn er ondertussen al bijna.
    "Ja, heel slecht." beaam ik terwijl ik het niet erg zou vinden. Maar aangezien hij stevig doorrijd zal dat er wel niet van komen. Even later stoppen we voor mijn huis en stap ik haastig uit.
    "Ga je ook mee?" vraag ik. Ik weet niet of hij er iets achterzoekt en ik weet ook niet of ik er iets bij bedoel. Ik gooi de deur snel dicht en leun tegen de auto terwijl ik op Blaise wacht met een klein grijnsje.


    Your make-up is terrible

    [weten ze wie phoenix is dan? Die zitten nu in dat huis geloof ik]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    Zou Kyle gelijk hebben? Ik staar even uit het raam. Zou ik het echt kunnen? Ik slaak een diepe zucht. Haast niemand is hier nog. Ik denk dat ik zo maar weer naar huis moet gaan. Ik sta op en loop de deur uit. Ik blijf nog even staan en slaak een diepe zucht. Ik ga op het trappetje van de veranda zitten. Het is zo vervelend om telkens zo alleen te zijn, er alleen voor te staan...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer // Tovenaar

    Ik stak maar weer een sigaret op. Ik keek op toen Phoenix op stond en weg liep. Zo stilletjes als ik kon liep achter haar aan. Ik vroeg mijzelf af wat ze ging doen. Ze ging op het trappetje van de veranda zitten. Ik bleef eventjes staan kijken, maar liep toch naar haar toe.
    'Eey,' zei ik tegen haar en nam een haal van mijn sigaret. Ik keek weer toe hoe ik de rook uitblies.
    'Mag ik er bij komen zitten?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    "Eey, mag ik erbij komen zitten?" hoor ik plotseling achter me. "ja hoor" mompel ik. Zonder echt door te hebben wie het is.
    Ik zat nog even verdiept in zelfmedelijden en eenzaamheid en lette dus niet op wie of wat me zag. Het kan me ook vrij weinig schelen eigenlijk om eerlijk te zijn.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Nee maar ze verdenken haar alleen.]


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Ja hoor,' mompelde ze zonder op te kijken. Ik glimlachte eventjes en ging toen naast haar zitten. Ik keek eventjes opzij naar Phoenix.
    'Wat is er?' vroeg ik aan haar toen ik zag dat ze in gedachten leek verzonken.
    'Zit het je nog steeds dwars over waar we het net hadden?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Blaise | Hunter.
    ‘Ja, heel slecht.’ Beaamde ze, maar ik wou juist stevig doorrijden zodat als ze het zou doen, we tenminste vlakbij haar huis waren en ik gemakkelijk de auto stil kon zetten of zodat we sneller bij haar huis zouden zijn en we daar verder konden. Al is het nu handiger, en waarschijnlijk beter, om op de missie te letten.
    Even later stoppen we voor haar huis en stapte ze haastig uit. ‘Ga je ook mee?’ vroeg ze en nadat ik mijn gordel losmaakte en de sleutel uit het contact haalde, bleef ik even stil zitten. Ik zuchtte diep terwijl ik alles even op een rijtje probeerde te zetten maar alles lag door elkaar, waardoor ik dus ook niet helder na kon denken.
    Ik stapte uit, deed de auto met een klik weer op slot en liep om de auto heen naar Angel. ‘Sure, I wouldn’t want too miss this.’ Grijnsde ik.


    Quiet the mind, and the soul will speak.