• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 18:40 ]


    Your make-up is terrible

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    De persoon gaat naast me zitten en ik merk dat het Kyle is. "Wat is er? zit het je nog steeds dwars waar we het net over hadden?" vraagt Kyle. Ik kijk heel even kort op naar Kyle en schud mijn hoofd en kijk dan weer naar mijn handen die op mijn knieën liggen. "Nee dat zit me niet dwars" mompel ik zachtjes.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alice Hale | Hunter

    Ik neurie zachtjes mee met een liedje op de radio en rij de eerste afslag in. Nadat ik mijn moeder verzekerd had er echt geen inbraak was gepleegd, maar het enkel mijn verstrooide neefje was die naar zijn speelgoed had gezocht, kon ik weer weg en met een rotvaart scheur ik nu over de weg.
    De gepakte heks schiet door mijn hoofd en voor de zoveelste keer komt er een stroom van herinneringen binnen. Over mijn grootmoeder maar ook over Blaise, zijn nonchalante loopje, rakende opmerkingen en doordringende blik. Ik denk niet dat hij me wilde kwetsen maar pijn deed het wel.
    Terwijl ik mijn blik over de weg laat glijden, denk ik aan de jeugd bij mijn grootmoeder. Ze vertelde vaak over een plek waar ze me mee naar toe zou nemen als ik oud genoeg was, ergens buiten het centrum. Als ik 'volleerd' was, zei ze.
    En dan, als een blikseminslag, schiet de gedachte door mijn hoofd. Wat als die plaats nu de coven is? Ik graai met één oog op de weg naar mijn gsm en draai het nummer van Angel.
    'Kom op, neem alsjeblieft op.' mompel ik.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Angelica Wolfe - Hunter

    Hij blijft even zitten, stapt uiteindelijk uit, doet de auto op slot en loopt er om heen naar mij toe.
    "Sure, I wouldn’t want too miss this." grijnst hij. Ik moet er om lachen en loop naar de deur van het huis toe.
    "Ik heb helemaal niet gezegd dat je mocht kijken." antwoord ik plagerig en pak de sleutel onder een bloempot vandaan. Ik heb er een hekel om telkens sleutels en al die dingen met me mee te slepen, ik vergeet dat soort dingen vaak en ik raak het ook nog eens vaak kwijt. Dus verplaatst ik ze in de kleine tuin voor mijn kleine huisje. Ik steek de sleutel in de deur en open die. Ik loop snel door en gooi de sleutel in een speciaal bakje op een kasje. Mijn huis is klein en geordend, veelal typisch vrouwelijk.
    Uit de woonkamer komt het gerinkel van een telefoon, mijn telefoon om precies te zijn. Maar ik negeer het omdat ik meer aandacht heb voor Blaise.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 21:32 ]


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    Ze keek eventjes kort naar mij, maar al gauw keek ze alweer naar haar handen die op haar knieën lagen.
    'Nee dat zit me niet dwars,' mompelde ze zachtjes. Ik keek haar eventjes aan en haalde toen mijn schouders op. Ik keek weer naar voren en nam nog een haal van mijn sigaret.
    'Wat dan wel?' vroeg ik lichtelijk nieuwsgierig aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice Hale | Hunter

    'Hallo beller, ik ben er even niet. Spreek iets in, leg af of maak een afspraak. Dag!' vloekend druk ik mijn gsm uit en stop de auto in de vluchtstrook. Ooit, toen ik nog een nieuweling bij de hunters was, hebben we een papier gekregen met adressen op. In geval van nood. Ik besluit dat dit een noodgeval is en zoek tussen al mijn rommel naar het verfrommelde papier. Zo'n 15 minuutjes rijden en ik ben bij Angel, perfect. Misschien kan dit wel als schending van privacy gezien worden maar het kan me even niets schelen. Dit is belangrijk.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    "wat dan wel?" vraagt Kyle. ik haal mijn schouders op. Hij zou het toch niet begrijpen? welke jongen wel eigenlijk? ik kijk even om naar het huis achter me. Hier blijven kan ik op het moment iniedergeval niet. "ik ga even een stukje wandelen" zeg ik nadat ik opgestaan ben. Ik kijk Kyle weer even kort aan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    Ze haalde haar schouders op en ik keek haar eventjes aan. Iets zei me dat ze het juist wel wist.
    'Ik ga even een stukje wandelen,' zei ze nadat ze was opgestaan. Kort keek zij mij aan. Ik stond ook op en keek terug naar Phoenix.
    'Vind je het erg als ik met je mee wandel?' vroeg ik op een vriendelijke toon aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Blaise | Hunter.
    Ze lacht er even om en loopt naar de deur van haar huis toe, waardoor ik haar snel volg. ‘Ik heb helemaal niet gezegd dat je mocht kijken.’ Ik lach even kort om haar plagerige woorden terwijl ze de sleutel onder een bloempot vandaan haalt.
    ‘Wie zegt dat ik om je toestemming vraag?’ Grijns ik uitdagend en volg haar naar binnen als ze de deur opent. Ze gooit de sleutel in een of ander bakje op een kastje. Haar huis is geordend en typisch vrouwelijk, maar mij hoor je niet klagen.
    Ik wil weer wat zeggen, maar uit de woonkamer komt op dat moment het gerinkel van haar telefoon. Ze negeert deze alleen en ik grinnik even. ‘Moet je niet opnemen?’


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (@ Angel & Blaise: klaar om in een zeer benarde positie te staan? :'D )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Angelica Wolfe - Hunter

    "Wie zegt dat ik toestemming vraag?" grijnst hij uitdagend en ik glimlach ondeugend terug.
    "Moet je niet opnemen?" vraagt hij als mijn telefoon overgaat.
    "Absoluut niet." antwoord ik. "Niets kan op dit moment dringend genoeg zijn. Ik ga naar boven, kijk zelf maar of je zonder toestemming mee gaat." Ik knipoog en schop mijn gympen uit voordat ik verder loop. Ik ga de trap op en beweeg mijn heupen wat extra, het gaat gewoon automatisch. Misschien ook omdat ik hoop dat hij me dan zeker volgt. Boven aan de trap loop ik naar mijn slaapkamer aan de voorkant van het huis. Vanuit het raam heb ik uitzicht op de auto en de weg waar van vandaan komen.

    [Yeees.]


    Your make-up is terrible

    Phoenix Riley Rosella |heks
    "Vind je het erg als ik mee wandel?" Vraagt Kyle. "Nee hoor dat mag" antwoord ik. Ik stop mijn handen in de zakken van mijn vest en loop het trappetje af, over het paadje naar de stoep. Daar sla ik linksaf en begin op mijn gemakje te lopen zodat kyle me straks makkelijk kan inhalen.

    [Ik ga slapen. Morgen weer hele dag werken. Ben ik ff blij dat ik alleen in weekend werk haha anders zou ik zo veel missen]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    (kleine tijdsprong van 10 minuten? :'D ik wil binnenvallen, mhehe..)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Kyle Dyer

    'Nee hoor dat mag,' antwoordde ze en ze ging ervan door. Ik keek haar eventjes na en volgde haar dan toch. Ik liep het trappetje af en liep het paadje af naar de stoep waar ik Phoenix zag heen gaan. Ik keek eventjes links en rechts. Links zag ik Phoenix op haar gemakje lopen. Ik ging naar haar toe en ging naast haar lopen.
    'Maar wat zat je nou net dwars?' vroeg ik aan haar. 'Vertel me niet dat je het niet weet, dat weet je wel.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Blaise | Hunter.
    “Absoluut niet.” Antwoord ze. “Niets kan op dit moment dringend genoeg zijn. Ik ga naar boven, kijk zelf maar om je zonder toestemming mee gaat.” Ze knipoogde, wat me deed grijnzen, schopte vervolgens haar gympen uit en loopt verder de trap op. Automatisch volgde ik haar met mijn ogen en zag zo dat ze haar heupen wat extra bewoog, waardoor er weer een huivering door mij heen ging en alsof ze me in haar greep had, volgde ik haar gelijk.
    Toen ze boven aan de trap kwam, liep ze naar haar slaapkamer en ik liep achter haar aan de kamer in, waarna ik deze vervolgens sloot met een zachte klik. “Je vindt het vast niet erg dat ik mezelf uitgenodigd heb om naar je te staren.” Grijnsde ik en liep vervolgens naar het raam om hier even uit te kijken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Angelica Wolfe - Hunter

    Ik hoor hoe hij achter me aan is gelopen. Hij loopt ook achter mij aan de slaapkamer in en sluit de deur, ik hoor het aan de zachte klik. Ik draai me om naar hem.
    "Je vindt het vast niet erg dat ik mezelf uitgenodigd heb om naar je te staren." grijnst hij en loopt vervolgens naar het raam om hier even uit te kijken.
    "Nee hoor, ga je gang." zeg ik en ik begin mezelf volledig uit te kleden. Eerst mijn shirtje en dan mijn broek. Ik draai me om naar Blaise die bij het raam staat.


    Your make-up is terrible